abonnement Unibet Coolblue
pi_252660
Het begint nu echt uit de hand te lopen met de streams, de laatste twee dagen is er geen fatsoenlijke verbinding meer geweest, maar strubbelingen zijn er in de bus des te meer!

Waarom boycot SBS6 de streams? Mijn wantrouwen word steeds groter.
Ik vind het belachelijk dat SBS6 nog reclame durft te maken met de bus op 6, live 24 uur per dag op internet.

Wie komt er mee in opstand, desnoods nemen we heel de redactie over, dan kunnen we meteen onze eigen spelregels maken!(gna).

Mensen komt allen op voor ons recht en reageer massaal.

Freestyle
pi_252661
quote:
op 03-13-2000 om 04:25 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Het begint nu echt uit de hand te lopen met de streams, de laatste twee dagen is er geen fatsoenlijke verbinding meer geweest, maar strubbelingen zijn er in de bus des te meer!
Mensen komt allen op voor ons recht en reageer massaal.


De stream werd bevroren toen de irritaties erg hoog opliepen. Het was op dat moment dat ze begonnen met een groepsgesprek. Tessa irriteerde zich mateloos aan Seki die gewoon de krant bleef zitten lezen aan tafel.

Er moesten juist irritaties worden weggenomen door dit extra groepsgesprekje. Het gezeik over de boodschappen zou later worden besproken.

Het wordt steeds leukerderder

Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

pi_252662
Spontaan na het plaatsen van mijn bericht begon de stream weer te lopen.
Hmm, zeer toevallig!
Wel is het heel stil in de bus, dus het kan zijn dat de redactie de boel heeft platgespoten om de rust in de tent te houden.

SBS6, we houden de streams in de gaten en zijn erg allert voor een eventuele actie indien de streams niet normaal lopen!

Ik ben wel benieuwd wat de passagiers toegediend hebben gekregen want het is nog steeds doodstil in de bus.
(of is Seki uit zijn pan gegaan en heeft de boel in coma geslagen?)

Freestyle
pi_252663
Heb vanmorgen weer geen streamontvangst en heb het idee dat dit alweer vanaf vannacht het geval is.
Dat is toch om niet goed van te worden!
Heeft er iemand een idee of hier een logische, acceptabel excuus voor is?
Ik word het toch wel een beetje beu dat de streams zo vaak dichtgegooid worden of wegvallen.
Er zitten daar bij SBS6 toch zeker wel wat jongens die weten hoe ze het allemaal moeten bedienen?
Waar blijven nou al die 100.000 mensen die met me mee gaan klagen?
Ik wil weer stream, want ik wil weer kunnen lachen!
Freestyle
pi_252664
Als we eens allemaal een meeltje sturen naar redactie.live@endemol.nl tot ze er .....ziek van worden???
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_252665
quote:
Als we eens allemaal een meeltje sturen naar redactie.live@endemol.nl tot ze er .....ziek van worden???

Zal je weinig aan hebben denk.. Ik denk dat je meer succes hebt als je gaat mailen naar redactie@debusop6.nl

Greetinx

BT

pi_252666
quote:
op 03-14-2000 om 09:06 AM schreef ALTER-EGO het volgende:
Heeft er iemand een idee of hier een logische, acceptabel excuus voor is?
Ik word het toch wel een beetje beu dat de streams zo vaak dichtgegooid worden of wegvallen.

Na de nieuwe ongeregeldheden van afgelopen nacht is de bus ontruimd en zijn de bussagiers ondergebracht op een geheime locatie elders in regio Haaglanden!!!
Het enige wat we dus eventueel op de streams kunnen zien zijn voorbij vliegende bakstenen en lawinepijlen

pi_252667
Nou we zien op dit moment geen moer op de streams... jammer hoor, ik zou het wel willen zien dat aziz wordt geraakt door zo'n lawinepijl ... Tja een gillende keukenmeid hebben ze al in de bus... (Tessa red.)

Greetinx

BT

pi_252668
De BUS verlaat Den Haag
datum: Dinsdag 14 maart 11:00
bron: Internetredactie
De BUS vertrekt vandaag uit Den Haag. Het is nog niet bekend waar de BUS heen gaat, aldus de politie. Het voertuig zou oorspronkelijk tot en met komend weekeinde in Den Haag blijven.
De BUS staat momenteel nog op het dak van Megastore, een groot gebouw dat dit voorjaar wordt opgeleverd. De afgelopen dagen deden zich ongeregeldheden voor rond de locatie. Zondag Maandag werd de BUS bestookt met lawinepijlen en stenen. De politie verrichtte daarbij vier arrestaties.

De passagiers hebben in ieder geval weinig gemerkt van de onrust rond de bus. De passagiers zijn maandagavond wel ingelicht over wat er is gebeurd.

Door deze omstandigheden is de livestream op de site voorlopig niet beschikbaar. We houden je op de hoogte.

----------
Deze informatie staat op debusop6-site.
Wel een beetje laat mmar in ieder geval is nu duidelijk waarom de stream het vandaag niet doet.

Freestyle
  dinsdag 14 maart 2000 @ 12:02:00 #10
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_252669
ook een beetje ongeloofwaardig!!!!!!!
pi_252670
Is OOK publiciteit, toch.
Geloof me, ik zweer het je.....ik ben nergens meer verbaasd over en het zou best eens zo "geregeld" kunnen zijn door SBS, je moet toch IETS verzinnen om die cijfers op te krikken !!!
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_252671
quote:
op 03-14-2000 om 01:53 PM schreef tocheenfan het volgende:
Is OOK publiciteit, toch.
Geloof me, ik zweer het je.....ik ben nergens meer verbaasd over en het zou best eens zo "geregeld" kunnen zijn door SBS, je moet toch IETS verzinnen om die cijfers op te krikken !!!

ik geloof niet dat het zo geregeld is maar dat de kijkcijfers hierdoor zullen stijgen lijkt me duidelijk

pi_252672
Hiep hoi,ik kan weer lachen!
De stream doet het nu al heel de avond perfect!
Als dat zo door gaat zal ik niet meer klagen!
Freestyle
pi_252673
quote:
op 03-13-2000 om 04:25 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Het begint nu echt uit de hand te lopen met de streams, de laatste twee dagen is er geen fatsoenlijke verbinding meer geweest, maar strubbelingen zijn er in de bus des te meer!

Waarom boycot SBS6 de streams? Mijn wantrouwen word steeds groter.
Ik vind het belachelijk dat SBS6 nog reclame durft te maken met de bus op 6, live 24 uur per dag op internet.

Wie komt er mee in opstand, desnoods nemen we heel de redactie over, dan kunnen we meteen onze eigen spelregels maken!(gna).

Mensen komt allen op voor ons recht en reageer massaal.



volgens mij is het een groot complot

Freestyle
pi_252674
Ik denk het ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')