abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 12 maart 2000 @ 09:36:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252390
Hier kan iedereen zijn eigen gemaakte kunstwerken over de Bus kwijt (Mirrorman bv )
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_252391
Waarom moet dat speciaal hierin als het gaat om Seki de profeet dan?

Grtz,

Meerhoerman.
Houdt niet zo van bushokjes.

  Admin zondag 12 maart 2000 @ 09:45:00 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252392
Om het aantal topics een beetje binnen de perken te houden. Maakt het geheel wat overzichtelijker...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_252393
Vond juist al dat er te weinig topics waren.... mensen weten niet waar ze aan toe zijn qua onderwerp als het er te weinig worden.

Naja hier zijn de gfx die in die andere topic stonden en opeens weg waren voor de liefhebbers, die topic is ook alweer door een overijverige moderator gesloten:

Enfin, zoek het allemaal maar lekker uit.

Grtz,

Meerhoerman.
Is vandaag een kutdag? Mja dacht het wel, server gesloten, topics gesloten....

pi_252394
Wat heb je uberhaubt een zooi topics gesloten man?! Topics waar nog maar 20 berichten in staan waar nog heel leuk in geouwehoerd werd *bam!* dicht!!!!

Waarom in Godsnaam!? Moet dat allemaal nu in deze topic besproken worden?!

Okee:

De Bus doet niet aan positieve discriminatie.

Iwan is een fijne vent....

Etc. etc.

Wat is er in Godsnaam aan de hand?!

Grtz,

Meerhoerman.

  Admin zondag 12 maart 2000 @ 10:31:00 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252395
Er zijn een aantal topics die gewoon totaal compleet en volledig nergens over gaan. Groetjes doen kan bij www.omroep.nl/tros
Topics als 'positieve discriminatie in de bus' zijn meer discrimenerend dan enige eventuele positieve discriminatie in de bus, als die er al zou zijn.
Dit forum word langzamerhand een 2e veronica forum en dat is nou net wat we NIET willen zijn denk ik. Gewoon een klein beetje orde in de tent. Ik zie niet in waarom het Bus forum zou moeten onderdoen voor het Big Brother forum. Er zijn nog zat discussies gaande en er zullen dagelijks nog voldoende nieuwe topics geopend worden om je ei kwijt te kunnen denk ik.
We gaan toch niet weer hetzelfde ja/nee spelletje spelen als toen met het BB forum hoop ik ? Dat is ook allemaal op z'n pootjes terecht gekomen als ik me goed herinner.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_252396
quote:
op 03-12-2000 om 10:31 AM schreef Danny het volgende:
Er zijn een aantal topics die gewoon totaal compleet en volledig nergens over gaan. Groetjes doen kan bij www.omroep.nl/tros
Topics als 'positieve discriminatie in de bus' zijn meer discrimenerend dan enige eventuele positieve discriminatie in de bus, als die er al zou zijn.
Dit forum word langzamerhand een 2e veronica forum en dat is nou net wat we NIET willen zijn denk ik. Gewoon een klein beetje orde in de tent. Ik zie niet in waarom het Bus forum zou moeten onderdoen voor het Big Brother forum. Er zijn nog zat discussies gaande en er zullen dagelijks nog voldoende nieuwe topics geopend worden om je ei kwijt te kunnen denk ik.
We gaan toch niet weer hetzelfde ja/nee spelletje spelen als toen met het BB forum hoop ik ? Dat is ook allemaal op z'n pootjes terecht gekomen als ik me goed herinner.

Nahhhh heb gewoon mn dag niet.... maar moet de lol eraf gehaald worden door de hele Seki profetie topic te sluiten? Voor het eerst dat we weer een beetje losbandige lol hebben hier.... Ik bedoel, over mams de groeten doen vind ik inderdaad onzin, maar het begon net geinig te worden....

Wil inderdaad niet weer in discussie gaan en je hebt wel gelijk, maar kunnen we de sekilogie nog even wat verder doorvoeren?

It's your call....

Grtz,

Meerhoerman.

  † In Memoriam † zondag 12 maart 2000 @ 11:01:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_252397
MirrorMan, helemaal mee eens.
als er iemand is die diverse eigen topics nodig heeft dan is het wel de veel besproken Seki.

TARAtologie kon en was een groot succes dus dat moet ook kunnen voor Sekilogie.
Ik vond je plaatjes trouwens zo mooi dat ik ze gesaved heb om aan een collega te laten zien die nog geen internet thuis heeft.

Dank voor je creatieve inspanningen

The future is after you
  zondag 12 maart 2000 @ 11:08:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252398
Wat mij betreft gaan we ook gewoon verder met de Seki-logie. Er is zo ontzettend veel materiaal over deze legende te vinden, het zou toch zonde zijn als dat slechts voor een select groepje geschiedenisuitpluizers behouden zou blijven.

Hieronder weer een prachtige voorstelling van Seki op een paneel uit de 12e eeuw, die Majesteit des Heren ('Majestas Domini') genoemd wordt: gezeten op een troon, met in de hand de tekst 'Ego sum lux mundi' (ik ben het licht der wereld), en omgeven door de symbolische voorstellingen van de vier evengelisten Willeke (engel), Jop (adelaar), Iwan (leeuw) en Aziz (rund)

P.S. uit nadere studies bleek de prent waarop Willeke als moeder van de Messias wordt voorgesteld een vervalsing te zijn. Uit bovenstaande voorstelling blijkt dat Willeke de engel is. Nadere studie zal uitwijzen wie de echte moeder van 'sum lux mundi' is.

  Admin zondag 12 maart 2000 @ 11:28:00 #10
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_252399
Sekilogie was inderdaad wel een grappig topic dat al even liep. Heb 'm maar weer heropend, dus daar kunnen de Sekologen of followers of Seki zich weer verder uitleven
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_252400
quote:
op 03-12-2000 om 11:28 AM schreef Danny het volgende:
Sekilogie was inderdaad wel een grappig topic dat al even liep. Heb 'm maar weer heropend, dus daar kunnen de Sekologen of followers of Seki zich weer verder uitleven

Vanuit de grond van mn hart bedankt, Danny!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_252401
Voor een groot deel met Danny eens.
Om een gulden middenweg te kiezen, kunnen er ook twee topics geopend worden. Een met, en een zonder creatieve kunsten. Het duurt zolang met laden. Voor mij liever eerst lezen en daarna lekker plaatjes kijken en mezelf regelmatig rot lachen.
  zondag 12 maart 2000 @ 21:22:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252402
quote:
op 03-12-2000 om 09:03 PM schreef Coos het volgende:
Voor een groot deel met Danny eens.
Om een gulden middenweg te kiezen, kunnen er ook twee topics geopend worden. Een met, en een zonder creatieve kunsten. Het duurt zolang met laden. Voor mij liever eerst lezen en daarna lekker plaatjes kijken en mezelf regelmatig rot lachen.



Goed plan !!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')