abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75270426
Hey mensen,

Ik wil eind dit jaar, op 30December een auto huren tot en met 5Januari. Dus 7 dagen.

Heb op de Nederlandse sites en zo gekeken, maar mij werd verteld dat Duitsland goedkoper is, nou why not?

Heeft iemand hier ervaring met duitse auto verhuur bedrijven? En wat zijn zo ongeveer de goedkoopste..??

Mijn voorkeur gaat uit na een BMW 3 of 5 serie, indien 3 serie wil ik max. 350 geven en voor de 5 serie max rond de 450.
En het allerliefst ook automaat.. En diesel. (TURBOOOOOO!! Diesel )

Ook wil ik niks te maken hebben met KM vergoeding e.d. gewoon KM-vrij.

Ik wil met nieuwjaar na Parijs gaan vandaar

Dus als iemand me kan helpen stel ik dat zwaar op prijs, heb namelijk nog maar 3 weken de tijd

Thanks, thanks,, Laters..
TurQie52
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 4 december 2009 @ 02:12:25 #2
202014 JJH
Knetter. O+
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 02:14:00 #3
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_75270559
Hertz? Die auto's kan je vrijwel overal ophalen en achterlaten. Met de rest heb ik geen ervaring.
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:41:29 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75272275
Duitsland is niet goedkoper, had zelf hetzelfde probleem had rond oud en nieuw ff vervoer nodig, in Duitsland kon ik een smart huren voor 55 euro per dag (Sixt in Kaldenkirchen)

Daarna even rond gebeld en in Nederland 2 dagen voor 38 euro kunnen scoren (Gommans en Jansen Autorent).

Prijzen zijn niet helemaal vergelijkbaar ik zocht echt even basisvervoer, dak, 4 wielen en een verwarming
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75272391
Heb zelf goede ervaringen met Sixt, maar pas op als je met die auto in NL gaat rondrijden want daar zitten nogal wat haken en ogen aan (volgens de douane). Officieel verboden ivm BPM-materie in NL.
pi_75310839
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:51 schreef edraket31 het volgende:
Heb zelf goede ervaringen met Sixt, maar pas op als je met die auto in NL gaat rondrijden want daar zitten nogal wat haken en ogen aan (volgens de douane). Officieel verboden ivm BPM-materie in NL.
Kun je vrijstelling voor krijgen als ze je aanhouden, been there done that met de poolse beemer
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')