abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 december 2009 @ 20:15:57 #176
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_75702099
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef voyeur het volgende:
In de VS is zojuist iemand vrijgelaten na 28 jaar gevangenisstraf. Hij bleek de dader niet te kunnen zijn op basis van nieuw DNA onderzoek. Verder waren er valse getuigenissen afgelegd in de zaak. Hij was slechts veroordeeld tot levenslang waardoor hij nu op 58 jarige leeftijd een nieuwe kans krijgt.

Dat vind ik nog steeds een prima praktisch argument tegen de doodstraf naast het bezwaar dat Argento aanvoert over de verhouding overheid burgers.
Link
Heerlijk, 28 jaar in de bak. Die man is pas 58 en heeft dus nog het hele leven voor zichzelf, nouja, eerst nog 9 jaar werken voor hij de pensioengerechtigde leeftijd van 67 heeft. Zoals altijd is de omgeving ook overtuigd van de onschuld van de verdachte *not*.
De Twee van Putten hebben nu nog steeds geen baan, ze worden nog steeds met de nek aangekeken omdat ze ooit (naar later blijkt ten onrechte) veroordeeld zijn.
Ik ben voor de doodstraf, ook als ik zelf op de stoel beland, God weet dat ik onschuldig ben dus hoef ik nooit bang te zijn om te sterven.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 16 december 2009 @ 21:15:57 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75704889
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Heerlijk, 28 jaar in de bak. Die man is pas 58 en heeft dus nog het hele leven voor zichzelf, nouja, eerst nog 9 jaar werken voor hij de pensioengerechtigde leeftijd van 67 heeft. Zoals altijd is de omgeving ook overtuigd van de onschuld van de verdachte *not*.
De Twee van Putten hebben nu nog steeds geen baan, ze worden nog steeds met de nek aangekeken omdat ze ooit (naar later blijkt ten onrechte) veroordeeld zijn.
Ik ben voor de doodstraf, ook als ik zelf op de stoel beland, God weet dat ik onschuldig ben dus hoef ik nooit bang te zijn om te sterven.
Je wilt zo veel mogelijk mensen met de dood bedreigen zodat ze christen worden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:59:36 #178
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75765333
Alweer één:
AMSTERDAM - Een Amerikaanse man is deze week vrijgelaten nadat was gebleken dat hij 35 jaar onschuldig in de gevangenis had gezeten.
De 54-jarige James Bain was veroordeeld voor verkrachting van een 9-jarige jongen in 1974. Uit dna-analyse is gebleken dat hij de dader niet kon zijn.

Bain, een zwarte man, heeft altijd volgehouden dat hij onschuldig is. Toen hij werd veroordeeld waren de huidige dna-technieken nog niet beschikbaar. Voor zijn vrijlating was geijverd door Innocence Project, een organisatie die zich inzet voor onschuldig veroordeelden.

In de Verenigde Staten zijn de afgelopen jaren dankzij dna-onderzoek 246 gevangenen op vrije voeten gekomen. Bain, die werd opgepakt toen hij 19 was, is van deze groep degene die het langst heeft vastgezeten.
Here we are now, entertain us.
pi_75796057
Anders lees je de posts boven die van jou even.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')