abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2000 @ 07:48:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_252854
Jaap van Ginneken ,psycholoog van beroep, werd geinterviewd op Radio2 door Hans Schiffers. Volgens hem is men minder zorvuldig geweest met de selectie van de deelnemers dan bij Big-Brother het geval was. Ook zitten er nogal wat sociaal minder vaardige deelnemers in De Bus, waarbij hij met name doelde op Seki en Jop die volgens hem minder stabiel zijn. Ook uitte hij stevige kritiek op de huispsychologen van SBS6. "Men kan niet met 2 gezichten op psycholoog zijn", volgens Jaap. Wat hem betreft zou De Bus eigenlijk moeten stoppen, maar aan de andere kant moet men het ook zelf maar weten. Het volledige interview is op mijn site in mp3 te beluisteren. Zeker de moeite waard. 0.7 MB en duurt 3 minuten.

Valt me wel op dat nu zo langzamerhand de media meer aandacht aan De bus gaan besteden. Met dank aan ruzies van Seki en uiteraard de supporters van ADO Den Haag

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 08:10:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252855

Vast en zeker een bedrijfspsycholoog.....
Leuk verhaaltje maar wat moet een psycholoog in hemelsnaam met zo'n visie. Daar zit toch niemand op te wachten. We zien toch zelf ook wel wat daar allemaal mis gaat.

Maar wat dan nog......,
Die bus is geen therapeutisch gemeenschap maar een machine die de kijkcijfers omhoog moet schroeven.
Er worden ook psychologen ingezet om misleidende reclame te maken dus wat zou er verkeerd aan zijn om psychologen te gebruiken voor de voortgang van dit programma. Die schommel was vast en zeker een idee van hem.
Als er niet zoveel gedonder in die bus was keek ik al lang weer naar Klokhuis.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 14 Maart 2000).]

  dinsdag 14 maart 2000 @ 08:12:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_252856
Net nog even snel toegevoegd aan mijn site een mp3 van een telefoongesprek met de politie haaglanden op Radio 3 om 1/2 8 bij Edwin Evers.
mp3 is 0.3mb

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')