abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 10 maart 2000 @ 13:01:00 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_251965
Ik volg het pas sinds een paar dagen, daarvoor zo nu en dan gekeken. Wel alles hier gevolgd, dus ben ik redelijk op de hoogte
Maar sinds een paar dagen is dit veranderd in een programma van grote klasse... ik zit op het puntje van m'n stoel. Niets menselijk is hen vreemd
Prachtig om te zien dat een paar mensen op elkaar gepropt zulke reacties geven.
Romantiek, haat, liefde, verdriet alle emoties komen aan bod. Ben ik nu slecht???
Weet ik veel, weet wel dat ik er van geniet.
Heerlijk om deze mensen nederlands te horen praten. Nee, dit is geen afzeiken, ik vind het prachtig om te horen hoe hier een totaal andere invulling aan onze taal gegeven wordt
Vergelijking bus en bb is niet van toepassing, totaal andere setting !!!!
Complimenten, ook deze groep mensen is het gelukt om mij even van de computer los te weken
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 13:09:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_251966
Ik dacht even dat de dagklus voor de werkers was om een eigen soort Esperanto te ontwikkelen met als doel een goed gesprek 'op nivo' met een neushoorn en een giraffe op te zetten.
  Admin vrijdag 10 maart 2000 @ 13:15:00 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_251967
quote:
op 03-10-2000 om 01:09 PM schreef cynix het volgende:
Ik dacht even dat de dagklus voor de werkers was om een eigen soort Esperanto te ontwikkelen met als doel een goed gesprek 'op nivo' met een neushoorn en een giraffe op te zetten.


Dubbele bonus voor de buspassagiers, opdracht ruimschoots behaalt

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 13 maart 2000 @ 21:41:00 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_251968
Het is niet alleen schitterende tv, zelfs de Volkskrant gaat zich er nu mee bemoeien!
Is dit het teken dat het beter gaat met het programma???
Voor mij kan het iig niet meer stuk, ook vanavond weer, puntje van m'n stoelwerk!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 13 maart 2000 @ 22:00:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251969
Hetzelfde verhaal als met BB toendertijd. In het begin keken er nog weinig en naarmate de tijd vorderde begon het al populairder te worden.

  maandag 13 maart 2000 @ 22:30:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_251970
Maar de opdrachten worden dan ook steeds spectaculairder: Schijt opruimen, aquariumruiten zemen, ja misschien zelfs wel een paar echte (!) straatstenen leggen.
Hier komen ongetwijfeld buitenlandse cameraploegen op af!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')