abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 december 2009 @ 14:42:08 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76141111
Een roze?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 28 december 2009 @ 14:44:19 #52
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76141191
No way!!!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_76492361
hoe is het nu met je joers1?
pi_76492883
Riann, wanneer word je nou geopereerd? Een dezer dagen toch?
pi_76495130
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:38 schreef Liejannuh het volgende:
Riann, wanneer word je nou geopereerd? Een dezer dagen toch?

weet ik nog niet ik heb nog wat extra recente onderzoeken moeten doen longarts en cardioloog hebben maandag goedkeuring gegeven aan de anesthesist en die moet zijn goedkeuring geven aan mijn chirurg. En dan gaan ze denk ik pas plannen ik denk zelf nu meer aan februari. Maar als ik volgende week nog geen telefoontje heb gehad bel ik eind van de week zelf eens.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:55:50 #56
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76496588
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef Riann het volgende:
hoe is het nu met je joers1?
Het gaat goed. De wond is nog altijd open...en word (de komende weken/maanden ook nog wel) 2 x daags door de thuiszorg gespoeld en verzorgd. maar ik voel me op zich prima. Inmiddels al bijna 25 kilo afgevallen en de wond begint al dicht te groeien....we zijn er nog lang niet, maar wel hard op weg.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:27:42 #57
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76498137
Fijn dat het beter gaat!!

Op aanraden nu op vloeibaar en nu gaat het beter gelukkig
Bijna -15 kg
pi_76498611
joers 25 kilo vind ik best al veel.

bubseltje wel fijn dat het nu wat beter gaat
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:35 #59
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76499360
Is ook al best veel
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:30:25 #60
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76501327
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef joers1 het volgende:
Is ook al best veel
Mannen he die gaan heel vaak harder

Knap hoor en dat het met je wond beter gaat

Ben aan het opkrabbelen van mijn griepje gelukkig
Ben ook erg benieuwd of ik over een maand of 3/4 nog in aanmerking kom voor mijn ds darmen omdat ik nu al onder de 100 ben.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:42:30 #61
280582 Girly_Canard
Totally Quack!
pi_76583167
Heb laatst het nieuwe boekje van Hanneke Groenteman gehaald, getiteld 'bestemming bereikt?'. Het gaat over haar operatie om gewicht te verliezen, maar ook de achtergrond (hoe voelde ze zich toen ze dik was, hoe voelde ze zich erna, hoe kwam ze uberhaupt dik, etc). Het is een intrigerend boekje om te lezen, ook omdat ze redelijk wat schrijft over haar innerlijke worsteling, ook na de operatie, en de reacties van haar omgeving.
Canards are cute!
pi_76588253
Wat ik mij afvraag;
Hoe hebben mensen het zover kunnen laten komen, waardoor 'n operatie (haast) noodzakelijk is? (no offense)
Iemand die z'n verhaal kwijt wil?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 07:40:25 #63
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76590884
Diabox...je hebt geen idee wat je zegt en hoe dom je nu overkomt! Je hebt je oordeel kennelijk al gevormd, anders post je niet een dergelijke reactie!
Voor sommige mensen (zoals ik!!) was de maagverkleinende operatie NODIG, omdat ik 4 jaar geleden een levensbedreigende ziekte heb gehad (waarmee i k12 wekewn i ncoma op een IC heb gelegen), waardoor ik een ernstig cholestorol-probleem heb opgelopen. Dát, samen met mijn redelijk heavy diabetes en ietwat overgewicht (want ik was niet eens overdreven zwaar) is een levensgevaarlijke combinatie.
Daarnaast...wie ben jij om te oordelen of te roepen hoe mensen het "zover kunnen laten komen"?

Rook jij?...gewoon ff een vraagje....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_76602926
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 07:40 schreef joers1 het volgende:
Diabox...je hebt geen idee wat je zegt en hoe dom je nu overkomt! Je hebt je oordeel kennelijk al gevormd, anders post je niet een dergelijke reactie!
Voor sommige mensen (zoals ik!!) was de maagverkleinende operatie NODIG, omdat ik 4 jaar geleden een levensbedreigende ziekte heb gehad (waarmee i k12 wekewn i ncoma op een IC heb gelegen), waardoor ik een ernstig cholestorol-probleem heb opgelopen. Dát, samen met mijn redelijk heavy diabetes en ietwat overgewicht (want ik was niet eens overdreven zwaar) is een levensgevaarlijke combinatie.
Daarnaast...wie ben jij om te oordelen of te roepen hoe mensen het "zover kunnen laten komen"?

Rook jij?...gewoon ff een vraagje....
Nee ik rook niet.

Kijk bij jou zijn er duidelijke redenen waarom het zover is gekomen, ziekte etc. slopend ook, en dan is er inderdaad niet veel aan te doen en dan is dit uiteraard een goede keuze.
Maar hoe zit dit bij mensen die al deze dingen niet hebben (meegemaakt) en ook niet soortsgelijks, waardoor het dus in feite hun eigen schuld is. Aangezien het bij jou (duidelijk) niet je eigen schuld is, snap ik het volkomen. Maar de vraag was meer gericht op mensen waarbij ziekte en dergelijke niet de boosdoener waren. Mag mij dit toch wel afvragen? Ben gewoon nieuwsgierig omdat ik mij nogal bezig hou met voeding en dergelijke.

Ik snap alleen de "rook jij" vraag even niet
pi_76604209
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef Diabox het volgende:

[..]

Nee ik rook niet.

Kijk bij jou zijn er duidelijke redenen waarom het zover is gekomen, ziekte etc. slopend ook, en dan is er inderdaad niet veel aan te doen en dan is dit uiteraard een goede keuze.
Maar hoe zit dit bij mensen die al deze dingen niet hebben (meegemaakt) en ook niet soortsgelijks, waardoor het dus in feite hun eigen schuld is. Aangezien het bij jou (duidelijk) niet je eigen schuld is, snap ik het volkomen. Maar de vraag was meer gericht op mensen waarbij ziekte en dergelijke niet de boosdoener waren. Mag mij dit toch wel afvragen? Ben gewoon nieuwsgierig omdat ik mij nogal bezig hou met voeding en dergelijke.

Ik snap alleen de "rook jij" vraag even niet
Bij mij is het ook grotendeels spierziekte en die veroorzaakt schildklierafwijking die ze niet op peil krijgen. Maar dat terzijde. De vraag rook jij snap jij niet??? Dan kun je ook de vraag stellen hoe heb je het zover laten komen dat je verslaafd bent. Voor dik zijn kiezen is geen bewuste keus. Je geloofd toch niet dat iemand denkt en nu ga ik eens lekker dik worden en ga dan voor een operatie. Denk na!!!!!
pi_76606185
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Bij mij is het ook grotendeels spierziekte en die veroorzaakt schildklierafwijking die ze niet op peil krijgen. Maar dat terzijde. De vraag rook jij snap jij niet??? Dan kun je ook de vraag stellen hoe heb je het zover laten komen dat je verslaafd bent. Voor dik zijn kiezen is geen bewuste keus. Je geloofd toch niet dat iemand denkt en nu ga ik eens lekker dik worden en ga dan voor een operatie. Denk na!!!!!
Nee natuurlijk niet, maar eten met roken vergelijken is (voor mij) een vreemde vergelijking. Ik was vroeger heel dun, kon ik ook heel makkelijk zeggen: denk je dat dat een keuze van mij is? (Aangezien ik niet dik was beoordeel ik het vanuit het andere perspectief). En dat was het achteraf ook, heb er veel tijd en moeite ingestoken en ben lang niet dun meer, ik kon er zelf verandering in aanbrengen.. Zonder ziektes/afwijkingen etc. kan je heel goed fit en op gewicht blijven zolang je het maar wil. Je hebt er alleen een flinke dosis discipline voor nodig als je het moeilijk vindt. Nu kan je denken, ja maar dik worden is veel makkelijker dan afvallen, jij hebt makkelijk praatjes, voor mij is het toch echt andersom hoor Toen ik dun was had ik gewoon moeite met aankomen. Was 69 kg bij 1,94m. Kan je je vast iets bij voorstellen. Heb flink m'n best gedaan en zit nu aan de 90kg. En ik moet af en toe ook wat vet wegwerken, en die periodes zijn voor mij makkelijker dan het aankomen. Ik hou mij iedere dag aan een relatief strikt dieet, mij maak je niet wijs dat de meeste er niks aan kunnen doen, ziektes etc. daargelaten, daar heb ik veel begrip voor en is een niet te vergelijken situatie. Ik ben gewoon benieuwd naar hoe die mensen het zover kunnen laten komen dat ze reiken naar een ingreep zoals een operatie, wat naar mijn mening een stuk ingrijpender is dan een flinke dosis discpline en een strikt dieet etc.

In jouw geval: spierziekte en die veroorzaakt schildklierafwijking heb ik er veel begrip voor, is dan ook een niet te vergelijken situtatie met een persoon die dit niet heeft en ook geen andere ziekten/afwijkingen. En naar die laatste groep ben ik nieuwsgierig.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:42:52 #67
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77506963
Hoe gaat het hier?

Hier nogsteeds vloeibaar en dan niet te dik anders moet ik . Zaterdag weer naar de dokter dit gaat zo niet. Gewicht is wel goed al -19 na de laatste operatie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 februari 2010 @ 12:01:21 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77507547
Bubsel wat vervelend dat het nog altijd niet lekker gaat, ook al zakt je gewicht wel, dat is dan weer een lichtpuntje.

Diabox, veel mensen helpen door steeds lijnen hun stofwisseling om zeep. Afvallen lukt dan wel een tijdje, maar daarna komt het er weer aan (met bonus). Om botweg te beweren dat het dan allemaal hun eigen schuld is, gaat te ver vind ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77534200
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel wat vervelend dat het nog altijd niet lekker gaat, ook al zakt je gewicht wel, dat is dan weer een lichtpuntje.

Diabox, veel mensen helpen door steeds lijnen hun stofwisseling om zeep. Afvallen lukt dan wel een tijdje, maar daarna komt het er weer aan (met bonus). Om botweg te beweren dat het dan allemaal hun eigen schuld is, gaat te ver vind ik.
Mja, misschien komt het dat ik zo denk omdat ik zelf minstens 3300kcal per dag naar binnen moet werken, anders val ik af, neemt niet weg dat ik ieder jaar rond april ga "lijnen" en daar alsnog moeite in moet steken
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:56:59 #70
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_77570691
Ik ben inmiddels al 20,8 kilo kwijt sinds 8 december jl. + ruim 1o kilo preoperarief, maakt samen al 30,8 kilo eraf!!

Laatste week erg veel last gehad van zware misselijkheid bij/na het avondeten
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:00:26 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77574003
Wat vinden jullie van Liposuctie. En heeft iemand hier ervaring met het ondergaan van de behandeling?

Ik wil het zo graag maar heb het geld niet en geen idee hoe ik dit kan gaan bekostigen. Het is naar mijn conclusies wel erg gezond om (in mijn situatie) vet en vetcellen te laten verwijderen. Ik vermoed dat teveel lichaams-vet verband houdt met mijn migraines en andere ongemakken. is dus van levensbelang.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77586184
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef Riann het volgende:

Voor dik zijn kiezen is geen bewuste keus. Je geloofd toch niet dat iemand denkt en nu ga ik eens lekker dik worden en ga dan voor een operatie. Denk na!!!!!
Vet zijn is geen ziekte. Het kan een gevolg zijn van een aandoening, maar er zijn meer dan genoeg fatties die het aan zichzelf te danken hebben.


Gervais legt het even uit.
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:54:31 #73
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_77594432
fatties?? als je alleen komt om mensen uit te lachen, blijf dan gewoon weg!!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_77597301
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef joers1 het volgende:
fatties?? als je alleen komt om mensen uit te lachen, blijf dan gewoon weg!!
moet je gewoon negeren. Het is gewoon erg kortzichtig.

Ik heb eindelijk mijn datum 8 maart. Een tijdje later dan dat het eigenlijk zou moeten.
Wel een spannende tijd. Maar ik heb er zin in ik wil van die kilo's af.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:28:34 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77600165
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Bij mij is het ook grotendeels spierziekte en die veroorzaakt schildklierafwijking die ze niet op peil krijgen. Maar dat terzijde. De vraag rook jij snap jij niet??? Dan kun je ook de vraag stellen hoe heb je het zover laten komen dat je verslaafd bent. Voor dik zijn kiezen is geen bewuste keus. Je geloofd toch niet dat iemand denkt en nu ga ik eens lekker dik worden en ga dan voor een operatie. Denk na!!!!!
Dat soort mensen denken dat zij mogen bepalen wie wel mag en wie niet, wie wel een reden heeft en wie niet, wie wel een slachtoffer is en wie niet. Waarom geven we dat soort mensen nog aandacht. Wie zijn zij
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')