abonnement Unibet Coolblue
pi_252490
Bron: http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Iwan

Het schijnt dat SBS6 druk doende is geschikte kandidaten voor de BUS klaar te stomen voor deelname aan de BUS. Waarschijnlijk gaat men uit van een vrijwillige verlating. Personen die zijn afgevallen tijdens het introductie-weekend zijn de afgelopen week benaderd om 'stand-by' te blijven. Waarschijnlijk ziet de redactie van dit programma het aankomen dat een bussagier het 'zwarte gevaarte' binnenkort gaat verlaten. Wie de redactie op het oog heeft is nog niet bekend, maar dat men het dit serieus neemt wel.

Negen van de geselecteerde opgeleide potentiële busreizigers zijn in staat van paraatheid gebracht, dit onder veel hilariteit van de kandidaten. Sommige kandidaten zijn al over hun BUS-periode heen, maar willen toch graag een plekje veroveren in dit steeds populair wordende programma. De fans en familie van deze kandidaten hebben het erg moeilijk met de te wachten staande activiteiten.

----

Ik gok op Tessa, en dan waarschijnlijk vanavond in de live-uitzending!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 13 maart 2000 @ 09:08:00 #2
2792 sproet
the one and only !
pi_252491
quote:
op 03-13-2000 om 08:46 AM schreef Hunter het volgende:
Bron: http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Iwan

Het schijnt dat SBS6 druk doende is geschikte kandidaten voor de BUS klaar te stomen voor deelname aan de BUS. Waarschijnlijk gaat men uit van een vrijwillige verlating. Personen die zijn afgevallen tijdens het introductie-weekend zijn de afgelopen week benaderd om 'stand-by' te blijven. Waarschijnlijk ziet de redactie van dit programma het aankomen dat een bussagier het 'zwarte gevaarte' binnenkort gaat verlaten. Wie de redactie op het oog heeft is nog niet bekend, maar dat men het dit serieus neemt wel.

Negen van de geselecteerde opgeleide potentiële busreizigers zijn in staat van paraatheid gebracht, dit onder veel hilariteit van de kandidaten. Sommige kandidaten zijn al over hun BUS-periode heen, maar willen toch graag een plekje veroveren in dit steeds populair wordende programma. De fans en familie van deze kandidaten hebben het erg moeilijk met de te wachten staande activiteiten.

----

Ik gok op Tessa, en dan waarschijnlijk vanavond in de live-uitzending!


Pas op met geruchten, valt dit wel serieus te nemen?
De nieuwe passagier zou Bert heten.
Hadden we daar al niet eerder over gehoord op dit forum?

[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
  maandag 13 maart 2000 @ 09:23:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252492
Is ook wat mij als eerste te binnen schiet. Tessa.
Die zit al een tijdje niet goed in haar vel.

pi_252493
quote:
op 03-13-2000 om 09:08 AM schreef sproet het volgende:
Pas op met geruchten, valt dit wel serieus te nemen?
De nieuwe passagier zou Bert heten.
Hadden we daar al niet eerder over gehoord op dit forum?

Mmmm, dit bedoel je natuurlijk: i/s/Forum12/HTML/000415.html

Aan de andere kant is die Iwan-site tot nu toe heel betrouwbaar gebleken met hun informatie. Maar ik moet toegeven dat ik niet naar de foto's heb kunen kijken omdat ik geen lid ben. Misschien ben ik er wel ingestonken....

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252494
Nu ik er over nadenk geloof ik er ook steeds minder van. Als er iemand weg zou gaan wordt de vrijgekomen plaats immers bij opbod verkocht. En niet opgevuld door reserve-kandidaten zoals bij BB.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252495

Of krijgt iemand binnenkort een rode kaart??

  maandag 13 maart 2000 @ 10:58:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252496
Tanjalies, als dat zou kunnen
  maandag 13 maart 2000 @ 11:01:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252497
Of heeft de familie van Aziz besloten, dat Aziz eruit moet?
  maandag 13 maart 2000 @ 11:10:00 #9
2792 sproet
the one and only !
pi_252498
Heeft het feit dat de streams het niet doen er ook iets mee te maken misschien?
Vind ik een hele rare zaak en bovendien geeft SBS6 mij zo het gevoel dat het er niet allemaal eerlijk aan toe gaat.
Weet iemand hier iets meer van misschien?

Kan het niet zijn dat Seki afgevoerd is samen met de Den-Haag supporters?
[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
  maandag 13 maart 2000 @ 11:18:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252499
Marjolijn mag vanavond naar de studio en ze hoopt dat ze nog even met Aziz mag spreken.
Monique is bevallen van een zoon.
(staat op de fansite van Aziz te lezen)

bericht van Marjolijn van de fansite van Aziz:Maandagavond zijn wij aan de beurt om op te komen draven naar de studio van SBS. We hopen dat we Aziz zelf ook nog even kunnen spreken
We weten in ieder geval dat Aziz maandagavond een leuk bericht van ons krijgt.
Maandagavond meer hierover.
-----------------
Hunter, de foto van de zogenaamde nieuwe passagier op de site van Iwan, betreft ook Bert


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 13 Maart 2000).]

  maandag 13 maart 2000 @ 12:20:00 #11
2792 sproet
the one and only !
pi_252500
Stream doet het weer!
Ik hoor nog niets over iemand die weg gaat, wel hoor ik Willeke gissen naar wie er eerste is vanavond.
Zie Esmeralda,Willeke en Tessa en die zitten te keuvelen zoals we van ze gewend zijn.
Niets van een eventueel vertrek te merken.
Ook Aziz is present!
[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
pi_252501
Ik heb Bert, de potentiële nieuwe kandidaat op Iwan's site gezien en weet ook al waar hij vandaan komt....SESAMSTRAAT!
  maandag 13 maart 2000 @ 19:55:00 #13
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_252502
Volgens de laatste uitzending zit Es er dus over te denken om eruit te gaan vanwege haar pa.
Gewoon lekker
  maandag 13 maart 2000 @ 20:34:00 #14
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_252503
quote:
op 03-13-2000 om 07:55 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Volgens de laatste uitzending zit Es er dus over te denken om eruit te gaan vanwege haar pa.

Heb ik inderdaad ook gezien. Alleen dat waren de emoties van vlak na het telefoongesprek met d'r vader. Maar dat is nu waarschijnlijk ca. 2 dagen geleden opgenomen. En aangezien ze er vandaag nog inzit denk ik niet dat ze er vanavond uitgaat.
Hetzelfde geldt overigens in het geval van Tessa. De gemoederen zijn allang weer bedaard.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_252504
De vraag of er iemand vrijwillig deze slangenkuil instapt lijkt me relevanter
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_252505
Ik ben erg benieuwd of de buspassagiers vandaag weer de kans hebben gewoon boodschappen te doen en bijv. De Telegraaf te kopen. Vandaag daarin een artikel over de mogelijke reden van "evacuatie" van de passagiers : Seki zou met de dood bedreigd worden !! Hij zou Den Haag niet levend verlaten enz.
Volgens mij vboelt hij e.e.a. ook best aan, waarom wil hij anders Bullent (de politieman) mee bij zijn uitbraak - als lijfwacht??
Niet alles is wat het lijkt !!!
  woensdag 15 maart 2000 @ 11:39:00 #17
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_252506
Wanneer is die uitbraak? Of is die al geweest? Zo ja vertel eens, is Seki naar zijn zoon geweest?
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_252507
hmmmmmm......
One word can say it all.<P>
  woensdag 15 maart 2000 @ 13:11:00 #19
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252508
quote:
op 03-15-2000 om 11:14 AM schreef tocheenfan het volgende:
Ik ben erg benieuwd of de buspassagiers vandaag weer de kans hebben gewoon boodschappen te doen en bijv. De Telegraaf te kopen. Vandaag daarin een artikel over de mogelijke reden van "evacuatie" van de passagiers : Seki zou met de dood bedreigd worden !! Hij zou Den Haag niet levend verlaten enz.
Volgens mij vboelt hij e.e.a. ook best aan, waarom wil hij anders Bullent (de politieman) mee bij zijn uitbraak - als lijfwacht??

De Telegraaf moet je denk ik niet zo serieus nemen. En ik zou mij toch niet veilig voelen in bijzijn van een gewateerde politieman als Büllent.

pi_252509
Aziz was over het hek geklommen om te vluchten, Esmeralda's vader bepaalt of zij blijft in de bus en verder Tessa...dat zijn dus al 3 mensen die zouden kunnen vertrekken...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_252510
OK, de vorige keer was loos alarm. Maar dit keer overweegt Bullent serieus om te vertrekken.

quote:

datum: Zaterdag 25 maart 01:45
bron: Internetredactie op locatie
Bullent en Esmeralda hebben een ernstig gesprek terwijl de rest in de tuin koetjes en kalfjes bespreken. Bullent zit met alle aandacht die de BUSpassagiers hebben ontvangen de afgelopen dagen. De plotselinge verhuizingen zijn hem niet in de koude kleren gaan zitten en hij is bang dat de aandacht doorslaat naar zijn familie. Hij wordt triest van binnen als hij denkt aan de berichten die Seki over zijn familie ontving. “Als er iets met mijn familie gebeurt, ben ik weg.” Esmeralda kijkt even schuin naar hem. “Als ik er morgen nog zo over denk als nu, ben ik weg.” Esmeralda gelooft haar oren niet. Hij grapt: ”Bekijk het van de zonnige kant. Weer een concurrent minder.” Maar Esmeralda lacht niet.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252511

Hunter,

Of dit nu wel of niet doorgaat, het natuurlijk wel zo dat de in de spelregels voorkomende rode kaart en het per opbod verkopen van een plaats in de Bus niet voor niets zijn bedacht. Beide elementen zijn spraakmakend en verhogen de kijkcijfers. Ongetwijfeld zullen we als kijker hier binnenkort mee geconfronteerd worden. Het blijft alleen gissen wat de productie voor ogen heeft en wanneer zij denken dat ze het in werking willen zetten. Het simpel uitdelen van een tweede gele kaart aan S of E, levert al het nodige op. Overigens denk ik dat alleen voorgeselecteerde in aanmerking komen om per opbod in aanmerking te komen voor een plaats in de Bus..

pi_252512
Tanjalies,

de verkoping per opbod vind naar ik begreep alleen plaats als er sprake is van een vrijwillig vertrek. Maar ik kan me vergissen, en de regels kunnen nog veranderen natuurlijk.
Uit het artikel uit de Aktueel maak ik op dat in ieder geval de reserve-kandidaten ook mee mogen bieden. Als Aziz dus slim is werkt hij er iemand uit om vervolgens Katja in de bus te kunnen verwelkomen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252513

Hunter,

Ik wil maar zeggen; hoe bedoel je manipuleren. BB op dit gebied, al met al zo langzamerhand een kinderprogramma aan het worden als we het vergelijken met de Bus.

pi_252514
Weet je wat ik nou een gave actie zou vinden is als ze voor Bullent BB-bart er in zou zetten . Toen in sbs6-shownieuws had die gezegd dat die graag aan zoiets ook had meegedaan . Helaas zal het bij wishful thinking blijven
We are the weirdo's mr - The Craft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')