Een vriendinnetje van mij heeft echt overbeharing, wordt er ook voor behandeld met hormonen en ze heeft laser laten doen op haar gezicht. Toen ze net haar eerste vriend had heeft ze het me laten zien omdat ze zich zorgen maakte wat hij zou vinden. Scheren is bij haar niet echt een oplossing want dan heeft ze een paar uur later stoppels. Een beetje zoals sommige mannen 's avonds de 5 o' clock shadow hebben zeg maar. Ze kan niet 's ochtends scheren en 's avonds nog glad zijn. Plus de ingegroeide haren / ontstoken haarzakjes en hoeveel tijd het kostte (drie kwartier voor alles) heeft ze uiteindelijk besloten om wat ze nog niet heeft kunnen betalen om te laten laseren, alleen kort te houden. Het is dus niet zo makkelijk als sommigen zeggen van gewoon goed ontharen. Het is bij haar wel wat verbetert met haar medicijnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel schrok toen ze het liet zien. Ik dacht dat het gewoon wat donkerder en meer zou zijn dan bij mij, maar het was net of ze schaamhaar heeft waar ik van die doorzichtige dunne hier en daar haartjes heb, en waar bij mij schaamhaar zit leek het gewoon echt een vachtje. Je zag geen huid er meer doorheen schemeren ook al had ze het netjes kort gedaan met de tondeuse. Ik vind dat echt zielig, als je dat hebt. Gelukkig vond dat vriendje het geen probleem en zijn ze heel lang bij elkaar al, maar jeetje