abonnement Unibet Coolblue
pi_76966649
Je kunt gewoon via youtube kijken!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:56:43 #52
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77023683
Weet iemand misschien ook of die USA afleveringen met Donal Trump ergens staan? Ik kan ze ergens vinden..
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77165236
Sara is eindelijk ontslagen. Die meid zat echt de hele tijd te zeiken en te praten, maar volgens mij deed ze geen flikker. Terecht ontslagen.
There are only 151 Pokémon.
pi_77165826
ik werd wel gék van haar gekwek, maar laten we eerlijk zijn: het hele team was niet goed. Alex komt mij iets te makkelijk overal ongezien doorheen (viel me vorige week al op, hij houdt heel vaak zijn mond), de teamleidster koos de verkeerde dingen en die andere jongen (naam is me ontschoten) is héél véél blabla, en inderdaad erg agressief richting de potentiele kopers. Ik had ook geen taart van hem gekocht
pi_77170048
Maar hij met z'n "ik wil niet bedelen" was wel erg dichtbij z'n vertrek. Zielig ventje. Jammer dat Sugar hem niet uit z'n lijden verlost had.

Volgens mij bestaat Team Alpha nu echt uit een viertal die echt serieus die baan zouden kunnen verdienen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:54:32 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77170118
Michael toch weer door
Ik vind Raef tot nog toe stabiel goed. Alleen toen hij projectmanager was bij de wasserijopdracht en de hot shot uithing terwijl zijn team zich te barsten was aan het werken in de wasserij, was een groot minpunt. Maar voor de rest vind ik hem in ieder geval rust en bedachtzaamheid uitstralen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_77170974
Ik denk inderdaad dat de 'ik wil niet bedelen'-jongen ontslagen was, als hij niet net op tijd weer aankwam met 'geef me een kans, laat me projectmanager zijn' etc..

Ik vind Raef ook goed, inderdaad in het begin was hij niet leuk, maar hij begint het volgensmij nu steeds beter te snappen en wordt ook sympathieker. Claire is nu ook wat rustiger en niet zo 'bossy' als in het begin, die jongen die de slipjes verkocht (weet zijn naam niet) lijkt me ook een hardwerkende, sympathieke knul en Lucinda vind ik echt super! In het begin leek ze zo'n suf meisje, maar ze begint echt los te komen! Zo'n excentriek geklede, beetje maffe griet vind ik wel lachen Als iemand van die groep het wint, vind ik het okee
pi_77179943
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk inderdaad dat de 'ik wil niet bedelen'-jongen ontslagen was, als hij niet net op tijd weer aankwam met 'geef me een kans, laat me projectmanager zijn' etc..

Ik vind Raef ook goed, inderdaad in het begin was hij niet leuk, maar hij begint het volgensmij nu steeds beter te snappen en wordt ook sympathieker. Claire is nu ook wat rustiger en niet zo 'bossy' als in het begin, die jongen die de slipjes verkocht (weet zijn naam niet) lijkt me ook een hardwerkende, sympathieke knul en Lucinda vind ik echt super! In het begin leek ze zo'n suf meisje, maar ze begint echt los te komen! Zo'n excentriek geklede, beetje maffe griet vind ik wel lachen Als iemand van die groep het wint, vind ik het okee
Die jongen die slipjes verkocht heet Lee, en ik vind hem wel de beste.
Michael vind ik gewoon grappig, hij mag van mij wel nog een tijdje blijven.
Raef doet het ook goed samen met Lee. Alex weet ik niet, je ziet niet echt veel van hem.
Hoewel de meisjes Lucinda en Claire goed doen, zal waarschijnlijk een jongen 'the Apprentice' worden.
pi_77458499
Jammer dat er zo weinig gepost wordt hier.

Gister is mijn favoriet ontslagen, Raef
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:04:01 #60
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77458818
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
Jammer dat er zo weinig gepost wordt hier.

Gister is mijn favoriet ontslagen, Raef
Die buitenlandse kakker?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77459933
Ik wist niet dat hier een topic van was
En ja, gisteren ging Raef totaal onterecht weg. Hij was de enige die na al die opdrachten NIET constant de fout in ging of een totale retard is. Die Michael die in zijn plaats wel door ging had eigenlijk ontslagen moeten worden, wat een een kut ventje is dat

Er zit eigenlijk niemand interessants nog tussen
pi_77470516
Nouja, ik denk dat Claire en Lee toch nog wel goede kans maken. Maar voornamelijk Claire, ze mag dan wel veel lullen (die opmerking van Sugar (500 rounds of bullshit in her AK-47 ) maar ze is wel een goede kracht denk ik.

Die Michael kruipt inderdaad elke keer weer door het oog van de naald, totaal onterecht ja.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 31 januari 2010 @ 10:49:04 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77471489
Raef eruit
Ik heb het niet gezien, helaas. Wat voor een soort opdracht moesten ze doen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_77472311
Een reclamespot maken voor tissues.
There are only 151 Pokémon.
pi_77472323
op veronica.nl kan je als een soort uitzendinggemist het terugkijken iirc.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:40:20 #66
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77472396
Dank je wel! Ik ga het eens terugkijken. Ik wil toch wel zien om welke reden Raef eruit is gegooid.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_77476005
Michael had eruit gemoeten! Niet Raef! Zal misschien meegespeeld hebben dat hij de projectmanager was, en Michael slechts dingen mocht doen als dit van Raef mocht (zoals Raef zelf nog verdedigde toen ze met zijn drieën over waren) Er zal toch niet meespelen dat Michael een 'joodse jongen' is he? Dat zou ik jammer vinden...
pi_77476657
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Michael had eruit gemoeten! Niet Raef! Zal misschien meegespeeld hebben dat hij de projectmanager was, en Michael slechts dingen mocht doen als dit van Raef mocht (zoals Raef zelf nog verdedigde toen ze met zijn drieën over waren) Er zal toch niet meespelen dat Michael een 'joodse jongen' is he? Dat zou ik jammer vinden...
Nou dat hoop ik toch niet! Ik ben nu voor Lucinda!
pi_77477259
Mja ik snap wel dat Raef eruit gegooid werd maar ik was het er niet mee eens. Hij was teamleider en dus verantwoordelijk, maar als je kijkt naar de vorige weken was hij altijd een van de beste en nu ging het één keertje minder en dan ligt ie eruit. Michael ligt al wekenlang op het randje om eruit gegooid te worden dus ik zou hem eerder ontslaan.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:21:21 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77497208
Nou, ik heb het net even teruggekeken en Raef was wel ontzettend elitair bezig. Duidelijk niet iets dat Sir Allan heel erg waardeert. Geen idee meer wie er kans maakt om te winnen. Lee misschien...? Hoewel hij wel heel erg stuntelde in de pitch.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_77497348
Ik heb het idee dat Sir Allan Claire wel mag. Al 2 keer heeft ie haar laten gaan en ze krijgt vaak de voorkeur.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 31 januari 2010 @ 23:30:23 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77497675
Claire heeft 2x niet goed gepresteerd toen het om reclame ging en dat is haar achtergrond.
Toen ze die kaart (voor het milieu, geloof ik) moest verkopen en nu. Dat zal haar best wel aangerekend worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 februari 2010 @ 01:23:14 #73
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77500752
Claire hield zich nu bezig met het design van de doos, na al het commentaar over dr bazigheid + het feit dat de jongens ervaring hadden met regie enzo, vind ik niet dat het haar schuld kan zijn. Ze was er niet bij, het was haar taak niet en ze deed niet bazig omdat ze dat moest veranderen. Ik vind het een beetje zwak van haar teamleden dat er nu elke keer een poging wordt gedaan om haar de schuld te geven vanwege haar reclame achtergrond. Gelukkig ging Sir Alan daar niet echt diep op in.

Raef had met de rest afgesproken om niet met modder te gaan gooien en het eerste wat hij deed was met modder gooien naar Michael, en toen naar Claire. Heel jammer, en hij lulde zichzelf ook nog klem en daarom is hij ontslagen, en terecht denk ik. De volgende die er van mij uit mag is Michael
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 1 februari 2010 @ 08:08:10 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_77502987
Ze had wel wat heftiger kunnen reageren op het feit dat de doos niet eens in beeld kwam in het filmpje. En de doos zelf was misschien best wel mooi, maar niet opvallend. En de naam was ook al geen succes. Genoeg redenen om niet onder de indruk te zijn van Claire.

Maar Raef viel me inderdaad wel erg tegen in de directiekamer en Claire mag van mij best nog wel even blijven. Ze is in ieder geval opvallend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:35:46 #75
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77687437
Begint weer.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')