abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_252159
quote:
op 03-11-2000 om 01:45 AM schreef de officiele bus-site het volgende:

Mannen over mannen met mannen

Niemand weet hoe, maar het gesprek in de tuin komt ineens op homohuwelijken. Seki heeft niets met mannen die van mannen houden. “Het klopt gewoon niet. Iedereen moet het voor zichzelf weten,maar er zijn mannen en er zijn vrouwen op de wereld. Die kennen best wat met elkaar doen, maar als mannen wat met mannen doen… Dat is loco.” Jop haalt zijn schouders op. Eerder die avond heeft hij een mailtje van een mannelijke bewonderaar ontvangen die wel een biertje met hem zou willen drinken. “In principe vind ik er niks mis mee. Moet iedereen voor zichzelf weten.” Het is even stil. “Ik vind het wel raar dat ze zichzelf ze onderscheiden.”, peinst Jop. “Kijk naar die GayGames. Ze willen geaccepteerd worden en dan vind ik dat ze zich niet zo moeten afscheiden.” Seki grijpt terug naar de natuur om hem heen. “Zie jij een mannetjesgorilla een andere mannetjesgorilla pakken?” Maar Jop pakt een voorbeeld uit zijn eigen wereld. “Je hebt twee homokroegen in Zaandam en daar ben ik een paar keer geweest. Heel relaxed hoor. Als je gewoon zegt dat je hetero bent, is er niks aan de hand daar. Doen ze gewoon normaal.” Seki begrijpt hier niets van. “Dan ga je toch gewoon niet naar binnen?” Maar voor Jop gaat stappen verder dan seksuele geaardheid. “Ach man. Als je lam bent, ga je overal naar binnen.”


Dit gesprek heeft Jop kennelijk op ideeen gebracht .....

quote:
op 03-11-2000 om 03:36 AM schreef Quenda® het volgende:
Dit is eng......

Aziz keek net heel gelukzalig....Jop's handen waren onder de dekens.....vreemde geluiden....plots kwam er iemand binnen, en ze draaiden zich abrupt vanelkaar af!
vervolgens kropen ze onder de dekens, hoorde weer vreemde "pijp" achtige geluiden....na een paar minuten de hoofden weer boven de dekens, en Jop gaf een klein kusje op de elleboog van Aziz


Wat zal Seki daar wel niet van vinden? Dat is nog eens matennaaien!

quote:
op 03-11-2000 om 03:49 AM schreef bagwan het volgende:
Ik zag ook duidelijk een erg opgeluchte Aziz en Jop. Die twee verdwenen ook af en toe onder de dekens weg. Maar dat deden Tessa en Iwan ook. Ik wil denk ik niet weten wat ik gezien heb....

Als we zo doorgaan moet de dagelijkse uitzending verplaatst worden naar 11 uur 's avonds!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 09:25:00 #2
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252160
Als SBS6 hier dan werkelijk meeleest wil ik bij deze pleiten, namens de gehele homogemeenschap van Nederland en verre, verre omstreken dat een naakte Aziz in combinatie met een naakte Jop door ons niet gewaardeerd wordt en uiteindelijk zal leiden tot een faillissement van SBS6 door inschakeling van de alom aanwezige homo-mafia.
Als ik SBS6 was zou ik de aankomende tijd maar niet meer bukken om een zeepje op te rapen....... (Moet ik hier nu een smiley achter zetten, of snappuh wuh het wel?)
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 11 maart 2000 @ 13:40:00 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_252161

Toch jammer dat ze geen roddelbladen meer lezen :0

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_252162
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 03-11-2000 om 03:36 AM schreef Quenda® het volgende:
Dit is eng......
Aziz keek net heel gelukzalig....Jop's handen waren onder de dekens.....vreemde geluiden....plots kwam er iemand binnen, en ze draaiden zich abrupt vanelkaar af!
vervolgens kropen ze onder de dekens, hoorde weer vreemde "pijp" achtige geluiden....na een paar minuten de hoofden weer boven de dekens, en Jop gaf een klein kusje op de elleboog van Aziz


Ga ik een keer vroeg naar bed gebeurt er weer wat. Gelukkig zijn er de streamverslagen. Dank mensen!!!!!!

De enigzins homofobe Seki mag wel oppassen voor Imca Marina!! (net gehoord dat zij de nieuwe koningin van de gay-scene is.


  zaterdag 11 maart 2000 @ 17:25:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252163
Hm... Zal allemaal wel een beetje meevallen. Jop en Aziz zit nog in de fase dat jongetjes de grote van elkaars jongeman vergelijken, of kijken wie van de twee het verste komt met plassen.......

  zaterdag 11 maart 2000 @ 23:54:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_252164
Misschien is dit wel de oplossing voor de penis-nijd in de bus Hunter Welcome Back !!!!!!!!!!!!!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_252165
Het was inderdaad erg eng om te zien. Jop's bek was nog schever toen hij met zijn kop weer uit de deken stak. Ik heb niet gezien hoe het kwam maar heb wel een vermoeden...
Live sucks
I want to be sucked!
  zondag 12 maart 2000 @ 20:24:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252166
quote:
op 03-12-2000 om 04:45 PM schreef Ali Baba het volgende:
Het was inderdaad erg eng om te zien. Jop's bek was nog schever toen hij met zijn kop weer uit de deken stak. Ik heb niet gezien hoe het kwam maar heb wel een vermoeden...



Dit wordt straks mischien iets wat duidelijker wanneer Jop straks met een schimmelinfectie op z'n tong rondloopt.

pi_252167
quote:
op 03-12-2000 om 08:24 PM schreef THE BORG het volgende: Dit wordt straks mischien iets wat duidelijker wanneer Jop straks met een schimmelinfectie op z'n tong rondloopt.

Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen:

quote:
op 03-11-2000 om 02:57 PM schreef PC eend het volgende:

Jop heeft last van zijn tong en laat deze aan Aziz zien.

job : nee het doet echt pijn , zie je niks dan?
az : ja ik zie het.Daar moet je ff naar laten kijken man.
jop : nee gaat wel weer over , kijk als ik nou zo een gezwel op m'n lul had zitten....


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 12 maart 2000 @ 20:45:00 #10
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252168
Het is dus duidelijk!

pi_252169
Dat ze allemaal stoer condooms hebben meegenomen zijn ze kennelijk en masse vergeten.

Kijk, dát is nou een slecht voorbeeld voor de jeugd.

Daar mag wel eens tegen geprotesteerd worden door de NVSH! (misschien in een gezamelijke verklaring met de Bond tegen Roken en de Bond tegen Vloeken?)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 12 maart 2000 @ 21:14:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_252170
Condooms voldoende misschien. Maar what about bef-lapjes?

Zeker gezien de tong problematiek.

Zo blijkt maar weer: Zorg altijd dat je een volledige outdoor-sex-survival-pack bij je hebt...

>Condooms in minimaal 3 verschillende smaken (Banaan, chocalade, aardbei). Voor de liefhebbers met Mickey Mouse figuurtje on top.
>Beflapjes idem dito minus Mickey Mouse.
>MAP, als laatste redmiddel
>Voor de dames: Seki Chups met draai mechanisme.
>zweepjes, hang tuigje, maskers, rubber handschoenen

  zondag 12 maart 2000 @ 21:19:00 #13
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252171
quote:
op 03-12-2000 om 08:50 PM schreef Hunter het volgende:
Dat ze allemaal stoer condooms hebben meegenomen zijn ze kennelijk en masse vergeten.



Weet ik zo nog niet.
Heb je die goed gevulde jas van Aziz dan nog niet gezien.

pi_252172
SBS6 lijkt overigens ook te 'knippen' in de herhalingen:
In de za-avond uitzending was vlgs. ooggetuigen hier het naakte lichaam van Jop met erectie te zien, en in de herhaling vanochtend (maandag) kwam dit niet meer voor....

Opgespaard materiaal voor "DeBus De Video" ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 13 Maart 2000).]

  maandag 13 maart 2000 @ 18:31:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252173
Volgorde:
Aziz, Jop en Antoinet bij de ingang van de bus.Aziz wil graag dat Antoinet een beetje "helpt"en dat ze tussen hen in komt liggen.Aziz word niet begrepen en begint maar ergens anders over. 2e poging van Aziz...Hij verteld Anoitnet "in het geniep"dat Jop haar gedouwt heeft....
Dan, het homo gesprek, waarbij Jop en Azi elkaar af en toe aankijken....( gezichtsuitdrukking kan ik helaas niet omschrijven hier....dan..."het blije geprek dat Jop het "gezwel" niet op z'n l*l heeft...en ...gezellig onderonsje onder het dekbed

Nu kan ik in de kwestie Jop/Azi, alleen nog maar genieten van de gesprekken als deze twee samen schommelen op het bankje en dingen tegen elkaar zeggen, die je in een relatie ook vaak tegenkomt. Een Aziz, die niet onder wil doen voor zijn partner, Jop...en zijn woordkeus soms letterlijk overneemt .Ook de "echtelijke ruzietjes"tussen die twee als ze samen zijn, bezorgen mij momenteel een lachstuip.

pi_252174
Vanacht lagen job en azziz innig bij elkaar in de lepeltjes houding.

PC eend
"ik vang gewoon signaluh op weetjuh"

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 maart 2000 @ 07:48:00 #17
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252175
quote:
op 03-15-2000 om 05:11 AM schreef PC eend het volgende:
Vanacht lagen job en azziz innig bij elkaar in de lepeltjes houding.

PC eend
"ik vang gewoon signaluh op weetjuh"



gadverdamme..................

pi_252176
quote:
op 03-15-2000 om 07:48 AM schreef THE BORG het volgende:
[QUOTE]op 03-15-2000 om 05:11 AM schreef PC eend het volgende:
Vanacht lagen job en azziz innig bij elkaar in de lepeltjes houding.

PC eend
"ik vang gewoon signaluh op weetjuh"



gadverdamme..................
[/quote]

tsja ik signaleerde het alleen.

PC eend
- die gellukig geen broodje aan het eten was -

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_252177
quote:
op 03-15-2000 om 18:49 PM schreef Quenda La Luna het volgende:

De boodschappen kwamen in de bus. Direct werden alle roddelbladen er tussenuit gevist.
[...]
Er staat in 1 van de bladen dat "oplettende internetkijkers", hebben gezien dat Aziz en Jop een heftig nachtje hebben gehad

Jop brabbelt vervolgens iets, Aziz is opvallend stil

Ook staat er in een ander blad iets over een triootje tussen Jop/Aziz en Antoinet.

Antoinet zegt dat ze zich er niet druk om maakt.....en dat het niet waar is, ook dat van die superdildo niet....


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_252178
quote:
op 03-17-2000 om 02:48 AM schreef PC eend het volgende:

02:20 job en azziz roken buiten
job : jij had echt een stijve lul he , ik denk wat zie ik nou.
azziz : ja wat wil je als antoinet boven op je gaat liggen , ze is echt wel een lekker ding hoor.
job : ach , jij bent ook maar een mens en het is een leuk meisje.


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 18 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 18 maart 2000 @ 21:11:00 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_252179
quote:
op 03-16-2000 om 02:56 AM schreef PC-eend het volgende:
- die gelukkig geen broodje aan het eten was -


Eten en de Bus kijken gaat bij mij niet samen. Alles komt er elke keer direct weer uit...

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')