index       relaties & psychologie      sociologie & maatschappij
PI Is het dan nooit goed?!
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
Topicgallery™ :
OeJ
zaterdag 21 november 2009 @ 03:15 (#26) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:10 schreef CP69 het volgende:

[..]

Mmmmm , juist.

Ik weet al wat JOU probleem is.

Jij neemt aan dat JIJ je lichaam bent ..., oftewel ...jij identificeert jezelf met je eigen lichaam ...

Je moet es weten wat jij ECHT bent.

Maakt niks uit ....

We komen er wel ....

WIJ ALLEMAAL SAMEN ...

als ....

1

Ik kan hier maar 1 reactie op geven:

CP69
zaterdag 21 november 2009 @ 03:19 (#27) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik kan hier maar 1 reactie op geven:

mooi ... dat is de eerste "stap"

ik zei toch ...WE KOMEN ER WEL ....

http://i39.tinypic.com/afd2x1.jpg

Barbaaf
Eendjes O+
zaterdag 21 november 2009 @ 03:23 (#28) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zat of niet, tóch een kern van waarheid.
wel meer dan een kern, maar dat moet je geleerd, meegemaakt hebben. ik herken wel wat van mezelf, reageer wel als ik weer nuchter ben.

tvp dus, graag laten staan lieve modjes

Niets in het leven is zeker...
en zelfs dat niet.

gungnir
zaterdag 21 november 2009 @ 06:52 (#29) 
Gast, wat een zeiktopic zeg. Als ik over al dit soort zaken een topic zou hij wel wat langer zijn dan jouw zielige OP. Anyway, je maakt je veel te druk over kleine zaken. Ik denk dat het veel verstandiger is om na te denken over wie je echt bent in plaats van je te spiegelen aan anderen of wat je op tv ziet. Je hoeft niet uit te gaan als je dat niet wilt, er zijn zat mensen die op die manier niet graag socializen die hebben liever contact in kleine groepen of 1 op 1. En dat je je druk maakt over je gewicht, wat boeit het hoe zwaar je bent? Word je een beter mens als je 10 kilo zwaarder bent misschien?

Misschien kan deze link je wat opheldering verschaffen: persoonlijkheidstest niet iedereen is hetzelfde.

Succes en lighten up dude.

Seven.
NOT eight!
zaterdag 21 november 2009 @ 08:17 (#30) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:54 schreef OeJ het volgende:

[..]

To-taal niet, maar dan ook TO-TAAL niet, Seven.

En ik ga nu aantonen waarom...

Stel, Seven. jij bent in de hemel -dat klinkt al goed, he-, denk jij dat je nog steeds ongelukkig bent? Welnee!

Bedenk: de hemel is het paradijs, Alles is er - sex vooral, ja sex -, Wat je maar hebben wilt...dan hebben wij het over dingen die buiten onszelf liggen.

Ergo: als de omstandigheden maar goed genoeg zijn, kunnen wij makkelijk gelukkig zijn.
Wat een infantiele voorstelling van de hemel heb jij.

One, two, three, four, five, six,

Marrije
ja, met dubbel r
zaterdag 21 november 2009 @ 08:37 (#31) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:43 schreef Jamiroquai het volgende:

======= Kern =======

Wat is er mis?
Ik heb het gevoel dat ik geen échte vrienden heb, en dat ik moeite heb om vrienden te krijgen. Ik heb alleen mensen die ík wel ken, maar dat is niet wederzijds.

Bijvoorbeeld vrienden die je aan het begin van het jaar vaak ziet, maar op een of andere manier toch steeds minder. Alsof je losweekt van het groepje. Ze bellen je niet meer, gaan niet meer naar bekende ontmoetingsplaatsen, praten over dingen waar jij helemaal niets van weet, lopen samen weg zonder jou. Dat soort dingen. Alsof ze je langzaam(of redelijk snel) uit het groepje stoten omdat je irritante opmerkingen maakt ofzo.
wat verwacht jij van anderen en wat verwachten anderen van jou? wellicht zoek je aansluiting bij mensen die anders in het leven staan en val jij daarom sneller buiten de groep. Zoek aansluiting bij mensen die ook die 'bliep boing' acties hebben.
quote:
=== Slot ===
Theorieën
A. Kroegentochtmentaliteit bij vrienden: Ik ken iedereen(Niemand kent mij) en ik kan overal even kort een biertje doen. Ik neem de tijd niet om iemand beter te leren kennen en om een "stamkroeg" te maken. Ik kom en ga. Ik ben vergeten na 2 seconden.
misschien is d ekroeg niet de meest geschikte plek ook om dingen uit te diepen
quote:
B. Langzame verbanning: Door constante irritante opmerkingen of flauwe grappen of stilte(Die volgorde) word ik langzaam geweerd uit ieder groepje dat ik ken.
of laat jij je weren en moet je assertiever zijn?
quote:
C. Gedrag + Uiterlijk: Stille, dunne mensen worden simpelweg genegeerd tot ze spontaan dood gaan of zelfmoord plegen.
dat dun zijn is ondergeschikt, dat je stil bent kan wel een puntje zijn, niet iedereen heeft zin om dingen uit een stil iemand te trekken. Als je er vooral zelf last van hebt dat je stil bent kun je wel proberen wat opener te worden.
quote:
Vraagstukken aan iedereen
1. Kinderachtig Gek: Waarom heb ik dit? Waarom zeg ik soms spontaan "bliep bong" en maak ik soms geluiden als een ruimteschip als ik weer iets stoms doe. Het is compleet debiel!. Waarom is de enige uitweg dan een Stille of Cynische of Gemene "personage"?

2. Waarom voel ik dit? Ik heb een goede studie, doe aan sport en theater, heb een dak boven me hoofd, vriendin, ga vaker uit, ben voor Januari 55+ kilo en genoeg mensen die ik overdag zie. Waarom wil ik zo graag bij een "Groepje" horen en waarom lukt dat me niet?
wat verwacht je dat het je oplevert om bij een groepje te horen? wat zoek je daar? en zou je dat misschien ook op een andere manier kunnen krijgen?
quote:
3. Waarom denk ik altijd dat andere mensen veel vaker uitgaan. Waarom associeer ik dat meteen met "het leuk hebben" en waarom denk ik dat uitgaan een positievere invloed heeft op hun leven i.p.v. binnen studeren?
misschien jezelf wat minder meten aan anderen?
quote:
Prive-vraagstukken,maar dan openbaar gemaakt.
4. Wat wil ik écht?
lijkt me zinvol om je verwachtingen goed in kaart te brengen
quote:
5. Waarom doe ik mijn huiswerk niet en ga ik Youtube filmpjes kijken als ik buiten kon zijn of huiswerk kon maken?
wat levert het je op om te weten waarom, sommige dingen is een kwestie van niet lullen maar poetsen
quote:
6. Is alles opgelost met goede vrienden? Wat moet ik met die vrienden doen? Uitgaan?
1 goede vriend levert misschien meer op dan 3 en wat je doet kan van alles zijn, samen sporten, samen bankhangen, samen gamen, samen ja eh, je kunt alles wel samen doen
quote:
Mijn vragen aan jullie zijn dus vragen 1,2 en 3 hierboven
Gedeeltelijk voor mezelf opgeschreven. Mss later updates etc. Het is 1:43, come on

Ons 3e wonder.

kless
morgen? waarom niet overmorgen
zaterdag 21 november 2009 @ 09:37 (#32) 
Van "Het is nooit goed." merk ik dat je eigenlijk meer duidt op "het kan altijd beter".

Dat kan ook altijd wel. Maar dat heeft wel een prijs.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM

Jamiroquai
...Consumers?
zondag 22 november 2009 @ 17:18 (#33) 

Mijn Personality Type:
quote:
About the INTP
Expert Quotes & Links

"INTPs are relatively easy-going and amenable to most anything until their principles are violated, about which they may become outspoken and inflexible. They prefer to return, however, to a reserved albeit benign ambiance, not wishing to make spectacles of themselves."
- INTP Profile (TypeLogic)

"The INTP is above all a thinker and his inner (private) world is a place governed by a strong sense of logical structure. Every experience is to be rigorously analysed, the task of the INTP's mind is to fit each encountered idea or experience into a larger structure defined by logic."
- An INTP Profile (intp.org)

"INTPs live in the world of theoretical possibilities. They see everything in terms of how it could be improved, or what it could be turned into. They live primarily inside their own minds, having the ability to analyze difficult problems, identify patterns, and come up with logical explanations. They seek clarity in everything, and are therefore driven to build knowledge. They are the "absent-minded professors", who highly value intelligence and the ability to apply logic to theories to find solutions."

- Portrait of an INTP (The Personality Page)
"The Architects' distant goal is always to rearrange the environment somehow, to shape, to construct, to devise, whether it be buildings, institutions, enterprises, or theories. They look upon the world -- natural and civil -- as little more than raw material to be reshaped according to their design..."
- The Portrait of the Architect Rational (iNTp) (Keirsey)

"INTPs contribute a logical, system-building approach to their work. They like being the architect of a plan, because of the scheming and thinking involved, far more than being the implementer of that plan. Implementation tends to be drudgery. They are content to sit back and think about what might work, given their view of the situation. INTPs may ignore standard operating procedures. The hours that they spend are not what is important to them, but rather the completion of their thought process"
- INTP - The Wizard (Lifexplore)

"likes solitude, not revealing, unemotional, rule breaker, avoidant, familiar with the darkside, skeptical, acts without consulting others"
Klinkt erg bekend.

Support Kiva!

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 17:22 (#34) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Jamiroquai het volgende:
Mijn Personality Type:
[..]

Klinkt erg bekend.
Ah ja, herken ik ook heel sterk! Net als de rest van fok. Je hebt geen reet aan dat soort testjes, ze zijn enorm nietszeggend. Ik ben volgens vele testen een tweeling, hoogbegaafd, hooggevoelig, een nieuwetijdskind, ik heb ADHD én autisme volgens de testen op internet.

Gast, je bent 18. Je bent psychisch een beetje uit balans. Komt wel goed na je 25ste. Tot die tijd is het roeien met de riemen die je hebt en het voor jezelf via praktische oplossingen zo aangenaam mogelijk maken.

Jamiroquai
...Consumers?
zondag 22 november 2009 @ 17:25 (#35) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah ja, herken ik ook heel sterk! Net als de rest van fok.
Volgens mij wil 99% van FOK! juist niet veranderen...?

Maarja, kan ook goede cold read zijn, ja

Support Kiva!

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 17:27 (#36) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Jamiroquai het volgende:

[..]

Iedereen denkt toch graag van zichzelf dattie openstaat voor verandering?

Maanvis
Centuries in a Lifetime
zondag 22 november 2009 @ 17:34 (#37) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Jamiroquai het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk onderzocht dat 60% van je persoonlijkheid bepaald wordt door je genen en 40% door je omgeving. Er is maar weinig te veranderen.

Lente! :)

Snikch
Living in pain is inevitable
zondag 22 november 2009 @ 18:14 (#38) 

Wat ik me zo maar even afvraag he: als je zo een buitenbeetje bent, heel erg verlegen bent, en nooit de deur uit komt enzo. Hoe heb je dan die leuke vriendin gekregen? Dan doe je toch iets goed lijkt me?

And everything you once believed you must leave it all behind..

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 18:33 (#39) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk onderzocht dat 60% van je persoonlijkheid bepaald wordt door je genen en 40% door je omgeving. Er is maar weinig te veranderen.
Bron?

Rikketik
Snargleblagh
zondag 22 november 2009 @ 18:48 (#40) 

Je hele post is een opsomming van onzekerheden, TS. Dat is het echte probleem. Je vindt jezelf een zielig hoopje mens en daarom zal de rest van de wereld dat ook wel vinden. Ik zou zeggen, test het eens uit. Je zal versteld staan.

ADD - Attention Defi... huh?

Just_Shut_Up
Moments we forget...
zondag 22 november 2009 @ 21:02 (#41) 

Veel te veel analyse, minder nadenken en meer genieten etc etc.

There is no rehab for stupidity.

Twizu
Komt in vrede
maandag 23 november 2009 @ 10:07 (#42) 

Je hebt in ieder geval wel humor!

Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
Twizu, een topuser naar mijn genoegen
alleen heeft hij nooit wat toe te voegen...

Maanvis
Centuries in a Lifetime
maandag 23 november 2009 @ 10:15 (#43) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 18:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bron?
Dat kreeg ik afgelopen week in de mail van zo'n 'weetje van de dag' site, dus dan zal he twel waar zijn .

Maanvis
Centuries in a Lifetime
maandag 23 november 2009 @ 10:17 (#44) 

TS is trouwens een aandachtshoer aangezien ie niet op mijn post reageert.

08gnoT.
Kilroy was here
maandag 23 november 2009 @ 10:40 (#45) 

Hmm ik herken wel dingen die je zegt, maar ik heb me er nooit druk over gemaakt eigenlijk. Even een tvp, ik wil dit wel volgen.

fs180
hi lo-fi
maandag 23 november 2009 @ 11:06 (#46) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:54 schreef OeJ het volgende:

[..]

To-taal niet, maar dan ook TO-TAAL niet, Seven.

En ik ga nu aantonen waarom...

Stel, Seven. jij bent in de hemel -dat klinkt al goed, he-, denk jij dat je nog steeds ongelukkig bent? Welnee!

Bedenk: de hemel is het paradijs, Alles is er - sex vooral, ja sex -, Wat je maar hebben wilt...dan hebben wij het over dingen die buiten onszelf liggen.

Ergo: als de omstandigheden maar goed genoeg zijn, kunnen wij makkelijk gelukkig zijn.

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 11:17 (#47) 

TS, je geeft zelf aan dat je vooral het groepsgevoel en het hebben van echte vrienden mist.

Ik heb het gevoel dat dat deels zit in het feit dat je geneigd bent je op jezelf te richten in plaats van je echt teinteresseren in anderen. Stop wat meer moeite in mensen, ga diepere gesprekken aan eninteresseer je echt in hen. Ik durf te wedden dat dat dan ook andersom gebeurt (zoals ook bij je vriendin eigenlijk)

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:09 (#48) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 10:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kreeg ik afgelopen week in de mail van zo'n 'weetje van de dag' site, dus dan zal he twel waar zijn .
. Van de 'weetjes van de dag' kun je amper wetenschappelijke objectiviteit verwachten.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:10 (#49) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef Maanvis het volgende:
TS is trouwens een aandachtshoer aangezien ie niet op mijn post reageert.
Wat valt daar nou op te zeggen dan?

Maanvis
Centuries in a Lifetime
maandag 23 november 2009 @ 12:20 (#50) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

. Van de 'weetjes van de dag' kun je amper wetenschappelijke objectiviteit verwachten.
Ongefundeerde bullshit.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
index       relaties & psychologie       sociologie & maatschappij
Is het dan nooit goed?!
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500