abonnement Unibet Coolblue
pi_252403
Het viel mij op dat Aziz ondanks, dat hij afstand van Ant. zou nemen, hij nog steeds behoorlijk close met haar probeert te zijn. Hij vraagt haar zelfs of hij naast haar mag liggen, om te kijken hoe Job hierop reageert. En vervolgens zie ik Aziz later op de plek van Ant. liggen, naast Job. Is Job werkelijk zo dom, heeft hij Aziz nog niet door?

Volgens mij voelde Ant zich een beetje opgelaten door de vraag van Aziz en dacht ze dat Bullent het had gehoord. Zal Ant. nu door hebben hoe Aziz is, of is ze daar te naïef voor?

Ik denk dat Aziz jaloers is op Job, en ook op de andere mannen behalve Seki. Hij en Seki zijn de enige die geen echt gemeend intiem contact met de bus vrouwen hebben of nog zullen krijgen.(ik bedoel hier niet direct seksueel contract mee)
Bijvoorbeeld: Jop - Ant + (Esmee)
Iwan - Tessa
Bullent - Esmeralda

Seki, Willeke en Aziz vallen buiten de boot. Ik denk dat zowel Seki als Willeke dat niet zo erg vinden, maar Aziz daarentegen vind dat niet leuk. Want als je goed met de vrouwen kunt opschieten heb je o.a. een leukere tijd en minder kans om er uitgestemd te worden.
En laten we eerlijk zijn de enige bij wie Aziz nog een kans zou kunnen maken is bij Ant. bij de rest weet hij sowieso dat hij geen kans maakt.

Vanuit een ander referentiekader denk ik dat Aziz het niet leuk vind dat Job zo met Ant. omgaat omdat hij dan zijn nummer één plekje bij Jop kan verliezen. Gevoelens voor een meisje gaat boven de prille vriendschap van Aziz en Jop.

Wat vinden jullie????

  zondag 12 maart 2000 @ 13:56:00 #2
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_252404
quote:
op 03-12-2000 om 01:37 PM schreef Saoto het volgende:

Vanuit een ander referentiekader denk ik dat Aziz het niet leuk vind dat Job zo met Ant. omgaat omdat hij dan zijn nummer één plekje bij Jop kan verliezen. Gevoelens voor een meisje gaat boven de prille vriendschap van Aziz en Jop.



Ik denk zelfs dat na de confrontatie van afgelopen week Aziz zijn nummer 1 positie bij Jop al kwijt is. En nu probeert hij inderdaad uit alle macht nog wat goed te maken bij Antonetta.
Maar volgens mij is dat vergeefse moeite als Antonetta moet kiezen wie er in de Bus mag blijven: Jop of Aziz, dan kiest ze Jop en als Jop moet kiezen tussen Antonetta en Aziz kiest hij Antonetta.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_252405
quote:
op 03-12-2000 om 01:56 PM schreef Sweetheart het volgende:
[QUOTE]op 03-12-2000 om 01:37 PM schreef Saoto het volgende:

Vanuit een ander referentiekader denk ik dat Aziz het niet leuk vind dat Job zo met Ant. omgaat omdat hij dan zijn nummer één plekje bij Jop kan verliezen. Gevoelens voor een meisje gaat boven de prille vriendschap van Aziz en Jop.



Ik denk zelfs dat na de confrontatie van afgelopen week Aziz zijn nummer 1 positie bij Jop al kwijt is. En nu probeert hij inderdaad uit alle macht nog wat goed te maken bij Antonetta.
Maar volgens mij is dat vergeefse moeite als Antonetta moet kiezen wie er in de Bus mag blijven: Jop of Aziz, dan kiest ze Jop en als Jop moet kiezen tussen Antonetta en Aziz kiest hij Antonetta.

[/quote]

Klopt dat denk ik ook. Als er echt gekozen moet worden zal Aziz het verliezen en dat vind hij niet leuk!!!!!! Hij is volgens mij aan het proberen hier een stokje voor te steken. We zullen zien hoe dat afloopt.....

  zondag 12 maart 2000 @ 15:53:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_252406
quote:
op 03-12-2000 om 01:37 PM schreef Saoto het volgende:

Vanuit een ander referentiekader denk ik dat Aziz het niet leuk vind dat Job zo met Ant. omgaat omdat hij dan zijn nummer één plekje bij Jop kan verliezen. Gevoelens voor een meisje gaat boven de prille vriendschap van Aziz en Jop. Hij is volgens mij aan het proberen hier een stokje in te steken. We zullen zien hoe dat afloopt.....

Wat vinden jullie????


Als hij de kans krijgt wel!

pi_252407
Leuke theorien allemaal, maar ik denk dat Aziz daar te dom voor is.
Volgens mij heeft Antonette ooit beloofd een broodje kebab voor Aziz te maken maar totaal vergeten was. Aziz neemt nu wraak door te stoken tussen Jop en Ant.
Live sucks
I want to be sucked!
pi_252408
ik denk dat aziz hoopt dat esmeralda eens bij hem onder het afdakje kijkt
pi_252409
ik denk dat aziz hoopt dat esmeralda eens bij hem onder het afdakje kijkt
pi_252410
quote:
op 03-12-2000 om 01:37 PM schreef Saoto het volgende:
Het viel mij op dat Aziz ondanks, dat hij afstand van Ant. zou nemen, hij nog steeds behoorlijk close met haar probeert te zijn. Hij vraagt haar zelfs of hij naast haar mag liggen, om te kijken hoe Job hierop reageert. En vervolgens zie ik Aziz later op de plek van Ant. liggen, naast Job. Is Job werkelijk zo dom, heeft hij Aziz nog niet door?

Volgens mij voelde Ant zich een beetje opgelaten door de vraag van Aziz en dacht ze dat Bullent het had gehoord. Zal Ant. nu door hebben hoe Aziz is, of is ze daar te naïef voor?

Ik denk dat Aziz jaloers is op Job, en ook op de andere mannen behalve Seki. Hij en Seki zijn de enige die geen echt gemeend intiem contact met de bus vrouwen hebben of nog zullen krijgen.(ik bedoel hier niet direct seksueel contract mee)
Bijvoorbeeld: Jop - Ant + (Esmee)
Iwan - Tessa
Bullent - Esmeralda

Seki, Willeke en Aziz vallen buiten de boot. Ik denk dat zowel Seki als Willeke dat niet zo erg vinden, maar Aziz daarentegen vind dat niet leuk. Want als je goed met de vrouwen kunt opschieten heb je o.a. een leukere tijd en minder kans om er uitgestemd te worden.
En laten we eerlijk zijn de enige bij wie Aziz nog een kans zou kunnen maken is bij Ant. bij de rest weet hij sowieso dat hij geen kans maakt.

Vanuit een ander referentiekader denk ik dat Aziz het niet leuk vind dat Job zo met Ant. omgaat omdat hij dan zijn nummer één plekje bij Jop kan verliezen. Gevoelens voor een meisje gaat boven de prille vriendschap van Aziz en Jop.
Wat vinden jullie????


Ik denk dat you wel aardig gelijk heb ja, ik ben nog steeds die teringstreek van Aziz niet vergeten met zn afstand nemen en blablabla.... Goed verzonnen streek alleen niet genoeg afgewerkt, had hij wat meer geduld gehad en een tijd afstand van haar genomen dan had ze het zelf vraagt en had Aziz zoiets kunnen zeggen van:

'Mja Antonette ik wil het je niet vertellen eigenlijk'

En haar vervolgens net zo lang door laten zeuren totdat ze het eindelijk zogenaamd 'uit hem getrokken had', dan had die stunt wel gewerkt, maar met andere woorden: Aziz had er wel degelijk zijn plan mee. Het was hem bijna gelukt ook ware het niet dat alles een beetje met medewerking van Seki echt escaleerde.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252411
quote:
op 03-12-2000 om 04:38 PM schreef Ali Baba het volgende:
Leuke theorien allemaal, maar ik denk dat Aziz daar te dom voor is. Volgens mij heeft Antonette ooit beloofd een broodje kebab voor Aziz te maken maar totaal vergeten was. Aziz neemt nu wraak door te stoken tussen Jop en Ant.

Aziz dom? Nee, ik denk niet dat hij dom is, hij is misschien niet slim en daarom hebben wij hem door. Als hij dom zou zijn dan had hij Ant. op een hele andere mannier benaderd. En dan had hij niet door dat hij zijn nummer één plekje bij Job aan het verliezen is. Ik denk dat Aziz bewust bepaalde gedragingen uitvoert om zo zijn positie in de bus te versterken. Zo zorgt hij ervoor dat wanneer hij weer op de bank zit, niet hij weggestemd zal worden maar een ander op de bank, om dat die de andere bussagiers meer geïrriteerd heeft. Terwijl die irritatie eigenlijk door Aziz is veroorzaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Saoto (Datum 12 Maart 2000).]

  zondag 12 maart 2000 @ 19:18:00 #10
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252412
Aziz reageert zoals het in zijn genen van een allochtone Dikkie Trom is vastgelegd.

Natuurlijk is hij jaloers, Katja laat uiteraard niets van haar horen en zijn ex-vrouw denkt er zelfs over om de grijze wolven in te schakelen om aan het dwingende en jengelende gezeik van dit allemandsvriendje te ontkomen.

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 12 maart 2000 @ 20:20:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252413
quote:
op 03-12-2000 om 07:18 PM schreef dolphin het volgende:
Natuurlijk is hij jaloers, Katja laat uiteraard niets van haar horen en zijn ex-vrouw denkt er zelfs over om de grijze wolven in te schakelen om aan het dwingende en jengelende gezeik van dit allemandsvriendje te ontkomen.


Vertelde Hazjiz twee weken geleden niet een verhaaltje over een vriend van hem die er toen met z'n vrouw vandoor is gegaan. Dit soort streken heeft hij dus van een ander geleerd.

  maandag 13 maart 2000 @ 00:05:00 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_252414
Aziz heeft gewoon de ervaring dat iedereen die hem een beetje leert kennen, hem (terecht) zo snel mogelijk laat vallen.
Conclusie: Aziz heeft geen vrienden. (laat staan -dinnen) = zsm exit bus.
Wat Katja al dan niet in em ziet is een raadsel, maar het kan natuurlijk een soort domheid zijn, mee te denken te liften op de roem van Aziz (hahahaha red.).
pi_252415
quote:
op 03-12-2000 om 07:18 PM schreef dolphin het volgende:
Aziz reageert zoals het in zijn genen van een allochtone Dikkie Trom is vastgelegd.

Natuurlijk is hij jaloers, Katja laat uiteraard niets van haar horen en zijn ex-vrouw denkt er zelfs over om de grijze wolven in te schakelen om aan het dwingende en jengelende gezeik van dit allemandsvriendje te ontkomen.


"Over dom gesproken".!!

Aziz is Marokkaan.
"De Grijze Wolven" is een TURKSE rechtsextremistische/fascistische organisatie.

maar ja joh, buitenlander is buitenlander, hé?


  maandag 13 maart 2000 @ 07:48:00 #14
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252416
quote:
op 03-13-2000 om 01:32 AM schreef Coos het volgende:
"Over dom gesproken".!!

Aziz is Marokkaan.
"De Grijze Wolven" is een TURKSE rechtsextremistische/fascistische organisatie.

maar ja joh, buitenlander is buitenlander, hé?



En Aziz blijft Aziz. Maakt geen flaus aus waar hij vandaan komt.
Je ziet het wel, types als Aziz komen op de hele aardbol voor.


------------------
Ik ga even een broodje eten......

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 13 Maart 2000).]

pi_252417
quote:
op 03-13-2000 om 07:48 AM schreef THE BORG het volgende:

En Aziz blijft Aziz. Maakt geen faus aus waar hij vandaan komt.
Je ziet het wel, types als Aziz komen op de hele aardbol voor.



dat vind ik ook, laten we het niet op zijn etniciteit gooien.
pi_252418
Ik denk dat Aziz vanavond weer bij de laatste
drie zit, hoe zal hij daar op reageren???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')