http://lingen.nu/ttd/fok03012010.savquote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef Martijn_77 het volgende:
@Bart heb je de save game van voor de server reset nog?
Ik was een heel eind met mijn netwerk en wil kijken hoe dit blijft lopen
Ja, dat is best tof Dat is waar je trein in het station moet stoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand de bèta al wel geïnstalleerd hier? En zo ja: weet iemand wat die nieuwe aanduidingen achter de 'vehicle orders' zijn? Daar staat nu [eind],[begin] of [midden] (standaard eind) achter elke opdracht. Kan het zo snel niet vinden in de changelog en op tt-forums, maar ik zal er wel overheen kijken. Deze aanduidingen staan los van de standaard orders als volladen, leeg laten, transfer etc.
Inderdaad, de meest nutteloze feature ooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is best tof Dat is waar je trein in het station moet stoppen
Dat eigenlijk wel ja Maar toch vind ik het leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, de meest nuttloze feature ooit
ik dacht dat het heel geavanceerd zou zijn, nou ja dit is ook leuk Het zou trouwens wel iets kunnen uitmaken voor korte treinen in lange stations, als ze minder tijd in het station hoeven door te brengen (doordat ze vanaf het eind terugmoeten) scheelt het weer een paar seconden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is best tof Dat is waar je trein in het station moet stoppen
Terminus stationsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik dacht dat het heel geavanceerd zou zijn, nou ja dit is ook leuk Het zou trouwens wel iets kunnen uitmaken voor korte treinen in lange stations, als ze minder tijd in het station hoeven door te brengen (doordat ze vanaf het eind terugmoeten) scheelt het weer een paar seconden.
Wel realistisch, overal RoRo is nep.quote:
Overal roro is efficiëntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wel realistisch, overal RoRo is nep.
Alsof OpenTTD een realistische interpretatie is van een treinnetwerk.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel realistisch, overal RoRo is nep.
Nee maar je kan wel proberen de realiteit een beetje te benaderen. Dat is toch het mooie van OpenTTD dat iedereen zijn eigen stijl van netwerk bouwen kan hanteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Alsof OpenTTD een realistische interpretatie is van een treinnetwerk.....
Je let even niet op en er is alweer een nieuwe bèta, goed werk van het ontwikkelteamquote:
Misschien is om te beginnen een goed idee om de spispaspellingscontrole aan te zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef bibaboerderij het volgende:
Webgangster: Ik ga een spoorwegennet van NL nabouwen Zon stoere naam Altijd leuk erachter te komen wie erachter zit. (Wel een leuk idee though. Meer pics?)
Ik heb een tijdje geleden gepost dat ik na xx aantal jaar wer begon. En vraag me nu af:
Is er geen patch die automatisch winstdraaidende voertuigen vervangt? (Ik had een winstdraaiend zaakje opgeouwd, maar was op n gegeven moment alleen voertuigen aant vervangen )
Is er een patch die er voor zorgt dat treinen wat realistischer worden. (Als in ze draaien niet spontaan meer om op het spoor en moeten doorrijden na een station ipv omdraaien?
Hoe kun je het beste in de gaten houden of een fabriek/plantage die jou iets levert niet plots verdwijnt na een berichtje van 2 seconden?
Waarom worden vliegtuigcraches niet duidenlijk als bericht getoond, maar vliegen al mijn vliegtuigen een stad in?
Waarop word je status gebazeerd, die steden je geven. (belabbert tot perfect) Jemag soms geen station plaatsen omdat de stad de pest aan je heeft.
Ik zag het inderdaad. Het is ook niets meer dan een savegame die geladen word, dus je kunt je helemaal uitleven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik zag dat op tt-forums er nu een wedstrijd van start is gegaan waarbij je een goede savegame moet maken voor de title screen. Deze wordt namelijk bij de release van 1.0.0 vervangen. Meer over deze contest vind je hier
Ja, dan moet ik even uitzoeken wat de consolecommand is om de voertuigen niet te laten verlopen, en daarna moet ik uitzoeken wat de consolecommand is om de engines te resetten. Volgens mij is het dan verholpen. En anders sowieso de volgende game... Maar ik heb pas vanavond tijd om dat uit te zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
@Bart
Op de Fok server heb ik een klein probleempje. Er zijn geen gewone railvoertuigen (locomotieven) meer beschikbaar. Ik moet nu perse over naar monorail (het is nu 2017) om straks in 2030 / 2040 weer over te gaan naar maglev.
Kan dit niet anders?
Ja alleen hoe die optie heet heb ik niets aan in een non-grafische interfacequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Het consolecommand daarvoor is "resetengines" gister nog gerbruikt. Die optie heet "Vehicles never expire"
Is daar überhaupt een console command voor?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja alleen hoe die optie heet heb ik niets aan in een non-grafische interface
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |