abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 december 2009 @ 08:20:19 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75867172
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 21 december 2009 @ 08:22:00 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_75867190
Volgende aflevering met zeilmeisje Laura?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_75870155
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar die schreeuwlelijke aapjes hebben dé sociale status gekregen van TMF. Beschaafde mannen zijn afgeschilderd als zijnde saai en hebben een slécht imago. Dus krijgen zij geen sex met mooie jonge chickies
Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.
  maandag 21 december 2009 @ 10:39:38 #104
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75870249
http://player.omroep.nl/?aflID=10430470

Link naar aflevering nummero 3. Vanmiddag even kijken
Maar het beloofd weer wat
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75870508
Dit is best grappig

Bunder, is in het hindi 'aap' !
pi_75871281
Jeetje
pi_75871303
Ik vond die marrokkaanse jongen in vergelijking met .. op zich wel goed bezig...

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 11:12:12 ]
pi_75874317
die lenie doet me aan een oud klasgenoot denken, uiteindelijk heeft die zelfmoord gepleegd. Dat zou ook zo maar met Lenie kunnen gebeuren.
pi_75874338
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Ribbenburg het volgende:

[..]

Jonge chickies die de benen wijd doen voor schreeuwlelijke aapjes zitten gewoon op hetzelfde beroerde niveau. Wij mannen van distinctie mogen de klus klaren complexe relaties met zelfbewuste gefeminiseerde vrouwen te onderhouden.
pi_75918226
Is de derde aflevering de moeite waard om te kijken?
pi_76006737
Tvp.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:45:31 #113
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76008033
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef Michellee het volgende:
Is de derde aflevering de moeite waard om te kijken?
Ik vond het de minst interessante tot nu toe..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76015219
Heb net toch maar even de documentaire over Den Helder bekeken, nadat ik online in de krant zag staan dat Soraya toch wel last heeft van die keurende blikken.
Magoed, kom zelf ook uit Den Helder, woon gelukkig nu sinds 2 maanden in een andere stad. Ik hoorde Ricardo zeggen dat ze wel een eenzijdig beeld geven van Den Helder. Vind het wel meevallen.
Overal waar je loopt in Den Helder kom je die randdebielen op straat tegen.
Gelukkig heb ik verstand en hoefde gelukkig ook niet naar Mavo of lager, want dan kwam je op die ene zwarte school terecht waar praktisch elke dag de politie even moest langskomen.
Het lijkt zo 'zwart/wit' ... maar dit soort naïeve stomme meiden kwam je niet of nauwelijks tegen op Havo/Vwo. Generaliserend, maar waar en die straatnegers weten die meiden er ook feilloos uit te pikken (al is dat ook niet moeilijk als 2 14jarige meisjes je blijven roepen)

Vind Den Helder echt wel leuk, kom er ook nog zeer regelmatig, maar dit soort lui mis ik hier echt niet!
pi_76016603
Die Lenie hahaha!
pi_76020234
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Jeipod het volgende:
Heb net toch maar even de documentaire over Den Helder bekeken, nadat ik online in de krant zag staan dat Soraya toch wel last heeft van die keurende blikken.
Magoed, kom zelf ook uit Den Helder, woon gelukkig nu sinds 2 maanden in een andere stad. Ik hoorde Ricardo zeggen dat ze wel een eenzijdig beeld geven van Den Helder. Vind het wel meevallen.
Overal waar je loopt in Den Helder kom je die randdebielen op straat tegen.
Gelukkig heb ik verstand en hoefde gelukkig ook niet naar Mavo of lager, want dan kwam je op die ene zwarte school terecht waar praktisch elke dag de politie even moest langskomen.
Het lijkt zo 'zwart/wit' ... maar dit soort naïeve stomme meiden kwam je niet of nauwelijks tegen op Havo/Vwo. Generaliserend, maar waar en die straatnegers weten die meiden er ook feilloos uit te pikken (al is dat ook niet moeilijk als 2 14jarige meisjes je blijven roepen)

Vind Den Helder echt wel leuk, kom er ook nog zeer regelmatig, maar dit soort lui mis ik hier echt niet!
Ja, maar daar zeg je het al dat je niet op het Mavo of lager moest. Den Helder is een verrotte stad als het gaat om sfeer, maar nu leek het alsof je in elk hoekje van DH die gasten tegen kwam.

Die derde aflevering was me ook weer van zielig niveau. Dat ze zo dat filmen dat zo'n meisje met een pistool bedreigd wordt ..
pi_76027960
Niet in elk hoekje hoor Ricardo .. maar in centrum Den Helder en bepaalde wijken eromheen wel! En mocht je de toerist gaan uithangen in Den Helder, kom je toch al gauw in het centrum terecht. Dus dat mensen zo'n slecht beeld hebben van Den Helder verbaast mij niks!
pi_88368467
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?

Daar zit je dan.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:21:16 #119
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_88368929
nee
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:27:29 #120
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_88369202
quote:
Documentairemaakster Mildred Roethof in discussie met ghetto-meisjes waar ze een documentaire (uit de reeks Rauw en Puur) over heeft gemaakt. Er ontstaat een felle welles/nietes-discussie.
Schijnbaar wel.

Edit: er komt dus een nieuwe serie van Rauw en Puur waar deze meisjes in zitten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kimochi op 05-11-2010 16:35:40 ]
pi_88369575
Volgens mij is dit het nieuwe seizoen waarin ze hetzelfde trucje nog een keer uithaalt. Begint binnenkort.
pi_88369717
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?

Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.
Voor dit soort primaten wens ik de Goelag-kampen terug. Heropvoeden in werkkampen in afgelegen regio's, in blokken van 10, 20 of 50 jaar. En dat de kans op nazaten zo-goed-als ontnomen wordt.

Beschamend, dat dit volk vrij rondloopt in Nederland. En de klacht is niet de achterlijkheid, maar puur het volledig ontbreken van normen en waarden. En kennelijk komen ze er gemakkelijk mee weg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Chooselife op 05-11-2010 16:48:29 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:44:29 #123
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_88372742
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dit zijn geen mensen joh, dit zijn primaten. Rechtstreekse afstammelingen van apen. Met een IQ van hooguit 60.
Voor dit soort primaten wens ik de Goelag-kampen terug. Heropvoeden in werkkampen in afgelegen regio's, in blokken van 10, 20 of 50 jaar. En dat de kans op nazaten zo-goed-als ontnomen wordt.

Beschamend, dat dit volk vrij rondloopt in Nederland. En de klacht is niet de achterlijkheid, maar puur het volledig ontbreken van normen en waarden. En kennelijk komen ze er gemakkelijk mee weg.
Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:36:34 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88373283
Midlred ging wel onduidelijk in op de beschuldiging van de meisjes.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')