abonnement Unibet Coolblue
pi_75192521
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Midden in de nacht hard gitaar spelen
Vechten
Van het balkon pissen
deo / wd-40 gevecht
kutfilms kijken
kotsen

Ja het was weer zover...
Van het balkon pissen...brings back memories!

Paar jaar terug op Kreta ook gedaan met een paar vrienden. Op het tuinmeubulair van de onderburen.
En dat duitse ( )gezinnetje zat de volgende ochtend weer gezellig daar te ontbijten.
pi_75205124
Goedemorgen Zwolle!

Valt er nog iets te beleven hier? Behalve ranzige verhaaltjes?
pi_75205949
nog een half uurtje en zaagmans komt weer
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_75206893
Mijn week is aan het eind van deze werkdag pas doormidden... Werk 4 dagen
pi_75208019
Iemand een idee waar Beelz is?
Hij zou hier helpen vloer leggen...
Neemt zn telefoon niet op.
pi_75208183
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef Kekaa het volgende:
Iemand een idee waar Beelz is?
Hij zou hier helpen vloer leggen...
Neemt zn telefoon niet op.
Ik weet dat hij gister een spoedoverleg had en nog steeds ontzettende rugpijn heeft.
Vanmiddag moet hij naar de huisarts geloof ik...

Hij is iig niet online op msn...
pi_75208358
Hmmm... dat van de huisarts wist ik al.
pi_75208586
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Kekaa het volgende:
Hmmm... dat van de huisarts wist ik al.
Wist trouwens niet dat hij bij jou zou helpen Sprak hem er gister nog over, hij heeft zo'n last van zijn rug. Je had hem vorige week donderdag moeten zien!
pi_75208693
Wat heeft ie dan gedaan?
Hij gaat eigenlijk mn vriend helpen, maar we wonen in hetzelfde huis
pi_75208772
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:44 schreef Kekaa het volgende:
Wat heeft ie dan gedaan?
Hij gaat eigenlijk mn vriend helpen, maar we wonen in hetzelfde huis
Hij had zo'n pijn dat ik maar een stuk met hem mee ben gaan fietsen donderdag.

Heeft ie nog niet terug gebeld?
pi_75208795
Nope..
pi_75208884
Ben bang dat hij uitgeput in bed ligt.. Niets voor hem om nu nog niet online te zijn of in ieder geval iets te laten horen...
pi_75209051
Eindelijk contact
En idd nog last van zn rug.
Maarten gaat nu een poging doen om alleen vloerbedekking te leggen. Ben benieuwd. Ben zelf straks weer weg namelijk.
pi_75209413
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:59 schreef Kekaa het volgende:
Eindelijk contact
En idd nog last van zn rug.
Maarten gaat nu een poging doen om alleen vloerbedekking te leggen. Ben benieuwd. Ben zelf straks weer weg namelijk.
Succes, hoop dat het gaat lukken!
  woensdag 2 december 2009 @ 16:07:26 #140
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75214887
Zow ik ben ook weer wakker
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_75216399
Vloer ligt erin!
Zo bed e.d. verplaatsen, en dan kan er na het weekend de muur uitgesloopt worden... Eventueel morgen al.
pi_75216934
Autoproblemen zijn altijd fijn...Kreng viel de afgelopen week al een paar keer uit en was dan helemaal dood, op 1 heel zwak brandend dashboardlampje na.
En dan na 10-20 keer het contact omdraaien deed ie het dan opeens weer.

Eergisteren de auto aan de kant moeten drukken op de Vechtstraat, even later deed ie het weer en gisteren toen ik van het werk naar huis wou deed ie helemaal niets meer.

Bleek de min-pool van de accu los te zitten en af en toe nét geen contact te maken.
Ding aangedraaid en hij deed het weer!

2 minuten later begon het opeens te stinken en kwam er opeens rook uit het dashboard.
Motor uit, asbak er uit gesloopt, radio er uit gesloopt, verlichting van de kachelknoppen losgetrokken en toen durfde ik weer rijden. Alleen de kachel deed het niet opeens niet meer.

Vandaag de kachelknoppen-unit vervangen door eentje van de sloop die ik nog had liggen en alles werkt weer.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:18:36 #143
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75217587
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef swollywood het volgende:
Autoproblemen zijn altijd fijn...Kreng viel de afgelopen week al een paar keer uit en was dan helemaal dood, op 1 heel zwak brandend dashboardlampje na.
En dan na 10-20 keer het contact omdraaien deed ie het dan opeens weer.

Eergisteren de auto aan de kant moeten drukken op de Vechtstraat, even later deed ie het weer en gisteren toen ik van het werk naar huis wou deed ie helemaal niets meer.

Bleek de min-pool van de accu los te zitten en af en toe nét geen contact te maken.
Ding aangedraaid en hij deed het weer!

2 minuten later begon het opeens te stinken en kwam er opeens rook uit het dashboard.
Motor uit, asbak er uit gesloopt, radio er uit gesloopt, verlichting van de kachelknoppen losgetrokken en toen durfde ik weer rijden. Alleen de kachel deed het niet opeens niet meer.

Vandaag de kachelknoppen-unit vervangen door eentje van de sloop die ik nog had liggen en alles werkt weer.
Dat met die accupool had ik laatst ook. Alles deed het prima, ik kon netjes voorgloeien en op het moment dat ik startte klapte de boel eruit.
Pooltje vastdraaien en opgelost.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:46:45 #144
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_75225661
Cola is inderdaad slecht voor je laptop
pi_75226955
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef 1UP het volgende:
Cola is inderdaad slecht voor je laptop
Bier ook. Maat van me die een flesje bier omstootte over het toetsenbord.
Gelukkig toen via marktplaats een 2e hands toetsenbord voor die laptop kunnen kopen.

Maar als je moederbord nat geweest is, dan is het wel over en uit denk ik.
  donderdag 3 december 2009 @ 02:10:46 #146
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_75235615
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef 1UP het volgende:
Cola is inderdaad slecht voor je laptop
Cola is zo'n beetje het ergste wat je over je keyb kan morsen. Ik heb eens een halve liter cherry coke over mijn laptop geslagen; binnen een paar tellen opgedept, toetsenbord eruit gewipt en onder de kraan afgespoeld maar dat was al teveel van het goede.
Rum cola over het toetsen bord is niet veel beter eigenlijk...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:04:37 #147
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_75238662
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef 1UP het volgende:
Cola is inderdaad slecht voor je laptop
je moet cola dan ook zelf opdrinken
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_75238762
Het enige wat er bij mij in zit is stof en hagelslag...
pi_75238844
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Kekaa het volgende:
Het enige wat er bij mij in zit is stof en hagelslag...
Toetsenbord op het werk is altijd schoon, thanks to onze schoonmaaksters! Thuis zit er behoorlijk wat stof in dus kan wel weer een schoonmaakbeurt gebruiken
pi_75239099
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:10 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Cola is zo'n beetje het ergste wat je over je keyb kan morsen. Ik heb eens een halve liter cherry coke over mijn laptop geslagen; binnen een paar tellen opgedept, toetsenbord eruit gewipt en onder de kraan afgespoeld maar dat was al teveel van het goede.
Rum cola over het toetsen bord is niet veel beter eigenlijk...
Mijn tb met blauw backlight kon ook niet heel erg goed tegen satésaus overigens... Best kut, want ding was 70 euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')