index       seksualiteit
PI Behaarde vrouwen
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
Topicgallery™ :
capricia
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 18:56 (#26) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

haha ja kan ook, ik deed in het begin alles helemaal bijhouden, maar ja nu weet ik dat me vriend me accepteerd, en als ik er dan even geen zin en tijd voor heb dan doe ik het dagje niet ofzo..
Een dagje overslaan maakt toch niet zo uit? Al sla je het een week over!
En het ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid beharing en de kleur. Iemand met donker haar en een super blanke huid, ja, die moet het wellicht wat beter bijhouden dan iemand met blond haar.

Adames
Klara!
vrijdag 20 november 2009 @ 19:00 (#27) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf wel mooi, eigenlijk...een klein beetje haar.. Zo van dat het geschoren is, maar toch al weer een week geleden..dus voorbij de stoppels...
Heb dan liever kort bijgehouden dan af en toe scheren. Wil geen rode huid krijgen van die stoppels
Sowieso vind ik beetje haar echt niet erg.

reclame!: [TK] (ICT) boeken te koop

capricia
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 19:02 (#28) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Heb dan liever kort bijgehouden dan af en toe scheren. Wil geen rode huid krijgen van die stoppels
Sowieso vind ik beetje haar echt niet erg.
Eens. Vind het vaak wel juist heel erg opwindend om een beetje haar te zien en te voelen. Nogmaals: Kaal is ook maar gewoon zo....kaal...

Lano
V van Vrouw
vrijdag 20 november 2009 @ 19:31 (#29) 

ik scheer elke dag alles, ook m'n benen, ik kan niet tegen stoppels figuurtjes zijn wel geyl

[ Bericht 31% gewijzigd door Lano op 20-11-2009 20:45 ]

ฝัน

capricia
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 20:09 (#30) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Lano het volgende:
ik scheer elke dag alles, ook m'n benen, ik kan niet tegen stoppels :$ figuurtjes zijn wel geyl
Figuurtjes kan alleen met donkere beharing...bij blond zie je dat niet echt..

picardmike
vrijdag 20 november 2009 @ 20:34 (#31) 

Kwam een keer een vrouw tegen die scheerde haar benen express niet uit feministische overwegingen.

Een behaarrde kut voelt aan als een opgewarmde oven.

Oh was ik maar een eunuch die net niet goed gecastreerd was, dan had ik vrouwen geleerd wat hun moeder hen niet geleerd had:)

Dipkip
vrijdag 20 november 2009 @ 22:00 (#32) 
Een vriendinnetje van mij heeft echt overbeharing, wordt er ook voor behandeld met hormonen en ze heeft laser laten doen op haar gezicht. Toen ze net haar eerste vriend had heeft ze het me laten zien omdat ze zich zorgen maakte wat hij zou vinden. Scheren is bij haar niet echt een oplossing want dan heeft ze een paar uur later stoppels. Een beetje zoals sommige mannen 's avonds de 5 o' clock shadow hebben zeg maar. Ze kan niet 's ochtends scheren en 's avonds nog glad zijn. Plus de ingegroeide haren / ontstoken haarzakjes en hoeveel tijd het kostte (drie kwartier voor alles) heeft ze uiteindelijk besloten om wat ze nog niet heeft kunnen betalen om te laten laseren, alleen kort te houden. Het is dus niet zo makkelijk als sommigen zeggen van gewoon goed ontharen. Het is bij haar wel wat verbetert met haar medicijnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel schrok toen ze het liet zien. Ik dacht dat het gewoon wat donkerder en meer zou zijn dan bij mij, maar het was net of ze schaamhaar heeft waar ik van die doorzichtige dunne hier en daar haartjes heb, en waar bij mij schaamhaar zit leek het gewoon echt een vachtje. Je zag geen huid er meer doorheen schemeren ook al had ze het netjes kort gedaan met de tondeuse. Ik vind dat echt zielig, als je dat hebt. Gelukkig vond dat vriendje het geen probleem en zijn ze heel lang bij elkaar al, maar jeetje

capricia
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 22:02 (#33) 

Ik ken ook een vrouw met overbeharing. Dat komt door haar hormonenkuur om zwanger te kunnen worden. Ze vind het zooo ontzettend rot. Ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om haar daarover uit lachen...vind het heel vervelend voor haar.

Ms.Sjaakz
SuperGirl Swagg [on]
vrijdag 20 november 2009 @ 22:42 (#34) 

Vrouwen met super lang (liefst rood) okselhaar.

Give it to me right or don't give it to me at all

Arctica
vrijdag 20 november 2009 @ 22:44 (#35) 

Okselhaar vind ik ook niks, maar om nou te eisen dat een vrouw constant kaal is en bij de eerste stoppeltjes naar het scheermesje grijpt vind ik te ver gaan.

PalmRoyale
Life's a bitch.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:13 (#36) 

M'n vriendin heeft vanwege oproepdiensten niet altijd tijd om te scheren. Hoort bij het leven hoor en als ze stoppeltjes op haar benen of tussen haar benen heeft is dat voor mij echt geen afknapper.

Ze vindt het trouwens heerlijk als ik haar scheer met mijn straight razor (zo'n uitklapbaar scheermes). Eerst haar benen masseren, dan met een kwast inzepen en scheren. Daar kan zelfs Veet niet tegen op zegt ze.

People should not fear their government. The government should fear its people.
http://www.kilometerheffing-nee.nl
http://www.vrijbit.nl
www.privacymatters.nl

starla
>dEAR<
vrijdag 20 november 2009 @ 23:16 (#37) 

Hax Pax Max Deus Adimax

capricia
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 23:18 (#38) 

Yak!

appelflappen
vrijdag 20 november 2009 @ 23:19 (#39) 

Niet bepaald appetijtelek, of hoe dat ook heet

Sj0rs
vrijdag 20 november 2009 @ 23:26 (#40) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft echt overbeharing, wordt er ook voor behandeld met hormonen en ze heeft laser laten doen op haar gezicht. Toen ze net haar eerste vriend had heeft ze het me laten zien omdat ze zich zorgen maakte wat hij zou vinden. Scheren is bij haar niet echt een oplossing want dan heeft ze een paar uur later stoppels. Een beetje zoals sommige mannen 's avonds de 5 o' clock shadow hebben zeg maar. Ze kan niet 's ochtends scheren en 's avonds nog glad zijn. Plus de ingegroeide haren / ontstoken haarzakjes en hoeveel tijd het kostte (drie kwartier voor alles) heeft ze uiteindelijk besloten om wat ze nog niet heeft kunnen betalen om te laten laseren, alleen kort te houden. Het is dus niet zo makkelijk als sommigen zeggen van gewoon goed ontharen. Het is bij haar wel wat verbetert met haar medicijnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel schrok toen ze het liet zien. Ik dacht dat het gewoon wat donkerder en meer zou zijn dan bij mij, maar het was net of ze schaamhaar heeft waar ik van die doorzichtige dunne hier en daar haartjes heb, en waar bij mij schaamhaar zit leek het gewoon echt een vachtje. Je zag geen huid er meer doorheen schemeren ook al had ze het netjes kort gedaan met de tondeuse. Ik vind dat echt zielig, als je dat hebt. Gelukkig vond dat vriendje het geen probleem en zijn ze heel lang bij elkaar al, maar jeetje
Dat is wel ernstig. Een Nederlandse?

Live out of your imagination, not your history.

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
vrijdag 20 november 2009 @ 23:32 (#41) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Sj0rs het volgende:
Zodra het vast te pakken is en duidelijk aanwezig.
Koop een opblaasdolly die is tenminste kaal en van plastic!

En niet menselijk!

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
vrijdag 20 november 2009 @ 23:33 (#42) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:19 schreef appelflappen het volgende:
Niet bepaald appetijtelek, of hoe dat ook heet
...Nou je werd er best wel opgewonden van hoor!
Jawel best wel!!!!

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!

Arctica
vrijdag 20 november 2009 @ 23:33 (#43) 

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
vrijdag 20 november 2009 @ 23:34 (#44) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef Arctica het volgende:
[ afbeelding ]

...Beetje prehistorische menschjes zijn dat.... wel sneu

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain

Arctica
vrijdag 20 november 2009 @ 23:36 (#45) 

Ik geloof dat die geshopt is, maar ben niet zeker

Edit: Jep, hij is geshopt.
Combinatie van Khalid Sheikh Mohammed en Rose O'Donnell. Zij was er niet zo blij mee

appelflappen
vrijdag 20 november 2009 @ 23:36 (#46) 

Ze zijn met en tijdmachiene naar hier gehaald, ze zagen een licht! ze kwamen uit hun grot met stok in aanslag mocht er iets misgaan! en Flits Klats Boem Pispaal, ze waren in 20 November 2009 23:36

jongegast
zaterdag 21 november 2009 @ 00:26 (#47) 
ik vind het niet erg. ik heb ook een grote bos haar, die langer is dan mijn lul in slappe toestand

Dipkip
zaterdag 21 november 2009 @ 00:38 (#48) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Sj0rs het volgende:
Dat is wel ernstig. Een Nederlandse?
Ja gewoon nederlands ja. Brunette, met blauwe ogen. Geen donker type, meer een bleke zeg maar. Heel blank. Het is niet zoals op dat plaatje bij haar, trouwens. Ze heeft ook geen borsthaar zoals dat, wel haar bij haar tepels trouwens zei ze maar die haalde ze iedere dag weg dus dat zag je niet. Ze heeft gewoon het zelfde beharingspatroon als ik maar dan gewoon alles veel erger. Ze heeft geen mannelijk beharingspatroon bedoel ik. Ik ben het zelfde als zij qua haar en huid kleuren en het is echt absurd hoe erg het verschilt tussen ons.

kellyxoxo
zaterdag 21 november 2009 @ 00:41 (#49) 

ieuw!!

?

KimmyHead
zaterdag 21 november 2009 @ 01:28 (#50) 
Als de dame waar ik sex mee ga hebben een mooie bos schaamhaar op haar kut heeft zitten word ik helemaal GEK ... VAN GEILHEID wel te verstaan.

Wat mij betreft weer de nieuwe mode en het valt mij op dat er meer mensen zijn die zo denken!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
index       seksualiteit
Behaarde vrouwen
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500