abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2000 @ 20:37:00 #1
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_252090
Even dit ! Het is duidelijk dat in dit forum gereageerd wordt op wat er in DeBus gebeurd. Laat dit duidelijk zijn.
De laatste paar dagen heb ik steeds meer het gevoel dat de mate waarin de personages in beeld worden gebracht sterk afhangt van hetgeen er in dit forum wordt besproken.

Laat ik dit even duidelijk maken.
Een tijdlang wordt er alleen maar geschreven over Seki. Het gevolg is dat Seki voortdurend in beeld wordt gebracht. Dit zegt nog niet alles. Want Seki was ook hot-item. Iwan wordt wat vaker in dit forum besproken en wat gebeurd er ? Iwan zien we vaker op tv. Jop en Aziz idem dito. Over Esmeralda is ook veel gesproken en Essie was ook ineen keer veel in beeld. Nu wordt er momenteel weinig over Esmeralda geschreven en we zien haar ook steeds minder op televisie.
Over Willeke en Antonette lees ik momenteel ook erg weinig met het gevolg dat je ook hun weinig in beeld ziet.

Deze theorie komt naar aanleiding van het bericht, eerder vermeld in dit forumdat SBS de verkiezingsuitslag laat afhangen van wat er in de polls op internet staat.
Het zou mij dan ook niets verbazen dat SBS heel nauwlettend in de gaten houdt wat hier in het Fok!forum wordt geschreven. En vervolgens de uitzending hierop afstemt.

pi_252091
<grin> nou als dat zo is dan wordt het misschien tijd dat jullie 'ns een stuk of wat topics openen over iemand anders...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 10 maart 2000 @ 22:41:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_252092
Bij deze een woordje gericht aan SBS: kunt u er voor zorgen dat Willeke heel snel de bus uitgekickt worden, wij van FOK! worden namelijk helemaal kotsmisselijk van die wandelende midlifecrisis.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 23:06:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_252093
quote:
op 03-10-2000 om 08:37 PM schreef THE BORG het volgende:
Even dit ! Het is duidelijk dat in dit forum gereageerd wordt op wat er in DeBus gebeurd. Laat dit duidelijk zijn.
.


Dat lijkt me heel duidelijk dat er in dit forum wordt gereageerd op wat er in De Bus gebeurd. daar is dit Forum namelijk voor.


Over de rest van je verhaal. Flauwekul
Sorry dat ik dat zo zeg maar dat is gewoon zelfoverschatting van wat er hier gebeurd. Je denkt toch niet dat de redactie van een 12 miljoen kostend programma op het Fok forum gaat lopen kijken om te zien over welke bewoner er de meeste topics zijn ? Kom nou ze bepalen zelf wel wie ze in beeld brengen daar hebben ze ons (helaas?) niet voor nodig. Waar ze wel alert op zijn zijn onthullingen en wat er zo al door komt via de live streams.
Dat ze dit Forum lezen geloof ik best, maar hang er geen al te grote waarde aan. Of je moet dingen gaan vertellen die ze liever niet openbaar willen maken natuurlijk.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 00:22:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252094
quote:
op 03-10-2000 om 11:06 PM schreef R@b het volgende:


Over de rest van je verhaal. Flauwekul
Sorry dat ik dat zo zeg maar dat is gewoon zelfoverschatting van wat er hier gebeurd. Je denkt toch niet dat de redactie van een 12 miljoen kostend programma op het Fok forum gaat lopen kijken om te zien over welke bewoner er de meeste topics zijn ? Kom nou ze bepalen zelf wel wie ze in beeld brengen daar hebben ze ons (helaas?) niet voor nodig. Waar ze wel alert op zijn zijn onthullingen en wat er zo al door komt via de live streams.
Dat ze dit Forum lezen geloof ik best, maar hang er geen al te grote waarde aan. Of je moet dingen gaan vertellen die ze liever niet openbaar willen maken natuurlijk.



-----------------

Flauwekul? Zelfoverschatting?
Dacht het niet R@b, ook tijdens BB heb ik diverse malen mogen zien dat er letterlijke texten overgenomen zijn Door VOO, uit de streamverslagen van mijn hand, zonder dat de naam van de schrijfster vermeld werd
R@b, als jij je e-mail van vandaag eens wil checken EN beantwoorden, begrijp je wel waar ik op doel.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 11 Maart 2000).]

  zaterdag 11 maart 2000 @ 00:26:00 #6
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_252095
Ja, so what..........???
  zaterdag 11 maart 2000 @ 00:34:00 #7
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_252096
Dat was bij BB ook al zo, dus eigenlijk oud nieuws!
  zaterdag 11 maart 2000 @ 01:10:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_252097
quote:
op 03-11-2000 om 12:22 AM schreef Quenda® het volgende:
-----------------

Flauwekul? Zelfoverschatting?
Dacht het niet R@b, ook tijdens BB heb ik diverse malen mogen zien dat er letterlijke texten overgenomen zijn Door VOO, uit de streamverslagen van mijn hand, zonder dat de naam van de schrijfster vermeld werd
R@b, als jij je e-mail van vandaag eens wil checken EN beantwoorden, begrijp je wel waar ik op doel.


Mail is gelezen en beantwoord

Maar Quenda wat schreef ik nou? ""Waar ze wel alert op zijn zijn onthullingen en wat er zo al door komt via de live streams.
Dat ze dit Forum lezen geloof ik best""

Dus ik ga er best vanuit dat ze hier lezen, alleen geloof ik niet dat de impact van onze menigen op SBS groot is (als die er al is). Met zovelen zijn we hier nu ook weer niet.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 01:33:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252098
R@b, mail gelezen en beantwoord
  zaterdag 11 maart 2000 @ 09:09:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_252099
Lieve SBS6,

Mag Aziz vervangen worden door een wat smakelijker uitziend persoon?

Roache

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 11 Maart 2000).]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 12 maart 2000 @ 03:36:00 #11
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_252100
Nee Aziz zou je niet mogen vervangen want dat zou discriminatie zijn. Trouwens ik hoop dat SBS mijn teksten leest en uiteraard mogen zij deze gebruiken voor een cent per kijker.

Trouwens Quenda war mogen wij niet lezen dat het per email gaat?????????????????????

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 12 maart 2000 @ 04:40:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252101
Dat gaat je dus geen Fok aan Dolphin
  zondag 12 maart 2000 @ 19:34:00 #13
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_252102
Slapen jullie nooit? Jeez, midden in de nacht. Stelletje voyeurs....

Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
  zondag 12 maart 2000 @ 19:51:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_252103
Mensen slapen, ik niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')