abonnement Unibet Coolblue
pi_252339
Ik snap er niks van, rent ze ineens jankend weg en ze wil dat er iets niet uitgezonden wordt..... wat gaat dat over??


Greetinx

BT

  zaterdag 11 maart 2000 @ 19:37:00 #2
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_252340
ja ik snapte er ook niks van.waar kwam dat nou plotseling vandaan?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zaterdag 11 maart 2000 @ 19:41:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252341
ging over een ex-vriendje, meer niet....
pi_252342
Gewoon LDVD (liefdesverdriet)
  zaterdag 11 maart 2000 @ 19:44:00 #5
2180 Avia
FOK-Member
pi_252343
Volgens mij had het met Iwan te maken, dat ze eerst zo close met elkaar waren en nu ineens niet meer.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_252344
Het heeft te maken met haar vriendje buiten de bus. Zoals je ook in het voorfilmpje voor morgen zag maakt ze er zich nogal druk om dat het contact met hem is verbroken. Zoals je in het live-verslag van Goo kunt lezen geeft ze de redactie er de schuld van dat het antwoord op haar brief of mail zo lang uitblijft/uit was gebleven.
Of ze nou juist wel of juist niet op dat moment antwoord kreeg is me eergisteren ook ontgaan. Volgens mij was ze jaloers dat de anderen zulke leuke brieven kregen en zij niet.

Volgens de roddelbladen heeft ze dat vriendje trouwens tijdens de voorbereidingen van het programma leren kennen, en zou hij iets met de produktie te maken hebben (maar kennelijk heeft hij dan niet de macht om de post wat te bespoedigen)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 12 maart 2000 @ 20:41:00 #7
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252345
Maar wat is er dan zo'n geheim dat Antonette het nooit tegen een ander mag vertellen??
En ze is er van overtuigd dat SBS het dan ook gaat uitzenden, dus waarschijnlijk geen productievriendje.

Of zou ze zwanger zijn ???
Ik gooi ook maar eens een balletje op. Zij is wel de enige die de hele dag loopt te vreten.

pi_252346
Nee, dat kan niet want daar zijn alle vrouwen op getest.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 12 maart 2000 @ 21:47:00 #9
2646 webber
Enough already
pi_252347
Maarruh... als Jop haar nou ook effe gedouwd heb? Dan kan het toch alsnog?
  maandag 13 maart 2000 @ 00:33:00 #10
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_252348
Dan moet hij (Job) haar (Tessa) zo'n beetje de eertste dag al te pakken hebben gehad. Duurt toch een dag of 14 voordat de eerste test positief is... en vreetbuien beginnen later pas
Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
  maandag 13 maart 2000 @ 00:43:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_252349
Ik hoef eigenlijk niet te weten wat er met Tessa is. Tessa is typisch zo een die nu al in de vergetelheid aan het raken is. Een lot dat de andere busbewoners ook wacht (en sneller dan ze allen denken). Off-topic: wie hoort er bijvoorbeeld nog wel eens iets over Mauw-ries? (BB).
pi_252350
quote:
op 03-12-2000 om 08:41 PM schreef THE BORG het volgende:
Maar wat is er dan zo'n geheim dat Antonette het nooit tegen een ander mag vertellen??
En ze is er van overtuigd dat SBS het dan ook gaat uitzenden, dus waarschijnlijk geen productievriendje.

Of zou ze zwanger zijn ???
Ik gooi ook maar eens een balletje op. Zij is wel de enige die de hele dag loopt te vreten.


Gewoon een kwestie van opletten. Zo gauw als er augurken (meer dan één pot) op het boodschappenlijstje staat weten wij hoe laat het is.

  maandag 13 maart 2000 @ 07:18:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252351
quote:
op 03-13-2000 om 12:33 AM schreef PigXpert het volgende:
Dan moet hij (Job) haar (Tessa) zo'n beetje de eertste dag al te pakken hebben gehad. Duurt toch een dag of 14 voordat de eerste test positief is... en vreetbuien beginnen later pas




Had ze niet in Friesland een uitbraak met Esmeralda ? Is ze in Leeuwarden te grazen genomen door Ûs mem.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')