abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_75143652
Kan hem vanavond pas aanvragen, spoedje duurt 1 dag als je voor 14.00 aanvraagt, anders dus 2 dagen.



Met m'n bril op

[ Bericht 52% gewijzigd door Bhuddy op 30-11-2009 14:58:10 ]
  maandag 30 november 2009 @ 15:11:34 #77
277034 Enthusiast
Live, Laugh, Love!
pi_75144402
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef fespo het volgende:
ik betrap mij er ook telkens op dat ik niet een verkeersbord zie tijdens het rijden

heeft iemand tips voor het theorie examen?
schijnt dat van de rem/gas los vragen 80% gas los het goede antwoord is.
Zie je onmiddellijk gevaar of is het een onoverzichtelijke situatie (en rij je harder dan 30)? = Remmen!!
Zie je wel iets gebeuren maar hoeft het geen gevaar op te leveren: Gas los
Zie je niks en heb je voor het soort weg een correcte snelheid: Niets doen

Zo moet het goed komen, succes!!

Oh en natuurlijk gefeliciteerd voor alle geslaagden!!
It's always a matter of perspective
pi_75144705
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Bhuddy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RIJBEWIJSSSSSSSSSSSSSSSS!!11!!11!! :D:D

't Ging niet op z'n allerbest, maar wel voldoende en weinig foutjes gemaakt ZOOOOOOOOO BLIJ

Na 12 uur les, geslaagd in 1 x :D
Netjes Bhuddy! Mooi om te zien dat je hem al zo snel hebt! Veel plezier met je rijbewijs
pi_75146594
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Bhuddy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RIJBEWIJSSSSSSSSSSSSSSSS!!11!!11!! :D:D

't Ging niet op z'n allerbest, maar wel voldoende en weinig foutjes gemaakt ZOOOOOOOOO BLIJ

Na 12 uur les, geslaagd in 1 x :D


Gefeliciteerd!!!!
pi_75147595
Wtf, 12 lessen . Respect .
-
pi_75147626
Gelest in een vw 5 tdi bhuddy?
fijne lesauto. heb ik ook in gelest
pi_75148099
Gefeliciteerd man!
pi_75149762
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf, 12 lessen . Respect .
en een jaar illegaal zelf rijden...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75149780
gefeliciteerd beiden
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75150284
GZ buddy, dus vanaf nu ben je weg uit deze thread?
There are only 151 Pokémon.
pi_75150747
Ik moet nu serieus mijn theorie leren, ik heb nu 12 uur gereden zonder de verkeersregels te kennen
pi_75152369
Bedankt allen!

@singlemetkids: Haha een jaar illegaal rijden ja, maar dat klinkt echt zoveel, alsof ik iedere week reed maar dat valt wel mee, op lesefficientie heb ik hooguit 8-10 uur les gehad van m'n pa.

@Eenskijken: Nee hoor, ik blijf voorlopig nog wel

@Yannick: idd, in een Golf V TDI 105 pk. Traag ding, maar snel genoeg

[ Bericht 8% gewijzigd door Bhuddy op 30-11-2009 20:39:35 ]
  maandag 30 november 2009 @ 18:38:44 #89
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75152960
Ik kom net thuis van mn eerste,twee uur durende rijles.Het was leuk,erg leuk.Maar wat moeilijk
Ik mocht alleen gas geven en sturen,en zelfs dat vond ik teveel Als mijn instructeur zegt 'Stuur naar links' draai ik héél klein beetje naar links,wat dan te weinig is.En alsof mijn voet dan ineens een eigen wil krijgt,drukt hij het gaspendaal in tot op de bodem,waardoor de mensen om je heen dus het idee hebben dat je op wilt stijgen Vrijdag heb ik mn tweede vuurdoop,ik ben benieuwd
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75153018
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Purdey het volgende:
Ik kom net thuis van mn eerste,twee uur durende rijles.Het was leuk,erg leuk.Maar wat moeilijk
Ik mocht alleen gas geven en sturen,en zelfs dat vond ik teveel Als mijn instructeur zegt 'Stuur naar links' draai ik héél klein beetje naar links,wat dan te weinig is.En alsof mijn voet dan ineens een eigen wil krijgt,drukt hij het gaspendaal in tot op de bodem,waardoor de mensen om je heen dus het idee hebben dat je op wilt stijgen Vrijdag heb ik mn tweede vuurdoop,ik ben benieuwd
Wordt nog moeilijker als je straks moet koppelen en schakelen, maar op een gegeven moment krijg je de feeling en gaat het allemaal vanzelf.
  maandag 30 november 2009 @ 19:15:26 #91
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75154787
Ja,daar zat ik me nu ook al druk om te maken.Ik heb nu alleen gestuurd en gegast,en dat was pittig.Ik was ook nog zo'n Eppie dat ik naar het stuur ging kijken als hij zei 'Naar links'.Ik ben ook al teruggekomen op mijn lespakket van 30,dat worden er 40 (Ook op aanraden van m'n instructeur).Het zal vast straks een stuk natuurlijker gaan,en ik blijf me maar voorhouden dat al vele miljoenen mensen mij voor zijn gegaan
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75155256
Koppelen en schakelen gaan bij mij nu redelijk vanzelf, alleen kijken blijft bij mij een groot probleem
  maandag 30 november 2009 @ 19:58:17 #93
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75156993
18 december mijn rijexamen. Nog 2 lessen. Hopelijk slaag ik in 1x want die 40 euro per week gaat er flink in hakken met 200 euro salaris per maand

Alleen wel bagger dat ik sinds 4 lessen een nieuwe lesauto hebt. In de vorige polo kon in zonder moeite fileparkeren. De nieuwe polo is veel groter en voelt anders aan dat wat ik 30 rijlessen heb geoefend
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_75160074
Bhuddy gefeliciteerd toch nog gehaald!!! Goed hoor
dan heeft het toch wel zijn voordeel gehad.

wie had je als examinator/ welke tafel ?
Nu lekker zelf rondrijden of heb je nog geen auto..


ik heb nu al een maand me rijbewijs maar eigenlijk na me examen niet meer gereden. ben druk opzoek naar een goedkoop, goedonderhouden, goed uitziende auto. maar als ik er 1 zie en er op bied is die net verkocht:s.. dus nog even verder zoeken
pi_75160261
Dankjewel
Ik zat aan tafel 1.. Examinator was een iets oudere man, zo rond de 50, heette iets met 'Ve...'. Ben z'n naam vergeten, sorry, zat zo in een droom Hij was best wel streng, maar wel rechtvaardig. Kon wel een leuk praatje met hem hebben.

Ik ga over 2/3 weken opzoek naar een eigen goedkoop brikkie van 300/400 euro met een jaar APK die daarna wmb naar de sloop mag In de tussentijd rijd ik gewoon in m'n pa's auto, die staat toch altijd voor de deur.

Succes met je zoektocht!
pi_75161575
ik ben het zat, ik wil ook mijn rijbewijs.
ben zo jaloers op jullie allemaal
pi_75166010
Komt een klein verslagje:



Nou daar ging ik dan, gesprekje met examinator die me alles even ging uitleggen. Werd me duidelijk verteld dat ik moest parkeren op een goede en veilige plek, zodat ik ook weer goed kon wegrijden (let op, later van belang ). Ogen check, prima, auto in, op contact, alle verlichting controleren: check. Instructeur en examinator beiden de auto in. Nog paar vragen over grootlicht, achterruitverwarming. En dan gaan met die banaan. Ik voelde me best kalm op dat moment en reed koel weg Linksaf bij het CBR en dan meteen de snelweg op eigenlijk. Invoegen prima. Bij de overgang A4/A13 ging ik lekker hard door de bocht heen, was volgens m'n examinator goed maar moest daar de bocht iets ruimer nemen, sneed hem iets teveel af. Doorgereden tot afslag Ikea Delft. Moest daar een omkeeropdracht doen (blauwe stip), ging goed. Was ondertussen best zenuwachtig geworden Daarna weer verder maar op een gegeven moment zeg ik zo: 'er staat doorgaand verkeer gestremd. Moet ik hier wel doorgaan??'. Hij zo ja, je kan aan het einde nog rechtsaf een zijstraat in. Niet dus, dus toen moest ik keren (rode stip) op een super smal stuk tussen een sloot en een rij geparkeerde auto's, maar goed, het lukte.. Daarna verder, ging op een gegeven moment met 15km/h een drempeltje over, maar blijkbaar nog steeds te hard want schampte licht de onderkant :S, maar niets aan de hand, de drempels erna nóg langzamer genomen.. Daarna weer terug de snelweg op, moest op een gegeven moment van de meest linkerbaan snel naar de rechterbaan want hij zei een beetje laat waar we heen moesten, maar goed geanticipeerd en ging perfect. Toen terug naar CBR, moest nog parkeren (groene stip). Parkeren opzich ging goed, ware het niet dat ik een verkeerd vak uitkoos en ook nog vooruit inparkeerde inplaats van de bedoelde achteruit inparkeren. Ik stond namelijk naast een nogal grote bus, kon dus niets zien. Hij zo: 'wat heb ik je nou verteld vóór de rit?' Gelukkig vond 'ie het niet erg want ik verliet het vak zeer veilig door goed te kijken (volgens hem dan). Toen rechtstreeks terug naar CBR na een rit van nog geen half uur (was als eerste terug) en daarna het verlossende woord 'het is gelukt' te horen gekregen. Eerst dacht ik nog 'wtf!' voor 1 sec, en daarna een luide 'YES!'. Buiten de foutjes zei hij 'dat ik een lekker stukje sturen had laten zien'. Mocht hem geen hand schudden vanwege de Mexicaanse griep, maar goed Ik was echt ontzettend blij en m'n instructeur nog meer voor z'n slagingspercentage Heb 'em echt een enorme vriendschappelijke knuffel gegeven haha M'n instructeur heeft me teruggebracht terwijl ik onderweg wegdroomde, hij kwam nog gezellig een kop koffie in ontvangst nemen met een cadeautje bij mij thuis, en ik werd ondertussen doodgetelefoneerd, lol Heb het rijbewijs rond 6 uur aangevraagd en hoop 'em morgen en anders overmorgen te ontvangen. Ik ben zó blij

[ Bericht 0% gewijzigd door Bhuddy op 30-11-2009 23:29:03 ]
pi_75175600
Ik stress hem echt voor morgen.
pi_75175739
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Bhuddy het volgende:
Mocht hem geen hand schudden vanwege de Mexicaanse griep, maar goed

Wat een mafkees.
pi_75175743
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik stress hem echt voor morgen.
Suc6 dan maar morgen

Ik heb maandag 21 december om 10.00 rijexamen. Kon helaas niet eerder dus ik heb elke week maar 1 rijles (anders zit er een groot gat tussen)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')