abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77974230
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef camaron het volgende:
Admiraal_anaal, ik stuur je een pm vanwege gedoe met maess, afname Zen gaat niet volgens afspraken.
Je hebt een pm terug
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 11:02:24 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77977671
Beefcake: [TK] Nokia E75 & Sony eriksson C905

Prima afhandeling. Kreeg een track&trace code, het pakket zat netjes ingepakt + een extra zakje voor de telefoon. De telefoon zag er goed uit. Wel heb ik de tip meegegeven om de telefoon de volgende keer eventjes leeg te gooien, want er stonden nog nummers en foto's op ! Dit is natuurlijk gewoon verwijderd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:32:54 #153
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_78052497
Prima ervaring met MrDeX in dit topic:

[TK]+[GR] Diverse film/game posters

De verzendprijs viel iets hoger uit, hij heeft dit vergoed.

Bedankt MrDeX!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_78052653
Lekker snel afgehandeld! Heel netjes verpakt.

Weer goede deal gehad met Motar
pi_78065851
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:31 schreef Conflict het volgende:
Zeer goede ervaringen met RacerDKB

Ik heb gisteren nav [TK] Xbox 360 120GB HDD een PM gestuurd of de HD er nog was en een bod gedaan. Binnen een half uur kreeg ik een PM met zijn gegevens door, ik heb geld overgemaakt, mijn gegevens doorgegeven en gevraagd of hij de HD dezelfde dag nog op kon sturen omdat ik graag dit weekend een bepaald spel wilde spelen waar ik dat ding voor nodig had.

Hij is direct naar het postkantoor gegaan met het pakket, kreeg de barcode teruggestuurd via PM en vandaag heb ik het voor 12.00 uur ontvangen.

Het pakketje was zeer goed verpakt! De HD werkt natuurlijk naar behoren.

Het is volgens mij mijn beste ervaring ooit met een 2e hands internetaankoop

Hulde aan deze verkoper
Ervaring was wederzijds, Conflict reageerde zeer snel op PM's en maakte het bedrag ook erg snel over!
Prima dus, veel plezier nog met de HD
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:35:35 #156
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78072466
Goede ervaring met W4 in [TK] 2 Xeon CPUs met koelers + Intel servermb + 4GB memory

Hij heeft het allemaal snel verzonden!
TOP !!!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:36:28 #157
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78072518
Ze had wel niet echt een verkoop topic, maar goede ervaringen met Qwea via [gez] ddr1 400mhz Sodimm 256mb,512mb of 1gb

Laptop gekocht.
Goed geinformeerd en snel verzonden.
Helemaal top!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:33:39 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_78075827
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:36 schreef Sjechov het volgende:
Ze had wel niet echt een verkoop topic, maar goede ervaringen met Qwea via [gez] ddr1 400mhz Sodimm 256mb,512mb of 1gb

Laptop gekocht.
Goed geinformeerd en snel verzonden.
Helemaal top!
Ervaring was wederzijds! Snelle reacties, snel het geld overgemaakt, helemaal in orde!

Have fun with it!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_78088889
Goede Ervaringen met Pantheon en BlackSheep in [TK] CD's (Sountracks, Musical en overig)
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:25:33 #160
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_78089317
Goede ervaringen met hansvbijnen in [TK] HP Ipaq 914c - In nieuwstaat - Nederlands toestel

Het opsturen duurde iets langer maar werd ruimschoots gecompenseerd met een 4 GB microSD kaartje welke hij er gratis bij deed. Netjes en neutraal verpakt. Product conform de status weergegeven in het topic.
pi_78089729
Goed ervaring met Meneer_Agent in volgende topic [TK] Veel sneakers - 45-47.5 - adidas,Nike(SB),Vans,Pointer +meer snel tot een deal gekomen en kon het snel ophalen.
en hier ook een goed ervaring met DJSmiley, snel een afspraak gemaakt en gisteren laptop gebracht.
[TK] defecte HP dv1000 15 inch
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:02:42 #162
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_78105683
Goede ervaringen met starbeach in topic [TK] Diesel, Paul Smith, Jack&Jones, Leren Jas, LindebergIk bleek de prijsverlaging van 1 euro over het hoofd gezien Starbeach attendeerde mij hierop en stortte de euroknaller meteen weer terug.
Echte mannen hebben altijd honger
pi_78108356
Goede ervaring met koper Fraggedme in [TK] Adidas herenjas maat M

Snelle afhandeling, vee plezier ermee!
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:23:39 #164
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_78108671
Dokay,ondanks de carnaval snel mogen ontvangen in zeer goede staat.
Thnx!
Invicta is welkom ontvangen.
Graag verwijderen.
pi_78111558
Goede ervaring met Koenie11 (N.a.v zijn topic)
Geld overgemaakt, verzonden, en in prima staat ontvangen.

Edit:

Net mijn reloop digital jockey aan DiaperJuice verkocht (zie zijn topic)
Van mijn kant goede ervaring, was een leuk gesprek bij de starbucks.
Fijne verjaardag morgen als je dit leest en succes

[ Bericht 53% gewijzigd door T_Fuff op 17-02-2010 20:40:14 ]
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_78132810
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef Gras_eter het volgende:
Goede ervaringen met starbeach in topic [TK] Diesel, Paul Smith, Jack&Jones, Leren Jas, LindebergIk bleek de prijsverlaging van 1 euro over het hoofd gezien Starbeach attendeerde mij hierop en stortte de euroknaller meteen weer terug.
Ook een prima ervaring met Gras_eter. Zeer snel overgemaakt en een prettig communicatie.
Hij betaalt zelfs graag een euro teveel
pi_78147364
Goede ervaringen met Tonio-mcdo, snelle verzending en het zag er perfect uit!
  Boks-Chick donderdag 18 februari 2010 @ 19:09:15 #168
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78150905
Topervaring met HeaRt_woRm.
De dag na ontvangst betaling direct de spullen op de bus, en twee dagen later binnen. Keurig verpakt en alles werkt helemaal naar behoren.
lolwut
pi_78158628
Tot nu toe zeer slechte ervaring met Jeroen_ is_hier, ben nog steeds op het track and trace nr aan het wachten wat hij me toch versproken heeft om het toe te zenden, nou vermoed ik dat het product, Nokia n95, wat zondag op de post zou zijn gegaan volgens hem.
Nou begin ik toch wel sterk te vermoeden dat het product helemaal niet al zal komen, terwijl het toch betaald is geworden. Ik kan me vergissen maar als ik eerlijk ben, waarom krijg ik dan het track and trace nr. niet, ik hoop natuurlijk dat er niks ernstigs gebeurt is waardoor ik het niet toe gezonden krijg.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:42:34 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78191961
Ik ben ook zeer tevreden met de kopers n.a.v mijn topic, was de eerste keer dat ik hier echt zaken deed op Fok en het verliep allemaal prima.
Duidelijke communicatie via PM, geld snel overgemaakt op een enkeling na en nog leuke reacties ook.

Voor mij zeker een optie om vaker via Fok zaken aan te bieden.
pi_78280717
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef john2406 het volgende:
Tot nu toe zeer slechte ervaring met Jeroen_ is_hier, ben nog steeds op het track and trace nr aan het wachten wat hij me toch versproken heeft om het toe te zenden, nou vermoed ik dat het product, Nokia n95, wat zondag op de post zou zijn gegaan volgens hem.
Nou begin ik toch wel sterk te vermoeden dat het product helemaal niet al zal komen, terwijl het toch betaald is geworden. Ik kan me vergissen maar als ik eerlijk ben, waarom krijg ik dan het track and trace nr. niet, ik hoop natuurlijk dat er niks ernstigs gebeurt is waardoor ik het niet toe gezonden krijg.
Nog steeds niks gehoord of gekregen, weet niet meer wat te doen.
Normaal mag je toch aannemen dat een paket binnen een week aankomt, of zie ik dat verkeerd.
pi_78281061
Slechte ervaring met ferryb86.

Naar aanleiding van deze post kreeg ik een PM dat hij het spel Mass Effect had. Na het geld overgemaakt te hebben zou hij het spel versturen. Tijdje gewacht maar niks ontvangen dus een PM gestuurd; reactie: Spel al lang verstuurd maar hij zou het even controleren..

Dit is inmiddels al ruim een week geleden en krijg geen reactie meer van hem..
pi_78282188
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Cliffy het volgende:
Slechte ervaring met ferryb86.

Naar aanleiding van deze post kreeg ik een PM dat hij het spel Mass Effect had. Na het geld overgemaakt te hebben zou hij het spel versturen. Tijdje gewacht maar niks ontvangen dus een PM gestuurd; reactie: Spel al lang verstuurd maar hij zou het even controleren..

Dit is inmiddels al ruim een week geleden en krijg geen reactie meer van hem..
Hmm, ik heb eerder wel een goede deal met hem gehad. Heb namelijk een spel met hem geruild.
pi_78282354
Deze post is eigenlijk een beetje laat, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Ik heb een zeer goede koopervaring met chratnox.
Toen mijn pakketje niet aankwam kreeg ik direct een reactie op de pm die ik hem stuurde. Toen uiteindelijk bleek dat mijn pakje door toedoen van tnt niet meer zou komen heeft hij het heel netjes opgelost.

zo ook nog een beetje positiviteit in dit topic
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_78294168
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:07 schreef Cliffy het volgende:
Slechte ervaring met ferryb86.

Naar aanleiding van deze post kreeg ik een PM dat hij het spel Mass Effect had. Na het geld overgemaakt te hebben zou hij het spel versturen. Tijdje gewacht maar niks ontvangen dus een PM gestuurd; reactie: Spel al lang verstuurd maar hij zou het even controleren..

Dit is inmiddels al ruim een week geleden en krijg geen reactie meer van hem..
I'm on it
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')