abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2000 @ 14:28:00 #1
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_252641
Ik las net in de streamverslagen dat de dames het stom vonden dat er inkopen worden gedaan voor sigaretten. MAAR ze vonden het wel belangrijk om make-up te kopen. Hier moest wel even om lachen, het lijkt mij allebei volkomen nutteloos. Ik begrijp wel dat de rokers niet zomaar kunnen stoppen met roken. Maar wat vinden jullie?
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 13 maart 2000 @ 15:09:00 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_252642
Dat is echt vrouwenlogica, iemand anders geen sjeggie gunnen, maar wel dure bonbons, snoep, chips en make-up willen.
Als er zo nodig bezuinigd moet worden dan bij beide.

Vrouwen denken wel meer zo. (niet alle overigens). Zo kan ik het voorbeeld geven van een weekeindje gran dorado met een vriendengroep. Hier waren zowel vrouwen als mannen. De vrouwen deden boodschappen namen het goedkoopste bier mee (niet het lekkerste) omdat dat zo goedkoop was, maar kochten tegelijkertijd veel pakken dure brie, krab en zalmsalade (ook niet goedkoop) en dure bonbons.

en dan zeuren dat het bier zoveel kost..!

Nou ja lama.. voor ik me echt op ga winden.

gegroet

Frenkie

  maandag 13 maart 2000 @ 16:28:00 #3
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_252643
quote:
op 03-13-2000 om 03:09 PM schreef Frenkie het volgende:
Dat is echt vrouwenlogica, iemand anders geen sjeggie gunnen, maar wel dure bonbons, snoep, chips en make-up willen.
Als er zo nodig bezuinigd moet worden dan bij beide.

Vrouwen denken wel meer zo. (niet alle overigens). Zo kan ik het voorbeeld geven van een weekeindje gran dorado met een vriendengroep. Hier waren zowel vrouwen als mannen. De vrouwen deden boodschappen namen het goedkoopste bier mee (niet het lekkerste) omdat dat zo goedkoop was, maar kochten tegelijkertijd veel pakken dure brie, krab en zalmsalade (ook niet goedkoop) en dure bonbons.

en dan zeuren dat het bier zoveel kost..!

Nou ja lama.. voor ik me echt op ga winden.

gegroet

Frenkie



Hahahaha, tja, dan had je zelf die boodschappen maar moeten doen, Frenkie!

Als ik 1 van die vrouwen was geweest had ik niet eens bier voor je gehaald, ik had gezegd: ga zelf maar sjouwen met die kutkratten!!

Gewoon lekker
pi_252644
jullie lullen lekker
MAAR EEN VROUW HEB JE TOCH OM BIER VOOR JE TE HALEN
  maandag 13 maart 2000 @ 18:10:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252645
Shag en snoep zijn , volgens mij, genotsartikelen. Tessa word al dikker van het snoepen, en de mannen roken ook meer door frustraties.

Dan blijven de LUXE artikelen dus over....
(make-up, haarlak e.d.)
Willeke voerde vannacht als excuus, dat ze er "toch ook mooi uit wil zien"
Tessa bleef maar gillen dat "ze zelf wel uitmaakte wat ZIJ op het boodschappenbriefje"zet.(impulsaankopen zijn volgens haar woorden van vannacht WEL toelaatbaar, omdat ze "öpschrijft wat op dat moment in haar hoofd opkomt"
Maar ze pikte het niet dat er drie pakjes shag werden gekocht.

(de dames hebben trouwens zat make-up bij zich om de hele dierentuin waarin zij zich vorige week bevonden , te kunnen voorzien van een laag make-up van een centimeter)

Dan blijft dus over, voor het boodschappen briefje, de shag en de snoep, voor de Niet snoepers is Shag een Luxe artikel, en voor de Anti-Rokers is Shag een Luxe artikel.

Snap dus eigenlijk niet waar men zich zo druk om maakt, aangezien ik tot nu toe, winkelwagentjes volgeladen met snoep en chips heb gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 13 Maart 2000).]

  maandag 13 maart 2000 @ 20:28:00 #6
521 ruby
Hell yeah!
pi_252646
Ik weet niet hoe hoog het budget is, maarre van mij mogen ze best wel shag halen hoor
Make-up is ook niet bepaald goedkoop dacht ik zo, tenzij het bij één of andere marktkraam wordt gehaald waar het al jaren ligt te rotten. Beetje geven en nemen niewaar?

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 13 maart 2000 @ 20:32:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252647
quote:
op 03-13-2000 om 06:10 PM schreef Quenda® het volgende:
voor de Niet snoepers is Shag een Luxe artikel, en voor de Anti-Rokers is Shag een Luxe artikel.

Juist!

  maandag 13 maart 2000 @ 20:42:00 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_252648
Het budget is volgens mij genoeg om een paar pakjes sjek van te kopen. Ik snap niet dat men (vooral Tessa) daar zo'n probleem van moeten maken. Hadden ze nog tien extra pakken chips willen kopen dan? Gun de rokers ook ff hun sjekkie, het lijkt me al stressen genoeg in die bus, als je dan ook nog es niet kan roken...ik moet er niet aan denken.

Grtz.
Puckzzz

Ja,ja klaag maar, ik heb tenminste een asfalt weg naar m'n longen

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 13 maart 2000 @ 20:44:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252649
Seki kan best wat make-up gebruiken, vind ik.
pi_252650
Zeg dat wel! En een assertiviteitstraining om te leren zeggen wat ie bedoelt! My goood, wat een bullebak... beeeeh
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 14 maart 2000 @ 05:12:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252651
Toen ik nog een kind was speelden mij buurmeisje en ik altijd make-up'je in de grote trog die gevuld met bagger in onze achtertuin stond. (waarom die bak daar stond weet ik nog steeds niet, en waar 'ie nu is: Joost mag het weten.)
De bedoeling was om zoveel mogelijk 'kohl' rond je ogen te smeren en te laten opdrogen opdat je uiteindelijk een soort van kokers kreeg om doorheen te kijken. Lijkt me een ideaal alternatief voor in de bus. Wie het meeste opgedroogd zand en takjes rond zijn/haar ogen kan smeren mag het boodschappelijstje verzinnen, en de rest rookt de opgedroogde, erafgevallen make-up op!


------------------
Ben te zaai voor een signature

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 14 Maart 2000).]

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 16 maart 2000 @ 11:58:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252652
Roache? Misschien is dit ook mogelijk met de as van de shaggies?

In ieder geval kun je de as gebruiken om zilver te poetsen.(Tessa heeft meteen een bezigheidstherapie, het opwrijven van de glimmende onderdelen van de camera's, terwijl ze ondertussen, zoals gewoonlijk, breed grijnzend, in de camera kijkt , en kirrend zegt "ow, wat ben ik toch inventief he".

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 16 Maart 2000).]

  donderdag 16 maart 2000 @ 12:13:00 #13
2646 webber
Enough already
pi_252653
O... zei ze dat.

Laat ik nou denken dat ze slim werd en zei "ow.. wat ben ik toch infantiel he?"

pi_252654
Als de rokers shag willen: prima.
Als de snoepers snoep willen: prima.
Lijkt me in evenwicht zolang de rokers niet meesnoepen, toch?

Verder hebben de dames niet om make-up gevraagd.

Als de mannen gel willen: prima.
Als de dames haarlak willen: prima.

En als dit alles dan toch een probleem is:
Spaar per persoon 1 of 2 gulden per dag van het budget, en koop eind van de week je eigen luxe privé artikelen.

Waarom bedenken ze dat nou niet zelf in de bus.

Have fun!
  donderdag 16 maart 2000 @ 13:09:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252655
quote:
op 03-16-2000 om 12:13 PM schreef webber het volgende:
O... zei ze dat.

Laat ik nou denken dat ze slim werd en zei "ow.. wat ben ik toch infantiel he?"


(het zou best kunnen dat ik het inderdaad verkeerd heb verstaan, mijn trommelvliezen zij ernstig beschadigd door Madam Tessa)


pi_252656
Sigaretten geven overlast voor niet-rokenden, doch make-up is ook een luxe-artikel
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_252657
quote:
op 03-13-2000 om 04:28 PM schreef Braakmiddel het volgende:

Hahahaha, tja, dan had je zelf die boodschappen maar moeten doen, Frenkie!
Als ik 1 van die vrouwen was geweest had ik
niet eens bier voor je gehaald, ik had gezegd: ga zelf maar sjouwen met die kutkratten!!



Ik wilde wel maar mocht niet... maar je hebt wel een beetje gelijk.. klein beetje maar..
  donderdag 16 maart 2000 @ 13:33:00 #18
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_252658
quote:
op 03-13-2000 om 06:10 PM schreef Quenda® het volgende:

Snap dus eigenlijk niet waar men zich zo druk om maakt, aangezien ik tot nu toe, winkelwagentjes volgeladen met snoep en chips heb gezien.


MEN maakt zich niet zo druk, Tessa en Seki maken zich druk
Tessa maakt zich druk en vindt een luisterend oor bij de vrouwen, met haar gebleeeeeeeeer en Seki vindt een luisterend oor bij zij discipelen ( die ook beide roken) en staan te genieten van weer een nieuwe donderpreek, vooral ook omdat zij het lijdend voorwerp niet zijn

Gewoon een beetje gekanker over en weer, jij geen haarlak en zilverpapier, lekker puh!
Dan jij ook geen shag, lekker puh puh.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')