index       brave new world
PI North American Union: Realiteit v
Topicgallery™ :
Lambiekje
vrijdag 20 november 2009 @ 22:07 (#1) 

Militairen die vallen onder het Amerikaanse NORTHCOM (Noordelijk Commando) krijgen volgens de officiële website van het 5de Amerikaanse Leger (1) een nieuwe schouderinsigne (zie foto), die in de kleuren van de VN is gesteld (blauw/oranje) en waarop de Verenigde Staten, Canada en Mexico als één geintegreerd geheel zijn afgebeeld (2). Het lijkt er dus sterk op dat de totstandkoming van de Noord Amerikaanse Unie, de afgelopen jaren vooral besproken op het alternatieve internet, binnenkort niet langer als 'complot' kan worden afgedaan, maar realiteit zal worden.

In het centrum van de nieuwe insigne is tevens de afbeelding van een moskee te zien. Dat zou een verwijzing zijn naar de acties van het 5de leger in Noord Afrika tijdens de Tweede Wereldoorlog. Tevens impliceert het ontwerp, waarin de Amerikaanse adelaar over het hele Noord Amerikaanse continent is geplaatst, dat het Amerikaanse 5de leger onder het commando van NORTHCOM staat, het militaire commando dat speciaal is opgericht om op te treden tijdens noodtoestanden in de VS en het hele Noord Amerikaanse continent (3).

bron

Leuk die insignes. Niks geen complotten. NAU is realiteit.

The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent. -- Bill Gates

zwartemarktplaats
Nodeloos kwetsend
vrijdag 20 november 2009 @ 22:13 (#2) 

Wel heel karig bewijs. Niet gewoon een plaatje van het continent?

ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʇɐɐʇs ʇsʞǝʇ ǝp ǝɯɯopɹǝʌpob

spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
vrijdag 20 november 2009 @ 22:13 (#3) 

oh

ok

Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.

Barcaconia
º ||||| º
vrijdag 20 november 2009 @ 22:18 (#4) 

Ik ben er zeer blij mee. Bedankt voor deze informatie.

Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet

GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
vrijdag 20 november 2009 @ 22:31 (#5) 

Dit zegt niks. Gewoon het gebied waar 5th army operationeel is.

'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”

Lambiekje
vrijdag 20 november 2009 @ 22:35 (#6) 

Of is dit waar Obama over gaat praten de 27ste. Hij heeft immers TV-tijd geclaimed op alle zenders.!?!

The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent. -- Bill Gates

Barcaconia
º ||||| º
vrijdag 20 november 2009 @ 22:37 (#7) 

Zou kunnen. Dan wachten we wel tot de 27e tot we verder posten in dit topic.

Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet

gorggg
vrijdag 20 november 2009 @ 23:37 (#8) 
Lambiekje, als het feit dat Canada, de VS en Mexico in één kleurtje worden afgebeeld betekent dat de NWO er stiekem één land van gaat maken, betekent dit dan dat de NWO van Rusland, Europa, Groenland + een groot stuk van Afrika ook één land wil maken?

Lambiekje
zaterdag 21 november 2009 @ 09:35 (#9) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:37 schreef gorggg het volgende:
Lambiekje, als het feit dat Canada, de VS en Mexico in één kleurtje worden afgebeeld betekent dat de NWO er stiekem één land van gaat maken, betekent dit dan dat de NWO van Rusland, Europa, Groenland + een groot stuk van Afrika ook één land wil maken?
[ afbeelding ]
hoho deze USNorthcom is ook maar een stichting instituut.. Je moet wel kennis hebben van wat er allemaal speelt in US. Het lijkt me niet al te gek om te concluderen dat USA falliiet is. Als je naar Agenda 21 kijkt of naar bv Alex Jones' Endgame.

mexamericanada wordt al wat maandjes geroepen. Zet daar tegenover dat het volgens sommige beleggers ook niet al te best gaat in China.. Zoals men weet houdt China USA in de lucht.

Onder tussen worden wij geheel leeg getrokken voor de Global Warming Hoax. Dat is gewoon echt verwerpelijk misdaad.

Onder tussen gaan de leugens over de griep ook maar door.

fruityloop
Emma Eend-fan (zie F&F)
maandag 23 november 2009 @ 11:12 (#10) 
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoho deze USNorthcom is ook maar een stichting instituut.. Je moet wel kennis hebben van wat er allemaal speelt in US. Het lijkt me niet al te gek om te concluderen dat USA falliiet is. Als je naar Agenda 21 kijkt of naar bv Alex Jones' Endgame.

mexamericanada wordt al wat maandjes geroepen. Zet daar tegenover dat het volgens sommige beleggers ook niet al te best gaat in China.. Zoals men weet houdt China USA in de lucht.

Onder tussen worden wij geheel leeg getrokken voor de Global Warming Hoax. Dat is gewoon echt verwerpelijk misdaad.

Onder tussen gaan de leugens over de griep ook maar door.
Wil je nu eerst een bedenken over wie we het nu hebben? Ik heb je dit soort "artikelen" zien posten over oa de Illuminati, de vrijmetselaars, de Joden, de VN, de Rockefellers, en de VS als land alleen. Welke gaat het nou worden?

Dat hele mexamericanada/nort american union verhaal komt iedere keer weer bovendrijven op internet, voornamelijk tijdens de Amerikaanse verkiezingen, en wordt aangevuld met de amero als tegenhanger van de euro. Mogelijk omdat ze in de VS wat jaloers zijn op onze stabiele munt, en veel uitgebreidere sociale vangnet? (wat overigens ook lang niet perfect is)

Heb je trouwens de eerste ontwerpen van de amero munt al gezien?

Doe mee op kapilands

index       brave new world
North American Union: Realiteit v
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500