abonnement Unibet Coolblue
pi_252832
Wanneer het niet verbaal kan dan maar fysiek

pi_252833
Seki momenteel nr. 1 met 18%
Iwan nr. 2 met 15% !

Wie snapt het nog ?


------------------
mea culpa mea maxima culpa

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 14 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

  dinsdag 14 maart 2000 @ 15:07:00 #3
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_252834
O ik hoop toch zo dat het net zo gaat als vorige week (Jop na 1 week onderaan, daarna nummer 1) en dat Seki op de bank komt te zitten en dan vliegt hij eruit...kan heel Nederland zinvol geweld op hem toepassen
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 14 maart 2000 @ 15:09:00 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252835
Komt waarschijnlijk door zijn 'Jerry Jerry' opmerking toen Aziz en Tessa hun meningsverschil weer eens heerlijk lieten escaleren. Moest zelf stiekem ook wel een beetje lachen.
  dinsdag 14 maart 2000 @ 15:55:00 #5
2738 Knut
Loyal Dog
pi_252836
Ik moest daar zelfs erg hard om lachen. De kreet "Hij zegt niet veel maar als hij wat zegt" schoot ook nog door me heen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_252837
Iwan is volgens mij de enige normale in de bus, vond het heerlijk hoe hij rechtstreeks tegen Sekie zei dat hij naar de personen moest gaan waar hij problemen mee had. terwijl Job en Azis er weer bij zaten met neergeslagen ogen handen in hun schoot, biddend dat de hemelse Sekie niet kwaad zou worden.


Hoelang blijf je eigenlijk een newbie?, zit al vanaf het begin van big brother bij fok forem, of werkt het niet zo?

oke
pi_252838
Nirmasnd verwacht het nog maar ik denk dat Iwan heel ver kan komen; Het is een droogkloot en gaat gewoon zijn eigen gang.
Emmy
  donderdag 16 maart 2000 @ 00:01:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252839
quote:
op 03-14-2000 om 09:39 PM schreef lizzy het volgende:
Iwan is volgens mij de enige normale in de bus, vond het heerlijk hoe hij rechtstreeks tegen Sekie zei dat hij naar de personen moest gaan waar hij problemen mee had.

En hoe Seki zich vervolgens tegens Iwan profileerde. Iwan moest het bijna met de dood bekopen.

  donderdag 16 maart 2000 @ 02:48:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_252840
Ik heb Iwan vanaf het begin al gemogen. Ik herken mijzelf een beetje in hem. Hij is gewoon een type die eerst de kat uit de boom kijkt. Hij observeerd de mensen goed, en weet hoe hij op bepaalde dingen moet/kan reageren. Hij is niet iemand die er uit springt, zoals Sjekki. Hij blijf het liefst op de achtergrond, en hierdoor zal hij de mede passagiers goed kunnen analyseren.

Ik heb ook een beetje het gevoeld dat Iwan zich bedreigt voelt( misschien het verkeerde woord) door de wat "stoerdere" mannelijke medebewoners. Met name door Job, Azis en Sjekki voelt hij zich ( geheel mijn mening) "klein". Hij wil soms wat zeggen maar doet het net niet en blijft voor zich uitkijken of loopt wat radeloos rond. Hij voelt zich geremd omdat hij wat rustiger is en niet zo'n grootpraat heeft zoals de anderen. Hij voelt zich dus misschien daarom wat meer thuis tussen de "dames".

Ik mag Iwan wel!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  donderdag 16 maart 2000 @ 07:58:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252841
quote:
op 03-16-2000 om 02:48 AM schreef jooltje het volgende:
Ik herken mijzelf een beetje in hem.

Je geeft jezelf wel erg hoog op
Hebbie ook een barbie.....


pi_252842
Iwan heeft ieder geval stalen zenuwen en een busgeweis heerlijk verfrissende droge redelijkheid waar ik wel bewondering voor heb. Op de momenten dat de hele bus in de stress schiet en ik op de bank zit te trillen bij de aanblik van een opgefokte Seki. Blijft hij kalm en ongelofelijk rustig en zegt 'ie heel simpel wat 'ie er van vind en tot nu toe zijn zijn opvattingen heel verstandig, zeker met de overige onzin die constant gespuit wordt.
Seki: ja maar ik vin het niet tof dat et 9 man tegen Seki is nou.
Iwan: Nou als 8 mensen een probleem met je hebben zullen 8 mensen dit aangeven....


  vrijdag 17 maart 2000 @ 01:09:00 #12
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_252843
THE BORG,ik haat ze!!!

Maar ik bedoel dus dat ik net als hem eerst de kat uit de boom zie. Het zijn tenslotte allemaal vreemden, je weet niet hoe iemand reageert. Als ik daar zou zitten dan zou ik ook eerst de mensen om mij heen goed observeren voordat ik mij helemaal bloot geef. Hij heeft gewoon tijd nodig om te wennen en los te komen. Als je nu naar Jop en Azis en Sjekki kijkt zie je gewoon dat ze alledrie proberen om stoerder/slimmer(???) te zijn dan de ander. Dat hoeft voor mij niet zo. Geef mij maar Iwan.

Groetjes

P.S. Iwan mag voor mij wel een keertje tosti's komen bakken. ( Ik zet wel een brandblusser klaar!!)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  vrijdag 17 maart 2000 @ 18:07:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252844
quote:
op 03-17-2000 om 01:09 AM schreef jooltje het volgende:
THE BORG,ik haat ze!!!

Maar ik bedoel dus dat ik net als hem eerst de kat uit de boom zie. Het zijn tenslotte allemaal vreemden, je weet niet hoe iemand reageert. Als ik daar zou zitten dan zou ik ook eerst de mensen om mij heen goed observeren voordat ik mij helemaal bloot geef. Hij heeft gewoon tijd nodig om te wennen en los te komen. Als je nu naar Jop en Azis en Sjekki kijkt zie je gewoon dat ze alledrie proberen om stoerder/slimmer(???) te zijn dan de ander. Dat hoeft voor mij niet zo. Geef mij maar Iwan.


Ik geef je hierin gelijk, maar bij Iwan duurt het wel heel erg lang voordat hij loskomt. Toch denk ik dat hij het slimste is van het hele stel. Anticiperen binnen deze groep is enorme energieverspilling en dat heeft Iwan goed in de gaten.
Deze week gaf hij Seki tegengas en kreeg een heel zeikverhaal van Seki over zich heen. Iwan nam een houding aan van "laat hem maar lullen, want hier kan ik echt niets mee".

Maar de doelstelling is om als enige over te blijven en dan ben je ook afhankelijk van het tv-kijkend publiek. Op deze manier redt hij het niet om uiteindelijkte winnen.
Daarbij denk ik ook niet dat de redactie van SBS6 hem interressant vindt en daarom ook zo weinig van hem op tv laat zien.
Ze hebben Iwan al lang en breed als verliezer ingecalculeerd en laten het daar ook heel bewust op aan sturen.

pi_252845
quote:
op 03-17-2000 om 06:07 PM schreef THE BORG het volgende: [quote]Toch denk ik dat hij het slimste is van het hele stel.

Ik denk dat Bullent deze eer toe komt. Bullent staat echter meer op de voorgrond dan Iwan, maar trekt zich juist weer op de goede momenten terug. Hij weet zich naar mijn mening precies op de juiste manier te profileren. Hij laat zich niet alles welgevallen, maar houdt ook zijn mond wanneer dit tactischer is. Dit zie je vooral in zijn houding ten aanzien van Seki. Deze weet hij ook goed te bespelen. Wel duidelijk zijn mening laten blijken naar Seki, maar af en toe ook wat toegeeflijk zijn zonder Seki te paaien. Hierdoor kan hij wel zijn kritiek uiten naar Seki zonder dat deze compleet door het lint gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 18:43:00 #15
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252846
Ben ik met je eens Brok.
Büllent en Iwan liggen naar mijn idee op dezelde lijn. Maar Büllent laat zíjn mening veel duidelijker zien en Iwan houdt zich meer op de achtergrond.
Büllent is hierdoor veel meer zichtbaarder en komt daardoor sterker naar voren. Maar vlak Iwan absoluut niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 17 Maart 2000).]

pi_252847
quote:
op 03-16-2000 om 07:58 AM schreef THE BORG het volgende:
Je geeft jezelf wel erg hoog op
Hebbie ook een barbie.....



Iwan vlak voordat hij de bus inging met Barbie in een restaurant. Hij werd niet voor niets in dit forum de "wandelende Ken" genoemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 20:04:00 #17
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_252848
Iwan zal niet winnen, daar heb je gelijk in THE BORG. Maar zoals hij nu naar buiten treed zal hij het toch verder schoppen dan Azis, Jop en Sjekki. Het heeft misschien wat lang geduurd bij Iwan maar hij is tenminste losgekomen.

Büllent is een leider omdat hij bij sommige situaties optreed als een agent. Hij probeert om niet verstrikt te raken in irritaties van de anderen.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  zaterdag 18 maart 2000 @ 01:09:00 #18
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252849
Op de keper beschouwd zijn Iwan en Bullent de enige non-SBS'sers in de hele bus, qua doelgroep. Te stil, te slim en vooral te redelijk. Daarom ook geen miljoen voor beide heren, maar waarschijnlijk wel de enige twee die na de bus om kunnen gaan met hun "geen sterren-status" omdat ze er beiden te pragmatisch voor zijn.
Ben te zaai voor een signature
pi_252850
Wat heeft Iwan in godsnaam met roddeltante Tessa. Het zou voor hem goed zijn als zij uit de bus was, ik denk dat hij dan wat beter tot zijn recht zal komen en uiteindelijk nog heel ver kan komen, hij kan namelijk nog verrassen en de rest van de bewoners op Bullent na ben ik eigenlijk al zat.
  zaterdag 18 maart 2000 @ 11:57:00 #20
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_252851
Iwan is net zo'n onbenul als de rest van de bussers. Leuke analyses over zijn intellect. Het slimste van Iwan is, is dat hij weet dat ie niet zo slim is. Hij houdt daarom wijselijk zijn mond. Op zich niks op tegen. Dat lachje alleen. Van mij mag ie er uit. En hoezo is hij de enige normale in de bus? Noem je dat normaal in zo'n bus zitten? Trouwens geef mij maar niet normaal ipv midden-op-de-weg personen. Iwan is voor mij nu juist de gemiddelde SBS6'er. Die komt ook pas los op zaterdagnacht in de polderdisco na het nuttigen van 40 abricobrandies.

Groet,

Lafayette

  zaterdag 18 maart 2000 @ 21:02:00 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_252852
Helemaal eens, Lafayette.

Ik denk dat Iwan denkt dat de kijkers denken dat-ie slim is. En sommigen trappen er nog in ook.
Iwan LIJKT alleen maar slim, omdat de anderen op expliciete domheid geselecteerd blijken te zijn.

In het land der blinden...

  zaterdag 18 maart 2000 @ 21:42:00 #22
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252853
Vandaar ook de opmerking dat hij de slimste is van het hele stel........

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')