abonnement Unibet Coolblue
pi_253032
seki heeft goed door hoe hij kan zorgen dat hij niet op het 3 zits bankje hoeft
hij schopt constand stennis, en er is een grote groep sbs6 kijkers die van herrie en ruzie houden(jerrie springer)
dus als hij herrie schopt stemt die groep op hem en klaar is kees(seki)
bij 8 bussers
zeg 1000 stemmers
100 relschoppers
alle 8 ieder 113 fans
dus seki 213 stemmen 21,3%
de anderen ieder 113 stemmen 11,3%

bij 5 bussers
zeg nog steeds 1000 stemmers
100 relschoppers zijn er nog steeds
alle 5 ieder 180 fans
dus seki 280 stemmen 28%
de anderen ieder 180 stemmen 18%

bij 3 bussers
zeg nog steeds 1000 stemmers
100 relschoppers zijn er nog steeds
alle 3 ieder 333 fans
dus seki 433 stemmen 43%
de anderen ieder 333 stemmen 33%

VOLGENS MIJ HANTEERT SEKI DEZE STRATEGIE

de enige manier om van hem af te komen is proberen een rode kaart voor de hele groep te versieren want dan mogen ze er gezamelijk een aanwijzen om te vertrekken
en dan is de keuze wel duidelijk
maar deze wijsheid is niet besteed aan het gem. iq van de andere bussers dus zitten we tot het eind met seki


[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 22 Maart 2000).]

pi_253033
Jezus jóh, wat heb je gerookt???
  woensdag 15 maart 2000 @ 22:09:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253034
quote:
op 03-15-2000 om 08:59 PM schreef Coos het volgende:
Jezus jóh, wat heb je gerookt???


Hier kun je meer over rooksignalen lezen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_253035
ik had hier meer reactie op verwacht
pi_253036
rumoerige locatie

geschreven door Seki
Hallo dagboek,
Er is toch weer van alles gebeurd. De laatste dagen is de sfeer in de bus te voelen. Toch zegt iedereen dat alles is uitgepraat en er geen irritaties zijn. Geloof er echt niks van. We zijn naar de nieuwe locatie in Den Haag gereden. De ontvangst was leuk, de menigte die er was heeft ons met open armen ontvangen. De bus moest ongeveer 35 meter de lucht in en op het dak van een aanbouwend winkelcentrum worden gezet. Het was spectaculair. Toen eenmaal de bus op zijn plaats stond, gingen wij de buspasagiers via de trap omhoog en geloof me, het uitzicht was adembenemend mooi. De tuin op onze nieuwe locatie was een van de mooiste. Op de weg daar naartoe heb ik tegen mijn medepasagiers gezegd dat het Haagse volk niet op zijn mondje is gevallen maar zelfs ik had niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen. Er was naar ik later hoorde een uitwedstrijd van ADO Den Haag. Op de terugweg hebben de ADO supporters de bus bezocht met geen beste bedoelingen bleek later wel. Er zijn er een paar naar het dak gekomen en vanaf dat moment was het foute boel. Het werd zelfs zo erg dat we al die maandagnacht als een stel dieven onze eigen bus uit moesten kruipen en moesten maken dat we wegkwamen. We zijn door onze beveiligings mensen naar de parkeergarage geleid waar we werden pgewacht door ME die ons dan met hun arestatie-busjes in veiligheid hebben gebracht. Er was voor ons een hotel geboekt met 3 kamers, maar nou wel zonder camera en microfoon en geloof me, er is wat bepraat wat de meesten niet in de bus durven te vertellen. De volgende ochtend hebben we ontbeten en allemaal even naar huis gebeld om ze gerust te stellen. Vanuit het hotel zijn we met een touringbus weer naar onze eigen bus gereden. Maar dat er wat is afgesproken door alle passagiers in die touringbus zonder microfoons en camera, dat is zeker, want ze haden mij er ook bij willen roepen maar ik wil hier niks van weten. Ik bleef alleen voorin zitten. Ik weet niet wat ze hebben besproken maar Bulli zij mij later wel dat er veel achter mekaars rug om werd gepraat. En toch beweren ze allen dat ze mekaar recht in de ogen kunnen aankijken, zielig. Ik heb gewoon steeds meer het idee dat ik de pispaal aan het worden ben. Dat bleek ook bij het laatste groepsgesprek. Ik vroeg of allen hun iritaties tegenover mekaar wilden uitspreken, maar in plaats daarvan werd ik masaal aangevallen. Ik heb toen ook wijselijk mezelf ingehouden want de bom barst hier toch wel, en dan krijgen ze de wind weer van voren van mij.
Nou dagboek, dat was het voor nu. Oja lief dagboek, ik sta dus op nummer 1 nou, en het mooiste eraan is dat ik de uitbraak mag doen. Maar daar schrijf ik de andere keer alles over.
Doeg voor nu.


door Seki

Dit is het dagboek van Seki afkomstig van de site van debusop6.

Freestyle
pi_253037
Mooi berekend kerel! Ik ben het volledig met je eens! Iemand als Seki die het schuim van de aarde vertegenwoordigt zal ongetwijfeld ver komen... Ik denk zelfs dat je nog iets te voorzichtig bent met het aantal hooligans, dat zijn er minstens 20%... je moet de Nederlandsche bevolking niet zo overwaarderen.
gratis en voor niet
pi_253038
WAAR BLIJFT DE GELE KAART VOOR SEKI
door de rijdende bus lopen mag niet
mail allen de redactie
adres op buspagina links onder
  maandag 20 maart 2000 @ 12:55:00 #8
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_253039
..RODE KAART ZAL JE BEDOELEN..
Kan die namelijk gelijk die verlaten..ter opluchting van de overige bussagiers.
Vind je ook niet..
Pissed Off
pi_253040
Nee, het dat is het laatste dat kan gebeuren... Seki zal blijven, omdat iedereen zijn veelzijdige karakter apprecieert...
gratis en voor niet
pi_253041
lees de start van dit topic en het is zo
zelf heb ik ook de ziekte aan seki
ik denk dat hij vooraf dit zo gepland heeft
pi_253042
seki rekent en telt
hoeveel en wie zijn voor wie
hij is met maar 1 ding bezig
WINNEN
hoe maakt niet uit
zolang hij maar van de bank af weet te blijven komt hij ver
zo niet dan wordt hij unaniem weggestemd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')