abonnement Unibet Coolblue
pi_75364355

Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het tweede elftal:


Het dames elftal:


Onze nieuwe spits in actie!


De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


  • KansloosForEver - Vak K
  • thaduck - Vak P
  • PBateman1978 - Vak U
  • _Vulcanus_ - Vak T
  • Dribbel79 - Vak X
  • Eilanden - Vak X
  • Druppel - Vak L
  • Joesse - Vak J
  • paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
  • zatoichi - Vak J
  • DiMacho - Vak P
  • ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
  • Rave_NL - Vak P
  • Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
  • Reanimation - Vak K
  • Jojohopjes - Vak L
  • RoodWitBlauw - Vak L

    Vorige delen:
    Centraal FC Utrecht topic # 38: Forza Utreg!
    Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
    Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
    Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
    Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
    Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
    Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
    [Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
    [Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
    [Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
    [Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
    [Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
    [Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
    [Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
    [Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
    Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
    Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
    Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
    Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
    Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
    Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
    Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
    Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
    Centraal FC Utrecht topic deel 14
    Centraal FC Utrecht topic deel 13
    Centraal FC Utrecht topic deel 12
    Centraal FC Utrecht topic deel 11
    Centraal FC Utrecht topic deel 10
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
    [Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
    Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
    Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
    [Centraal] FC Utreg Topic #3
    [Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
    Centraal FC Utrecht topic deel 1

    OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
  • Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_75364359
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Het mooiste moment vond ik na de 2-0, toen we een fase hadden waarin de bal werd rond getikt en het publiek bij elke pass ''hey'' riep, vernedering ten top.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_75365106
    Dat was weer grandioos inderdaad!

    En dat je de ellende eraf zag stralen bij een aantal spelers van 020, heerlijk! Zoals Stekelenburg die maar verslagen ging liggen en spelers die een kut pass gaven die dan gingen sloffen

    Tis voor het eerst in jaren is gezellig op kantoor na deze wedstrijd (ben omringt door....)
      maandag 7 december 2009 @ 12:23:45 #4
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_75366548
    Had ik net in de rust biertjes gehaald. Had net een slok genomen van 1 biertje.. .scoren ze...

    Al mijn biertjes weg

    Was goed werk met "hey!!" bij elke pass
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_75367687
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Tha_Duck het volgende:

    Tis voor het eerst in jaren is gezellig op kantoor na deze wedstrijd (ben omringt door....)
    Hier nog een. Expres hier en daar wat Metro's en Spitsen laten slingeren, open op de sportpagina
    Even spuiten...zo gepiept!
    pi_75370485
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef WD.40 het volgende:

    [..]

    Hier nog een. Expres hier en daar wat Metro's en Spitsen laten slingeren, open op de sportpagina
    Idem! haha! Krijg ik om me oren dat ik niet met mn sjaaltje mag lopen... dat is opruiing hihi!
    pi_75376158
    Mijn sjaaltje ligt klaar hier voor de ajaxsupporters die helaas pas morgen op het werk komen (als ze nog durven )
      zondag 13 december 2009 @ 15:10:33 #8
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_75578856
    ik heb 2 extra kaarten gekocht voor utrecht - twente, maar bij bezorging van de kaarten kon ik de beloofde sjaals niet vinden in de envelop.

    Krijgt men die bij het stadion of wat?

    Is er ergens een radio live stream van de wedstrijd Vitesse - Utrecht?


    gevonden http://rrr.sz.xlcdn.com/?user=kanaal13&file=SuperPull&type=live&service=windowsmedia&output=wma

    [ Bericht 32% gewijzigd door RoodWitBlauw op 13-12-2009 15:40:28 ]
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_75579170
    Wat een pruts keeper die velthuizen.. Zo'n bal laten glippen. En daarna Mulenga met eindelijk wel rendement! Heerlijk!

    [ Bericht 9% gewijzigd door Happel op 13-12-2009 15:53:31 ]
      zondag 13 december 2009 @ 15:53:56 #10
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_75580301
    Live verslagen en tussenstanden in het live eredivisie topic, niet hier aub.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_75584796
    Maar snel vergeten deze wedstrijd. Die commentator van Eredivisie Live: "Het lijkt wel of FC Utrecht probeert met zo min mogelijk inspanning te winnen". En lekker van Wolfswinkel uitfluiten, stakkers. Volgende week Twente!
    pi_75593057
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef Basilicumman het volgende:
    Maar snel vergeten deze wedstrijd. Die commentator van Eredivisie Live: "Het lijkt wel of FC Utrecht probeert met zo min mogelijk inspanning te winnen". En lekker van Wolfswinkel uitfluiten, stakkers. Volgende week Twente!
    Wel begrijpelijk, en het zou mooi zijn geweest als we 3 punten meenamen. Vergeet niet dat vorige week 020 er goed inhakte en volgende week komt Twente langs, dus dat zal ook genoeg kracht kosten.
    pi_75832480
    Jammer, ik zag erg uit naar deze wedstrijd! De heenwedstrijd hebben we leuk gespeeld, maar helaas verloren. Veel kans dus nu in mijn ogen. Zeker met de weersomstandigheden, die kunnen samen met een verkleumd publiek voor een leuke sfeer zorgen waar je met de winst aan de haal gaat.

    Positief is echter dat onze geblesseerden Keller en Wuytens zouden moeten missen, en Loval natuurlijk. En ik had ook gelezen dat Mulenga niet fit was maar dat kan ik zo snel niet terugvinden. Dus in dat opzicht is het wel positief.

    Maar wat moet ik in godsnaam gaan doen vandaag? Zondag is echt voetbal dag bij mij, ik zie altijd al op tegen de zomer en ben blij dat er zoals aankomend jaar een WK is
    pi_75832916
    Sneewuballengevecht in de galgenwaard had ik wel mee willen maken, maar helaas.... Ach op zich is het denk ik wel gunstig voor ons met alle geblesseerden; nadeel is natuurlijk dat twente die europese wedstrijd in de benen had, dus volgende keer wat fitter is dan dat ze vandaag zijn....
    pi_75833115
    Dat is waar, en Ruiz was ook geblesseerd (althans, dat werd gezegd, maar wordt nu niets meer over gezegd ).

    Maar het is maar beter zo, hadden niet leuke dingen kunnen gebeuren op de weg met 23k aan mensen die erheen komen.
    pi_75881830
    Nou eerst maar is naar Portugal om dan vervolgens met frisse moed Twente van de mat te spelen.
      maandag 21 december 2009 @ 16:09:28 #17
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_75883738
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Basilicumman het volgende:
    Nou eerst maar is naar Portugal om dan vervolgens met frisse moed Twente van de mat te spelen.

    Is er al bekend dan wanneer de wedstrijd wordt ingehaald?
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_75885531
    17 januari
      woensdag 30 december 2009 @ 13:40:58 #19
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_76218866
    quote:
    Utrecht wil langer door met Du Chatinier en Wouters

    FC Utrecht wil de contracten van Ton du Chatinier en zijn assistent Jan Wouters openbreken. De Domstedelingen zijn tevreden over het werk dat het tweetal levert en wil dit belonen. In januari gaat de clubleiding praten met het technische duo, zo bevestigde voorzitter Jan Willem van Dop in Voetbal International.

    Du Chatinier werd vorig jaar aangesteld als hoofdtrainer na het afscheid van Willem van Hanegem. De oud-speler van FC Utrecht had in eerste instantie niet de benodigde papieren, maar slaagde dit jaar voor de trainerscursus, waarna Utrecht hem opnieuw als hoofdtrainer aanstelde. Assistent Wouters is sinds deze zomer de rechterhand van Du Chatinier.

    Met het technische duo draait FC Utrecht uitstekend in de Eredivisie. Vorig seizoen eindigden de Domstedelingen nog als negende, maar dit seizoen staat Utrecht knap zesde na zeventien speelronden. Bovendien werd in het eerste half jaar uitstekend gepresteerd tegen de top drie. PSV werd op een gelijkspel gehouden (0-0), Ajax werd op een nederlaag getrakteerd (2-0) en alleen uit bij FC Twente ging Utrecht nipt onderuit (3-2).
    Goede ontwikkeling?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_76219720
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:

    [..]

    Goede ontwikkeling?
    Lijkt me wel ja.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_76227793
    Absoluut goed. Ik denk dat Jan nogal een aanvulling is op Ton, beiden hadden het alleen niet gered. Maar in duo zijn ze top in mijn ogen!
    pi_76411384
    quote:
    FC Utrecht blijft nog in het rood

    UTRECHT - FC Utrecht heeft zich versterkt met Marko Maletic. Dat heeft Jan Willem van Dop maandag tijdens de nieuwjaarsreceptie bekendgemaakt. De voorzitter had echter ook minder positief nieuws te melden.

    Het pas 16-jarige talent Maletic, dat een Bosnische achtergrond heeft, komt met onmiddellijke ingang over van De Graafschap.

    Hij stond ook in de belangstelling van onder meer Celtic en Blackburn Rovers. Maletic heeft een contract voor drie seizoenen ondertekend.

    Van Dop sprak opnieuw zijn waardering uit voor het werk van de trainers Ton du Chatinier en Jan Wouters. Utrecht wil het duo langer aan zich binden en hoopt de contractverlenging binnen afzienbare tijd bekend te kunnen maken.

    Rode cijfers

    Sportief gezien gaat het FC Utrecht tot dusver voor de wind, maar financieel nog niet. Van Dop liet tijdens de nieuwjaarsreceptie weten ook volgend seizoen nog rode cijfers te verwachten. Pas het jaar daarna denkt hij 'break-even' te kunnen spelen en pas op de langere termijn geld over te houden.

    Van Dop presenteerde een strategisch plan met als belangrijkste doelstellingen: structureel bij de bovenste acht eindigen in de eredivisie, de begroting sluitend krijgen en vervolgens substantieel verhogen.

    ''We zijn op de goede weg, daarvan ben ik overtuigd, maar we zijn er nog lang niet. Dit seizoen gaan we financieel met een negatief resultaat afsluiten en ook volgend seizoen staat de begroting onder druk. We moeten de komend jaren scherp op de kosten letten. Bij het sluiten van nieuwe overeenkomsten gaan we echt de rem zetten op salarissen.''

    VIP's

    Van Dop maande de Nederlandse voetbalbond tot zuinigheid, vooral tijdens het WK in Zuid-Afrika. ''Het kan niet zo zijn dat de KNVB het geld over de balk gooit, terwijl er clubs in financiële problemen zitten. Het gaat wel om clubgeld, óns geld.''

    ''Dus KNVB, doe het dit keer maar eens wat rustiger aan met het uitnodigen van VIP's, artiesten, politici en al die andere mensen die het wel leuk vinden om op kosten van de KNVB ver weg te worden gefêteerd.''
    Mooi bericht, voorheen hoorden we pas jaren later van de schulden. En met de 16 miljoen die binnenkwam kunnen we wel even wat hebben. Goed om te horen dat er bewustzijn is van de schuld en een drang om dat snel maar fatsoenlijk op te lossen. Liever structureel en dan nu 1 a 2 seizoenen nog rode cijfers dan over 5 jaar weer een grote bak stront. Er is in ieder geval duidelijkheid, een plan en strijdlust. En dat is top!

    En die gast die komt, iemand bekend met hem?
    pi_76733291
    quote:
    Oefenduel met Anderlecht fiasco voor FC Twente

    12/01/2010 18:58

    Na de oefennederlaag tegen Bayer Leverkusen kreeg FC Twente opnieuw een tik op de vingers. Anderlecht legde de Enschedese ploeg genadeloos over de knie (5-0).

    FC Twente kende voor het oefenduel een keepersprobleem door de blessures voor zowel Sander Boschker als diens vervangers Nikolay Mihaylov en Cees Paauwe. Trainer Steve McClaren was genoodzaakt tegen Anderlecht een beroep te doen op Nick Hengelman.

    De twintigjarige keeper kende door een gebrek aan steun van zijn defensie een ongelukkig optreden in het Spaanse La Manga. Hoewel hem weinig viel te verwijten, had Hengelman binnen twintig minuten al drie treffers moeten incasseren.

    Nick Marsman mocht halverwege de tweede helft zijn opwachting maken voor Hengelman. De negentienjarige keeper hield zijn doel evenmin schoon. Kanu en Romelu Lukaku passeerden de ingevlogen goalie in de slotfase.

    FC Twente, dat na de 3-0 achterstand nog wel kansen op een treffer kreeg, maakte zonder Douglas en Ronnie Stam vooral defensief een slechte indruk. Met de nederlaag was het leed nog niet geleden. Bryan Ruiz bleef met een bovenbeenblessure uit voorzorg aan de kant. Nashat Akram begon in de basis, maar moest halverwege de eerste helft alweer naar de kant. De Iraakse middenvelder viel uit met een bovenbeenblessure.
    http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)o-voor-FC-Twente.htm
    Als Twente deze positieve lijn doorzet heb ik er wel vertrouwen in aanstaande zondag.
    pi_76733784
    Gaat goed daar

    Wel bizar dat de wedstrijd afgelast werd om de sneeuw, dat we toen allemaal wel baalden maar ook content waren met een beetje sneeuw. En dat we nu weken later, bij de inhaalwedstrijd, nog steeds in de prut zitten
      donderdag 14 januari 2010 @ 07:39:36 #25
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_76795544
    Ik meende gisteravond te horen dat het zondag gaat sneeuwen,ijzelen en vriezen

    Wordt weer leuk dus!!!!

    Waar kan men tevens de sjaals ophalen als je extra kaarten hebt gehaald voor de bunnikside?
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_76796026
    Vanochtend leek het erop dat het 3 graden wordt zondag, dus dan lijkt sneeuw en ijzel me sterk.

    Maar we zien het wel, als het wordt afgelast zijn Silberbauer en Mulenga er iig weer bij als we alsnog tegen die tukkers moeten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_76930640
    Jammer, we hebben het prima gedaan opzich maar verzuimd af te maken Viel me meer dan mee zonder Keller, Lensky, Silberbauer en Mulenga.

    Vandenbergh is duidelijk waardeloos overigens in mijn ogen, slecht gespeeld. De rest ging wel, Loval viel me wel positief op en Nesu terecht MOTM. Mertens paar mooie acties. Helaas bosker de hele tijd net op de juiste plek perez zoals altijd irritant en zielig doen, had wat mij betreft rood mogen krijgen

    En mooi dat Ricky achteraf nog zei dat het geen pingel was, dat was zo'n beetje de enige juiste beslissing van bosmongool. Wat een kut scheids is dat zeg. Het was af en toe meer FC Utreg - bossen dan FCU - FCT
    pi_76931925
    Aan een Vandenbergh heb je helemaal niets zonder een aanspeelpunt als Mulenga, die werd het meeste gemist vandaag.

    Verder inderdaad prima gedaan met al die afwezigen, al hadden we eigenlijk moeten winnen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_76934449
    Van den bergh en van wolswinkel zijn wat mij betreft ook gewoon gelijk... ze kunnen er beide geen inleggen

    Ach ik vond het op zich geen slecht idee om ze er beide in te zetten, alleen het had wat eerder gekund...

    En 0-0 tegen twente is echt niet slecht dit seizoen, we pakken die punten de volgende wedstrijden wel weer!
    pi_76956143
    Pff ik word af en toe wel een beetje moe van de media. Nu is het Twente weer dat een slechte wedstrijd had, niet in goede doen was en punten heeft verspeeld.

    Op een of andere manier is een verband leggen tussen het feit dat Utrecht nu alle topclubs heeft dwarsgezeten nog niet gelegd bij deze journalisten, maar ja het zal ook wel geen beroep zijn waarvoor je echt moet nadenken...

    Aan de andere kant is het natuurlijk wel prettig dat je als club net buiten de schijnwerpers blijft maar wel presteert.
    pi_77193445
    Dit keer was het zeker Utrecht dat een slechte wedstrijd speelde en totaal geen tegenstand bood. Volgende week moeten ze vechten voor wat ze waard zijn.
    pi_77203081
    We hebben zgn. altijd een off-day in Kerkrade.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      zondag 24 januari 2010 @ 15:31:22 #33
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_77211801
    Jullie waren idd totaal ongeinspireerd bezig gisteravond. Ik was er niet echt gerust op, gezien jullie stand op de ranglijst en de wedstrijden van voor de winterstop.
    En tja, wij zijn juist super uit de winterstop gekomen. Spel is verrassend goed en redelijk verzorgd, meer rust in de verdediging met Kruiswijk.

    En hartelijk bedankt voor jullie aplaus na de wedstrijd. Dat wordt goed gewaardeerd hier
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_77221431
    Wat een ontzettende KUT wedstrijd. Heb ik daar 4 uur voor in de auto gezeten en 1,5 uur in de kou. Als er tenminste nog een drive inzat, maar nee..

    Er was niet 1 speler fatsoenlijk te noemen. Alles en iedereen liep als een lui varken rond. Roda heeft terecht, meer dan terecht zelfs, gewonnen.

    En de organisatie van het eigen vervoer was ook weer kut met peren. Daar gaat zo een mail over..
    pi_77488085
    Ik had het bericht hier boven me net zo goed kunnen quoten en hier en daar wat aanpassen. Wat een ontzettend ongeïnspireerde wedstrijd was het vandaag zeg. Het leek echt nergens op. Ik heb geen aanval gezien waarvan ik dacht "dat ziet er goed uit". Het hoogtepunt van de wedstrijd was duidelijk die actie van Asare langs de zijlijn. En volgens mij dacht Mulenga ook "wtf" toen ie hoorde dat ie man of the match was. En Nesu nog bedankt, hij heeft tenminste het punt gered.

    Zo, woensdag tegen PSV, succes jongens!
    pi_77489256
    Dat was dan ook het enige wat Nesu gedaan heeft. Hij stond weer als een krant, net als Lensky en het hele middenveld.

    Het was weer bar en boos, gelukkig nu alleen maar PSV uit, Heerenveen uit, Feyenoord thuis, NAC uit en ajakkes uit achter elkaar. 15 punten lijkt me..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_77493571
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef Tha_Duck het volgende:
    Dat was dan ook het enige wat Nesu gedaan heeft. Hij stond weer als een krant, net als Lensky en het hele middenveld.
    Klopt, Lensky eruit prima maar Danso voegde ook niks toe.
    quote:
    Het was weer bar en boos, gelukkig nu alleen maar PSV uit, Heerenveen uit, Feyenoord thuis, NAC uit en ajakkes uit achter elkaar. 15 punten lijkt me..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Haha, naja Heerenveen en NAC moeten toch wel 2 schamele punten opleveren? 13 verliespunten dus denk ik.
    pi_77504521
    Blij toe dat ik gisteren thuis ben gebleven.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77509112
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
    Blij toe dat ik gisteren thuis ben gebleven.
    Was ik maar thuis gebleven... Zelfs de biertje bij de Poort smaakten niet meer. En dat na een autorit van 2 uur van Zwaag naar Weesp en daarna de treinrit. Bah! Wat een walgelijk vertoon!
    pi_77520682
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef Basilicumman het volgende:

    [..]

    Klopt, Lensky eruit prima maar Danso voegde ook niks toe.
    Toch was het een goede wissel, al had ie ook Nijholt mogen inbrengen. Danso voegde weinig tot niks toe, maar hij gaf tenminste niet alles zomaar weg zoals Lensky. In vergelijking met Lensky was hij 2x zo goed bezig in mijn ogen.
    pi_77523956
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Toch was het een goede wissel, al had ie ook Nijholt mogen inbrengen. Danso voegde weinig tot niks toe, maar hij gaf tenminste niet alles zomaar weg zoals Lensky. In vergelijking met Lensky was hij 2x zo goed bezig in mijn ogen.
    Ja dat is zo, Lensky had echt z'n middag niet (maar wie wel). Ik vind het wel jammer dat Barry Maguire nooit meer mee doet. Had het wel leuk gevonden als hij een beetje was doorgebroken dit seizoen. En over 2 dagen PSV, ik ben benieuwd.........alhoewel.......
    pi_77526620
    Ik vond vooral Lensky, Nesu en Silberbauer erg slecht. En daardoor presteerde de rest ook weinig, en werd het middenveld overgeslagen. Nesu trok wel wat bij in de 2e helft overigens, in de 2e helft was het iets beter en kwam er wat voetbal in.
    pi_77549971
    Volgens Mertens is het te wijten aan een gebrek aan vertrouwen. (zie goal.com)

    Vind ik toch raar, tegen Twente thuis speelden we nog best behoorlijk bv. en dan zou het vertrouwen ineens weg zijn gegaan in de week voor Roda uit ?

    Zelf hou ik het maar gewoon op het ongrijpbare begrip ‘’vorm’’ al zou het hele Gregoor van Dijk/Sander Keller verhaal er misschien ook mee te maken hebben.

    (Van Dijk schijnt zondag boos naar huis te zijn gegaan, en Keller werd eigenlijk zomaar ineens gepasseerd door Ton & Jan, misschien dat de overige spelers bang zijn hun plek te verliezen als ze een fout maken ?)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77562364
    Keller was geblesseerd en van Dijk ziek.. Ik zie het probleem niet zo?
    pi_77570839
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Tha_Duck het volgende:
    Keller was geblesseerd en van Dijk ziek.. Ik zie het probleem niet zo?
    Keller was gepasseerd tegen Twente en Roda.

    Over Van Dijk gaat het gerucht dat ie boos naar huis is gegaan, en het ''ziek zijn'' verhaal onzin is.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77572643
    "het gerucht" dat, dat klinkt me meer als onzin
    pi_77581867
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
    "het gerucht" dat, dat klinkt me meer als onzin
    Tsja, als je bedenkt hoe het de laatste maanden met Van Dijk gaat vind ik het geen gekke gedachte hoor.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77583430
    Mee eens, maar ik mag toch hopen dat hij professioneel genoeg is om dat niet te doen?
    pi_77583661
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef Tha_Duck het volgende:
    Mee eens, maar ik mag toch hopen dat hij professioneel genoeg is om dat niet te doen?
    Tsja, als je gepasseerd wordt door Nijholt en dan op de training die Nijholt en Nesu een paar doodschoppen verkoopt en een trainer uitscheldt...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77599944
    Roddels of feiten?
    pi_77601549
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
    Roddels of feiten?
    Feiten.

    edit : vanavond gewoon weer in de basis.

    [ Bericht 20% gewijzigd door PBateman1978 op 03-02-2010 19:36:38 ]
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77609113
    Wat een kut scheids zeg, echt het niveau is om te huilen. Niet alleen omdat PSV te weinig kaarten kreeg waar Utrecht ze wel makkelijk kreeg, Mertens die in/bij het strafschop gebied neer wordt gelegd, maar er mag doorgespeeld worden waaruit de 2-1 valt, maar ook Vorm die schijnbaar geen overtreding maakt, maar ook geen corner tegen krijgt; als je geen overtreding maakt, dan speel je toch de bal?

    Heel vaag, en uiterst teleurstellend.

    Ohja een een aantal dramatisch spelende spelers, waarvan drie in de eerste helft al op scherp, en wat doe du chatinier bij een achterstand? Een aanvaller wisselen... Onbegrijpelijk....
    pi_77609507
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 21:58 schreef zatoichi het volgende:
    Wat een kut scheids zeg, echt het niveau is om te huilen. Niet alleen omdat PSV te weinig kaarten kreeg waar Utrecht ze wel makkelijk kreeg, Mertens die in/bij het strafschop gebied neer wordt gelegd, maar er mag doorgespeeld worden waaruit de 2-1 valt, maar ook Vorm die schijnbaar geen overtreding maakt, maar ook geen corner tegen krijgt; als je geen overtreding maakt, dan speel je toch de bal?

    Heel vaag, en uiterst teleurstellend.

    Ohja een een aantal dramatisch spelende spelers, waarvan drie in de eerste helft al op scherp, en wat doe du chatinier bij een achterstand? Een aanvaller wisselen... Onbegrijpelijk....
    Scheids was echt om te huilen ja, een thuisfluiter ook, want Keller kreeg een belachelijke 2e gele kaart, Mertens verdiende volgens mij ook een pingel, en PSV kon maar overtredingen blijven maken...

    Vorm maakte wel een overtreding op Manolev volgens mij, maar dat was dan hooguit geel geweest en een vrije trap. (Van Dijk was Manolev al voorbij, en die Manolev speelde de bal zover voor zich uit dat het toch al geen scoringskans meer was)

    Jammer dus, een gelijkspel was in mijn ogen verdiend geweest.

    Nu maar winnen in Heerenveen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77614333
    Ik gaat maar is op internet proberen te kijken, kom net uit de kroeg
    pi_77614571
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:50 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik gaat maar is op internet proberen te kijken, kom net uit de kroeg
    Kijk maar uit dan, dat je niet agressief word. Ze hadden gewoon gelijk moeten spelen godsamme. En nu maar tegen dat soepzooitje in Heerenveen winnen ja, dat moet toch wel te doen zijn.
    pi_77614815
    Ach, de thuiswedstrijd hadden we moeten winnen

    En zaterdag ben ik OOK al weg.. Mis ik ook die wedstrijd.. En nu nergens de samenvatting te vinden, kut NOS.

    Overigens heb ik helemaal de schijt van die midweekse speelrondes.. Welke kut dat bedacht heeft. Voor inhaal en beker ala, maar dit is kut met peertjes.
    pi_77614987
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ach, de thuiswedstrijd hadden we moeten winnen

    En zaterdag ben ik OOK al weg.. Mis ik ook die wedstrijd.. En nu nergens de samenvatting te vinden, kut NOS.

    Overigens heb ik helemaal de schijt van die midweekse speelrondes.. Welke kut dat bedacht heeft. Voor inhaal en beker ala, maar dit is kut met peertjes.
    Vannacht misschien herhaling van Studio Sport? En anders morgen ofzo op FC Utrecht tv. En dat er nu een speelronde is zal wel met het WK te maken hebben of zeg ik nu iets totaal onlogisch?
    pi_77619381
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 23:56 schreef Basilicumman het volgende:

    [..]

    Kijk maar uit dan, dat je niet agressief word. Ze hadden gewoon gelijk moeten spelen godsamme. En nu maar tegen dat soepzooitje in Heerenveen winnen ja, dat moet toch wel te doen zijn.
    Ik vond Utrecht weer ok spelen. Beter dan tegen Heracles en Roda! Eindelijk geloofden ze er weer in en hadden ze een gelijkspel verdient. Agressief werd mijn meisie zelfs Maar meer omdat ik zo zat te schelden op die scheids! Bah!

    Heerenveen ben ik bang voor, zal wel weer zo'n drama wedstrijd worden
    pi_77644282
    Hou op over Roda uit! Wat een kut pot, voor joker meer dan 4 uur in de auto gezeten

    Net samenvatting gezien, en zag er goed uit weer eens! Gelukje met Vorm, ongelukje met Keller. Maar is Keller geschorst of valt het mee? heerenveen moeten we winnen overigens, klaar.
    pi_77669809
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef Tha_Duck het volgende: heerenveen moeten we winnen overigens, klaar.
    Inderdaad, want hoe ze tegen Heerenveen thuis speelde leek echt nergens op.
    pi_77678271
    quote:
    UTRECHT - FC Utrecht betreedt met een andere opstelling dan afgelopen woensdag het speelveld. Tegen Heerenveen zal Dickoh de plaats van de geschorste Keller in nemen.

    Afgaande op de laatste training voor de wedstrijd lijkt het er ook op dat Ricky van Wolfswinkel op de bank begint. Kevin Vandenbergh zal dan in de basis starten. Gregoor van Dijk is er, net als afgelopen woensdag tegen PSV, weer bij, direct vanaf het beginsignaal.

    Heerenveen - FC Utrecht is als altijd live te beluisteren via Radio M Utrecht, vanaf 19.45 uur.
    RTV Utrecht.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77682082
    Ah Kevin van den Berh; onze andere niet scorende spits....
    pi_77684640
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef zatoichi het volgende:
    Ah Kevin van den Berh; onze andere niet scorende spits....
    Mocht hij onverhoopt wel fatsoenlijk spelen dan hebben we gelukkig nog george achter de hand!
    pi_77720971
    Ik zeg helemaal niets..

    Gelukkig alleen nog feyenooit thuis, en dan nac en 020 uit. Makkie die 9 punten.

    QFT me maar, we gaan nog voor maart naar het rechterrijtje..
    pi_77723981
    Het was weer heel slecht he....
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77726194
    Tja heb het niet gekeken, maar ik zie op teletekst dat er weer vreemd gewisseld is; liep het zo lekker dat er pas wissels op de 64ste minuut en de 80ste minuut kwamen. ookal stonden we 2-0 achter?
      maandag 8 februari 2010 @ 00:42:59 #67
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_77755433
    TDC is een tactisch onbenul en Loval is na zaterdag natuurlijk voorgoed afgeschreven. Ook moet Cornelisse zondag plaatsmaken voor Vd Maarel imo.
    pi_77758983
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef Morgenrood het volgende:
    TDC is een tactisch onbenul en Loval Vandenbergh is na zaterdag natuurlijk voorgoed afgeschreven. Ook moet Cornelisse zondag plaatsmaken voor Vd Maarel imo.
    Fixed.

    Loval werkt tenminste nog hard.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77759831
    Ik ben ook niet echt tegen Loval; hij wordt altijd laat ingezet in een wedstrijd die toch al op slot staat. True, Loval scoort niet veel, maar ja vandenberh en van Wolfswinkel net zo goed niet...
    pi_77760500
    Vandenbergh was zoals altijd weer onzichtbaar, die doet echt helemaal niks...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77764354
    Utrecht wat doe je. Als ze zo doorgaan mogen ze inderdaad nog blij zijn als ze in het linkerrijtje eindigen.
      maandag 8 februari 2010 @ 15:18:29 #72
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_77769850
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Fixed.

    Loval werkt tenminste nog hard.
    VdB is ook niets idd. Loval werkt wel hard, maar mist simpelweg de kwaliteiten voor een club als FCU (Hij is een leuke speler voor De Graafschap, misschien Willem 2).
    pi_77770343
    quote:
    Beste Ton,

    Het is nu zondag morgen, ben net wakker en heb een kater, niet van de drank maar van de wedstrijd die ik gisteren live heb gezien in Heerenveen.

    Ik ben er nog een van de oude garde, dat wil zeggen dat ik stadion galgenwaard zat in de jaren 90 met nog geen 4000 man op de tribune en uitwedstrijden naar bijvoorbeeld Roda met 15 man.
    Deze tijd was als echte supporter heel pijnlijk, maar goed je bent Utrechter of niet, in goede en slechte tijden.
    Hoe pijnlijk het ook was, toen waren we gewoon niet beter dus kon je er vrede mee hebben, maar na gisteren en ook de wedstrijd tegen Roda uit krijg ik weer hetzelfde gevoel als toen, alleen nu kan ik geen vrede mee hebben.

    We hebben een meer dan gemiddelde selectie met jongens die goed kunnen voetballen en zeker wedstrijden thuis tegen NAC, Heracles, Heerenveen maar ook uit naar Heerenveen, Roda of Heracles moeten kunnen winnen.

    Alleen de manier waarop jij deze jongens het veld in stuurt is absoluut niet des FC Utrechts, ze lopen als makke lammetjes in het veld, geen enkele beleving is er te zien, spelers krijgen geen vertrouwen, kijk bijvoorbeeld naar V Wolfswinkel, zo speelt hij en zo staat hij er naast, ja ook ik vind hem een beetje tegenvallen maar een jonge jongen moet je vertrouwen geven en niet op deze manier met hem omgaan.

    Ik noem een Danso? de laatste wedstrijden mag hij 20 min voor tijd invallen, en gisteren? op de tribune!

    Moet ik het over het verhaal Keller nog gaan hebben? Voor de winterstop de 4 na minst gepasseerde verdediging, en jij haalt hem eruit?? Hoe bedoel je wazig en slecht voor het vertrouwen van deze speler maar ook het team!
    Deze Keller was geschorst voor de wedstrijd tegen Heerenveen, Dickoh was zijn vervanger dan zou je denken: Schut komt op de bank te zitten voor het geval een van de twee centrale verdedigers geblesseerd uitvalt en ze vervangen moeten worden, maar nee Schut zat niet eens bij de wedstrijd selectie.

    Dan gaan we het eens hebben over je wissel beleid: gisteren staan we gelukkig nog maar met 2-0 achter daar waar het net zo goed 4-0 had kunnen zijn, 20 minuten voor tijd laat je Loval in vallen, op zich prima en spits erbij, maar nee wat doe je? Je haalt vd Bergh eruit en Loval erin! Ok vd Bergh speelde erg slecht maar wie niet?? Gewoon een extra spits erin Ton! Verliezen doen we toch wel en niet wisselen met als doel hopelijk een goal te maken maar vooral niet een goal tegen te krijgen, dat is angsthazen voetbal Ton en past absoluut niet bij wat wij van ONZE FC verwachten!!

    Tactisch ben jij van een zeer laag niveau, jij kan onze jongens absoluut niet motiveren, en met je "grapjes" val je nu ook echt door de mand, wij zijn FC UTREG! Geen spakenburg of Elinkwijk, dit is betaald voetbal, dit is de trots van mensen uit Utrecht en omgeving, deze club zit in onze hart.

    Laat mijn FC eens voetballen zoals dat moet: met lef, inzet en als het even kan met mooi voetbal, maar vooral PASSIE!!

    Iedereen weet dat jij de trainer bent voor de pers, maar de echte man is toch Jan Wouters, hoe tactisch sterk hij ook is, ook hij valt door de mand want ik neem aan dat jij de beslissing om V Wolfswinkel zo te behandelen, die wazige wissels door te voeren met hem overlegd, ik heb er geen vertrouwen meer in! En met mij vele geloof me!!

    Ondanks dat jullie contract net is verlengd met 2 jaar ben ik bang, bang dat de "pleuris" binnenkort gaat uitbreken.
    Het is de laatste jaren lekker rustig rond onze club, maar als ik de mensen om mij heen hoor gaat het binnenkort goed fout als er op de manier word door gegaan.

    Ok we hebben PSV thuis weg gespeeld, gewonnen van Ajax en AZ maar verder?? De andere wedstrijden was niet echt het sprankkelende voetbal wat we willen zien en vooral mogen verwachten van deze spelers, want dat ze kunnen voetballen weten we allemaal alleen kan jij ze niet naar dit niveau brengen helaas

    Ton ik vraag je met klem: gooi het roer om, stop met je grapjes en ga nu maar eens presteren, wees duidelijk naar iedereen, wij de supporters maar ook de spelers, laat ze met passie en lef voetballen anders voorzie ik een vroeg tijdig einde bij deze club, en sta je binnen kort weer een beurs op te bouwen in Duitsland.

    Sportieve groet,

    P Pietsma vak M
    svfcu.nl
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 8 februari 2010 @ 15:39:38 #74
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_77770607
    Aardige column. Vooral groot gelijk op het punt waarin hij gebrek een beleving verwijt. Ook is het tactisch een chaos.. Zondag kan weleens een cruciale dag worden voor Ton en co. (Als er weer niets van klopt en er is geen beleving dan wordt het een chaos). Toch denk ik dat ze zondag juist wel weer een goed figuur slaan.
    pi_77770783
    Tsja, stel dat het fout gaat zondag qua spel, dan kunnen we wel gaan roepen om het vertrek van Ton, maar dat gaat toch niet gebeuren.

    Als Ton vertrekt, gaat Jan ook, en moet Foeke eigenlijk ook wel weg aangezien hij net hun contracten heeft verlengd.
    Oftewel, gaat echt niet gebeuren lijkt me.

    Mochten de resultaten slecht blijven dan stappen ze zelf wel op denk ik. (en kan Foeke op zoek naar een nieuw duo)

    Maar, laten we niet op de zaken vooruit lopen, 2 keer winnen en er is weer niks aan de hand.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 8 februari 2010 @ 15:48:56 #76
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_77770954
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
    Tsja, stel dat het fout gaat zondag qua spel, dan kunnen we wel gaan roepen om het vertrek van Ton, maar dat gaat toch niet gebeuren.

    Als Ton vertrekt, gaat Jan ook, en moet Foeke eigenlijk ook wel weg aangezien hij net hun contracten heeft verlengd.
    Oftewel, gaat echt niet gebeuren lijkt me.

    Mochten de resultaten slecht blijven dan stappen ze zelf wel op denk ik. (en kan Foeke op zoek naar een nieuw duo)

    Maar, laten we niet op de zaken vooruit lopen, 2 keer winnen en er is weer niks aan de hand.
    True. Een jonge, nieuwe ploeg heeft ook altijd wel een terugval. Daar is opzichzelf ook niets mis mee, maar wat veel mensen tegen de borst stuis is het feit dat er zelfs geen enkele beleving meer te zien is als het ff niet loopt. Daarnaast is er tactisch vaak geen touw aan vast te knopen, maar ok.

    Februari zou sowieso een lastige maand worden qua programma en in maart moeten er echt punten worden gepakt:

    FC Utrecht - NEC zondag 07-03-2010 14:30
    VVV-Venlo - FC Utrecht zaterdag 13-03-2010 19:45
    Willem II - FC Utrecht zaterdag 20-03-2010 18:45
    FC Utrecht - RKC Waalwijk zondag 28-03-2010 14:30
    pi_77776800
    Ik vind die column TE. Ik ben het ermee eens dat het niet loopt, en dat de wissels soms onbegrijpelijk lijken maar in de eerste seizoenshelft hebben we het prima gedaan! Ook tegen de mindere clubs. Dat moet niet te snel verweten worden.

    Feit is dat Silberbauer, Asare, Wuytens, Cornelisse en Lensky het erg slecht doen op het moment. Dat haalt gewoon een stuk zekerheid uit je team, en je verliest snel de slag op het middenveld. Eigenlijk daar waar we eerst oppermachtig waren.

    Van Wolfswinkel wil ik de kans nog geven, die jongen kan echt ballen en is niet beroerd te werken. Dat bevalt me. Met Mulenga rechts van hem en een goede speler links (oohh hadden we Dave nog maar!) komt het echt goed. Mulenga kan de bal voorin vasthouden, Ricky moet ze erin rossen.

    Vandenbergh is voor mij nu echt afgeschreven, kansloos een waardeloos. Loval komt er wel weer, redelijke blessure gehad en hij rendeert het beste bij een goed draaiend team. Je moet echter het team weer met de neus de goede kant op krijgen, vroeger had je daarvoor Vreven, JP, Dave en Dirk. Die types mis je een beetje nu, zeker nu van Dijk een krant blijkt en Silberbauer niet echt in vorm. Je mist de doorzetters mentaliteit, de strijd en de passie.
    pi_77778826
    Net bij N&R interviews met Vorm en Van Wolfswinkel, beiden lieten blijken dat de groep toch wel problemen heeft met de wisselende opstellingen, en Wolf zei zelfs nog dat ie vond dat als je Vandenbergh een kans geeft, je hem wel een aantal wedstrijden achter elkaar de kans moet geven.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77782104
    Van Wolfswinkel

    Echt ik hoop van harte dat het hem (met dit fc Utrecht) lukt om te gaan scoren....
    pi_77783844
    * Tha_Duck zit van Wolfswinkel al weken te stalken op Twitter
    pi_77813604
    We gooien er nog een column tegenaan :
    quote:
    Een dolksteek in de rug van Du Chatinier

    Door Ben ten Boden op di, 09/02/2010 - 11:32

    Maandag kreeg ik een artikel onder ogen van een teleurgestelde FC Utrechtfan. Volgens eigen zeggen kwam hij al sinds 1990 bij de wedstrijden van FC Utrecht. Dan moest hij ook wel wat gewend zijn. Ik ging er eens even voor zitten omdat de brenger van het artikel er specifiek bij vermelde dat het een uiterst delicaat verhaal was.

    Toen ik na enkele minuten het verhaal had gelezen, kon ik mij bepaalde zinsnedes voorstellen. Maar de diskwalificatie van Ton du Chatinier gaat veel te ver. Zeker in de aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Feyenoord. FC Utrecht heeft een dip, een wel zeer behoorlijke dip, en de vooruitzichten zijn met Feyenoord thuis, NAC en Ajax uit, nou niet bepaald hoopgevend. Maar FC Utrecht is FC Utrecht en het zou zomaar kunnen zijn dat we vijf punten pakken in deze drie wedstrijden. De spelers en trainers weten ook wel dat het zo niet kan en zullen daar ook met elkaar over spreken.

    De ervaring leert dat FC Utrecht het beste rendeert als de ploeg in alle rust kan toewerken naar een belangrijke wedstrijd. Binnen de directie van FC Utrecht en ook in de Raad van Commissarissen, moet het artikel minstens de wenkbrauwen hebben doen fronsen. De laatste maanden poogt FC Utrecht de rijen te sluiten. Dat lukt wonderwel. Dit alles in het belang van FC Utrecht. 1 FC Utrecht, 1 FC Utrecht. Ik hoor niet anders. Zelf probeer ik daar een onderdeel van te worden, maar soms moet ik mijn beleving aan het papier toevertrouwen ook al is dat in de ogen van anderen negatief. Het zij dan maar zo. Mijn bijdrages via www.ad.nl leverden mij zelfs een stadionverbod op voor de duur van twaalf maanden. Binnen twee weken was dit stadionverbod echter van tafel en kon ik mijn weg naar de Galgenwaard weer oppakken zoals ik dat de laatste 39 jaar gewend was. Als FC Utrecht voetbalt, ben ik er bij.

    In het bewuste artikel staat onder meer het volgende te lezen. “Het is de laatste jaren lekker rustig rond onze club, maar als ik de mensen om mij heen hoor, gaat het binnenkort goed fout als er op deze wijze wordt doorgegaan.” Een uitspraak die er niet om liegt. Zal de anarchie zijn intrede gaan doen in de Galgenwaard? Zal de bestuurskamer worden bestormd? Zullen de spelers van FC Utrecht het stadion uit moeten vluchten? Hebben Ton du Chatinier en Jan Wouters bodyguards nodig? We doen nog steeds mee om de eerste acht plaatsen. We hebben van Ajax gewonnen, PSV de duimschroeven aangedraaid en AZ met een nederlaag naar huis gestuurd. In de kuip gelijk gespeeld en Twente thuis op 0-0 gehouden. Ik ben daar trots op. Minder trots op de resultaten van de afgelopen weken met als dieptepunt Heerenveen uit. FC Utrecht fans zijn en blijven azijnzeikers, en zullen daar ook tot in de lengte van jaren om bekend staan. De contractverlenging van twee jaar voor Du Chatinier en Wouters is dan ook een heel billijke. Geen euro er bij en in twee jaar spreekt vertrouwen uit.

    De handtekeningen zijn drie weken geleden gezet en een ieder was en is tevreden. Du Chatinier is een onervaren trainer en zal moeten leren van zijn fouten. Dat is ook logisch. Samen met Wouters zullen ze soms samen door het stof moeten. Een normaal proces voor een beginnend trainer. Het is nog geen Adriaanse, Van Gaal, Advocaat, Beenhakker of Hiddink. Ook grootaandeelhouder Frans van Seumeren had hier mee te maken. Je moet nu eenmaal fouten maken om er wijzer uit te komen. De presentatie van het nieuwe stadion van FC Utrecht was natuurlijk gedoemd om te mislukken toen eenmaal duidelijk werd dat Phanos in de slipstream van FC Utrecht mee zou liften. Van Seumeren had daarvoor moeten worden gewaarschuwd, zeker vanuit de directie van FC Utrecht. Phanos is binnen de gemeente Utrecht besmet. Op het stadhuis is men de affaire in Houten natuurlijk ook zeker niet vergeten. Zal ik het nog niet eens over de deal hebben die Phanos wou maken en vervolgens 20 hectare grond voor een appel en een ei wilde kopen van de gemeente Utrecht? FC Utrecht was verworden tot handelswaar, maar daar trapte de gemeente niet in. De ruim 2,5 miljoen euro die Phanos jaarlijks investeert in FC Utrecht is natuurlijk goed geld, maar brengt FC Utrecht op termijn niet waar ze wezen wil.

    Phanos heeft andere belangen en die staan de toekomst van FC Utrecht in de weg. Terug naar het artikel. Indien het u interesseert, is het te lezen op www.svfcu.nl de officiële supportersvereniging. De ondertekenaar is P. Pietsma uit vak M. Nu ken ik heel veel mensen, maar deze naam zegt mij niets. Wellicht is het een pseudoniem. Het feit dat het juist op de site van de supportersvereniging staat, is helemaal onbegrijpelijk. Juist zij die zich de laatste tijd opwerpen om vooral achter de FC te gaan staan en positief te blijven, mogen nooit in deze fase van de competitie een podium geven aan een willekeurige supporter. Zij worden dan ook direct betrokken bij eventuele negatieve zaken in en om het stadion bij de wedstrijden van FC Utrecht. Dat zij dan ook nog melden dat "een ieder zijn mening mag geven" is wel heel kortzichtig. Maar ook nu geldt weer, een ieder is verantwoordelijk voor zijn of haar daden en zal daar dan ook de mogelijke consequenties van moeten aanvaarden.

    Zondag 12.30 uur, op naar 1 FC Utrecht. Het blijft mij verder duister waarom juist nu en met welk doel en welke belangen het artikel is geplaatst. Onverstandig, onbegrijpelijk en ongepast.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_77819431
    Ik hoop dat Utrecht flink wat strijdlust zal tonen zondag en dat het vervolgens weer beter gaat met de prestaties. Overigens is Leroy George ook weer terug bij het eerste. Verliezen aanstaande zondag kan gebeuren als er maar in ieder geval met pit gevoetbald word.
    pi_77824874
    George terug bij het eerste, aan de ene kant verbazend maar aan de andere kant: wie weet maakt ie het waar, is zijn mentaliteit veranderd en legt ie er zondag 2 in. Je weet maar nooit.

    Maar mooi stuk van BtB ook, volledig mee eens.
    pi_77835566
    Hoop het echt dat we zondag wat pit vertonen. Anders ben ik na de eerste helft de kroeg in. Ga niet weer naar zo'n vertoning als tegen Heracles kijken in de kou. Dat vertik ik!
      woensdag 10 februari 2010 @ 14:48:17 #85
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_77845772
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 08:57 schreef DiMacho het volgende:
    Hoop het echt dat we zondag wat pit vertonen. Anders ben ik na de eerste helft de kroeg in. Ga niet weer naar zo'n vertoning als tegen Heracles kijken in de kou. Dat vertik ik!
    Gast...Je laat je kinderen toch ook niet in de steek?
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_77876128
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:

    [..]

    Gast...Je laat je kinderen toch ook niet in de steek?


    Ook wel weer gelijk in Maar als supporters doen we al genoeg aan 'Bloed, Zweet en Tranen' Brrr...
    pi_77985564
    Pfff die scheidsrechter was wel heel erg inconsequent zeg.... Overtredingen drie centimeter van een lijnrechter die niet worden gezien, vier man scheids die met zijn alleen naar een punt kijken en daardoor totaal geen overzicht hebben wat er voor de rest in het veld gebeurt....

    Echt hoor, spreekkoren zijn niet goed, maar zodra een scheidsrechter de wedstrijd moet stilleggen moet er ook een uitgebreid onderzoek naar hem komen, aangezien een scheidsrechter de wedstrijd leidt, en dus verantwoordelijk is voor wat er tijdens zoń wedstrijd gebeurt, ook buiten het veld.

    Goed de wedstrijd zelf was beter dan voorgaande; al hebben we ook erg veel geluk gehad dat we geen tegengoals kregen; Vorm stond prima te keepen! Van de Maarel was voor mij man of the match, een foutje heir en daar, maar dat gaat er wel uit; verder prima werk in mijn ogen.
    pi_77993718
    De wedstrijd was voor het eerst sinds weken weer is fijn, strijd en bloed zweet en tranen. Vond Lensky de minst sterke persoonlijk.

    Maar dan komen we toch bij die scheids.. Ik ben het meestal niet eens met spreekkoren, en vind ook dat niet alles kan. Maar deze was voor de volle 100% terecht! Wat een ontzettende zak hooi die van sigum. Minimaal een penalty en 2x rood gemist. Overtredingen ten over van feyenoord, maar wat werd er aan gedaan? Helemaal niets. De enige manier om zo'n janlul met een fluit te laten luisteren is een spreekkoor. Dat feit is al treurig genoeg. Elke week staan er van dit soort debielen op de Nederlandse velden, en het is dan ook niet verbazend dat we niemand naar het WK mogen sturen. Als die knuppels in Zeist eens zouden gaan kijken, en sancties opleggen aan dit soort dwalingen, dan zou het een groot stuk schelen. Die van sigum heeft het volledig aan zichzelf te wijten, ik zei in de 20e minuut ofzo al dat het zou gaan gebeuren. En ja hoor, na de zoveelste flut beslissing was het zover. Het is een gewoon een frustratie dat er niet je geluisterd wordt als supporter. Dat praat het niet goed overigens.
    pi_78009890
    En waar maken we ons druk om, na de ''pauze'' werd er ''We love Van Sichem, we do'' gezongen, en daar hoor je niks over.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 15 februari 2010 @ 09:25:27 #90
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78010328
    Terechte spreekkoren. Een terecht punt. Het was niet al te best, wel spannend. Een leuke middag, maar FCU - Feyenoord zou meer spektakel moeten bieden. Vorm was de held. Van Hoerenjong de loser.
    pi_78010368
    spreekkoren zijn nooit goed, maar de scheids was wel dramatisch !
    pi_78011378
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 09:27 schreef OmniRocket het volgende:
    spreekkoren zijn nooit goed, maar de scheids was wel dramatisch !
    Echt drama! Maar ik heb uit respect mijn bek maar gehouden, ook naar de grens die onder Vak P liep te hobbelen. De sneeuwballen vlogen om zijn oren !

    Om er een positieve wending aan te geven: Mooie actie van de Feijenoord supporters: Rood-Witte strandballen! Echt prachtig dat ze ons steunden
    pi_78011412
    Sloeg nergens op die actie met die strandballen, las dat het in Engeland wordt gedaan als de tegenstander geen Europees speelt en zij wel, zo van : ''wij zijn lekker op het strand geweest in Spanje'' bv.

    Die Feyenoorder die werd afgevoerd was wel grappig, huilen enzo.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 15 februari 2010 @ 10:44:43 #94
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78011895
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
    Sloeg nergens op die actie met die strandballen, las dat het in Engeland wordt gedaan als de tegenstander geen Europees speelt en zij wel, zo van : ''wij zijn lekker op het strand geweest in Spanje'' bv.

    Die Feyenoorder die werd afgevoerd was wel grappig, huilen enzo.
    Waar en waarom?
    pi_78011974
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Morgenrood het volgende:

    [..]

    Waar en waarom?
    In het uitvak, geen idee waarom.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78013472
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
    Sloeg nergens op die actie met die strandballen, las dat het in Engeland wordt gedaan als de tegenstander geen Europees speelt en zij wel, zo van : ''wij zijn lekker op het strand geweest in Spanje'' bv.

    Die Feyenoorder die werd afgevoerd was wel grappig, huilen enzo.
    De humor was meer omdat het rood witte ballen waren Kon het wel waarderen

    Edit: lees op utube dat het een actie was in de 12e minuut omdat het legioen de 12e man is ?!
    quote:
    Refereert naar het legioen: de "12e" man.
    Actie is: 12e minuut is van ons!
    pi_78013600
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef DiMacho het volgende:
    Edit: lees op utube dat het een actie was in de 12e minuut omdat het legioen de 12e man is ?!
    Ah.

    Ze stonden inderdaad de hele wedstrijd als 12e man achter hun team.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78015585
    Utrecht was gewoon net niet scherp genoeg. Er moet gewoon iemand die ballen er in knallen. Maarja, nou maar tegen NAC zaterdag.
    pi_78023617


    Oeeppss...
    pi_78081403
    Wat een rust hier.. En dat terwijl de tering rond meneertje van Dijk en Ton hoog oploopt. Iets zegt me dat Ton het gaat winnen, en terecht.

    Meneertje van Dijk is een drammerige kleuter die de boel al jaren laat versloffen in mijn ogen.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 23:34:27 #101
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78081984
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
    Wat een rust hier.. En dat terwijl de tering rond meneertje van Dijk en Ton hoog oploopt. Iets zegt me dat Ton het gaat winnen, en terecht.

    Meneertje van Dijk is een drammerige kleuter die de boel al jaren laat versloffen in mijn ogen.
    Ton gaat dat ook winnen. Van Dijk heeft weliswaar wat betekent voor FCU in het verleden, maar met tegenslagen (zoals het afpakken van de aanvoerdersband) kan hij niet omgaan. Zie nu ook weer het lekken naar de media.
    Van Dijk heeft geen toekomst meer in Utrecht.
    pi_78082363
    Dat was tijdens WvH ook al zo. In mijn ogen 1 van de oorzaken dat WvH weg is uiteindelijk, meneertje v D trok zijn mond open in de pers om niets.

    En zoveel heeft hij nou ook weer niet betekend. Als iemand als Schut of JP zijn mond open doet, dan ben ik gelijk bereid dat te geloven. Echte clubmensen met het hart op de juiste plaats die zich bewezen hebben, maar van Dijk.. Nee sorry. Het blijft een middelmatige voetballer die niet leuk is om naar te kijken. Net als george was (hopelijk was).
      woensdag 17 februari 2010 @ 00:08:41 #103
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78083348
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 23:44 schreef Tha_Duck het volgende:
    Dat was tijdens WvH ook al zo. In mijn ogen 1 van de oorzaken dat WvH weg is uiteindelijk, meneertje v D trok zijn mond open in de pers om niets.

    En zoveel heeft hij nou ook weer niet betekend. Als iemand als Schut of JP zijn mond open doet, dan ben ik gelijk bereid dat te geloven. Echte clubmensen met het hart op de juiste plaats die zich bewezen hebben, maar van Dijk.. Nee sorry. Het blijft een middelmatige voetballer die niet leuk is om naar te kijken. Net als george was (hopelijk was).
    Ach, een grootse speler was hij ook niet, maar als je Speler van het jaar wordt en de aanvoerder bent, heb je wel een bepaalde waarde voor het team gehad. Nu zie ik hem liever vandaag dan morgen vertrekken idd..
    pi_78282250
    Weer de nul gehouden. En er had wat vaker gescoord mogen worden maarja. Je kan niet alles hebben.
      zondag 21 februari 2010 @ 22:30:00 #105
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78282462
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 22:27 schreef Basilicumman het volgende:
    Weer de nul gehouden. En er had wat vaker gescoord mogen worden maarja. Je kan niet alles hebben.
    Een belangrijke en mooie overwinning gisteravond!

    Het werd idd niet al te best uitgespeeld, maar we zijn ook bijna niet in de problemen gekomen. Hoogtepunt van de avond was het prachtige passje van Van Wolfswinkel en de afronding van Mertens. Van der Maarel deed het ook weer prima!
    pi_78283434
    En weer niet gezien, KUT NOS.. Eerst melden dat het voetbal zaterdag om 23:30 komt en dan op het laatste moment terug naar 22:30 verhuizen. Klootzakken.
      zondag 21 februari 2010 @ 22:49:42 #107
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78283528
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
    En weer niet gezien, KUT NOS.. Eerst melden dat het voetbal zaterdag om 23:30 komt en dan op het laatste moment terug naar 22:30 verhuizen. Klootzakken.
    http://www.eredivisie.nl/(...)reda-fc_utrecht.html
    pi_78284888
    Dank u

    Wat een zak weer die lurling, gore huilebalk. Hoop dat ie een wedstrijd of 6 krijgt..
    pi_78286535
    Eerder weer genoeg voorbeeld van scheidsrechters die een niveau hebben van een derde wereld land; alsjeblieft zeg, wanneer gaat de KNVB eens achter hun eigen oren krabben ipv altijd de vinger weer naar de clubs wijzen. Spreekkoren zijn nooit goed, maar als je zullke prut het veld op stuurt, dan ben je zelf ook verantwoordelijk...

    Tja Lurling werd zwaar gestraft, maar het had rood of geel kunnen zijn, en in dit geval was het rood...
    pi_78313543
    quote:
    Drie duels schorsing voor Lurling

    NAC hoopte in eerste instantie op vrijspraak, maar accepteerde maandag toch het schikkingsvoorstel van de bond.

    ''We vinden de straf weliswaar erg zwaar, maar gezien de getuigenverklaringen zien we geen kans op succes als we dit voorleggen aan de tuchtcommissie'', aldus een woordvoerder van de club.

    Het incident leidde tijdens de wedstrijd tot spreekkoren richting de wedstrijdleiding, waardoor scheidsrechter Björn Kuipers zich genoodzaakt zag het duel enige tijd stil te leggen.
    Terecht, lurling is een vuilak die vaker dit soort dingen doet. En maar huilen als een baby. Nee mijn speler zal het nooit worden.
      maandag 22 februari 2010 @ 19:14:46 #111
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78314260
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Terecht, lurling is een vuilak die vaker dit soort dingen doet. En maar huilen als een baby. Nee mijn speler zal het nooit worden.
    Lurling is inderdaad een hypocriet ventje, dat nooit volwassen is geworden. Zijn verongelijkte blik altijd is tenenkrommend. Als je zo'n grote jongen bent om soms een tik of een schop uit te delen, dan moet je ook niet piepen als er een schorsing op staat.

    Hij geldt voor veel mensen als 1 van de irritantste spelers van de Eredivisie. Al jaren. Geen toeval lijkt me..
    pi_78314974
    Het was iig een prima overwinning.

    Niet altijd even goed voetbal, en wat laat de wedstrijd beslist, maar een 0-2 in Breda is natuurlijk gewoon prima.

    En ik zat net even te rekenen, het basisteam wat zaterdag in het veld kwam had een gemiddelde leeftijd van 23,36 jaar.

    We staan er goed voor zo.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 22 februari 2010 @ 19:36:31 #113
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78315212
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
    Het was iig een prima overwinning.

    Niet altijd even goed voetbal, en wat laat de wedstrijd beslist, maar een 0-2 in Breda is natuurlijk gewoon prima.

    En ik zat net even te rekenen, het basisteam wat zaterdag in het veld kwam had een gemiddelde leeftijd van 23,36 jaar.

    We staan er goed voor zo.
    Mee eens en wat ook een zeer goed teken is, is het feit dat 3 bepalende of belangrijke spelers uit de eigen jeugd komen. Vorm is van zeer veel waarde en Van der Maarel en Nijholt voegen ook iets toe aan dit elftal. In de toekomst zal dit steeds meer noodzakelijk worden en FCU toont aan een vruchtbare jeugdopleiding te hebben. (Bedenk dat Erik Pieters nu gewoon in de basis staat bij Psv). Vergelijk dit maareens met andere clubs in de subtop..
    pi_78315555
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef Morgenrood het volgende:

    [..]

    Mee eens en wat ook een zeer goed teken is, is het feit dat 3 bepalende of belangrijke spelers uit de eigen jeugd komen. Vorm is van zeer veel waarde en Van der Maarel en Nijholt voegen ook iets toe aan dit elftal. In de toekomst zal dit steeds meer noodzakelijk worden en FCU toont aan een vruchtbare jeugdopleiding te hebben. (Bedenk dat Erik Pieters nu gewoon in de basis staat bij Psv). Vergelijk dit maareens met andere clubs in de subtop..
    Op dit moment zijn Nijholt en vd Maarel iig niks minder dan Van Dijk en Cornelisse.

    De A1 doet het ook goed trouwens, afgelopen weekend met 5-1 van Sparta gewonnen en nu 5e.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78315659
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Terecht, lurling is een vuilak die vaker dit soort dingen doet. En maar huilen als een baby. Nee mijn speler zal het nooit worden.
    jaaaaa ik heb verder niks met utrecht maar afgelopen pot zat ik vurig te hopen dat jullie die wedstrijd zouden winnen.
    wat een grafclub NSB club is dat N.A.C. zeg.....die trainer ook, wat een kwijlebal gadverdamme!
    Snel afzakken naar de middenmoot en een flinke boete eroverheen!

    oh, en bij lulring, eh lurling mogen ze wat mij betreft een lawinepijl in z'n kenkerbakkes douwen...
      maandag 22 februari 2010 @ 19:48:55 #116
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78315763
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Op dit moment zijn Nijholt en vd Maarel iig niks minder dan Van Dijk en Cornelisse.

    De A1 doet het ook goed trouwens, afgelopen weekend met 5-1 van Sparta gewonnen en nu 5e.
    Ik vind ze beide beter en in de nabije toekomst zullen ze van veel meer waarde zijn dan Van Dijk en Cornelisse. Lekker laten staan dus.

    Het zou mooi zijn als er van de zomer 1 of 2 jongens van de A1 bij de A-selectie gevoegd kunnen worden.
    pi_78320546
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Op dit moment zijn Nijholt en vd Maarel iig niks minder dan Van Dijk en Cornelisse.
    Over van Dijk zijn we het snel eens, die is sowieso belabberd

    vd Maarel is een discussie punt. Het is een goede speler met veel potentie. Maar Cornelisse is wel beter denk ik, door zijn leeftijd en ervaring. Maar als vd Maarel zo doorgaat praat ik over een jaar wel anders, want ik denk dat het er bij vd Maarel itt bijvoorbeeld Kees van Buuren wel inzit.
      maandag 22 februari 2010 @ 21:34:04 #118
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78321113
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 21:23 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Over van Dijk zijn we het snel eens, die is sowieso belabberd

    vd Maarel is een discussie punt. Het is een goede speler met veel potentie. Maar Cornelisse is wel beter denk ik, door zijn leeftijd en ervaring. Maar als vd Maarel zo doorgaat praat ik over een jaar wel anders, want ik denk dat het er bij vd Maarel itt bijvoorbeeld Kees van Buuren wel inzit.
    Cornelisse heeft de laatste maanden vaak genoeg steken laten vallen en ik vind het terecht dat Van der Maarel nu een kans krijgt. Ook tijdens de blessure van Cornelisse deed hij het al prima.

    Van der Maarel is de toekomst en gaat zich de komende tijd ontwikkelen.. Cornelisse zal alleen maar minder worden.
    pi_78324176
    Mee eens, maar persoonlijk zie ik dan liever Cornelisse nu in de basis en hopen dat we hem kunnen verkopen
      maandag 22 februari 2010 @ 22:34:50 #120
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78324272
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 22:32 schreef Tha_Duck het volgende:
    Mee eens, maar persoonlijk zie ik dan liever Cornelisse nu in de basis en hopen dat we hem kunnen verkopen
    Cynisch bekeken, zou je beter de illusie in stand kunnen houden dat hij een goede, betrouwbare rechtsback is.
    pi_78344668
    quote:
    Van Dijk mag na dit seizoen vertrekken bij FC Utrecht
    De wegen van Gregoor van Dijk en FC Utrecht scheiden waarschijnlijk komende zomer. In gesprekken tussen de middenvelder en technisch directeur Foeke Booy werd duidelijk dat er geen basis meer is voor een langere samenwerking.

    "Het is jammer dat het zo is gelopen", zegt Booy dinsdag in een verklaring. "Maar we zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat het geen zin heeft zo nog samen door te gaan. Gregoor kan, tegen door FC Utrecht te bepalen voorwaarden, na dit seizoen overstappen naar een andere club."

    Gesprekken over de toekomst vonden de afgelopen maanden al plaats tussen Van Dijk en FC Utrecht. Aanleiding daarvoor was het selectiebeleid dat trainers Ton du Chatinier en Jan Wouters doorvoerden. De staf schroomde niet om spelers met een goede staat van dienst op de reservebank plaats te laten nemen.

    "Ik was met name benieuwd hoe Gregoor daarmee zou omgaan", zegt Booy. "In januari hebben we de afspraak gemaakt dat we in maart of april verder over de toekomst zouden praten, maar uitlatingen van Gregoor in het blad Voetbal International hebben dit proces versneld."

    Booy wil het misverstand uit de weg helpen, dat Van Dijk voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord uit de selectie zou zijn gezet. “Dat was niet zo. Gregoor zat niet bij de eerste achttien spelers voor die wedstrijd en dat is wel wat anders. Dat hij daarna een week geschorst is geweest, kwam door zijn uitlatingen in VI”, aldus Booy. De technisch directeur heeft de spelersgroep vanmorgen op de hoogte gebracht van de nieuwe situatie.

    Hij spreekt overigens met klem tegen, dat er (zoals hier en daar is gesuggereerd) een relatie zou bestaan tussen het voor langere tijd aanstellen van sportpsycholoog Ruben Dekker en de vermeende onrust in de spelersgroep. “Dekker loopt hier al een tijd rond”, zegt Booy, “en na een wederzijds goed verlopen proefperiode hebben we besloten hem voor vier jaar aan de club te binden. Dat besluit is trouwens al eerder genomen, maar vorige week hebben we dat geëffectueerd door een nieuwe overeenkomst te sluiten.”
    Dag Gregoor, veel plezier in Venlo.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78345014
    Maar bedankt voor alle penalties
    pi_78360176
    Die penalties waren super, 100% rendement!

    Maar ik denk dat hij zijn tijd gehad heeft, een club van het caliber Utreg zal hij moeilijk vinden. Toch denk ik wel dat hij van waarde kan zijn voor een club als VVV, Heracles, Willem II, etc.

    Hij is simpelweg over het randje gegaan, en dat wordt niet gewaardeerd. Volkomen terecht in mijn ogen overigens. Denk wel dat hij nog een nieuwe club vind, is voor hem beter (lees: spelen) en voor ons (lees: geen dik salaris voor een tribunezitter).
      dinsdag 23 februari 2010 @ 21:42:43 #124
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_78363925
    Jammer dat het zo gelopen is de afgelopen tijd. Ik vond van Dijk een sterke speler welke het spel een goede kant op kon sturen.

    Maar dat is het verleden...

    veel plezier in limboland
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_78364708
    Ik ben benieuwd wat die "te bepalen voorwaarden" dan zijn. Iets in de zin van transfervrij ofzo?
    pi_78365048
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Basilicumman het volgende:
    Ik ben benieuwd wat die "te bepalen voorwaarden" dan zijn. Iets in de zin van transfervrij ofzo?
    Of voor een zeer gelimiteerde som.

    Volgens mij is het heel simpel namelijk, hij kost 400.000 in het jaar en heeft een contract tm 2012. Dat betekend nog 2 jaar betalen hierna, a 800.000. Vraag 200.000 transfersom (of whatever wat) en je hebt alweer een miljoen verdiend, erg fijn!
    pi_78366068
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Tha_Duck het volgende:

    [..]

    Of voor een zeer gelimiteerde som.

    Volgens mij is het heel simpel namelijk, hij kost 400.000 in het jaar en heeft een contract tm 2012. Dat betekend nog 2 jaar betalen hierna, a 800.000. Vraag 200.000 transfersom (of whatever wat) en je hebt alweer een miljoen verdiend, erg fijn!
    Dat zou mooi zijn. Maar verdiende ie niet 7,5 ton? Of was dat met alle sponsorinkomsten er bij?
    pi_78372450
    Dan is de deal nog gunstiger dus
    pi_78376238
    quote:
    Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:
    Dan is de deal nog gunstiger dus
    Wie zou de volgende zijn die er uit gewerkt word?
      woensdag 24 februari 2010 @ 00:07:00 #130
    290658 Morgenrood
    Die Geburt der Tragödie
    pi_78376432
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Basilicumman het volgende:

    [..]

    Wie zou de volgende zijn die er uit gewerkt word?
    Cornelisse kan denk ik ook niet omgaan met het feit dat hij structureel bankzitter dreigt te worden.

    Geheel terecht dat Van der Maarel speelt overigens.
    pi_78425770
    Goeie column op fcutrecht.net :
    quote:
    Als ik de berichten op de forums zo lees, lijkt het mij dat het niet voor iedereen duidelijk is waar FCU mee bezig is. Het beleid van de club (van Seumeren, van Dop en de technische staf) is erop gericht om binnen vijf jaar structureel tot de top-5 van Nederland te horen. Dat betekent dat er een goede organisatie moet worden neergezet en dat er aan een nieuw elftal moet worden gebouwd.

    Het vorige seizoen werd het duidelijk dat het op vele fronten rommelde binnen de club. En dan hebben we het niet alleen over de technische staf. Daar is flink de bezem doorheen gehaald. Dat heeft FCU veel negatieve publiciteit opgeleverd en geld gekost, maar soms moet je door het stof. Vervolgens is de commercie opnieuw op poten gezet en ook onder het kantoorpersoneel, het scoutingapparaat en veiligheidszaken hebben er mutaties plaatsgevonden. Je kunt nu zeggen dat de organisatie van FCU er in grote lijnen staat.

    Nu, in het tweede seizoen wordt er gebouwd aan een nieuw elftal dat zich de komende jaren moet ontwikkelen tot een structurele subtopper. Er zijn zes aankopen gedaan, plus Sinouh die gehaald is als reservekeeper, en al deze zes hebben hun voorgangers uit de basis verdrongen. Dit is een uitstekende prestatie van de scouting. Zo’n score is zeldzaam goed in de profvoetballerij. Verder hebben zich nog tenminste twee talenten (vd Maarel en Nijholt) aangediend, die zich in de basis hebben gespeeld. Daarmee staat het geraamte van het nieuwe FCU vast. We hebben nu een jonge selectie met veel talent en nog heel veel groeimogelijkheden.
    Vervolgens is het aan de trainers om hier een goed elftal van te maken, en zo’n proces gaat nu eenmaal met vallen en opstaan. Ik vind dat TDC en JW hier goed werk verrichten, want het nieuwe elftal begint steeds meer vorm te krijgen. Het is wel belangrijk dat dit proces niet wordt verstoord, want dat kan leiden tot tweespalt binnen de selectie en zoiets is funest. Wie hier niet in mee kan of wil valt af. Dat gold vorig seizoen al voor spelers als Somers (kan niet mee) en dat geldt nu voor spelers als van Dijk (wil niet mee).

    De basis die er nu staat is goed maar smal. Dat is logisch want er staan nog een paar dure jongens op de loonlijst voor wie geen plaats meer is in het nieuwe FCU. Deze spelers moeten vertrekken om ruimte te creëren voor nieuwe spelers. Dat heet doorselecteren. De spelers die (van mij) mogen vertrekken zijn:
    van Dijk; hij is op z’n retour en heeft zijn positie bij FCU zelf onmogelijk gemaakt
    Skoubo; is een kneus waar je niet op kunt bouwen, zelfs niet als de trainer (van Roda) publiekelijk zijn vertrouwen in hem uitspreekt
    Vandenbergh; laat zich in de wedstrijden vaak te weinig zien en kan alleen uit de voeten in een 2-spitsensysteem
    George; is kapot gemaakt door de vorige technische staf van FCU en kan nu geen goed meer doen bij het publiek
    Somers; heeft lange tijd veel waarde gehad voor FCU maar past niet meer in het toekomstbeeld
    Cornelisse(?); hier zet ik nog een vraagteken bij, maar voor hem begint langzaam maar zeker hetzelfde verhaal te gelden als voor Somers.

    De basis voor de toekomst bestaat uit: Vorm, vd Maarel, Keller, Wuytens, Nesu, Lensky, Silberbauer, Nijholt, Asare, Mertens, van Wolfswinkel en Mulenga. Als er geen schorsingen, blessures of interlandverplichtingen zijn dienen er elf van deze twaalf te spelen. Wie er afvalt is afhankelijk van vorm van de dag of tactiek. De speelwijze is ook duidelijk: vier verdedigers, twee controlerende middenvelders en vier aanvallend ingestelde spelers, waarvan er afhankelijk van de omstandigheden één of twee ‘diep’ spelen.

    Volgens de opportunisten op dit forum moet iedere wedstrijd aanvallend worden gespeeld én gewonnen, want anders kunnen die trainers er niets van en moeten ze maar opdonderen. Beste mensen, zo werkt dat niet in de voetballerij. Zelfs 020 wint niet al zijn wedstrijden met dat zogenaamde aanvallende voetbal. Als je structureel naar de (sub)top wilt zul je modern en realistisch voetbal moeten spelen. Modern, dat wil zeggen met veel inzet en realistisch houdt in met veel controle. Ook wat dit betreft zijn we op de goede weg. Ik vind dat FCU realistisch speelt, weinig tegengoals krijgt en dat er in veel wedstrijden ‘de nul wordt gehouden’. Dat is niet altijd even mooi en leuk om te zien, maar wel de juiste weg om je doel te bereiken. Vooral Jan Wouters heeft hier een belangrijk aandeel in. En JW kan zo functioneren, omdat Ton du Chatinier hem de ruimte geeft, de verantwoordelijkheid neemt en de klappen van buiten opvangt. Een betere tandem is in de huidige situatie bijna niet denkbaar.

    Haraldoh
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78426764
    Super column!
    pi_78427316
    Helemaal eens met de opstelling van de column schrijver; van den Bergh weg uit de selectie, van Wo.fswinkel vast in de basis
    pi_78468703
    Precies mijn gedachtes! Top Column!

    Hoop dat ik het zondag overleef tussen de AbcoudeNoord Hooligans... Ik ben er iig bij!!
    pi_78552269
    Super, WEER genaaid door een scheidsrechter..

    De afgekeurde goal was terecht, maar daarna floot ie echt compleet als een losgeslagen idioot. Nu weet ik wel dat SCHIJTsrechters sowieso domer zijn dan de gemiddelde josti, maar het is toch treurig dat er WEER een SCHIJTs een wedstrijd verpest.
    pi_78552295
    Overigens lekker weer teruggestuurd..

    cohen heeft een paar pakkies boter op zijn hoofd. Wat er allemaal geroepen wordt naar je als Utreg supporter is niet mis bij dat soort stadions. En dan is een reactie dom, maar misschien wel te begrijpen. Maar dan wordt je als uit supporter aangepakt, en de rest kan vrolijk in het stadion door zingen met k#nk#r... Treurig..

    [ Bericht 45% gewijzigd door Tha_Duck op 28-02-2010 15:01:22 ]
    pi_78553229
    Zo ik was de enige Utrecht supporter in de Ufo, dan voel je je wel heel erg alleen. Vooral als je cluppie een rode kaart krijgt en daarna dankzij de scheids met 4-0 verliest. Want van dit 020 had je minimaal met een gelijkspel moeten eindigen. Bah!

    Waarom droeg Sinouh in godsnaam een roze outfit. Vind je het gek dat je dan de hele wedstrijd voor hoohohomo wordt uitgemaakt...
    pi_78553434
    Ik was er helaas niet bij, je kan die 020 mensen namelijk niet vertrouwen. Iemand zou wel ff een kaartje regelen voor me, geen probleem riep ie een half jaar lang. Maar als het puntje bij paaltje komt....

    Dus lekker thuis gekeken
    pi_78553838
    Jammer van de uitslag en de afwezigheid van o.a. Vorm. Verder kan je Utrecht niks verwijten. Tot aan de rode kaart was er niet veel aan de hand.
    pi_78562779
    Nee vind het niet zo gek om met 4-0 te verliezen met 10 man op dit moment. Rode kaart was terecht, scheids had er geel voor kunnen geven, maar ook rood... Tja actie was gewoon sowieso niet goed...

    Sinouh viel positief op; fijn om hem als tweede keeper te hebben. Op naar NEC volgende week.
    pi_78563174
    Keller werd bij die handsbal aan zijn shirt getrokken.

    Verder een terechte nederlaag.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78564110
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef PBateman1978 het volgende:
    Keller werd bij die handsbal aan zijn shirt getrokken.

    Verder een terechte nederlaag.
    Keller de trekpop
    pi_78569491
    Keller wordt regelmatig naar beneden getrokken. Maar dat het hands was was duidelijk

    Tot de rode kaart niet aan de hand, blijf erbij dat het hooguit geel was. Zonder die rode kaart had het heel anders kunnen lopen, maar misschien ook niet. Dat is koffiedik kijken.

    Als je overigens op het utregforum leest over het terugsturen, als dat waar is dan slaat het werkelijk weer nergens op
    pi_78580069
    Tja het met gestrekt been doorgaan op Sinouh is natuurlijk precies dezelfde kaart als Wuytens, kortom of allebei geel, of allebei rood. Maar ja zoalng er scheidsrechters zijn, zullen er fouten gemaakt worden...

    Tja het terugsturen; laten we het zo zeggen; als er één ding geroepen wordt door Utrecht supporters stuurt Cohen iedereen met harde hand naar huis; bij de tegenwedstrijd hebben een aantal ajax supporters zich misdragen (in zoverre dat ik toen ik mijn fiets wilde pakken er één voor mijn neus had met een ijzeren staaf in zijn handen (alleen die had de drie ME-ers niet gezien die er ook stonden)) en bij ons worden de relschoppers opgepakt, en mag de rest gewoon voetbal komen kijken.

    De gastvrijheid van de burgemeester van A'dam is gewoon niet hetzelfde als dat in Utrecht...
    pi_78583844
    quote:
    Supporters FC Utrecht overwegen juridische stappen
    Uitgegeven: 1 maart 2010 11:25
    Laatst gewijzigd: 1 maart 2010 11:25
    AMSTERDAM – De supportersvereniging van FC Utrecht overweegt juridische stappen te ondernemen tegen de Amsterdamse politie. Dit naar aanleiding van het terugsturen van fans voorafgaand aan het duel Ajax – FC Utrecht.
    © ANP

    De trein met supporters van FC Utrecht werd zondag bij aankomst op het station bij Amsterdam Arena teruggestuurd.

    De fans van FC Utrecht riepen antisemitische leuzen. De Amsterdamse politie besloot vervolgens de trein terug te sturen naar Utrecht.

    Mobiele Eenheid

    Voorzitter Oscar van der Westen van de supportersvereniging van FC Utrecht liet tegenover RTV Utrecht weten het gedrag van de fans af te keuren. Hij benadrukte echter dat het optreden van de Mobiele Eenheid ‘buiten alle proporties was’.

    Verschillende supporters, onder wie kinderen en ouderen, werden volgens hem letterlijk de trein ingeslagen. Zo vertelde hij tegen de omroep van Utrecht.

    Onderzoek

    De supportersvereniging onderzoekt nu of zij juridische stappen kunnen ondernemen tegen dit geweld.

    De politie trad in 2002 ook al op tegen kwetsende spreekkoren van supporters uit Utrecht. Er vielen toentertijd verschillende gewonden. De Amsterdamse politie en Ajax hebben hier achteraf hun excuses voor aangeboden.

    Aangehouden

    De voetbalsupporters die tijdens het duel tussen Ajax en FC Utrecht zijn aangehouden, zitten nog steeds vast. Dat heeft de politie in Amsterdam maandag gezegd.

    Tijdens de terugreis werden in totaal elf mensen opgepakt, omdat ze vernielingen aanrichtten.
    © NU.nl/ANP
    Sue the bastards
      maandag 1 maart 2010 @ 11:39:22 #146
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78584045
    Als je dat filmpje ook ziet, de ME slaat lachend op de menigte in, die niet verder kon lopen….
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78584671
    Het wordt een tijd dat dit soort wantoestanden aangepakt worden. Goed om te weten dat er zoveel mobieltjes zijn met camera tegenwoordig, hopelijk brengt het een hoop misstanden aan het licht. Als je kijkt naar de filmpjes die nu bekend zijn valt op dat:
    a) er amper tot geen antisemitische leuzen geroepen worden
    b) er niet gewaarschuwd wordt door de me
    c) de me kinderen en ouderen slaat
    d) de me iedereen zonder reden opdrijft

    Lijkt mij duidelijk toch?
    pi_78592206
    @ a) Toen ik vanuit station Duivendrecht aankwam lopen richting de ufo kwam net de trein met supporters er aan. Op het moment dat ze uitstapten werd wel degelijk het riedeltje Hamas en iets met gas geroepen. Maar dit was hoog uit twee drie keer... Daarna ging het over in gezellig gezang! Supporten dus! Wat een gedoe zeg! Bah ik schaam me nu eigenlijk wel dat ik binnen in de ufo heb gezetten, had eigenlijk uit zelfprotest weg moeten gaan.
    pi_78592442
    DiMacho: Dus precies wat ik zeg, amper tot niet. Daarmee wil ik niet goedpraten DAT het geroepen is (want dat zal het ongetwijfeld zijn) maar ik geloof niet in lang en aanhoudend. Simpelweg omdat ik dat niet tegenkom in de beelden, de supporters die er waren dat allemaal zeggen en de sociale controle zodanig is dat het niet lang aanhoudt. Zeker dat laatste is van belang, want iedereen weet dat je teruggestuurd wordt.
      maandag 1 maart 2010 @ 15:19:32 #150
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78592881
    Ach, Jan met de Pet heeft zijn oordeel toch allang klaar, de Utrechters die mee waren gisteren zijn allemaal tuig, en Cohen heeft het fantastisch gedaan.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 1 maart 2010 @ 16:58:02 #151
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78596941
    quote:
    Utrecht-stopper Wuytens twee duels geschorst na rode kaart tegen Ajax
    Maandag, 1 maart 2010 om 16:57 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijdenNa Sandro Calabro van VVV-Venlo heeft ook FC Utrecht-verdediger Jan Wuytens een straf van twee wedstrijden schorsing tegen zich horen eisen. De lange stopper werd zondag in de wedstrijd tegen Ajax met een directe rode kaart van het veld gestuurd door scheidsrechter Eric Braamhaar.

    Wuytens moest inrukken na een charge op Siem de Jong. "Ik denk dat het geen rode kaart was. Oké, hij speelt de bal iets te ver voor zich uit en hij gaat erin, maar geel had ook gekund. Ik vond het geen rood”, zei hij na afloop. De tuchtcommissie oordeelde daar dus anders over en sluit hem voor twee wedstrijden uit.

    Dat houdt in dat de Belg de ontmoetingen met NEC (thuis) en VVV (uit) aan zich voorbij moet laten gaan. Op 20 maart in de uitwedstrijd bij Willem II kan coach Ton du Chatinier wel weer een beroep op hem doen. Of de club akkoord gaat met de straf is vooralsnog onbekend
    2 wedstrijden ?
    Op basis van wat ? Heeft Wuytens ooit eerder rood gehad ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78598924
    Twee westrijden, dan mag Suarez ook twee wedstrijden krijgen naar aanleiding van dat doorgaan op Sinouh....
    pi_78600502
    quote:
    Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Tha_Duck het volgende:
    DiMacho: Dus precies wat ik zeg, amper tot niet. Daarmee wil ik niet goedpraten DAT het geroepen is (want dat zal het ongetwijfeld zijn) maar ik geloof niet in lang en aanhoudend. Simpelweg omdat ik dat niet tegenkom in de beelden, de supporters die er waren dat allemaal zeggen en de sociale controle zodanig is dat het niet lang aanhoudt. Zeker dat laatste is van belang, want iedereen weet dat je teruggestuurd wordt.
    Ik bedoelde er ook mee dat je gelijk had Wilde het alleen wat onderbouwen!

    Net even op EditieNl het stukje van de SVFCU gezien, maar die dozen praten er gewoon weer overheen bah!
    pi_78756124
    Zondag N.E.C., dat moet wel te doen zijn denk ik.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 10:26:15 #155
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78764469
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Basilicumman het volgende:
    Zondag N.E.C., dat moet wel te doen zijn denk ik.
    Ik vraag het me af, we spelen nog altijd niet best.

    Maar we gaan het wel weer zien, hopelijk is het niet te koud.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 5 maart 2010 @ 15:42:50 #156
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78777234
    Keller is geblesseerd, zondag Schut & Dickoh.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78784081
    Dickoh geblesseerd? Dat is wel zaadje. Over Dickoh maak ik me geen zorgen, draait een prima seizoen. Maar Schut......

    Wie zitten er dan in hemelsnaam op de bank? Uit het 6e?
      zondag 7 maart 2010 @ 19:56:40 #158
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_78858040
    Wat een saaie wedstrijd wel weer. Heb de halve wedstrijd zittend doorgebracht.

    Wel leuk voor Ricky dat hij de 3 punten op zijn naam schrijft!

    VVV is de volgende
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
      zondag 7 maart 2010 @ 21:10:06 #159
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_78862294
    TS, kan je mij bijschrijven bij de Fokkers die in Galgenwaard zitten?

    Ik zit in Vak K.

    Utrecht - NEC

    Wat een kudtwedstrijd, toch 3 punten. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn..
    Wat een drama. Sfeer was niks, voetbal ook. Toch 3 punten en blijven we nog een beetje in de race om miss de 5e plek te pakken.

    VVV uit is altijd lastig, hoop het beste
    pi_78866827
    Ik ben er in ieder geval bij VVV uit. Willem II ben ik nog mee bezig.

    Maar wat een flut pot vandaag, het is dat de scheids mee zat...
      zondag 7 maart 2010 @ 22:31:05 #161
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_78867504
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ik ben er in ieder geval bij VVV uit. Willem II ben ik nog mee bezig.

    Maar wat een flut pot vandaag, het is dat de scheids mee zat...
    Wat is er aan de hand met die scheidsrechters tegenwoordig?
    PSV had gewoon een strafschop moeten krijgen, ten Rouwelaar, je kwam net zo ruig in als hoe je eruit ziet.

    Deze van Boekel floot werkelijk voor alles. Zwaar irritant.
    pi_78869180
    Die commentator bij het Eredivisie-voetbal was echt geweldig vanavond .

    "Dit is de 780ste vrije schop" .
    pi_78877908
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 22:31 schreef Pino0 het volgende:

    [..]

    Wat is er aan de hand met die scheidsrechters tegenwoordig?
    PSV had gewoon een strafschop moeten krijgen, ten Rouwelaar, je kwam net zo ruig in als hoe je eruit ziet.

    Deze van Boekel floot werkelijk voor alles. Zwaar irritant.
    Het was afschuwelijk, en dan floot hij op het eind nog in het voordeel van ons ook. Maar ook daar heb ik een hekel aan, een scheids moet eerlijk fluiten Deze prutser floot alles maar dan ook alles stuk, als iemand ademde floot ie. Tel daarbij op een NEC wat onmachtig was en niet kwam om te winnen en een Utrecht wat meer tegen zichzelf voetbalde dan tegen NEC en je krijgt zo'n pot......
      maandag 8 maart 2010 @ 09:25:37 #164
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_78878250
    Het was dramatisch, maar goed, toch 3 punten, en weer hopen dat het met het voetbal goed komt de volgende wedstrijd.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_78956535
    Pffff ik word er toch een beetje droevig van. Gelukkig de drie punten door van Wolfswinkel. En die scheids ach ja, laat ook maar. VVV uit zaterdag. Ben benieuwd wat dat dan weer zal worden.
    pi_78959503
    Ik hoop een goede pot, ik rijd niet voor niets die kant op

    Kaartjes voor VVV en Willem II zijn binnen. VVV in uitvak, Willem II ergens anders
    pi_78969855
    Ik heb net even de samenvatting van Utrecht-NEC zitten kijken, maar die scheids zeg

    Echt van de laatste 10 wedstrijden die we gespeeld hebben, heb ik volgens mij maar één keer een goede scheidsrechter gezien... twee keer onterecht geel is wel een mazzeltje voor ons zeg...
    pi_78971397
    Het zat voor het eerst in die 10 wedstrijden dan ook eens mee die scheids...
    pi_78972618
    Ik heb liever dat er gewoon goed gefloten wordt, dan dat we de ene keer geluk en de andere keer pech hebben; dat is zo frustrerend...
    pi_78976291
    200% mee eens, maar het werd wel eens tijd dat het geluk richting ons viel. Dat is al lang geleden en heb je soms nodig.

    Ik zou willen dat elke wedstrijd fatsoenlijk gefloten werd in de eredivisie... Maar dat is helaas een utopie
    pi_78987186
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2010 16:17 schreef Tha_Duck het volgende:
    200% mee eens, maar het werd wel eens tijd dat het geluk richting ons viel. Dat is al lang geleden en heb je soms nodig.

    Ik zou willen dat elke wedstrijd fatsoenlijk gefloten werd in de eredivisie... Maar dat is helaas een utopie
    Beter gaat FC Utrecht goed voetballen dan hoeven we niet te wachten op een scheids die goed fluit. Want dan kan je lang wachten inderdaad. Maar ik weet het niet tegen VVV. Ik zie ze niet gelijk een een glorieuze wedstrijd winnen.
    pi_79114570
    Zo, weer een niet beste pot.. 2e helft van de 2de helft ging nog wel, paar mooie aanvallen en gelukkig een doelpunt. Een takkestuk gereden, maar mooi stadion daar! Goed geregeld alles ook, dat maak je ook wel anders mee (Roda JC bv was prut).
    pi_79121773
    Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar het zag er op zich niet slecht uit; althans de stukken die dus interessant genoeg waren voor de samenvatting. Utrecht was VVV de baas, en de aanvallen/combinaties zagen er goed uit.

    Vergeet ook niet dat we de enige zijn samen met Ajax die daar tot nu toe gewonnen hebben...
    pi_79122813
    Dan hebben ze er nog wat van kunnen maken. Ik was erbij, en we hebben amper tot geen overwicht gehad op het veld. VVV was de ploeg die het spel maakte, voor zover je daarvan kon spreken. Moet er wel bij zeggen dat we amper kansen weggaven achterin, maar daarentegen ook geen reet voorin klaar speelde.
    pi_79148396
    Ik heb alleen het doelpunt gezien. Maar weer flink zuinig gewonnen zeg. En Lensky gescoord haha.
    pi_79148656
    Hij stond heerlijk te juichen voor ons vak
    pi_79149158
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 22:13 schreef Tha_Duck het volgende:
    Hij stond heerlijk te juichen voor ons vak
    Haha mooi. Maar het was dus verder niks?
    pi_79157794
    Ik vind toch wel jammer dat FC Utrecht zo weinig weet te scoren naar zulke grote aankopen. De verdediging stond wel weer prima. Ook proficiat voor Schut, is ondanks zijn lange blessure toch weer prima bezig.
    pi_79158715
    Toch weer 3 punten, altijd lekker, hopelijk zaterdag in Tilburg nog een keertje.

    En de A1 heeft van Ajax gewonnen, weer een doelpunt van Leon de Kogel, kan zomaar een toppertje worden die jongen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79392339
    Leuke pot gezien, geen grootse wedstrijd maar voetballend redelijk op poten en goed afgerond. Willem II had een paar kansjes, met 1 mooie kopbal.

    Sfeer was kut overigens in het stadion, ik zat achter het doel en amper aanmoedigingen. Wel heerlijk om te zien wat voor een loser aerts is. Ging het eigen publiek hem uitfluiten (terecht) ging ie klappen en duim opsteken en aan zijn lul zitten Wat een loser.

    Op naar RKC!
    pi_79392393
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2010 23:59 schreef Tha_Duck het volgende:
    Leuke pot gezien, geen grootse wedstrijd maar voetballend redelijk op poten en goed afgerond. Willem II had een paar kansjes, met 1 mooie kopbal.

    Sfeer was kut overigens in het stadion, ik zat achter het doel en amper aanmoedigingen. Wel heerlijk om te zien wat voor een loser aerts is. Ging het eigen publiek hem uitfluiten (terecht) ging ie klappen en duim opsteken en aan zijn lul zitten Wat een loser.

    Op naar RKC!
    Zal wel weer coke gebruikt hebben.
    pi_79392672
    Het viel me nog mee dat hij niet huilend naar de kleedkamer rende omdat hij het niet meer aankon Net als toen hij bij feyenooit speelde.
    pi_79392860
    Zo, en heb gelijk Eredivisie live opgezegd per 20 april. Einde van het seizoen. Scheelt me 4 maanden a 15 euro. Toch een hoop centen. Belachelijk dat je in de zomer en winterstop blijft betalen.

    In het begin van volgend seizoen neem ik het wel weer, met een 2 maanden free actie ofzo. Hoef nu nog maar 1 wedstrijd te kijken (AZ) want Sparta uit ga ik heen. Misschien AZ uit ook wel maar dat weet ik nog niet zeker.
    pi_79393852
    Willem II is helemaal klaar voor volgend jaar overigens:

      zondag 21 maart 2010 @ 09:17:30 #185
    268495 Oliver23
    Ninja Mime!
      zondag 21 maart 2010 @ 10:30:20 #186
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_79397608
    Die Nesu inderdaad.

    En dat interview met Silberbauer achteraf, die heeft de hele wedstrijd lopen billenknijpen.

    [ Bericht 46% gewijzigd door PBateman1978 op 21-03-2010 10:41:50 ]
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79398343
    Dat heb ik gemist?
      zondag 21 maart 2010 @ 13:04:40 #188
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_79401815
    Op de website staan reacties na de wedstrijd.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79458640
    http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/233133
    quote:
    maandag 22 maart 2010 18:44 uur
    Bayern toont belangstelling voor Michel Vorm

    UTRECHT - Bayern München heeft interesse in Michel Vorm. Hij moet de opvolger worden van Jorg Butt, die na dit seizoen stopt. Dat meldt Namen & Rugnummers, het sportprogramma van RTV Utrecht.

    Ook FC Twente is geïnteresseerd in de doelman van FC Utrecht. Sander Boschker stopt daar na dit seizoen als keeper.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79459292
    quote:
    Dan maar naar Bayern. En weer gewonnen zaterdag, netjes hoor.
    pi_79461336
    *hoofdprijs* !!!
    pi_79462161
    Geweldig interview met Silberbauer inderdaad

    Maar serieus, ben wel onder de indruk van zijn Nederlands! Ken spelers die vele malen langer hier zijn en amper een woord kennen (n'kufo bijvoorbeeld!)
    pi_79675371
    Het was weer belabberd de 2e helft.. Jee. Eerste 20 minuten waren leuk, maar de rest..

    Ik zat overigens op de business, daar mag je niet eens klappen of zingen geloof ik haha Maar wel gratis bierrrrrr
    pi_79693842
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 17:46 schreef Tha_Duck het volgende:
    Het was weer belabberd de 2e helft.. Jee. Eerste 20 minuten waren leuk, maar de rest..

    Ik zat overigens op de business, daar mag je niet eens klappen of zingen geloof ik haha Maar wel gratis bierrrrrr
    Pfff ja, en die van Wolfswinkel zeg. Uitkijken dat het niet steeds slechter met hem gaat. En 5 minuten voor de rust is dat business-vak altijd al leeg en dan als de wedstrijd 10 minuten bezig is komt iedereen, maar nu weet ik waarom haha.
    pi_79696822
    Van Wolfswinkel speelde een dramatische wedstrijd, maar het publiek was nog veel dramatischer met dat trieste gefluit...

    Gaat echt nergens over, fluiten bij een verkeerde pass als we 2-0 voor staan...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79696860
    Van wolfswinkel viel inderdaad ontzettend tegen, moet echt beter gaan presteren voor het salaris dat hij verdient. Maar de reactie van het publiek was natuurlijk ondermaats.

    Ik hoop dat Fc Utrecht toch nog in gesprek wil blijven met Alje Schut, hij speelde weer een prima wedstrijd. En straks laten wij weer een goede speler gaan voor geen rooie cent!
    pi_79915168
    Kut Blom! Wat een teringlijer is dat zeg, heeft de KNVB bedacht dat AZ volgend jaar europees moet spelen ofzo?

    Tering kut scheidsrechters hier in Nederland zeg....
      zondag 4 april 2010 @ 10:34:29 #198
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_79926324
    Belachelijke pingel inderdaad, al had ie er wel eentje moeten geven toen Silberbauer hands maakte.

    Verder is het gewoon jammer dat we aanvallend echt te weinig brengen, we deden verder niet onder voor AZ.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_79942813
    Goed gespeeld de eerste helft, maar daarna werd het minder.

    Die blom is een eikel, floot als een slappe zak. Maar ja, wat wil je met de knjb...
      maandag 5 april 2010 @ 00:35:24 #200
    189963 nubreektmijnklomp
    vindt klompen eigenlijk kut
    pi_79954320
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 19:51 schreef Tha_Duck het volgende:
    Goed gespeeld de eerste helft, maar daarna werd het minder.

    Die blom is een eikel, floot als een slappe zak. Maar ja, wat wil je met de knjb...
    wat heeft ajax hier nou weer mee te maken
    mijn klomp is gebroken.
    JAALLAAALLAAA Ajax!
    pi_79959568
    Waar precies in mijn post staat ajax?
    pi_79972028
    Jammer van zaterdag, was niet echt nodig geweest volgens mij. Nu maar vooruit kijken naar de volgende wedstrijd, aanstaande zondag ADO thuis.
    pi_80078874
    quote:
    Geduldig wachtte Jacob Mulenga (26) tot hij zijn eerste contract als professioneel voetballer ondertekende. De Zambiaan was de negentien al gepasseerd toen hij besloot zijn leven toe te wijden aan de sport.

    Jelmer van der Dussen
    UTRECHT

    Zeven jaar later acteert hij in de Nederlandse Eredivisie bij FC Utrecht. In de Domstad voelt hij zich wekelijks boven zijn niveau uitstijgen. "Sinds mijn prestaties op de Afrika Cup heb ik het idee dat alles binnen mijn bereik ligt." VoetbalPrimeur sprak met de oersterke Afrikaan.



    Mulenga liet zich op jonge leeftijd niet lokken door de roem van het voetbal, zoals vele talenten wel deden. Hij koos ervoor zijn kwaliteiten te bewaren tot hij zijn middelbare school had afgerond. "Ik voetbalde al op heel jonge leeftijd en droomde over een carrière als professional", zegt Mulenga. "Maar voor mij en mijn ouders was het belangrijk dat ik mijn school zou afmaken. Op school draait het niet alleen om de leerstof, minstens zo belangrijk zijn de sociale contacten die je op doet. Met die ervaringen ben ik het voetbal veel beter gaan begrijpen."

    Zambia

    Met een diploma op zak stelde Mulenga zich op negentienjarige leeftijd open voor de voetbalwereld. Hij blies zijn loopbaan leven in toen hij bij de Zambiaanse derdeklasser AfriSport FC tekende. Vanaf dat moment nam zijn ontwikkeling komeetachtige vormen aan. Hij was net gepromoveerd naar de tweede divisie toen hij als twintigjarige een invitatie ontving voor de nationale ploeg van Zambia. Dat besluit kwam toenmalig bondscoach en oud-PSV'er Bwayla Kalusha op veel kritiek te staan.


    "Ik was de eerste speler uit de tweede divisie van Zambia die voor het nationale team werd opgeroepen. Mensen vonden het onverantwoordelijk om een speler te selecteren die nog nooit op het hoogste niveau had gespeeld. Het was erg snel, maar Kalusha had mij zien spelen en zei: 'Jacob, jij bent klaar voor de nationale ploeg.' Dat hij vertrouwen in mij had, bleek wel uit het feit dat ik direct een basisplaats kreeg."

    Zes jaar nadat hij als speler van AfriSport zijn vuurdoop als international onderging, maakt hij steevast deel uit van de Zambiaanse nationale ploeg. Mulenga is uitgegroeid tot sterkhouder van zijn land en bekroonde die status eerder dit kalenderjaar op de Afrika Cup. Met twee doelpunten en een assist oogstte hij nationale en zelfs continentale lof als spits van de Afrikaanse kwartfinalist.

    "Sinds mijn prestaties op de Afrika Cup heb ik het idee dat alles binnen mijn bereik ligt. Het toernooi heeft mij veel gegeven. Ik ben nog geen big star, maar mensen praten over mij. Na afloop van de Afrika Cup werd ik verkozen in het beste elftal van deze editie, een heel grote eer. Ik heb de afgelopen jaren hard gewerkt om zover te komen. Om dan op die manier beloond te worden, stemt mij blij."
    Interesse

    "Ik kan niet ontkennen dat er sinds de Afrika Cup clubs geïnteresseerd zijn. Het toernooi is voor mij zo goed verlopen, dat veel scouts is opgevallen wat mijn mogelijkheden zijn. Mijn zaakwaarnemer belde na de Afrika Cup en vertelde dat hij met een aantal partijen had gesproken. Die clubs lieten weten mij de komende periode te zullen volgen. We zien wel wat er deze zomer gaat gebeuren. Misschien blijven er een paar clubs over, misschien ook niet."


    Mulenga benadrukt niet op een transfer te azen, maar is geenszins van plan de deur dicht te gooien mocht een mooie club zich deze zomer in Utrecht melden. "De clubs weten dat ik nog een doorlopend contract heb bij FC Utrecht en dat ze eerst met hen moeten gaan praten. Ik laat mijn keuze afhangen van de clubs die zich voor mij melden. Misschien zeg ik wel tegen FC Utrecht: 'Ik wil absoluut niet vertrekken.' En als Utrecht zegt dat het mij niet kwijt wil, is het geen enkel probleem om hier te blijven. Dit is niet zomaar een club, dit is een prachtige club."

    Potentie

    Een belangrijk speerpunt voor Mulenga om de Domstad niet al na een jaar vaarwel te zwaaien is de potentie van het huidige FC Utrecht. Sinds de miljoeneninvestering van grootaandeelhouder Frans van Seumeren schittert de club in het halen van talent. "FC Utrecht is ambitieus en op termijn klaar om prijzen te winnen. Wanneer? Dat hangt ervan af hoe deze ploeg bij elkaar blijft."

    "Maar als het zich op deze manier voortzet, gaat deze club absoluut een titel winnen. Dat valt af te lezen aan het soort spelers hier speelt, het soort supporters op de tribune zit en het soort stad dit is. Ik ben nog niet zo lang in Nederland, maar de manier waarop de mensen mij hier behandelen is heel anders dan mijn ervaringen in andere landen. In positieve zin."

    Waar Mulenga sinds zijn komst van het Franse Chateauroux ook goede ervaringen mee kent is de technische staf van FC Utrecht. De Zambiaan is lovend over de werkwijze van trainers Ton du Chatinier en Jan Wouters. "Positief aan deze trainer (Du Chatinier, red.) is dat hij jongens niet wil vormen tot spelers die ze niet zijn. Hij helpt je met het verbeteren van de kwaliteiten waar toekomst in zit en probeert je nooit te kneden tot een andere voetballer."

    "Een punt waar ik mij volgens de trainer in moet verbeteren is het egoïsme voor het doel. Ik kom vaak in een kansrijke situatie, maar speel de bal vervolgens naar een ploeggenoot. De trainer verlangt van mij dat ik zelfzuchtiger word. Hij wil dat ik bij wijze van spreken heel het veld over ren en een doelpunt maak. 'Je hebt snelheid, kracht en twee goede voeten. Tegenstanders zijn banger voor jou dan jij voor hen', zegt hij dan. Dat helpt mij dit seizoen en de jaren die nog komen gaan."

    "Op sommige momenten besef ik niet hoe sterk en snel ik ben. Daar heb ik altijd aan getwijfeld. Maar de coach heeft mij er op gewezen dat ik een van de sterkste en snelste jongens ben. Nu twijfel ik niet meer. 'Geef de bal, dan ga ik wel'. Ik wist wel dat ik die kwaliteiten bezat, maar het is de truc om te weten hoe je skills op de juiste momenten moet benutten."
    voetbalprimeur.nl
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 9 april 2010 @ 10:16:41 #204
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_80114607
    quote:
    Jubileumwedstrijd Michel Vorm

    Michel Vorm keept zondag zijn 100e competitiewedstrijd in het eerste van FC Utrecht. Een prachtige mijlpaal!

    Volgens onze archivaris heeft Michel In de voorgaande 99 wedstrijden 45 (!) keer de nul gehouden, wat deze mijlpaal een bijzondere maakt. Zijn mooie reeks van dit seizoen blijkt hiermee geen uitzondering. Een mooie, misschien wel unieke prestatie.

    Wij feliciteren Michel van harte met dit resultaat en wensen hem zondag de 46e clean sheet toe.

    Bestuur Stichting True Support
    Ja la lalaa Michel in Oranje
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80115451
    Dit gaat ons een probleem opleveren.. Michel gaat weg in de zomer, dat kan niet missen
    pi_80187377
    Vorm had zijn prijs binnen, de contracten zijn verlengd, dus we konden weer heerlijk niets doen.

    Wat een slechte wedstrijd, met nijholt en vd maarel voorop. Nu moet ik zeggen dat ik nijholt al tijden zat ben qua spel, maar vd maarel verbaasde me. Dipje misschien.

    Niet dat er iemand van de rest beter presteerde overigens. Het is een schande!
    pi_80194494
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
    Het is een schande!
    Daar is alles mee gezegd. Onvoorstelbaar zeg. En vooral van der Maarel ja. Ik word overigens ook niet goed van die van Wolfswinkel, geen bal raken en maar gaan liggen constant of zeiken op medespelers. Woensdag Groningen. Ben benieuwd of du Chatinier hier nog iets van kan maken in die 3 dagen.
    pi_80199033
    Ik kon niet vanwege een 65-jarig huwelijk van mijn grootouders. kreeg continu sms-jes van vrienden dat ze wensten ook zoiets te hebben vandaag... toen wist ik wel genoeg....
    pi_80214912
    Het was ook wel te verwachten, playoffs zijn al behaald, weg motivatie, en ''offday'' nummer 6 ofzo dit seizoen ?

    Word moe van dat gelul achteraf ook, we weten wel dat het weer een wanvertoning was Ton, maar wat ga je er nou eens aan doen ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80214968
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Tha_Duck het volgende:
    Dit gaat ons een probleem opleveren.. Michel gaat weg in de zomer, dat kan niet missen
    Kunnen we die wietteler van Ado wel halen... die stond goed in zn goal

    Wat een bagger zondag! Alleen Nesu en Schut probeerden er nog wat van te maken. Kan me voorstellen dat die Nesu zich langzamerhand ook aan het afvragen is wat hij hier nog doet...
      maandag 12 april 2010 @ 13:07:50 #211
    251893 WD.40
    Multispray
    pi_80222485
    En zo zal Wuytens zich wss afvragen waarom hij bij Heracles weggegaan is. Heeft iemand trouwens nog gehoord wie 'Man of the Match' geworden is, of heeft er niemand een sms gestuurd ?
    Even spuiten...zo gepiept!
    pi_80222580
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef WD.40 het volgende:
    En zo zal Wuytens zich wss afvragen waarom hij bij Heracles weggegaan is.
    Dat denk ik niet, we zijn ietsiepietsie groter dan Heracles, met alle respect voor wat ze dit seizoen presteren.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 12 april 2010 @ 13:19:38 #213
    251893 WD.40
    Multispray
    pi_80222902
    Ik doelde ook op sportief gebied en dan nog met de nodige ironie.
    Even spuiten...zo gepiept!
    pi_80224028
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef WD.40 het volgende:
    Ik doelde ook op sportief gebied en dan nog met de nodige ironie.
    Het scheelt wat, 2 punten ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80225986
    Het moet niet groter gemaakt worden dan het is hoor. Een potje verlies tegen Ado. Boeien. Was niet best, nee. Maar als we grunn winnen met 2-0 is alles weer vergeten. Er wordt gedaan of er mensen dood zijn, de club opgeheven is en iedereen hiv heeft in Nederland.

    En Wuytens zal zeker wel blij zijn. Met alle respect voor Heracles, maar een topclub kan je het niet noemen. Voor volgend jaar voorspel ik dat ze net boven de degradatiestreep zullen eindigen. Simpelweg omdat dan Verbeek weg is en er een aantal spelers zullen vertrekken. Tel daarbij op dat als ze eens 6 potjes op rij verliezen, dat de moraal daalt en het pover wordt, en dan ben ik benieuwd wat ze nog kunnen.

    Utreg is natuurlijk ook geen topclub die in de top 3 meespeelt, maar we spelen altijd mee voor europees voetbal en het linker rijtje. We zijn een redelijk stabiele club die de afgelopen 10 jaar best iets gepresteerd heeft (3x bekerfinale, 2x winst bv). Nee, we zijn geen top3. Maar we horen wel bij de 4 clubs die nooit gedegradeerd is!
    pi_80226645
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef Tha_Duck het volgende:
    Het moet niet groter gemaakt worden dan het is hoor. Een potje verlies tegen Ado. Boeien. Was niet best, nee. Maar als we grunn winnen met 2-0 is alles weer vergeten. Er wordt gedaan of er mensen dood zijn, de club opgeheven is en iedereen hiv heeft in Nederland.
    Dat we verliezen van Den Haag is ook geen drama, dat kan gebeuren, maar dit was wel de zoveelste wedstrijd dit seizoen waar het wel heel erg was gesteld met de instelling van de spelers, en het getoonde spel.

    Kijk, het is allemaal betrekkelijk natuurlijk, we hebben nu al meer punten dan vorig seizoen en de playoffs zijn veilig gesteld, maar het kan altijd beter natuurlijk.

    Ton met zijn ‘’offday’’, moe word ik er van, echt al minstens de 6e keer dat ie dat roept he na een slechte wedstrijd dit seizoen, gaat nergens over toch ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80227212
    Helemaal mee eens. Maar ik vraag me serieus af hoe het komt, ik denk niet dat het aan Ton ligt maar meer aan wat spelers die niet willen. Er worden er natuurlijk een zwikkie op straat gegooid binnenkort, die zullen wel niet erg hard meer willen. En je mist types als JP en Kuijt. Die konden een team echt op sleeptouw nemen.

    En als nuchter bekijkt:
    Schut - Probeerde wel, zelfs in de spits
    Mulenga - Mooie omhaal, redelijke kopbal
    Nesu - Werkte hard, ging redelijk
    Mertens - Werkte wel, maar wilde te mooi doen
    Silberbauer - Werkte bij vlagen hard, maar kreeg het niet draaiend
    Wuytens - Weinig op aan te merken, viel niet echt op
    Vorm - Niet sterk, ook niet superslecht. Beetje pech bij 2e doelpunt
    Danso - Nooit kapot van geweest, type Douglas. Werkte er wel voor
    van Mierlo - Amper gezien, neutrale mening over

    De echte faalhazen waren eigenlijk Nijholt, vd Maarel, v Wolfswinkel en Asara.

    Dus wat dat betreft viel het nogal mee eigenlijk.

    Volgens seizoen zijn er wat azijnpissers weg, misschien een leuke spits erbij nog. En dan maar eens zien waar het strand. Ik zie wel een stijgende lijn de laatste 3 jaar als ik eerlijk ben.
    pi_80339492
    Van der Maarel heeft me nog niet overtuigd gisteren. Lensky daarentegen werd terecht als man of the match uitgeroepen.
    pi_80339891
    Lensky was zeker terecht MotM, vond verder Nesu ook goed spelen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80377205


    We zijn verwend dit seizoen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80387151
    Nesu en Lensky waren prima.

    Hoewel vd Maarel nog niet goed speelt, vond ik hem goed herpakken na Ado. Hij stond er maar mooi wel, en speelde een matige tot vlagen acceptabele wedstrijd vond ik. Hij heeft gewoon een dipje, en vind het knap hoe hij er overheen probeert te komen, vechtersmentaliteit. Denk dat het nog wel goedkomt met die jongen.

    RvW viel me weer tegen, al speelde hij nu eens over de middenlijn wat wel voor meer dreiging zorgde. Maar met de schamele voorzetten die komen, wordt het toch lastig. Wat mis je Dave dan toch, die zorgde altijd wel voor 3 of 4 goede voorzetten per wedstrijd, daar had je iets aan gehad met Mulenga en RvW.
    pi_80456690
    Zo, dat was een fijn daggie!

    Net op tijd in rotjeknor (kut aangegeven stadion) maar heerlijk zonnetje en temperatuurtje. Uitvak uitverkocht, dus lekker druk. Beetje zingen en springen, lekker! Lang geleden dat het zo lekker was om te gaan.

    Nu Vitesse nog ff oprollen
    pi_80474232
    quote:
    Lensky wilde vertrekken na trainingsbezoek supporters

    19/04/2010 09:06

    Jacob Lensky heeft op het punt gestaan zijn contract bij FC Utrecht in te leveren vanwege het supportersincident van zaterdag. De directie van FC Utrecht heeft de verdediger op andere gedachten kunnen brengen.

    Inleiding voor het bijna inleveren van zijn contract was het trainingsbezoek van enkele FC Utrecht-supporters. Zij betraden zaterdag het veld, zouden met vuurwerk hebben gegooid naar de spelers en eisten in woord en gebaar betere prestaties en een overwinning tegen Sparta (zondag), meldt De Telegraaf. Alles bij elkaar reden genoeg voor Lensky om zijn contract in te willen leveren, wat hij uiteindelijk dus niet deed.

    Ook algemeen directeur Jan Willem van Dop was allesbehalve blij met het incident. 'Wij staan er altijd voor open om met supporters te praten en hebben dat ook met een vrij forse delegatie gedaan.'

    De algemeen directeur sprak van een eerder onderhoud tussen club en supporters. 'We begrepen dat het daarmee klaar was. Toch is dat blijkbaar niet bij iedereen aangekomen. Het is duidelijk dat het betreden van het veld door een aantal mensen zeer intimiderend is ervaren.'

    FC Utrecht won zondag overigens wel bij Sparta: 0-3. Jacob Lensky nam met een afstandsschot de eerste goal voor zijn rekening.
    Van Vi.nl

    Wat is dat nou weer voor een kansloze actie; we zijn toch geen feyenoord, laat die jongens ff rustig trainen; als Lensky alsnog besluit te stoppen met voetbal aan het eind van het seizoen zou het me niet verbazen....
    pi_80474568
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Van Vi.nl

    Wat is dat nou weer voor een kansloze actie; we zijn toch geen feyenoord, laat die jongens ff rustig trainen; als Lensky alsnog besluit te stoppen met voetbal aan het eind van het seizoen zou het me niet verbazen....
    Snap het ook niet goed, het spel was inderdaad niet om aan te zien de laatste tijd, maar om dan vuurwerk naar spelers te gaan gooien...

    Wel vind ik Lensky ook een beetje overdrijven, praat die actie niet goed, maar om dan gelijk je contract in te leveren...

    Hopelijk blijft ie gewoon ballen, want in zijn huidige vorm is het 1 van de beste middenvelders in de Eredivisie.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_80474790
    Lensky is psychisch gezien niet echt stabiel uh. Dus dat verbaast me dan weer niets.

    En ik vind eerlijk gezegd dat je best commentaar mag hebben voor of na een training (niet onderbreken), je betaald wel hun salaris en dat moeten ze niet vergeten. Echter vuurwerk en dat soort onzin gaan veel, maar dan ook veel te ver.
    pi_80835504
    en nu is Lensky gebleseerd... zucht! hoop dat schut een contractverlenging krijgt.

    Heb mijn kaartjes voor 6mei al binnen. Playoffs deel 1
    pi_80835532
    Ook Van Wolfswinkel is geblesseerd. (hersenschudding, doet sowieso zondag niet mee)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      zondag 2 mei 2010 @ 22:47:31 #228
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_80951907
    nummero 7

    jammer van de laatste half uur....
    weer typerend voor utrecht laatste wedstrijden

    Wel terecht dat we allemaal toch nog even Gregoor van Dijk gingen zingen na de wedstrijd, heeft veel goed gedaan voor het team



    Donderdag Groningen thuis
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_80953447
    Ik ben blij dat de normale speelrondes over zijn, het was echt heel slecht dit jaar thuis op AZ, PSV en 020 na. We hebben weinig gezien thuis, blij dat de uitwedstrijden beter waren.

    Vreemde gang van zaken trouwens vandaag, Mertens DiTo trofee (had Vorm meer verdiend) en afscheid van 2 spelers terwijl er veel meer weggaan. Van Dijk zat neem ik aan lekker warm op de tribune bij het afscheid. Terecht ook niet genoemd, kostenpost die zonde van het geld was. Net als vandenbergh, die zal ik ook zeker niet missen.

    Afscheid van Hans Somers was wel mooi, echt zo jammer dat ie zichzelf blesseerde Hij zat huilend op de bank daarna, dat heeft me diep geraakt. Een echte clubman, in goede en in slechte tijden! Kon helaas het niveau niet meer aan (zat er altijd maar net tegenaan ook moet ik eerlijk zeggen) maar nooit 1 onvertogen woord! Daar zouden die opgeblazen zakken hooi als van Dijk en Cornelisse is een voorbeeld aan moeten nemen. Niet lullen maar werken, ook al is het niet altijd leuk. Somers was een man die altijd werkte, ook al was het niet leuk soms. En die gun je een mooi afscheid, wat het ook zeker was.

    Nu hebben we alleen Schut zo'n beetje nog over als echte vent. Na Vreven, JP, Shewie en Somers is het nu zo'n beetje gedaan met het team waarmee we zo succesvol de bekers pakten en Europees iets deden (al was dat niet veel, het was toch zeer leuk!).

    Enige vraag die ik nog had, waar was Wuytens? Dickoh was weer als vanouds slecht helaas

    Ennuh: AUDREY! AUDREY! Supermens! Elk jaar komt ze, en elk jaar loopt ze naast Foeke (als die ooit gaat scheiden, weet ik waar ie heengaat haha) en gelukkig kon ze het dit jaar met een lach uitreiken. Mooi ook om Noah te zien groeien. Vind het mooi en fijn dat ze er elk jaar bijzijn.
    pi_80953458
    En Grunn thuis... Lekker.... Meer zeg ik niet
      zondag 2 mei 2010 @ 23:42:24 #231
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_80953798
    wel lachen, toen ik aankwam en de trap opliep kreeg ik bos bloemen in mijn nek.

    bosje kregen ze terug gegooit van mij

    verder hadden we wel gewonnen als die plas modder niet voor het doel lag... remde de bal enorm zodat hij weggewerkt kon worden.
    “YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
    pi_81136180
    Aantal supporters viel me zwaar tegen gisteravond! Allemaal maar roepen dat we PlayOffs moeten spelen en Europa in moeten gaan... zucht!

    Heb het aardig naar mijn zin gehad! Maguire viel goed op! Nesu was af en toe de weg kwijt. En Loval leek wel herboren met zijn 10minuten wissel
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:33:32 #233
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81136287
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef DiMacho het volgende:
    Aantal supporters viel me zwaar tegen gisteravond! Allemaal maar roepen dat we PlayOffs moeten spelen en Europa in moeten gaan... zucht!

    Heb het aardig naar mijn zin gehad! Maguire viel goed op! Nesu was af en toe de weg kwijt. En Loval leek wel herboren met zijn 10minuten wissel
    Naar wat ik lees hadden weinig mensen vertrouwen in een leuke wedstrijd, niet heel gek met wat we na de winterstop hebben laten zien.

    Zelf was ik er wel bij, gelukkig, want het was een leuke pot, met een goed resultaat.

    Maguire vond ik ook goed, al was Asare terecht de MotM.

    Hopelijk zondag minimaal 1 smerige countergoal en we moeten de volgende ronde kunnen halen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81139565
    Ben ik de enige die Maguire niet echt super vond?

    Had zeker mooie acties en werkte hard. Maar wat een balverlies. Tegendoelpunt ook dankzij balverlies bij hem. Ik vond hem matig tot aardig.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:41:01 #235
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81139665
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef Tha_Duck het volgende:
    Ben ik de enige die Maguire niet echt super vond?

    Had zeker mooie acties en werkte hard. Maar wat een balverlies. Tegendoelpunt ook dankzij balverlies bij hem. Ik vond hem matig tot aardig.
    Hij was ook bij alle Utrecht goals betrokken, liep zich altijd vrij, werkte hard, ik vond m zeker 1 van de beteren.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81219148
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_81220917
    Tis wel een wonder, normaal zijn we aan het eind van het seizoen op, en nu draaien we beter dan ooit
    pi_81222891
    ik wist helemaal niet dat roda door was, dacht dat heracles had gewonnen...

    Kortom donderdag dus onze eerste europese wedstrijd, een duitse ploeg!
      zondag 9 mei 2010 @ 22:18:51 #239
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81231210
    Wordt nog een hele zware kluif.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81235071
    Ik hoop dat ik kaarten kan krijgen voor de uitwedstrijd. Want de kaartverkoop is weer kut met peren. Je kan voor zondag je eigen plek niet kopen, want "te weinig tijd" ofzo. Gelul. Dat moeten ze goed regelen, ik wil op mijn eigen plek. Daar zit ik al jaren, en daar wil ik zitten. Iemand anders schup ik wel weg. Bah bah bah.
    pi_81235199
    Nou, dat is een snel antwoord. Ze kunnen stikken in de uitwedstrijd:
    quote:
    Roda JC - FC Utrecht, 13 mei 2010 14.30 uur 2e ronde playoff
    Deze wedstrijd dient bezocht te worden via een verplichte buscombi. Alleen verkoop aan FC Utrecht uitkaarthouders, één kaart per uitkaart. Verkoop start maandag 10 mei via de FC Utrecht fanshops en klantenservice en Ticketbox. De verkoop loopt uiterlijk tot en met woensdag 12 mei. Een buscombikaart kost ¤17,-. FC Utrecht en Roda JC hebben afgesproken om de kaarten voor het uitvak om niet ter beschikking te bestellen. FC Utrecht supporters betalen dus alleen voor het busvervoer naar Kerkrade. In verband met het bestellen van de bussen, roepen wij iedereen op om zo spoedig mogelijk een kaart te kopen. Wegens het korte tijdsbestek is er geen verkoop via internet.
    Fukking bus combi. Knap gedaan van roda, zo weren ze mooi de uit supporters. Net of er mensen in een bus gaan zitten een paar uur lang naar een godvergeten kut oord.

    De reguliere wedstrijd was gewoon met eigen vervoer. Wat een gelul dit dus.
    pi_81250550
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef PBateman1978 het volgende:
    Wordt nog een hele zware kluif.
    nou idd... maar ik denk dat ik zondag wel ff ga kijken... deze gloryhunter heeft de afgelopen 5 wedstrijden overgeslagen, maar als we europees kunnen halen wel ff van de partij.

    nog mensen hier die ook naar waalwijk gaan?
      maandag 10 mei 2010 @ 13:36:23 #243
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81250602
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    nou idd... maar ik denk dat ik zondag wel ff ga kijken... deze gloryhunter heeft de afgelopen 5 wedstrijden overgeslagen, maar als we europees kunnen halen wel ff van de partij.

    nog mensen hier die ook naar waalwijk gaan?


    En vanavond ga ik niet nee, geen tijd voor.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81250974
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]



    haha, was thuis ook druk met de kleine en voetbal vond ik niet utregs genoeg, plus al dat gezeik van dat gedoe van het trainingsveld enzo... was het ff helemaal zat. Maar seizoenskaart gewoon verlengd, gewoon bunnikside... wel lang getwijfeld over verhuizen naar hoofdtribune. Gaan er best veel heen nu.
      maandag 10 mei 2010 @ 13:47:44 #245
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81251032
    Wij gaan ook naar de hoofdtribune toe, lekker weer in het zonnetje.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81251771
    Ik ga volgend jaar naar nog naar de bunnikside, maar waarschijnlijk daarna naar de zuid-tribune alwaar mijn vriendin, haar zus, hun vader en mijn zwager al zitten...
    pi_81252435
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 14:08 schreef zatoichi het volgende:
    Ik ga volgend jaar naar nog naar de bunnikside, maar waarschijnlijk daarna naar de zuid-tribune alwaar mijn vriendin, haar zus, hun vader en mijn zwager al zitten...
    Kom gezellig naar mij idd
    pi_81255115
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
    Wij gaan ook naar de hoofdtribune toe, lekker weer in het zonnetje.
    vakkie A of oud vak J?
      maandag 10 mei 2010 @ 15:40:51 #249
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81255321
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 15:35 schreef jojohopjes het volgende:

    [..]

    vakkie A of oud vak J?
    Oud vak J.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 mei 2010 @ 18:01:44 #250
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_81260956
    tvp
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_81388958
    Uitverkocht zondag?
    pi_81389282
    gefeliciteerd met europees voetbal vandaag, wat een waardeloze pot voetbal van onze kant
    pi_81390316
    Ut was me weer een potje!

    Heb me wel geirriteerd aan die schijts en grends. Wat een knuppels. Hebben zo'n beetje alles TEGEN Utreg niet gezien, en tegen Roda wel. Thuisfluiter eerste klas. Kon Roda natuurlijk niet veel aan doen verder, maar wel irri.

    @Biertjuhhh: Er is altijd nog een kans. Roda is wel vaker verrassend uit de hoek gekomen, en wij laten ons gerust verrassen. Maar als we zo spelen is het bekeken denk ik.
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 mei 2010 @ 21:11:39 #254
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_81394980
    Roda kan idd zomaar 3-0 winnen in de galg, bij Utreg weet je het maar nooit
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_81503459
    Zo zo, Ricky en Jacob scoren ook maar is.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:21:49 #256
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81503612
    Uiteindelijk gewoon een heel leuk seizoen geworden.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 mei 2010 @ 20:24:20 #257
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_81503791
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef PBateman1978 het volgende:
    Uiteindelijk gewoon een heel leuk seizoen geworden.
    Was je op het veld?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:27:58 #258
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81504019
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Was je op het veld?
    Nee.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_81512642
    Ik ook niet, maar het waren wel mooie foto's. Wel erg lomp dat een aantal supporters het alsnog nodig vonden om te provoceren bij de uitsupporters, terwijl ik volgens mij geen wedstrijd heb meegemaakt dit seizoen waarbij de uitsupporters zo sportief waren...
    pi_81523178
    Wat was dat trouwens voor een gedoe met de arts van Roda en Ricky van Wolfswinkel? Ik begrijp dat de Wree een gebroken arm heeft, knap lullig. Maar Ricky liet duidelijk merken dat de dokter snel moest komen, en het leek alsof hij van de dokter een grote bek kreeg, en dat die eerder ruzie zocht met van wolfswinkel dan dat ie zijn eigen speler hielp..
      maandag 17 mei 2010 @ 11:49:12 #261
    249756 Symphonic
    Look o Look
    pi_81527954
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef PBateman1978 het volgende:
    Uiteindelijk gewoon een heel leuk seizoen geworden.
    keurig seizoen gedraaid inderdaad, en de overwinning op Roda was meer dan duidelijk.
    Dat wordt een korte vakantie voor Utrecht
    Juin uit Eigen Tuin!
      maandag 17 mei 2010 @ 14:54:27 #262
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_81535123
    Ja, gefeliciteerd nog van een Roda-supporter. Verdiend gewonnen, 2 toch wel aardige aanschouwelijke wedstrijden gehad tegen jullie. Volgend seizoen weer?

    Veel succes in Europa!!!!
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_81864170
    Het is stil hier... terwijl er toch wat nieuws is...

    Van Dijk weg richting Cyprus. Sinouh die verlengt. Misschien Koevermans die gehaald word. En op 1 augustus een oefenwedstrijd tegen Mallorca! Toppetjes dus!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 11:50:45 #264
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_81864223
    Dat van Van Dijk is nog niet zeker.

    Verlenging van Sinouh is prima, interesse in Koevermans is gelul in de ruimte, denk dat het in de media is gekomen omdat Van Seumeren voor FCU-Roda zei dat ie het een goede speler vind.

    Van mij hoeft ie ook echt niet te komen, geld weggooien noem ik het.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 09:47:10 #265
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_82652833
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 juni 2010 @ 09:59:32 #266
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_82653271
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Is dat je chick
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:00:10 #267
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_82653305
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 09:59 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Is dat je chick
    Ja, die linker.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 juni 2010 @ 10:45:09 #268
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_82655059
    Maar goed apart zo'n oranje uitshirt, maar ach ook wel lollig
    Beetje FC Volendam
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_83089414
    Vandaag een spannende dag voor de FC! Tegen welke Verwegistanclub gaan ze uitkomen... Wordt het FK Khazar? Gaan we naar het verre Azerbeidzjan?

    Ik ben er iig niet bij Hopen dat ze een ronde verder komen en ik er nog wat van mee kan maken!
      maandag 21 juni 2010 @ 10:32:05 #270
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83089521
    Hopelijk een team wat je makkelijk verslaat iig.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 juni 2010 @ 11:28:09 #271
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_83091312
    Hoelaat is dat?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      maandag 21 juni 2010 @ 11:32:18 #272
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83091454
    13:00 uur geloof ik.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 juni 2010 @ 11:40:34 #273
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_83091724
    Hoe zit het nou met Kevin vandenbergh? Blijft die weer een jaar bankzitten?
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      maandag 21 juni 2010 @ 11:44:17 #274
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83091853
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
    Hoe zit het nou met Kevin vandenbergh? Blijft die weer een jaar bankzitten?
    Waarschijnlijk wel, lekker naast Leroy en Francis zitten.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      maandag 21 juni 2010 @ 14:26:39 #275
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83097625
    FC Utrecht - Tirana (ALB) / ZET (HON)

    Ik sla deze ronde nog even over.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 juni 2010 @ 14:27:04 #276
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_83097635
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
    FC Utrecht - Tirana (ALB) / ZET (HON)

    Ik sla deze ronde nog even over.
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_83097989
    UEFA site zegt Zestafoni/Faetano?
      maandag 21 juni 2010 @ 14:39:44 #278
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83098110
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 14:36 schreef zatoichi het volgende:
    UEFA site zegt Zestafoni/Faetano?
    Hier niet.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_83098193
    Op meer plekken niet, dus ik geloof je
      maandag 21 juni 2010 @ 14:43:53 #280
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83098293
    Maar beide teams moeten we natuurlijk wel kunnen hebben, de nr 3 van Albanië of de nummer 5 van Hongarije....
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_83098381
    Als je naar het coëfficient kijkt van de Uefa, dan hebben we 7 keer meer punten...
      maandag 21 juni 2010 @ 14:52:23 #282
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83098727
    Las dat Prince Rajcomar bij die Hongaren speelt tegenwoordig.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_83179998
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
    Las dat Prince Rajcomar bij die Hongaren speelt tegenwoordig.
    hihi, komen ze een oude bekende tegen. Wat een kleine voetbal wereld! En hij scoort aardig wat daar!!
    pi_83560332
    In de beker tegen De Graafschap! Dat moet toch te doen zijn? Maar ja dat denken we al een aantal jaren
    pi_83944728
    Nou als Holland het niet kan, dan moeten wij het maar doen
      maandag 12 juli 2010 @ 08:43:31 #286
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83944769
    Heb er echt totaal geen zin meer in...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_83945742
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 08:39 schreef zatoichi het volgende:
    Nou als Holland het niet kan, dan moeten wij het maar doen
    Vorm is in ieder geval fit
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 juli 2010 @ 10:08:15 #288
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_83946469
    Mijn knop is al weer helemaal om naar de godenzonen van FC Utrecht
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_83946984
    ik zou Vorm nog even vakantie geven, zijn kop zal echt niet staan naar zo'n "nietszeggende" wedstrijd na zojuist de WK finale verloren te hebben.
    pi_83947417
    Vorm speelt gewoon hoor, let maar op. Hij heeft net 4 weken redelijke rust gehad.
      maandag 12 juli 2010 @ 10:41:41 #291
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_83947540
    Hij wil percé spelen, dus dan moet je m ook opstellen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_83949534
    Ach, Sinouh is ook prima. Maar voor de marktwaarde is het wel goed
    pi_83952047
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hij wil percé spelen, dus dan moet je m ook opstellen.
    Als hij wil spelen dan gewoon doen ja.
    Zo heel goed voor de marktwaarde hoeft het niet te zijn. Ze zullen wel op de tribune zitten, maar hij mag niet in de Europa league spelen meer voor andere ploegen.
    pi_84114236
    Zo dat ging niet onaardig... kreeg bijna medelijden met de tegenstander...
      vrijdag 16 juli 2010 @ 08:48:18 #295
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_84121532
    Dat was dan ook echt een bierteam zeg, tsjonge jonge.

    Als we een tempootje hoger hadden gespeeld was het 12-0 geworden, maar goed, nu zonder veel inspanning toch aardig gebald, en de uitwedstrijd is een formaliteit.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84123669
    Ja dat dachten we tegen djurgardens ook, maar dat werd nog verdomde spannend...
      vrijdag 16 juli 2010 @ 10:45:39 #297
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_84124046
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 10:30 schreef zatoichi het volgende:
    Ja dat dachten we tegen djurgardens ook, maar dat werd nog verdomde spannend...
    Of Grazer AK, 3-0 winst thuis, uit 3-0 achter bij rust.

    Maar nee, Tirana is van een heel ander niveau dan die twee.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_84130467
    Dat was wel duidelijk gisteren! Ik zou nog mee kunnen spelen en we zouden nog winnen tegen ze...
      vrijdag 16 juli 2010 @ 13:54:27 #299
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_84131513
    Tegen FC Luzern in de volgende ronde.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 15:46:59 #300
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_84170243
    Lees overal dat George naar NEC gaat. Moeten we daar blij mee zijn in Nijmegen?
    I don't really come from outer space || Last.fm
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 juli 2010 @ 15:59:17 #301
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84170531
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')