abonnement Unibet Coolblue
pi_75438734
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:20 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Bah
'Vroeger' ( ) had je tenminste nog een ploeginstallatie (voor bestuur), zwaarinstallatie (met ouderejaars zware roeiers, Oscar van Zwaar'89 zal er ook wel weer zijn , in de kelder van het USC) én intraining.

Nu zijn de installaties samengevoegd. Het mocht nog maar 1 dag zijn.. Nu wordt het dus 30 uur achter elkaar
Whehe, 30 uur

Maar ik heb juist wel zin in onze survival, schijnt altijd erg gezellig te zijn. Alleen lafjes dat EJD niet mee gaat bij ons.
pi_75439373
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:59 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]
Bij Boreas is het "installeren" van de ploeg de dag van de intraining... wat betekent dat de intraining extra hard aan komt omdat je al moe, brak en hongerig bent. Had een heel bijzonder effect vorig jaar
Bij ons mag je je de avond voor de intraining al om 18:00 melden, krijg je toch een uurtje of 30 enthousiaste begeleiding voor terug

Intraining is voor iedereen even kut, kolomactiviteit verschilt. Lichte pikken hebben een dinertje tijdens de selectie, nu 2 weken geleden ofzo. Zwaar heeft een avondje voorstellen op de maandag na de selectie (a.s. maandag dus) en de dames gaan theedrinken met hindernissen op de zaterdag voor de kerst. Intraining is dan de zaterdag na oud&nieuw
pi_75440937
quote:
Op woensdag 9 december 2009 07:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij is het alleen 's avonds/'s nachts! Omdat er vorig jaar zoveel mensen ziek geworden waren... Wij mogen er in ieder geval pas vanaf 6 uur 's avonds naar toe, en geen paklijst en zo.
Zwaar heeft op zaterdag aansluitend nog een dagprogramma en zaterdagavond een borrel met degenen die hun de avond/nacht ervoor geinstalleerd hebben. We kijken even langs welke verenigingen we gaan tijdens het dagprogramma.

Vorig jaar naar Laga geweest.. Hadden we het toegangshek (stalen hek met 'LAGA') in ons busje geladen.. Komt net de preases eraan fietsen.. "Ja,.. heren.. Wat zijn we aan het doen?!"
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 12:16:18 #129
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75440973
Hup beter worden, iemand nog goede middeltjes?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75441178
Cathine, cropropamide, crotetamide, efedrine, etamivan, famprofazon, fenpromethamine, heptaminol, isomethepteen, levmetamfetamine, meclofenoxaat, p-methylamfetamine, methylefedrine, nicethamide, norfenefrine, octopamine, ortetamine, oxilofrine, propylhexedrine, selegiline, sibutramine en tuaminoheptaan!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_75441203
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hup beter worden, iemand nog goede middeltjes?
Kamillethee
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 12:25:19 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75441250
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Kamillethee
zit nu aan de mintthee moet honing, ik mis verdorie mijn koffie.

Maar goed, lig nu 2 dagen op bed en ben met name bang dat ik niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg omdat ik totaal geen trek heb. Dus eigenlijk zou ik gewoon pasta moeten maken met lekker gehakt en groenten?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75441311
Vitamine C.
Gisteren 1500m test gedaan. De rib hield t goed, maar tering, ik was al kapot op 500m.. Wordt nog wat zaterdag. Gelukkig is mijn target wel fiks omhoog bijgesteld..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 12:27:55 #134
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75441342
Ik blijf maar in bed liggen tot vrijdag en ga dan maar even op de ergo zitten. Gewoon de vermoeidheid die in de kuiten zit moet er ook uit. Oh het is saai, niets doen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75441392
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vitamine C.
Gisteren 1500m test gedaan. De rib hield t goed, maar tering, ik was al kapot op 500m.. Wordt nog wat zaterdag. Gelukkig is mijn target wel fiks omhoog bijgesteld..!
Wat is je target nu dan? Het was eerst iets van 1.32 toch?
  woensdag 9 december 2009 @ 12:38:34 #136
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_75441672
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

zit nu aan de mintthee moet honing, ik mis verdorie mijn koffie.

Maar goed, lig nu 2 dagen op bed en ben met name bang dat ik niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg omdat ik totaal geen trek heb. Dus eigenlijk zou ik gewoon pasta moeten maken met lekker gehakt en groenten?
het is helemaal niet erg om een dag of wat niet te eten, zolang je maar goed drinkt. Ik eet vaak ook zo een paar dagen niet als ik ziek ben, en mijn herstel duurt er geen dag langer om.
eet gewoon waar je zin in hebt, dan komt het wel goed.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_75441841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vitamine C.
Gisteren 1500m test gedaan. De rib hield t goed, maar tering, ik was al kapot op 500m.. Wordt nog wat zaterdag. Gelukkig is mijn target wel fiks omhoog bijgesteld..!
Ik heb gisteren ook 1500m. gedaan. Ik was echt totaal niet moe daarna, dus ik verwacht dat als ik zaterdag een goed dagje heb en ik niet al te brak ben van 600gram afvallen dat ik die laatste 500 zeker veeel harder kan dan streef!
Ik heb er echt heel veel zin in. Verklaar mij voor gek maar ik vind ONEK en Ergohead echt prachtig om te doen. Ik verwacht dat ik de Ergohead dit keer ook wel weer start
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75441876
Als je ziek bent heeft Vitamine C geen 'extra' zin ofzo. Dat had je daarvoor juist moeten doen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 12:45:51 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75441902
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als je ziek bent heeft Vitamine C geen 'extra' zin ofzo. Dat had je daarvoor juist moeten doen.
Ik neem al keiveel vitamine C.

Verdorie, nou overwaaien griepje. Huphup
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75442443
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:29 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Wat is je target nu dan? Het was eerst iets van 1.32 toch?
Ben tevreden met 1.33.5, maar mag altijd sneller. We zullen zien.
Ga weg op 1.34, na 1000 m kijken hoe het gaat.
Die vitamine C van Roter is trouwens naast goed voor je ook super lekker, net snoepjes..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_75443066
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als je ziek bent heeft Vitamine C geen 'extra' zin ofzo. Dat had je daarvoor juist moeten doen.
Als je er maar in gelooft, heeft het welbekende Placebo-effect genoeg om je te doen herstellen!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 13:18:06 #142
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75443085
In welk veld gaat iedereen starten trouwens dit weekend? Kunnen we even FOK! talentjes spotten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75443093
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik neem al keiveel vitamine C.

Verdorie, nou overwaaien griepje. Huphup
En de vervolgopmerking van mijn kant: Vitamine C is geen beschermpak tegen griep, helpt hooguit voor het voldoende binnenkrijgen van bepaalde (semi-essentiële) stoffen. Ziek wordt je door bacillen, virussen, etc. Daar kan je niet bijzonder veel tegen doen dan goed opletten. Smetvrees is nl. ook weer onzin.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_75443111
Overigens: vanavond om 17:00 (klokslag 17:00!!) het nieuwe stukje op NLroei over het beest van Rotterdam. Ik heb het idee dat ik het nu aan het hypen ben (is niet de bedoeling), maar vindt t wel leuk om dingen aan te kondigen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 13:19:04 #145
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75443120
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

En de vervolgopmerking van mijn kant: Vitamine C is geen beschermpak tegen griep, helpt hooguit voor het voldoende binnenkrijgen van bepaalde (semi-essentiële) stoffen. Ziek wordt je door bacillen, virussen, etc. Daar kan je niet bijzonder veel tegen doen dan goed opletten. Smetvrees is nl. ook weer onzin.
Snap ik ook wel natuurlijk, het is denk bij mij een combinatie van 11 keer trainen, twee dagen in de week lesgeven, werken, afstuderen, dat soort dingen.

Hooi en vorken enzo.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75443502
Gewoon zorgen voor grotere vorken!
pi_75444955
Naar mijn mening is D_A al groot genoeg! Gewoon rustig chillen en filmpjes kijken een fijn idee?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 december 2009 @ 14:17:41 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75445319
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Bellah het volgende:
Naar mijn mening is D_A al groot genoeg! Gewoon rustig chillen en filmpjes kijken een fijn idee?
Prima idee, maar goed uiteraard gaat het leven ook gewoon door en komt zaterdag ook steeds een stapje dichterbij. Voel me al wel een stuk beter, studie zal me worst wezen als ik maar gewoon de NKIR kan starten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75445833
Zullen we voor schema FOK@NKIR 2009 onderstaand schema kopiëren + wijzigen met je eigen gegevens / gegevens die je weet? Graag ordenen op tijd. Als je coacht, graag dan een C erachter o.i.d.
Ik heb nu zelf mijn eigen naam erbij gezet, als je dat niet wilt, ook prima! Lijkt mij iig wel handig, zodat mensen weten welke persoon ze moeten aanmoedigen/uitlachen Als ik je naam kan zien in je profiel, heb ik deze (voluit) erbij gezet.

[tijd - veld - vereniging - naam - FOKnaam - (C)]
12:45 uur - LSA - Triton - Marten Bus - AHappelstroop
15:45 uur - LEJ8 - Triton - Lucas de Jong - Lucas0
16:15 uur - DEJ8 - Triton - La_Tramposa
17:00 uur - EJ8 - Triton - Thomas Mensink (C) - Kluupkluup
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75446065
Hele dag: WanEnOonlie: commentaar.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')