Ik heb ze in hun enquete "wat ik van ze vond" dan ook verteld dat als ze hun werk goed zouden doen, ik die hele helldesk van ze niet nodig heb. Maar helaas, ik vrees dat het niet zal helpen.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn kennis reikt echt ver voorbij dat van een gemiddelde Ziggo servicemonteur, maar OMG, dit soort gepruts maakt me pissig
Helaas niet. Helpdesk kost ontzettend veel geld. Met die 10 cent redt je het niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Blijkbaar is mensen a 10 cent per minuut (+ de veel hogere mobiele kosten) naar ze laten bellen winstgevender dan meteen goed spul leveren.
Yep, standaard-grap van die lui! Echt achterlijk dat dat zo moet, activeer dat ding dan voordat-ie op de post gaat of zo!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
Ik had uiteindelijk die activatie pagina dus voor me dus ik volg de stappen, vul me gegevens in krijg ik "Activatie mislukt neem contact op met de helpdesk" :#%(@$#%U*@#*(^)@#^
Dus ik bellen zegt die dude: "geef me ff het nummer van je routertje dan activeer ik um ff"
En huppa done. Heb ik gister avond voor niks 2 uur gekut...
Ik vermoed dat dan het oude modem wat je thuis hebt het niet meer doet, en je dus totdat je het nieuwe (geactiveerde) modem in huis hebt geen internet hebt?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Yep, standaard-grap van die lui! Echt achterlijk dat dat zo moet, activeer dat ding dan voordat-ie op de post gaat of zo!
Als je maar 20Mbit hebt dan zou daar niet per se een nieuw modem voor nodig zijn. Alleen voor 50Mbit en hoger.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Devolution het volgende:
Mij is het net ook gelukt, de activatiepagina was weer online. Paar klikken, wat invullen en klaar is Kees.
20Mbit/s, here we go
Dat dacht ik ook, toch kregen we een nieuw modem opgestuurd toen we dat aangevraagd hadden.. Achja, ik vind het allemaal best zolang het werktquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je maar 20Mbit hebt dan zou daar niet per se een nieuw modem voor nodig zijn. Alleen voor 50Mbit en hoger.
Of dat ze alleen nog maar docis3 modems uitleveren, ongeacht of je het 50mbit abonnement afsluit of niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Adames het volgende:
Misschien omdat je nu voip er bij nam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |