index       relaties & psychologie      relaties & liefde
PI Mijn vriendin wil op dansles. Ik niet. Ze gaat nu toch...
Topicgallery™ :
sokingat
zaterdag 21 november 2009 @ 01:05 (#1) 
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.

Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.

Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...

Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.

Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.

Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.

Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.

Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)

dankuwel

DuchessX
Gelukkig!
zaterdag 21 november 2009 @ 01:08 (#2) 

quote:
is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?
Vraag het je vriendin. Antwoord zij bevestigend, zal je haar op haar woord moeten vertrouwen.

Ik hou van jou!
Trots!!!
Happy mama!

LasTeR
Oeh lálá
zaterdag 21 november 2009 @ 01:08 (#3) 

Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.

Zie je wel, heb ik toch gelijk!

GoodGovernance
zaterdag 21 november 2009 @ 01:08 (#4) 
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.

trovey
Nachtoele
zaterdag 21 november 2009 @ 01:09 (#5) 

Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.

Optimist tot in de kist

fs180
hi lo-fi
zaterdag 21 november 2009 @ 01:10 (#6) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef LasTeR het volgende:
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

druppelkut
huppelt een beetje
zaterdag 21 november 2009 @ 01:10 (#7) 

beetje jaloers?

Chauffeurs, verenigt u HIER

SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
zaterdag 21 november 2009 @ 01:13 (#8) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Beetje veel.

We spend the last half hour in the back room celebrating me...
And now I feel a little cheap, yeah!

Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
zaterdag 21 november 2009 @ 01:13 (#9) 

Ga zelf lekker dansen, komt later nog te pas.. probleem opgelost...

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...

vosss
That's foxxx in english
zaterdag 21 november 2009 @ 01:13 (#10) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Les 1 in welke relatie dan ook: vertrouw niemand.Zelfs jezelf niet.

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

sokingat
zaterdag 21 november 2009 @ 01:14 (#11) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?

fs180
hi lo-fi
zaterdag 21 november 2009 @ 01:14 (#12) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?

"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

trovey
Nachtoele
zaterdag 21 november 2009 @ 01:15 (#13) 

Dansen is ook acteren van gevoelens die een dans moet uitstralen.

Optimist tot in de kist

Maanvis
Centuries in a Lifetime
zaterdag 21 november 2009 @ 01:15 (#14) 

Wat tof dat mensen van voor de 2e wereldoorlog hier ook kunnen posten. De techniek staat voor niets!

Lente! :)

druppelkut
huppelt een beetje
zaterdag 21 november 2009 @ 01:16 (#15) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Beetje veel.
Inderdaad. Daar past maar 1 smiley bij:

Appelblauwzeegroen
zaterdag 21 november 2009 @ 01:16 (#16) 

Pffft, mijn vriend had ook deze klacht. Maar omdat ie zelf niet wil, ga ik niet thuis op de bank zitten en te denken: ik wil graag salsadansen. Dus ik heb ook een danspartner gezocht, geen lelijke man, maar verder dan dansen gaat het echt niet hoor!!

Inmiddels is mijn vriend eraan gewend en vindt ie het alleen maar leuk dat ik iets heb gevonden waar ik zoveel plezier uit haal (het dansen dan he, niet de danspartner )

SebasM
Lolmahahaha
zaterdag 21 november 2009 @ 01:17 (#17) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder.
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?

Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace

druppelkut
huppelt een beetje
zaterdag 21 november 2009 @ 01:18 (#18) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?

Appelblauwzeegroen
zaterdag 21 november 2009 @ 01:20 (#19) 

Enne, mocht ik bij mezelf merken dat ik mijn danspartner té leuk zou gaan vinden, dan zou ik ruilen van partner. Mijn relatie is me meer waard. Net zoals ik verwacht dat hij, wanneer hij een collega te leuk zou gaan vinden, het contact daarmee op een laag pitje zou zetten.

Logisch toch?

fs180
hi lo-fi
zaterdag 21 november 2009 @ 01:21 (#20) 

quote:

[..]

Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Ja! Ik vind dat je er toch wel iets teveel achter zoekt, ze vindt het leuk, het geeft haar plezier, en jij kon meegaan, maar je wou liever niet. Logisch dat ze toch een partner nodig heeft, (spreekwoord zal ik achterwege laten ) alleen jij beeld je waarschijnlijk teveel in hoe jij het met haar zou zien. Zij heeft nu een danparnter, het is geen liefdespartner en het verschil is ook erg groot. Hoe jij haar ziet zegt niets over hoe hij haar ziet, een vriendin haalt mij ook wel eens over, maar dar blijft gewoon een vriendin en de dans doet daar niet aan af.

Relax, en probeer minder doomsenarios te verzinnen. Desnoods vertel je haar hoe je voelt, dat je bang bent dat zij het als meer zal zien. Maar ga aub niet vragen om te stoppen of ga opeens zelf meedoen. Het zit in jouw hoofd en jij moet eraan 'werken' maar ze kan er wel mee helpen.
Die vriend weet natuurlijk ook van jullie relatie af en zal dat vast niet opeens kapot willen maken, draai het eens om, waarom zou er wel iets veranderen

verleiding
kernel panic
zaterdag 21 november 2009 @ 01:24 (#21) 

Dan moet je haar toch vertrouwen..

Jambolaai de bek vol vlaai, de bek vol pudding. Aj niet vrččt sloa ik ow een hasseschudding.

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] zaterdag 21 november 2009 @ 01:24 (#22) 

ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub

'Met een banaan door het water, later'
foto's! kijk dahan! | Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom | computerproblemen? Hardwarestop helpt! Nageltjes!

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
zaterdag 21 november 2009 @ 01:25 (#23) 

bah oud bollig hoor dansles...ieuw
tijd voor een nieuwe dinnie dude

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!

LasTeR
Oeh lálá
zaterdag 21 november 2009 @ 01:27 (#24) 

Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!

Zie je wel, heb ik toch gelijk!

Stereotomy
CRYSTALISE:::::::::::::::::::
zaterdag 21 november 2009 @ 01:27 (#25) 

Het Grote Salsa-topic

Ken vele verhalen van kerels die het niks vonden dat hun vriendin op Salsa wil, toch maar 1x meegegaan, en nu zijn ze het fanatiekst van de twee.

Salsa is best wel een intieme dans, maar dat kan ook behoorlijk discreet uitgevoerd worden. Wacht maar totdat ze bachata moet doen tijdens de les.

[TK] Dwarsfluit - Yamaha 211SII
.
Polderposh

druppelkut
huppelt een beetje
zaterdag 21 november 2009 @ 01:28 (#26) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Nee, want daar staat nooit een lekkere instructeur voor

Panzerknacker666
hallo!
zaterdag 21 november 2009 @ 01:30 (#27) 

je hebt het niet over voor je vriendin om mee te gaan?

Shiv? Check. Pipe? Check. Hammer? Check. Axe? Check. Subject? Check. Location? Check. Desire? Check. Vengeance? Check.

Stereotomy
zaterdag 21 november 2009 @ 01:36 (#28) 

Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.

.
Polderposh

Trekfiets
ik trek fietsen
zaterdag 21 november 2009 @ 01:36 (#29) 
Is er geen salsa les voor de Wii?

sokingat
zaterdag 21 november 2009 @ 02:12 (#30) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.

Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.

2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.

Stereotomy
zaterdag 21 november 2009 @ 02:18 (#31) 

Tja,

Salsa is natuurlijk leuker als je partner echt knap is.

Maar ten eerste geloof ik niet in vreemdgaan als je relatie goed is, ten tweede heb je grote kans dat die toekomstige danspartner van haar er geen reet van kan en dan is Salsa allesbehalve intiem en ten derde als ze vreemdgaat betekent het toch gewoon dat zij niet bij je pastte?

Nouja, eigenlijk zijn 1 en 3 dezelfde argumenten.

Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.

.
Polderposh

Appelblauwzeegroen
zaterdag 21 november 2009 @ 02:21 (#32) 

TS:Je bent gewoon zielig en jaloers. Triest gewoon dat je dat je vriendin niet gunt omdat jij zo onzeker bent.

Ik hoop dat ze toch gewoon gaat

spoor4
Spoort niet
zaterdag 21 november 2009 @ 02:41 (#33) 

Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.

49R
zaterdag 21 november 2009 @ 02:54 (#34) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:41 schreef spoor4 het volgende:
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
En dat heeft niets met die salsa lessen te maken

Xennia
gekroond
zaterdag 21 november 2009 @ 02:56 (#35) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Ja en zij wilde helemaal niet dat jij niet met haar intiem willde dansen.

CP69
zaterdag 21 november 2009 @ 03:06 (#36) 

GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .

http://i39.tinypic.com/afd2x1.jpg

49R
zaterdag 21 november 2009 @ 03:09 (#37) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef CP69 het volgende:
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
Ha ha ha, érg geruststellende mededeling

sokingat
zaterdag 21 november 2009 @ 03:34 (#38) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef 49R het volgende:

[..]

Ha ha ha, érg geruststellende mededeling
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.

CP69
zaterdag 21 november 2009 @ 03:46 (#39) 

in een relatie breng je soms gewoon "offers" om je partner te plezieren ...

een offer brengen of misshien beter gezegd "water in de wijn doen" is niet altijd leuk , maar JE DOET DAT NU

EENMAAL OMDAT JE DIE ANDER LIEFHEBT ..

In mijn afgelopen relaties heb ik ook veel dingen tegen mijn zin gedaan zoals het ergste wat er is ...

zondag naar haar ouders of familie meegaan

nee , laat mij dan maar liever die wekelijkse Salsa-Zooi (ik hou helemaal niet van Salsa trouwens) met haar doen ... , dan kan ik tenminste nog net doen of ik het leuk vind.

http://i39.tinypic.com/afd2x1.jpg

molleymijsje
zaterdag 21 november 2009 @ 05:10 (#40) 
tip:
zeik niet je lijkt wel een wijf

Terpentin07
Je ziet er gelikt uit!
zaterdag 21 november 2009 @ 05:12 (#41) 

Je kan niet je hele leven aan de bar blijven staan...

tyrant
zaterdag 21 november 2009 @ 07:32 (#42) 

Wil me er niet mee bemoeien maar ga voor haar met haar mee man, als je ben geweest zal je zien dat je het wel leuk vind en anders kan je altijd nog zeggen dat je past.

Snikch
Living in pain is inevitable
zaterdag 21 november 2009 @ 07:48 (#43) 

Persoonlijk zou ik in jouw situatie ook niet lekker in mijn vel zitten hoor. Maar ik ben dan ook een tikkeltje jaloers waar ik nog steeds aan moet werken dus dat zou meer aan mij liggen dan aan die meid. Want als zij zegt dat het onschuldig is dan moet je haar vertrouwen!

Maar aan de andere kant, ik was gewoon meegegaan voor haar! Samen dingen doen is toch juist iets dat je wilt? Nou en als het een keer iets is dat je normaal gesproken niets interesseert, wees blij dat ze haar passie met jou wil delen man!!

And everything you once believed you must leave it all behind..

bendk
zaterdag 21 november 2009 @ 07:59 (#44) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !

nothing will change without a rebel

JumpingJacky
zaterdag 21 november 2009 @ 08:26 (#45) 
quote:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet gelukt
quote:
Handig he, als je daarna thuiskomt...
quote:

Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....

Hoe oud jong zijn jij en je vriendin eigenlijk?

"People who work sitting down get paid more than people who work standing up"
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"

lichtekooi
niet zwaar dus.
zaterdag 21 november 2009 @ 09:16 (#46) 

Je stelt je aan

Je stelt je zelfs heel erg aan.

Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.

sheonlydreams86
zaterdag 21 november 2009 @ 09:26 (#47) 

Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.

Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.

Heremeteit
alweer een poort
zaterdag 21 november 2009 @ 09:52 (#48) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:

[..]

Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.

Marrije
ja, met dubbel r
zaterdag 21 november 2009 @ 10:00 (#49) 

Ik vind dansen ook te intiem om wekelijks met een andere vent dan mn eigen naar salsales te gaan. Andersom zou ik dat ook niet accepteren.

En over dat: volgende stap je vriendin verbieden naar het winkelcentrum te gaan, ik mag toch hopen dat ze daar niet met haar lichaam tegen dat van een ander aanstaat? In mijn beleving is dat niet normaal, maar ik zal wel een uitzondering zijn. Dat maakt het niet minder valide overigens.

Ons 3e wonder.

Haushofer
zaterdag 21 november 2009 @ 10:38 (#50) 

Dansen is inderdaad iets intiems, en je ziet dan ook veel relaties opbloeien tijdens het dansen

Maar ff serieus: ik ken veel mensen die hun partner niet hebben als danspartner, en dat gaat verder prima. Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen. Heeft bij mij ook gewerkt, en het valt reuze mee Je vriendin heeft groot gelijk dat ze met iemand anders gaat dansen. Ze ligt tenslotte niet bij je aan de ketting. Tenminste, dat neem ik dan voor het gemak maar aan.

Ik zou er trouwens 0 problemen mee hebben als m'n vriendin met iemand anders zou dansen. Ik denk omdat we een goede relatie hebben en ik haar vertrouw. Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.

bravo
Proud Odery player!
zaterdag 21 november 2009 @ 10:38 (#51) 

Van dit soort topics snap ik nou nooit iets. Vertrouw je jezelf en je vriendin in een relatie of niet? Wat een gezeik zeg. Ik weet dat ik mijn vriendin kan vertrouwen en andersom. Als zij wil dansen met iemand, dan mag ze dat doen, daar wordt ik niet warm of koud van. Ik weet namelijk dat ze niet voor niets mijn vriendin is, en dat ze van mij houdt.

Het lijkt echt alsof je je eigen vriendin niet vertrouwd, en als je dat wel doet, wat zeur je dan!

There's no point in living if you can't feel alive

Haushofer
zaterdag 21 november 2009 @ 10:41 (#52) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
Ja, ik ook. Bij mij moet het volle enthousiasme nog komen, maar het is sowieso erg leuk om zoiets samen met je vriendin te gaan doen. Dan hoef je het dansen an sich in beginsel niet eens zo fantastisch te vinden.

Maar ergens voorzie ik een TS die met een biertje op de bank z'n vriendin wekenlang laat salsadansen met een knappe dude die hij niet kent, wat vervolgens weer een fijn topic hier gaat opleveren nadat ze na de 10e les in een geile bui bij die dude thuis door is gegaan met salsaën

Marrije
ja, met dubbel r
zaterdag 21 november 2009 @ 10:44 (#53) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.

Ons 3e wonder.

Ringo
als een rollende steen
zaterdag 21 november 2009 @ 10:44 (#54) 

Haha, TS laat zomaar met zijn meisje sollen. Omdat ie liever lui is dan moe.

Bye TS.

I'm just a slow emotion replay of somebody I used to be

Haushofer
zaterdag 21 november 2009 @ 10:45 (#55) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.
Jij stelt "dansen" gelijk aan "plukken"? Tsja, misschien moet de vriendin van TS dan maar op schaken, heeft ze ook geen lichamelijke contacten

Haushofer
zaterdag 21 november 2009 @ 10:47 (#56) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
(behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen

JumpingJacky
zaterdag 21 november 2009 @ 22:28 (#57) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen
Maar ja, ik heb niet de indruk dat andere oplossingen wel op tafel blijven liggen bij hem

Nero22
It's the hat
zaterdag 21 november 2009 @ 22:43 (#58) 

Maar TS, waarom wil je nou niet op Salsa? Bang dat je je heupen moet bewegen ofzo?

Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles en ik keek er ook enorm op tegen. Na de eerste les was ik al helemaal om.

En kom op, je bent gewoon jaloers.

InvisiSig©

Stereotomy
zaterdag 21 november 2009 @ 22:44 (#59) 

Hm, van je ouders op dansles moeten is nieuw voor mij. Instrument moeten bespelen kende ik al.

Maar nu je het zegt, 't is natuurlijk wel een speelde manier om quasi intiem te zijn met iemand van het andere geslacht, waarbij je als man leert te leiden en als vrouw gedwee leert te volgen , dus sociaal gezien kan het alleen maar positief effect hebben op je latere leven.

.
Polderposh

Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
zaterdag 21 november 2009 @ 22:46 (#60) 

Het is niet onschuldig, maar als ze ondanks je bezwaren toch doorzet ziet ze die gast gewoon wel zitten, en wil ze op die manier voorzichtig aftasten of ze hem misschien leuker vindt dan jou. Als je hier goed mee om kan gaan kan je punten scoren, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.

Marokkaanse konijnen zijn ook zacht lief en schattig.
Wilder's Kamervragen over Kinderen voor Kinderen

Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
zaterdag 21 november 2009 @ 22:49 (#61) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?

Life only gives you what you decided you can have!

Karina
Woman
zaterdag 21 november 2009 @ 22:49 (#62) 

Zeur niet zo, laat haar lekker dansen. Als ze dat nou leuk vindt? Als je het zo vervelend vindt dat ze met een ander danst, tja, dan zal je dus toch zelf mee moeten gaan.

"Heaven has no rage like love to hatred turned.
Nor hell a fury like a woman scorned."

Haushofer
zaterdag 21 november 2009 @ 23:16 (#63) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles...
WTF, het topic wordt nog mooier

EviL_AleX
Cynic & Vicious Academic
zondag 22 november 2009 @ 18:49 (#64) 

Allereerst: Ik heb niet alle reacties gelezen, maar je hebt de volgende opties:

1. Ga zelf mee op dansles
Die ken je al en wil je niet horen, maar om compleet te zijn staat het er toch.

2. Vertrouw haar
Je zegt dit al te doen, maar toch ben je bang voor dingen. Dit strookt niet met elkaar. Je vertrouwt haar dus niet, of je hebt te weinig vertrouwen in je relatie/zelf.

3. Los hem op
Simpel, ruim die andere gast uit de weg(en elke andere persoon die daarna komt). Wees creatief.

4. Stop haar
Maak het haar onmogelijk om op salsa-les of wat dan ook te gaan.

5. Stop de salsa-les
Lijkt op nummer 3, vereist nog meer creativiteit.

Er zijn nog meer opties, maar deze lijken me voldoende. Tenzij je een einde maken aan de relatie en/of je eigen leven ook wenst te overwegen.

Oh, en je zult haar nooit kunnen stoppen wat betreft andere mannen aantrekkelijk vinden. Vindt daar maar snel vrede mee.

CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.

drijfhout
aufwiedersehen
zondag 22 november 2009 @ 18:53 (#65) 

quote:
....
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)

dankuwel
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.

Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.

Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.

Ik pak mijn brommer en ik ga.

Haushofer
zondag 22 november 2009 @ 18:54 (#66) 

Maar...maar... 1 avond in de week gaan dansen betekent 1 avond in de week dat je niet kansloos met pils op de bank kunt hangen

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 19:01 (#67) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.

Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.

Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.
Bovendien, heb je de ogen wel eens gezien van een meisje die niet (zo goed) Salsa kan dansen, maar die jij als betere Salsa danser over de vloer zwiert? Da's dezelfde blik die men heeft bij een kruising tussen een Brad Pitt-encounter en de Python in de Efteling.

Bonuspunten

Maar voor je zover bent, ben je al wel een jaar en een heeeeeleboel irritaties / misstappen / chagarijnige danspartners verder.

.
Polderposh

JumpingJacky
zondag 22 november 2009 @ 19:24 (#68) 
In 2012 is het probleem opgelost. Tot die tijd even volhouden.

Friek_
Bach is tof.
zondag 22 november 2009 @ 20:38 (#69) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen.
Idd. Gewoon even meegaan, ook wat aan je eigen ritmegevoel werken en je doet nog eens wat leuks samen.

Plus ze danst niet met één of andere kerel.

"Rapists and murderers may be the victims, according to you. But I, I call them dogs, and if they're lapping up their own vomit the only way to stop them is with the lash..."
- The Big Man, Dogville

Cat_Tank
Is not amused
zondag 22 november 2009 @ 20:41 (#70) 

Ik ken genoeg meiden die een vriend hebben en op salsa of tangolessen zitten met een andere vent. Hoewel je je danspartner beter leert kennen en je inderdaad dicht op elkaar staat te swingen, heeft geen van de ladies ooit gevoelens gekregen voor hun danspartner. Al gauw wordt het dansen een leuke sport wat je toevallig met een vaste partner doet. Hoeft echt niet seksueel te zijn.

En nee, je kent niet genoeg psychologie, je bent gewoon paranoďde. Je kan het woord psychologie niet eens spellen, dus ga je alsjeblieft druk maken over hoe je van die jaloerse en bezitterige gevoelens afkomt voor je vriendinnetje de handdoek in de ring gooit

SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong

Ireyon
zondag 22 november 2009 @ 21:30 (#71) 

Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.

Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.

West-Brabanders, verenigt u!

Nero22
It's the hat
zondag 22 november 2009 @ 21:37 (#72) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:16 schreef Haushofer het volgende:

[..]

WTF, het topic wordt nog mooier
Iets met "onderdeel van je opvoeding"...
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.

Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.

Dat dus. De dansschool is echt geen verkapte parenclub hoor.

InvisiSig©

Dark_Angelus
Zwoar.
[ FOK!fotograaf ] zondag 22 november 2009 @ 21:38 (#73) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub

Ik ging het even visualiseren

Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+

JumpingJacky
zondag 22 november 2009 @ 21:40 (#74) 

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 21:40 (#75) 

quote:
Nobody puts baby in a corner!

.
Polderposh

Lady_1989
zondag 22 november 2009 @ 21:42 (#76) 
quote:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..

Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
zondag 22 november 2009 @ 21:47 (#77) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:

Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 21:49 (#78) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.

Salsa is meer teasen. Merengue is hossen. En de Bachata, hm... da's wel een beetje schuren. Maar alvorens je de Bachata goed doet ben je alweer een half jaartje - jaartje verder.

Overigens denk ik niet dat TS's probleem de lessen zijn. Da's een vrij veilige omgeving. Salsa feestjes en café's echter zijn stikvol goed leidende latino's die zijn vriendin wel eens het licht uit haar ogen gaan dansen.

Weer de tip voor TS: ga een les meedoen. Leer je ook andere mensen kennen. Of koop een Carribische Burka voor je vriendin.

.
Polderposh

Ireyon
zondag 22 november 2009 @ 21:51 (#79) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoor En het verschil wat er is, versterkt mijn punt alleen maar want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme. TS moet zich misschien meer zorgen maken als z'n vriendin de Engelse Wals of Rumba ging dansen..

West-Brabanders, verenigt u!

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 21:52 (#80) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme.
Oudhollandsche klompendansch?

.
Polderposh

Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
zondag 22 november 2009 @ 21:52 (#81) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.

Salsa is meer teasen.

Met salsa duw je je halve lijf in tal van bewegingen half rijdend tegen iemand op. Met een wals dans je "statig" en stijlvol En dan ook nog die outfits

Maar TS moet óf zelf gaan dansen óf niet miepen. Hij heeft de keuze toch nog?
Hij had ook een vriendin kunnen hebben die al zegt dat ze "iets voor zichzelf" wilt doen en dus al een danspartner uitkiest.

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 21:53 (#82) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Met salsa duw je je halve lijf in tal van bewegingen half rijdend tegen iemand op.
Nee, da's de bachata. Ik krijg het warmst van mijn partner van de bachata. Van Salsa niet zo. Maar sommige shines voor de dame vind ik er wel uit zien.

.
Polderposh

Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
zondag 22 november 2009 @ 21:54 (#83) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoor
Jaja, je snapt wel wat ik bedoel

Nnelis
zondag 22 november 2009 @ 22:08 (#84) 

Ts moet maar een gaan kijken op een dansles. 9 van de 10 keer wissel je heel de tijd van partner. Verder sta je lekker tegen elkaar aan te zweten, dus echt sensueel is het niet. Mijn vriendin wilde Zouk dansen, heeft wel iets weg van Salsa, ik ben mee gegaan maar toch tot de conclusie gekomen dat mijn autochtone heupen daar niet geschikt voor waren.

Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken. De meeste tijd ben je meer op de pasjes aan het letten dan op je danspartner...

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 22:10 (#85) 

Ah Zouk

Zouk > Bachata > Salsa > Merengue

.... qua geilheid.

.
Polderposh

Nnelis
zondag 22 november 2009 @ 22:24 (#86) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ah Zouk

Zouk > Bachata > Salsa > Merengue

.... qua geilheid.
Dat dus, na het kijken van dat bovenste filmpje begrijp je m'n punt

ReWout
zondag 22 november 2009 @ 22:38 (#87) 
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 22:43 (#88) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.
Maar vertrouwt hij zichzelf wel als hij gaat dansen met een ander, wat onherroepelijk gaat gebeuren?

.
Polderposh

Lady_1989
zondag 22 november 2009 @ 22:45 (#89) 
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt je

en je bent niet jaloers TS, jaloers zijn is iemand t niet gunnen, je gunt het je vriendin, maar bent gewoon super onzeker

maar het lijkt mij als je een goede relatie hebt dat dit allemaal moet kunnen en als zij gevoelens heeft voor jou ze niet snel dat voor een ander krijgt. en het feit dat ze op haar ex lijkt.. hoeft niks te betekenen, het is niet voor niks haar EX

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 22:56 (#90) 

Als ze vreemdgaat was ze toch niet goed voor jou. 2 vliegen in één klap opgelost.

.
Polderposh

Frosting
So Jazzy!
zondag 22 november 2009 @ 22:58 (#91) 

Wat een onzin..... ik zit al 2 jaar lang op salsa en ben meerdere mensen tegen gekomen die gewoon getrouwd/ een relatie hebben en zonder hun partner zijn gaan dansen.
Vreselijk z'n vent die zn vrouw wil claimen.

Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!

ReWout
zondag 22 november 2009 @ 22:59 (#92) 
I trust everyone. I just don't trust the devil inside them.

Mute_Me
zondag 22 november 2009 @ 23:01 (#93) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt je

en je bent niet jaloers TS, jaloers zijn is iemand t niet gunnen, je gunt het je vriendin, maar bent gewoon super onzeker

maar het lijkt mij als je een goede relatie hebt dat dit allemaal moet kunnen en als zij gevoelens heeft voor jou ze niet snel dat voor een ander krijgt. en het feit dat ze op haar ex lijkt.. hoeft niks te betekenen, het is niet voor niks haar EX
De enige nuttige post in het topic. Ik begrijp je gevoelens wel, maar het is of zelf dansen of ze gaat met die gast. Dat laatste is geen probleem als je haar en die gast vertrouwd, en er gewoon over kan praten. Je kan ook zelf gaan dansen, iets waar ik zelf ook tegenop zou zien. Maar heel misschien vind je stiekem toch wel tof. Zo heb ik in een grijs verleden ooit nog eens voor de grap 3 avondjes country gedanst, hartstikke gezellig.

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.

Stereotomy
zondag 22 november 2009 @ 23:01 (#94) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 22:58 schreef Frosting het volgende:
Wat een onzin..... ik zit al 2 jaar lang op salsa en ben meerdere mensen tegen gekomen die gewoon getrouwd/ een relatie hebben en zonder hun partner zijn gaan dansen.
Vreselijk z'n vent die zn vrouw wil claimen.
Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?

.
Polderposh

Xaryna
zondag 22 november 2009 @ 23:02 (#95) 

Denk je nou echt dat die danslessen er alleen op gericht zijn om elkaar op te geilen?
Op dansles leer je dansen. Dat kun je nog niet. Dus gaat het houterig en ben je héél erg bezig met de pasjes. Vooral in het begin denk je echt neit aan hoe het eruit ziet. Pas als je zo goed kan dansen dat je het soepeltjes vanzelf kunt doen, heb je voldoende concentratie over om op je partner te letten.

Verschil met dansen bij het uitgaan zit hem er ook in dat je dan jezelf gewoon laat gaan. Als je alleen maar aan al je bewegingen en pasjes zit te denken raak je niet echt opgewonden.

Trouwens, is het niet een beetje heel egoďstisch om eerste te zeggen 'ik wil niet dansen' en het haar dan ook eigenlijk willen verbieden? Ze heeft lang geprobeerd om jou mee te krijgen, ga dan ook niet zeuren als ze het opgeeft en dan maar iemand anders meeneemt. Want dat is hij - een 'dan hij maar' keuze. Omdat JIJ niet wilde. En na de dansles komt ze dan gezellig thuis om met jou te knuffelen. Mochte ze dan toch onverhoopt geil zijn geworden, kun jij dat mooi gebruiken.

Chocoladetaartjes.

Frosting
So Jazzy!
zondag 22 november 2009 @ 23:07 (#96) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?
Tuurlijk, maar ik heb mij ook wel eens aangetrokken gevoeld tot een collega. Voor de danspartners die gelukkig getrouwd waren was het salsa dansen niets meer dan een avondje uit.

Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!

doos05
zondag 22 november 2009 @ 23:23 (#97) 
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
In 2012 is het probleem opgelost. Tot die tijd even volhouden.

Intuit
zondag 22 november 2009 @ 23:23 (#98) 
..

[ Bericht 49% gewijzigd door Intuit op 22-11-2009 23:25 ]

nikky
Get the fuck out of my way
[ Milf ] zondag 22 november 2009 @ 23:31 (#99) 

"Nee schat, ik wil niet dus mag jij ook niet"

TS is een jankert. Je vriendin is niet je bezit. Het zou mooi worden dat wanneer jij iets niet wilt, zij niet mag van jou. !! Of je gunt haar het dansen of je gunt haar het dansen met jou erbij.

Zelf zit ik nu twee jaar op salsa. Het is gewoon gezellig, leert nieuwe mensen kennen waarmee je een gezamelijke interesse deelt. Wij wisselen constant van danspartner door de les heen. Dit zodat je niet aan één partner gewent raakt en dus echt leert dansen. Dit zal waarschijnlijk ook in haar lessen zo zijn.

Wanneer ze straks elk salsafeest gaat aflopen zou ik mij zorgen gaan maken.

PAS OP!! ONDERSTAANDE UITDRUKKING VALT ONDER AMBTENAREN HUMOR
Ambtenaren zijn feitelijk gesubsidieerde werklozen.

t1m0k
maandag 23 november 2009 @ 00:25 (#100) 
Als jij niet wil dansen en zij wel moet je er maar mee kunnen leven dat een andere kerel met zn tengels aan dr zit.

Twin1983
maandag 23 november 2009 @ 05:16 (#101) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef GoodGovernance het volgende:
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.
Zij staat niet in haar recht om hem voor zo het blok te zetten.

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.

Uiteindelijk is ze 1x geweest ofzo.

Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....
WAT MOEST JE MET DAT WIJF, WAAROM RAAK JE HAAR OP ZO`N MANIER AAN ?!?!?

Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.

Ja ik ben jaloers en ik zou niet anders willen.

Gordijn
Handig
maandag 23 november 2009 @ 05:36 (#102) 

Die gast gaat haar lekker palen jonge.

-Strawberry-
maandag 23 november 2009 @ 07:24 (#103) 

quote:

[..]

Ik denk dat je hier gelijk hebt, maar je kunt het haar ook niet verbieden. Probeer niet de jaloerse vriend uit te hangen, dat werkt juist heel erg in je nadeel. Ik snap verder wel waarom je ermee zit. Als ze uiteindelijk toch verliefd wordt op die jongen, dan zal je het snel genoeg merken. Je denkt niet dat ze vreemd zal gaan, dus.
Maar de salsa is voornamelijk lust en het lijkt me niet dat ze jou laat gaan voor lust alleen. En leuke jongens kan ze overal wel ontmoeten, dus heb vertrouwen dat zij alleen jou wil en daarom anderen niet ziet staan.

-Strawberry-
maandag 23 november 2009 @ 07:30 (#104) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.

Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....

Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.

Je hebt helemaal gelijk. Als zij weet dat je het er zo moeilijk mee hebt, zou ze er eigenlijk niet mee door moeten gaan. Blijkbaar is het iets wat ze heel erg graag wil. Verbieden kan lijden tot ruzie, ze moet het uit zichzelf voor jou niet willen doen. Want inderdaad, in een situatie als salsa met een knappe jongen elke week kán lijden tot gevoelens die je in normale situaties niet had gehad. Hoeft niet natuurlijk. Heb vertrouwen dat zij hoe dan ook bij jou wil blijven, jullie hebben immers al heel wat opgebouwd.

-Strawberry-
maandag 23 november 2009 @ 07:31 (#105) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef bravo het volgende:
Van dit soort topics snap ik nou nooit iets. Vertrouw je jezelf en je vriendin in een relatie of niet? Wat een gezeik zeg. Ik weet dat ik mijn vriendin kan vertrouwen en andersom. Als zij wil dansen met iemand, dan mag ze dat doen, daar wordt ik niet warm of koud van. Ik weet namelijk dat ze niet voor niets mijn vriendin is, en dat ze van mij houdt.

Het lijkt echt alsof je je eigen vriendin niet vertrouwd, en als je dat wel doet, wat zeur je dan!
Verliefd worden op een ander kan altijd, zeker als je dit soort situaties gaat opzoeken met een andere knappe man. Dat staat verder los van de relatie, gaat soort van automatisch.
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..

Marrije
ja, met dubbel r
maandag 23 november 2009 @ 08:42 (#106) 

quote:

[..]

Ons 3e wonder.

Some-Lady
maandag 23 november 2009 @ 09:36 (#107) 

quote:

[..]

Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.

2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.
Dat vetgedrukte zinnetje is heel duidelijk. Zij wil dansen, jij wilt dat ze dat niet doet. Ik begrijp je angsten, maar ik heb jarenlang gedanst, met of zonder partner, en als je al jarenlang danst gaat dat idee ook helemaal niet meer op, van sexy. Dan word dansen gewoon een sport, gecombineerd met wat acteerwerk, want in een dans zit een emotie die geacteerd moet worden, zoals al eerder in dit topic word gezegd. Het enige advies dat ik je kan geven is proberen te werken aan je zelfvertrouwen, want ze kiest voor jou, niet voor die vent.

Wat is er wat je zo verschrikkelijk vind aan dansen? Ga eens een keer met haar mee, of vraag haar een keer om eens iets voor te doen met jou. Ik zou het toch een keer proberen om met haar mee te gaan, misschien vind je het wel heel leuk om te doen!

Trouwens, ze wil het ook niet met een andere kerel, ze heeft t als eerste aan JOU gevraagd. Jij zei nee. Stel je voor dat jij iets wilt doen wat je echt leuk vind, bijv, gitaarspelen, maar je vriendin vind dat je te veel herrie maakt, en wilt liever niet dat je het thuis doet, maar jij zou bijvoorbeeld kunnen oefenen bij een meid die je kent. hoe zou jij reageren als zij zegt ' ik wil niet dat je wilt gitaarspelen, en al helemaal niet bij een andere meid' dan denk jij toch ook 'fuck it, gitaar spelen is mijn hobbie, en als je niet wilt dat ik het bij een andere meid doe dan moet je maar accepteren dat ik af en toe thuis herrie maak?'

Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
maandag 23 november 2009 @ 11:00 (#108) 

quote:

Haushofer
maandag 23 november 2009 @ 11:16 (#109) 

quote:

Waarom zou je ook anders willen. Het maakt het leven immers zo makkelijk.

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 11:25 (#110) 

Stel je niet zo aan, TS. Zij wil graag dansen, jij niet. Ze heeft je notabene meegevraagd en jij weigerde.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.

CyclingGirl
Meesteres in fietsen
maandag 23 november 2009 @ 11:28 (#111) 

En dit is dan nog Salsa les. Toen ik naar Salsa les ging werden we door onze leraar aangemoedigd om alle Salsa feesten af te gaan om te oefenen. Dus als zij ook nog naar die feesten ga dan danst ze nog met meer van die mooiboys.

De zweep erover!

ReWout
maandag 23 november 2009 @ 11:28 (#112) 
quote:

[..]

_!

onderscheid
maandag 23 november 2009 @ 11:48 (#113) 
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.

Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan genoot en met haar venusheuvel over die collega schuurde, en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.

Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door onderscheid op 23-11-2009 12:14 ]

nikky
[ Milf ] maandag 23 november 2009 @ 11:50 (#114) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef onderscheid het volgende:
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.

Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.

Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.
!!

Right

Some-Lady
maandag 23 november 2009 @ 11:54 (#115) 

quote:

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

als ik zo'n vent als jou zou hebben zou ik het ook uitmaken ja...
psycho gast

Barbusse
Geneuzel
maandag 23 november 2009 @ 11:58 (#116) 

quote:

Psycho Killer
Qu'est-ce que c'est?
fa fa fa fa fa fa fa fa fa fa better
Run run run run run run run away
OH OH OH

Psycho Killer
Qu'est-ce que c'est?

Aut viam inveniam, aut faciam
Whe're you think you're going with this, Ikea-boy?

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] maandag 23 november 2009 @ 12:04 (#117) 

what the fuck ....

ohh troll...

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

Snowcold
IJskonijntje
maandag 23 november 2009 @ 12:06 (#118) 

quote:

[..]

Mag ik even zeggen dat dit een ZEER egoďstische gedachte is? Sorry hoor, maar die moest ik er wel even uitpikken. Misschien dat het al eerder gezegd is, maar ik kom dit net tegen.

Zij wil graag dansen, maar jij verwacht dat ze zoiets speciaals alleen met jou doet? Fout! Het gaat haar niet om iets speciaals doen met iemand, het gaat haar om het dansen zelf! En daarom hoef jij je ook helemaal niet druk te maken. En dat jij helemaal 'geil' en 'intiem' is, dat overdrijf je wel een beetje. Op den duur wen je inderdaad aan elkaar en kun je dat loskoppelen. Niet elk (professioneel) danskoppel is een stel, dacht je dat echt? En dan maar niet te spreken over het feit dat die mannen niet altijd op vrouwen vallen....

Maar het belangrijkste is: Vertrouwen! Dat zij het misschien warm van elkaar kunnen krijgen kan nog steeds niet tippen aan liefde en een diepgaande, langdurige relatie.

We have gone back to the start... <3

Some-Lady
maandag 23 november 2009 @ 12:21 (#119) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Niet elk (professioneel) danskoppel is een stel, dacht je dat echt? En dan maar niet te spreken over het feit dat die mannen niet altijd op vrouwen vallen....

dat ook nog eens, de beste dansers zijn meestal ontzettend homo!

sinterklaaskapoentje
qwerty
maandag 23 november 2009 @ 12:24 (#120) 

Ik ben als de dood dat mijn vriendin over deze vreselijke hobby zal beginnen.. dilemma's voor alle mannen...

het is PATAT
het is frikaNdel
sowieso schrijf je zo: sowieso
2 keer door de helft ben ik nog niet echt achter ;(

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 23 november 2009 @ 12:26 (#121) 

dat rotwijf wil duidelijk met hem naar bed

"I want to commit seppuku but I keep confusing it with bukkake."
Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] maandag 23 november 2009 @ 12:31 (#122) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben als de dood dat mijn vriendin over deze vreselijke hobby zal beginnen.. dilemma's voor alle mannen...
helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatie

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

sinterklaaskapoentje
qwerty
maandag 23 november 2009 @ 12:33 (#123) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatie
Als het zover komt zal ik helaas moeten toegeven, maar blij wordt ik er niet van.

het is PATAT
het is frikaNdel
sowieso schrijf je zo: sowieso
2 keer door de helft ben ik nog niet echt achter ;(

onearmedman
maandag 23 november 2009 @ 12:33 (#124) 

quote:

[..]

Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 23 november 2009 @ 12:40 (#125) 

quote:

[..]

Tuurlijk wel, ze kan en mag doen wat ze wil.
Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
quote:
Uhuh. Stoere taal hoor.
En dan vervolg je met.... :
quote:
Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er tijdens die 1e les achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

quote:
Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Als jullie nou 15 waren geweest ofzo, okee.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
quote:
Precies, de vrouw heeft maar te doen wat jij wilt, en anders niet !!!!
Laat je 'r ook gesluierd 5 meter achter je lopen op straat ?
quote:
Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?

Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger

onearmedman
maandag 23 november 2009 @ 12:42 (#126) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
[..]

Uhuh. Stoere taal hoor.
[..]

Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er na die 1e les gewoon achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

[..]

Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
[..]

[..]

Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt.
Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?
Hoezo bepaal jij wat jaloers is?

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 23 november 2009 @ 12:44 (#127) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Hoezo bepaal jij wat jaloers is?

Hij zegt notabene zelf dat ie jaloers is.
Anders lees je even voor je post ofzo

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 12:44 (#128) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:

deze grenzen stel je samen in een relatie.
Dat is niet hetzelfde als "die legt de ene partner op aan de andere"

Snowcold
IJskonijntje
maandag 23 november 2009 @ 12:49 (#129) 

quote:

[..]

Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.
Inderdaad, SAMEN. Dus hij niet alleen. Moet ze dan al haar hobby's opgeven omdat ze misschien dan een leuke vent tegen komt? Ook op een schildercursus kan een knappe leraar je nog wel eens helpen. Oh god, als hij zich maar niet over haar heen buigt, met zijn hete adem in haar nek! Wat zou er toch kunnen gebeuren?! Misschien pakt hij zelfs wel heel liefjes haar pols vast om haar te helpen tekenen!

Ik bedoel, kom op zeg. Mannen en ook vrouwen kom je overal tegen. Moet je dan elk 'risicogebied' gaan lopen ontwijken? Je zult net zien dat ze haar volgende vlam dan tegenkomt op haar werk ofzo.

Natuurlijk moet het wel bespreekbaar zijn, hij mag gerust zeggen wat hij erover denkt en zij ook. Uiteindelijk blijft het toch haar keuze om wel of niet te gaan dansen. Misschien moet hij sowiezo eerst even kijken hoe het gaat, voordat hij meteen gaat doemdenken. Achteraf kan het allemaal best meevallen en heeft hij er misschien ook geen problemen mee.

We have gone back to the start... <3

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
maandag 23 november 2009 @ 12:50 (#130) 

quote:

[..]

Want hij zou het natuurlijk direct accepteren als zij zou zeggen dat hij nooit meer zonder haar de kroeg in mocht ofzo

-Strawberry-
maandag 23 november 2009 @ 15:37 (#131) 

TS, leg aan haar uit waarom je er moeite mee hebt. Dat is het enige wat je kunt doen.

Salsanadia
maandag 23 november 2009 @ 15:37 (#132) 

Wat ben ik blij dat mijn vriend niet zo is.

Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.

Marrije
ja, met dubbel r
maandag 23 november 2009 @ 15:41 (#133) 

quote:

[..]

mee eens

Ons 3e wonder.

Haushofer
maandag 23 november 2009 @ 15:58 (#134) 

Zullen we anders ook een topic openen over de tot achterlijke proporties groeiende obsessie van sommige mannen voor sport en in het bijzonder voetbal?

Ik moet hier trouwens ook een beetje denken aan die vrouwen die dan mee gaan met hun kerel naar de open dagen van vliegbasissen. Komen die verrekijkers toch nog van pas

Friek_
Bach is tof.
maandag 23 november 2009 @ 16:32 (#135) 

quote:

[..]

Eigenlijk niet.

"Rapists and murderers may be the victims, according to you. But I, I call them dogs, and if they're lapping up their own vomit the only way to stop them is with the lash..."
- The Big Man, Dogville

Lady_1989
maandag 23 november 2009 @ 17:18 (#136) 
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

De enige nuttige post in het topic.
danku vond het idee van zumba trouwens ook wel iets! ik wilde zelf graag op salsadansen, alleen niet met n vreemde, kon niemand vinden.,., en nu doe ik wel eens zumba en ben ik toch met dansen bezig en er wordt veel salsa en spaanstalige ritmische muziek gedraaid..

Stereotomy
maandag 23 november 2009 @ 17:19 (#137) 

Na een les is de ander geen vreemde meer hoor.

Het valt me trouwens op dat overwegend degenen die zelf wél dansen het dansen niet als overlijk klef en intiem ervaart. En dat juist degenen aan de zijlijn met slechts een theoretisch idee van dansles denken dat het zo ontzettend eng is.

.
Polderposh

Appelblauwzeegroen
maandag 23 november 2009 @ 17:22 (#138) 

Jaloerse mannen zijn zo onaantrekkelijk.....

Stereotomy
maandag 23 november 2009 @ 17:22 (#139) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen mensen zijn zo onaantrekkelijk.....
Then again, ik kreeg van mijn ex altijd te horen waarom ik nooit jaloers leek . Dacht ze dat ik niks meer om haar gaf.

Vrouwen

.
Polderposh

Lady_1989
maandag 23 november 2009 @ 17:26 (#140) 
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen zijn zo onaantrekkelijk.....
jaloers=onzeker
ik vind dat het best kan in meer of mindere mate.,. je kunt de hele dag onzeker zijn en alles wat je partner doet onzeker van worden.. maar in zulke situaties kan het best zijn dat je daar onzeker over bent., niet jaloers, want je gunt het je vriendin best en wil haar ook niks verbieden

Twin1983
maandag 23 november 2009 @ 17:39 (#141) 
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[..]

Uhuh. Stoere taal hoor.
[..]

maar ze kwam er tijdens die 1e les achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

[..]

[..]

[..]

Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties. Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.

Het feit dat zij één keer naar Salsales is geweest geeft juist aan dat ik haar niets verboden heb ontdanks mijn jaloerse gedrag, ik heb in ieder geval mijn gedachtes erover kunnen uiten.
Voor eeuwig alles van je partner tolereren "Omdat dat zo hoort" leidt uiteindelijk juist tot vervelende situaties aangezien je amper de waarheid over je eigen gevoel kunt uiten.

En nee ik voel me er absoluut niet prettig bij als er een andere man een intiem ritueel als dansen met mijn vriendin ten uitvoer brengt. Als ik dat soort zaken mijn hele leven `maar moet accepteren` dan heb ik liever geen relatie, aangezien het me teveel frustreert.

Als jij zo`n verstandhouding wilt met je partner, be my guest, maar ik doe het my way.

fathank
Kom op dan!
maandag 23 november 2009 @ 18:44 (#142) 

Beter sluit je je vriendin op in de kelder. Dan hoef je ook niet na te denken over salsa les.

Grow some balls dude en loop niet te whinen over wat salsalessen die haar leuk lijken.

Sarcastische klootzak
Op zondag 8 maart 2009 14:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had ongelijk. Hele normale mensen komen er naar dat soort feesten. Ik neem me woorden terug. Gabbers zijn eigenlijk best wel lache!
Discogs

Xennia
gekroond
maandag 23 november 2009 @ 19:23 (#143) 

quote:

[..]

Misschien moeten jullie elkaar een burka aan doen?
Jij mag iemand geen 3 kussen geven en zij mag niet met een ander dansen?
Ik vind dit geen gezonde jaloezie meer hoor, maar pure bezittingsdrang.
Jullie beperken elkaar.

onearmedman
maandag 23 november 2009 @ 19:53 (#144) 

De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).

Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?

Xennia
gekroond
maandag 23 november 2009 @ 19:59 (#145) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:
De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).

Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?
Nou, de mensen in dit topic reageren op de vraag van TS:
''Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?''

En aangezien dit een discussieforum is, zijn hier verschillende inzichten over, veelal gebaseerd op persoonlijke ervaringen/referentiekaders.

Marrije
ja, met dubbel r
maandag 23 november 2009 @ 20:01 (#146) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:

Omdat men uitgaat van het gemiddelde en gemiddeld gezien vindt men maar dat het allemaal moet kunnen. Ik vind van niet, maar ik zie mijzelf dan ook vaak als uitzondering in dit soort situaties / discussies. Maakt me ook niet uit moet ik zeggen. Gelukkig denken mijn man en ik hetzelfde over dit soort dingen en dát is wat telt. Dat je samen geen gedonder hebt om dit soort dingen.

Ons 3e wonder.

Marrije
ja, met dubbel r
maandag 23 november 2009 @ 20:02 (#147) 

Wat ik trouwens wel sneu vind is dat TS in andere topics wordt toegebeten dat ie maar op dansles moet gaan

Ons 3e wonder.

mspoez
maandag 23 november 2009 @ 20:23 (#148) 

quote:
[Salsales, blabla]
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan?
[nog meer blabla]
dankuwel
Ja. Geen dank.

bananablues
maandag 23 november 2009 @ 20:40 (#149) 
Bij ons op les dans je echt maar heel even met je eigen partner, daarna wordt "doorgedraaid", dus uiteindelijk dans je met (bijna) alle anderen van de les. En dat is echt niet zo losbandig als bij het uitgaan kontjes schudden in een discotheek; je bent bezig iets te leren en daar zit meer de focus op. Sowieso moeten de meeste beginners nog leren goed met hun heupen te schudden tijdens het salsadansen .

Bij salsafeesten is het volgens mij wel een ander verhaal . Maarja, les zonder naar feesten te gaan is ook niet zo leuk.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9XB3HSufCRw[/youtube]

Marrije
ja, met dubbel r
maandag 23 november 2009 @ 20:56 (#150) 

-edit-verkeerde topic

Ons 3e wonder.

Issje
maandag 23 november 2009 @ 22:40 (#151) 

quote:
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.

Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.

Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...

Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.

Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.

Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.

Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.

dankuwel
wat doe je kansloos zeg ga gewoon dansen
mietje

A friend doesn't go on a diet because you are fat

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 10:01 (#152) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties.
Mja, maar als het al is omdat zij op dansles wil en jij wilt dat niet hebben gaan jullie nog een interessante toekomst tegemoet
quote:
Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.
Tuurlijk, je vriendin verbieden op dansles te gaan omdat jullie elkaar niet vertrouwen is heel gezond.
En als zij jou morgen verbiedt om met je maten de kroeg in te gaan - want je weet maar nooit welke meiden daar allemaal zijn - is dat ook heel gezond en dan zul je dat dus ook nooit meer doen. Toch ?
quote:
Het feit dat zij één keer naar Salsales is geweest geeft juist aan dat ik haar niets verboden heb ontdanks mijn jaloerse gedrag
En ondanks je stoere praat ala "Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that."
quote:
Voor eeuwig alles van je partner tolereren "Omdat dat zo hoort" leidt uiteindelijk juist tot vervelende situaties aangezien je amper de waarheid over je eigen gevoel kunt uiten.
Dat hoeft ook helemaal niet.
Ik zeg alleen maar dat jullie elkaar voor geen meter lijken te vertrouwen, meer niet

Waar ben je nou bang voor ?
Dat je vriendin na 5 weken dansen er met die gozer vandoor gaat ?
Mocht dat zo zijn, heb je dan sowieso niet nu al een probleem in je relatie ?
quote:
Als jij zo`n verstandhouding wilt met je partner, be my guest, maar ik doe het my way.
Prima, moet je helemaal zelf weten.
Het lijkt mij alleen enorm vermoeiend, zo'n relatie waarin je altijd bang bent en elkaar nooit vertrouwt.

GirlyGlue
plakt niet in de ogen
dinsdag 24 november 2009 @ 11:08 (#153) 
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Of je moet een gay danser voor je vriendin uitzoeken

SicSicSics
Never more!
dinsdag 24 november 2009 @ 11:22 (#154) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef GirlyGlue het volgende:
Beste topic-tip!

Ik zit op dansles... (Oh noes, me image! ) en geloof mij, dat is niet moeilijk!

Verder kan TS ook gewoon kappen met whinen, zich over zijn faalangst heenzetten en gewoon (Al doe je het voor haar!) meegaan!

Seconds from the end. What's it gonna be?
Pull the trigger bitch!

GirlyGlue
plakt niet in de ogen
dinsdag 24 november 2009 @ 11:25 (#155) 
Ik zou ontzettend graag op dansles willen maar ik heb geen mannelijke partner. Als ik nu een vriend zou hebben, dan zou ik hem gewoon dwingen om mee te gaan
Volgens mij gaat bijna iedereen het leuk vinden als je eenmaal de eerste stap gezet hebt.

Ik kijk altijd naar Strictly come dancing en het lijkt me een geweldig gevoel juist, om een vriend mee te nemen op dansles

onearmedman
dinsdag 24 november 2009 @ 11:42 (#156) 

quote:
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Dat jij loopt te soppen tijdens het dansen betekent niet dat professionele danseressen dat ook doen.

erodome
Zweefteef
dinsdag 24 november 2009 @ 11:51 (#157) 

quote:

[..]

Ik geloof het direct.

Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?

Kijk jij geen porno, mijmer je nooit over een mooie dame, wordt jij werkelijk nooit en te nimmer ook maar minimaal opgewonden van een ander?
Zolang je daar niets mee doet, het wegwaait en lekker naar huis gaat, wat is dan het probleem?

Dus als jij je meisje echt vertrouwd, wat is dan het probleem?
Dansen is niet alleen maar geil doen enzo, het is vooral je goed voelen in jezelf, je blij voelen, je lekker voelen en idd ook sexy voelen, het betekend niet gelijk ik geil op een ander, misschien juist wel meer een ik geil even lekker op mezelf, op mijn eigen gevoel.
Het helpt zelfbewust te worden en zelfverzekerd, het maakt gewoon dat je je goed voelt.

Hey dude, you're so uncool but he, that's allright
Like there's no need te get uptight
My eyes reflect the stars and a smile lights up my face
We're on a amazing flight in space

nikky
[ Milf ] dinsdag 24 november 2009 @ 12:00 (#158) 

quote:
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam .

Maanvis
Centuries in a Lifetime
dinsdag 24 november 2009 @ 12:07 (#159) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam .
Dan zit je duidelijk bij de verkeerde dansschool!

Lente! :)

onearmedman
dinsdag 24 november 2009 @ 12:11 (#160) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?

Kijk jij geen porno, mijmer je nooit over een mooie dame, wordt jij werkelijk nooit en te nimmer ook maar minimaal opgewonden van een ander?
Zolang je daar niets mee doet, het wegwaait en lekker naar huis gaat, wat is dan het probleem?

Dus als jij je meisje echt vertrouwd, wat is dan het probleem?
Dansen is niet alleen maar geil doen enzo, het is vooral je goed voelen in jezelf, je blij voelen, je lekker voelen en idd ook sexy voelen, het betekend niet gelijk ik geil op een ander, misschien juist wel meer een ik geil even lekker op mezelf, op mijn eigen gevoel.
Het helpt zelfbewust te worden en zelfverzekerd, het maakt gewoon dat je je goed voelt.
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.

Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).

[ Bericht 0% gewijzigd door onearmedman op 24-11-2009 13:16 ]

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 12:24 (#161) 

Voor zover ik weet hou je bij salsa-dansen je kleren aan

JumpingJacky
dinsdag 24 november 2009 @ 12:52 (#162) 
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere mannen (en vice versa).

Sander
Shut up and get to the point!
[ Moderator / Developer ] dinsdag 24 november 2009 @ 12:55 (#163) 

quote:

[..]

Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk.
[..]
Faal.

Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
Weblog - Foto's

onearmedman
dinsdag 24 november 2009 @ 13:16 (#164) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

, faalfout.

koekjestrommel
dinsdag 24 november 2009 @ 13:27 (#165) 
quote:

[..]

Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind.

Privé? Van wie, van jou? Haar lichaam is jouw eigendom niet

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 13:31 (#166) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.
Maar als je dansen vergelijkt met elkaar naakt zien heb je denk ik wel meer moeilijkheden in het leven en is het misschien inderdaad het best om aan een burka te denken.

onearmedman
dinsdag 24 november 2009 @ 13:34 (#167) 

quote:

[..]

Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.

Handschoen
14.gif
dinsdag 24 november 2009 @ 13:35 (#168) 

Waarom wil je niet mee dansen, dan is er geen probleem en kan jij tegen je tjik aan schuren

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.

onearmedman
dinsdag 24 november 2009 @ 13:35 (#169) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.
Maar als je dansen vergelijkt met elkaar naakt zien heb je denk ik wel meer moeilijkheden in het leven en is het misschien inderdaad het best om aan een burka te denken.
Jammer dat je niet met voorbeelden om kan gaan.

Prenzlauer
dinsdag 24 november 2009 @ 13:36 (#170) 

quote:

[..]

Van die types die het over HUN meisje hebben
Doe dan gelijk brandmerken. Maar waarom gaat TS dan niet gewoon een paar keer mee naar dansles, heb je in ieder geval kunnen zien of het daadwerkelijk zo erg is zoals jij jezelf voorstelt (overigens vind ik TS zich wel gedragen, volgens mij komt dit voort uit de angst dat jij alleen niet goed genoeg voor haar bent)

Gotta kick at the darkness until it bleeds daylight

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 13:38 (#171) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Van die types die het over HUN meisje hebben

Die snap ik niet,w at is daar mis mee ?
Waarom zou ik mijn vrouw niet mijn vrouw mogen noemen, moet ik 'ons aller vrouw' zeggen ofzo ?

Prenzlauer
dinsdag 24 november 2009 @ 13:43 (#172) 

het gaat om de nadruk die ze leggen op 'mijn' meisje. Dan gaat het niet meer om een relatie maar om het alleenrecht om intieme dingen met iemand te doen. Mag toch hopen dat jij je vrouw niet ziet als een yoghurt-container

Ripley
Smikeslut.
dinsdag 24 november 2009 @ 13:45 (#173) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.
Ze houdt er ook rekening mee, ze vraagt in eerste instantie hem mee.

Marrije
ja, met dubbel r
dinsdag 24 november 2009 @ 13:47 (#174) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef Prenzlauer het volgende:
het gaat om de nadruk die ze leggen op 'mijn' meisje. Dan gaat het niet meer om een relatie maar om het alleenrecht om intieme dingen met iemand te doen. Mag toch hopen dat jij je vrouw niet ziet als een yoghurt-container
Dat kan toch gewoon een onderdeel van de relatie zijn.

Ons 3e wonder.

CyclingGirl
Meesteres in fietsen
dinsdag 24 november 2009 @ 13:48 (#175) 

quote:

[..]

Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.

Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).
Jij vindt haar lichaam privé, maar het is wel HAAR lichaam. Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?

De zweep erover!

Stereotomy
dinsdag 24 november 2009 @ 14:08 (#176) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?

.
Polderposh

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 14:08 (#177) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !

Prenzlauer
dinsdag 24 november 2009 @ 16:49 (#178) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!

_Led_
Dr. Lenniger, I presume
dinsdag 24 november 2009 @ 16:54 (#179) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!
Ik zie ineens een ontstaansverhaal voor bepaalde culturen

GirlyGlue
plakt niet in de ogen
dinsdag 24 november 2009 @ 17:00 (#180) 
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan

Stereotomy
dinsdag 24 november 2009 @ 17:06 (#181) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:00 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan
Het eerste jaar wel ja.

Eerst goeie techniek, later styling erbij, niet andersom.

.
Polderposh

erodome
Zweefteef
dinsdag 24 november 2009 @ 21:13 (#182) 

quote:

[..]

Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.

We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.

Marrije
ja, met dubbel r
dinsdag 24 november 2009 @ 21:17 (#183) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.

We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).

Ons 3e wonder.

Marrije
ja, met dubbel r
dinsdag 24 november 2009 @ 21:19 (#184) 

Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.

Ons 3e wonder.

erodome
Zweefteef
dinsdag 24 november 2009 @ 21:22 (#185) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.

Marrije
ja, met dubbel r
dinsdag 24 november 2009 @ 21:24 (#186) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt

Ons 3e wonder.

erodome
Zweefteef
dinsdag 24 november 2009 @ 21:26 (#187) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.
Daar heb ik he niet over, er zijn dingen die gewoon echt tot de doodnormale dingen horen, waarbij de norm is dat dat ok bevonden is, dansles behoort echt bij dat veilige rijtje waarbij je echt raar opkijkt als daar problemen over gemaakt wordt.

Dat je overleg moet plegen voordat je naar een stripper gaat of iets in die geest lijkt me duidelijk en daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk, maar dansles zou niet eens een vraag moeten zijn.

erodome
Zweefteef
dinsdag 24 november 2009 @ 21:28 (#188) 

quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.
Dan ben je gewoonweg te jaloers en dat zit zonder twijvel jezelf en je partner dwars, komt de relatie niet ten goede.

Marrije
ja, met dubbel r
dinsdag 24 november 2009 @ 21:29 (#189)