abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2000 @ 16:42:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_252939
Dat je in Nederland schijnbaar niets meer kunt organiseren of een paar vuile raddraaiers verpesten het voor de rest is helaas al weer lang een feit. Meestal zijn het voetbalwedstrijden waar deze raddraaiers zich uitleven omdat de supporters van de tegenstander nu eenmaal in elkaar gebeukt dienen te worden. In Den Haag heeft men blijkbaar gebrek aan tegenstanders, en mikte men nu op De bus. Een Bus waar 9 mensen in zitten die zich beschermd weten door hooguit een paar veiligheidsmensen. Daar moet natuurlijk met minimaal 250 man onder het afschieten van levensgevaarlijke lawinepijlen en stenen actie tegen worden ondernomen. Even de stoere jongens uithangen Kijk wij hebben met 250 man De Bus uit Den Haag weggekogeld. GEWELDig.

Nog erger zijn allerlei figuren die er helemaal niet bij waren maar nu ideologische punten op gaan noemen waardoor de actie kan worden goedgekeurd, als : Het is een waardeloos programmam dus terecht weg ermee....etc. etc..

Wie bepaald GVD of iets slecht of goed is. Er zijn mensen die plezier hebben aan het volgen van De Bus, die bijvoorbeeld graag met hun kinderen zouden kijken bij het gevaarte wanneer het gezellig op een marktpleintje zou staan geparkeerd. Maar dat kan niet..hooguit in een soort van militaire vesting lijkt het nog veilig te zijn.

Een ongekende schande dat burgemeeser Deetman geen bescherming kan bieden aan iets wat binnen zijn gemeente grenzen staat. Vandaag De Bus morgen Deetman zelf ????

Hieronder een mailtje wat ik ontving van een bezoeker van mijn site uit Den Haag.
___________________________________
ik vind het schandalig dat door een paar mensen nu de bus wegmoet ik woon zelf in den haag en ik schaam me er voor dat ik daar woon,mijn gezin en ik kijken elke dag naar de bus en vinden het een leuk programma

vriendelijke groeten van robert(een fan van de bus
_______________________________________-


Rob (voor het eerst zowaar een beetje boos)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Admin dinsdag 14 maart 2000 @ 16:47:00 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252940
En helemaal terecht wat mij betreft. Het is toch van den gekken dat er in Nederland helemaal niks meer georganiseerd kan worden zonder dat er een groepje randdebielen (sorry, maar dat zijn het) is dat het nodig vindt de boel te verzieken ?
Gewoon een stel uit de kluiten gewassen kleuters met het IQ van een schroevendraaier. BAH
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_252941
quote:
op 03-14-2000 om 04:42 PM schreef R@b het volgende:

Nog erger zijn allerlei figuren die er helemaal niet bij waren maar nu ideologische punten op gaan noemen waardoor de actie kan worden goedgekeurd, als : Het is een waardeloos programmam dus terecht weg ermee....etc. etc..



Ja en die dan doodleuk hier melden dat het de schuld is van de politie en de politiek.??

O nee, de Combikaart was de schuldige.
Ben je net lekker mekaar op de tribune naar het leven aan het staan en je trekt "het mooiste" spoor, die week, van vernielingen door de stad. En dan komen die achterlijken ineens met een combikaart. Nou dan Môt je toch wel. Zo dwingen ze je er toch toe!!!!!

pi_252942
Danny, geen verkeerd woord over mijn schroevedraaiers he!!!
pi_252943
bij de uitzending in het journaal over het verplaatsen van de bus wemelt het van politie en ME
de bus rijdt de stad uit met enkele busjes ME erbij
WAAR WAREN DEZE HEREN TOEN ER MET STENEN WERD GEGOOID
WAAR WAREN DEZE HEREN TOEN ER MET PIJLEN WERD GESCHOTEN
nu het niet meer nodig was vandaag, ja toen waren ze er wel met veel bombarie
deetmen een prima hoofd van de gemeente en dus van de politie in den haag
ik eis een parlementaire enquete
als de bus op het binnenhof had gestaan dan was er wel genoeg politie en ME geweest op het moment dat het nodig zou zijn geweest, neem dat maar van gtotep aan
pi_252944
zinnetje weggevallen

DEETMAN BEDANKT
maar sla dat tuig de volgende keer maar zo blauw als een politie pakje
en dan niet later de politie aanklagen
VRIJ MANDAAD MEPPEN OP DAT TUIG

  dinsdag 14 maart 2000 @ 17:12:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_252945
* Verbal is nog steeds van mening dat alle hooligans een mes en een knuppel moeten krijgen, vervolgens naar Beverwijk transporteren en mekaar lekker dood laten maken. De overgebleven typers arresteer je en geef je levenslang. Mi-ni-maal.

V

---------
En ja... Picornie was OOK een randdebiel!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 14 Maart 2000).]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 17:50:00 #8
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_252946
quote:
op 03-14-2000 om 05:08 PM schreef gtotep het volgende:

maar sla dat tuig de volgende keer maar zo blauw als een politie pakje


Yep, dan is er meteen meer blauw op straat

Verder sluit ik me aan bij alle bovengenoemde opmerkingen.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 17:57:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252947
Weten jullie wat nou zo leuk is?
Dat MEN de smoes geloofd....Kom nou, ik heb inderdaad de eerste avond wat harde knallen gehoord, maar dat was echt niets met de herrie, het geschreeuw, en de knallen toen de bus nog in Hilvarenbeek stond. Of is er soms verschil tussen de aanpak van het Korps Haaglanden en de aanpak van Den Beekse Agenten?
Denk eerder dat er andere reden is voor de plotselinge verhuizing, die totaal niets te maken heeft met wat vuurwerk . (maar DIE reden zullen wij , denk ik, nooit horen....)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 Maart 2000).]

pi_252948
Wat wordt er toch voor een onzin uitgekraamd tegenwoordig! Het IQ van de zogenaamde hooligans is minimaal gelijk aan de busbewoners, en zo te lezen ook aan verschillende forumschrijvers...
Het verbaast mij dat wordt afgegeven op de mensen die door agressie de bus hebben weggejaagd terwijl door sbs6 alleen maar uitzendingen worden volgepropt met geweldsuitbarstingen en conflicten van de buspassagiers. Vooral Seki, ik ben niet verbaast dat in dat land de oorlog is losgebarsten...
De bus is niets anders dan een smakeloze (maar ook zeer amusante) marketingstunt, het verder uitmelken van Big-Brother! Heel veel vertier, absoluut, maar om dan maar Burgemeester Deetman de schuld te geven van alle commotie in Den Haag, dat gaat mij te ver. Moet hij dan extra geld uitgeven en politieagenten optrommelen om deze normloze zakkenvullerij van sbs te beveiligen?
wat een crap!
gratis en voor niet
  dinsdag 14 maart 2000 @ 18:05:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_252949
quote:
op 03-14-2000 om 05:57 PM schreef Quenda® het volgende:
Weten jullie wat nou zo leuk is?
Dat MEN de smoes geloofd....Kom nou, ik heb inderdaad de eerste avond wat harde knallen gehoord, Denk eerder dat er andere reden is voor de plotselinge verhuizing, die totaal niets te maken heeft met wat vuurwerk .


Je hebt de mp3 van het interview met de politie welke op mijn site staat beluisterd ????? [LAWINEPIJLEN]


Publicitair gezien komt het goed uit ja, maar dit soort zaken verzin je niet.

Overigens is het concept ook weer een beetje naar zijn moer want de bewoners schijnen opgevangen te zijn in een hotel alwaar zij bij uitzondering contact mochten leggen met familie. De teamgeest zal onderling wel versterkt zijn hierdoor denk ik.

En nogmaals, inderdaad uit publiciteitsoverwegingen komt het goed uit, maar dan kun je overal wel wat achter gaan zoeken (misschien heeft SBS de supporters wel betaald bla bla bla...)


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 18:06:00 #12
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_252950
ik ben het wel eens met bovengenoemde meningen , maar ze vragen er zelf om. veel agressie in de bus en veel schelden en ze willen toch reclame , dat hebben ze nu wel want het was ook op het nieuws , maar ze hebben nog steeds niet het recht dat te doen.

Ik hoop dat het hele programma zo is afgelopen want er is toch nix aan.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 18:13:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_252951
quote:
op 03-14-2000 om 06:02 PM schreef TomBombadil het volgende:
Wat wordt er toch voor een onzin uitgekraamd tegenwoordig!


De meeste onzin wordt gelukkig door jou uitgekraamd.

Het gaat er niet om of De Bus nou wél of niet goede televisie is. Het gaat erom dat met grof geweld door een kleine groep weer iets onmogelijk wordt gemaakt. Of dat nou een voetbalwedstrijd is of De Bus, maakt niet uit.

Ik zeg niet dat Deetman meer geld had moeten uitgeven (goed lezen joh) het gaat erom dat hij voor bepaalde activiteiten in zijn stad geen veiligheid meer kan garanderen. Bij voetbalwedstrijden wisten we dat al, maar dat iets als De Bus wat je ook als een leuk rarireiten uitje had kunnen zien, nu ook al onmogelijk is, vind ik treurig.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 18:21:00 #14
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252952
Helemaal mee eens.

Het programma mag dan nog zo slecht zijn (volgens sommigen dan; ik lach me meestal rot), wat geeft een stel totaal nutteloze types het recht om whatever evenement onmogelijk te maken met geweld. Persoonlijk ben ik voor bikkelhard optreden. Maar ja in een land als Nederland kiest men nog steeds voor de fluwelen handschoen. Dat wordt nog wat met de EK. Die engelse 'supporters', waarschijnlijk aan BSE lijdende figuren, die er dus niet voor terugdeinzen om agenten met messen te bewerken (McIntyre Undercover Net 5) komen dan ons land verrijken. Aiaiai..

  dinsdag 14 maart 2000 @ 19:37:00 #15
1941 Babs
Tja.....
pi_252953
Zijn er ook televisiebeelden van de geweldplegingen??
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  dinsdag 14 maart 2000 @ 20:26:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252954
quote:
op 03-14-2000 om 07:37 PM schreef Babs het volgende:
Zijn er ook televisiebeelden van de geweldplegingen??

Nee, alleen maar geweldpleging naar aanleiding van televisiebeelden.......

pi_252955
Ik ben het helemaal met Rob eens. wat geeft ze het recht!! Nu moet ik dus denken dat hier niets van waar is en dat Sbs dit zelf verzonnen heeft vanwege reclamedoeleinden? Nou dan halen ze zich heel wat op de hals, en heb ook niet het idee dat ze die reclame zo dringend nodig hebben, om daarom het concept te veranderen en de bussers lekker met de familie te laten kletsen. Hotelletje 4 sterren, zooitje me busjes.

Maar ach gossie die arme relschoppers, ja mogen ze? Vind je het gek? Tuurlijk het is n.l een slecht programma. Zo weet ik er nog wel meer.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:18:00 #18
2705 cynix
is verdwaald
pi_252956
We kunnen die lawinepijlen beter in Oostenrijk gebruiken om Jurk Heider onder de sneeuw de bedelven. (off-topic)

Ik ben het eens met bovenstaande reacties dat geweld niet mag en niet kan, maar SBS6 zoekt het natuurlijk wel een beetje op (Den Haag).

Wat is het trouwens ook een achterlijk idee om met een bus 35 meter hoog op een parkeergarage te gaan staan???

  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:24:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252957
quote:
op 03-14-2000 om 06:05 PM schreef R@b het volgende:

Je hebt de mp3 van het interview met de politie welke op mijn site staat beluisterd ????? [LAWINEPIJLEN]


Publicitair gezien komt het goed uit ja, maar dit soort zaken verzin je niet.

Overigens is het concept ook weer een beetje naar zijn moer want de bewoners schijnen opgevangen te zijn in een hotel alwaar zij bij uitzondering contact mochten leggen met familie. De teamgeest zal onderling wel versterkt zijn hierdoor denk ik.

En nogmaals, inderdaad uit publiciteitsoverwegingen komt het goed uit, maar dan kun je overal wel wat achter gaan zoeken (misschien heeft SBS de supporters wel betaald bla bla bla...)



De Politie verteld wel meer onwaarheden aan de media en publiek R@b, dat wil nog niet zeggen dat ik dat geloof.....sorry, maar ik ga af op de dingen die ik persoonlijk heb ervaren, en m.b.t de Lawinepijlen(die gaan toch omhoog? , lijkt het mij, dat ik die dan toch echt wel had moeten horen tijdens het luisteren naar de streams.
(of waren het gewoon een paar voetzoekertjes die in de buurt van de regie bus, beneden bij de winkel zijn gegooid?)
Kom nou....denk dat het nogal uit z'n verband is gerukt.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 Maart 2000).]

pi_252958
Zoo, zoo*, is er nog wat gebeurd terwijl ik er ff niet was ??


*(dierentuin, dierentuin)

Je weet het vaak soms nooit

  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:36:00 #21
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252959
quote:
op 03-14-2000 om 10:24 PM schreef Quenda® het volgende:
(of waren het gewoon een paar voetzoekertjes die in de buurt van de regie bus, beneden bij de winkel zijn gegooid?)
Kom nou....denk dat het nogal uit z'n verband is gerukt.

Als ik afga op wat er in de uitzending naar voren kwam lijkt het eerder dat het personeel beneden er meer last van had. Zo'n lawinepijl zou een behoorlijke dreun moeten geven maar de bussagiers hadden er niet veel van gemerkt.
Ik ben het met je eens Quenda, dat de boel wel eens enorm kon zijn opgeblazen.

  dinsdag 14 maart 2000 @ 22:48:00 #22
1941 Babs
Tja.....
pi_252960
Ik woon aan de ene en werk aan de andere kant van de Neherkade (waar die bus op dat dak stond) en ik heb totaal niets gemerkt van rellen, herrieschoppers, politiesirenes, lawinepijlen en wat al niet meer, dus ik denk zelf ook dat het nogal opgeblazen is. Er zal heus wel wat ongein zijn uitgehaald, maar het was niet zo'n rel dat politie van alle kanten met gillende sirenes is uitgerukt. Ik heb trouwens ook nog niks op tv gezien, jullie?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  dinsdag 14 maart 2000 @ 23:07:00 #23
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252961
Ik vond wel dat Seki zeer geroutineerd de bus uitsloop, zoals dat met veel sensatie door de regie (overduidelijk) werd opgedragen. waar zal hij dat toch geleerd hebben? (off topic)
  dinsdag 14 maart 2000 @ 23:10:00 #24
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_252962
Babs
Newbie

Van Babs - 14 Maart 2000 @ 19:37.

--------------------------------------------------------------------------------

Zijn er ook televisiebeelden van de geweldplegingen??

elke dag 20.00 uur sbs6
EXPLOSIEF ???

  dinsdag 14 maart 2000 @ 23:28:00 #25
2646 webber
Enough already
pi_252963
Misschien een idee om de "supporters" een collectieve rode kaart te geven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')