quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef Kreator het volgende:Hallo,
Ik had pasgeleden een bedrijfs-uitje en dat liep redelijk goed. Zo halverwege de avond heb ik een vrouwelijk collegaatje geplayd en die was daar wel van gecharmeerd. Dus wij naar buiten, beetje brommers kiek'n.
Anyway, toen liep het een beetje uit de hand en op het eind van de avond heb ik ook nog een andere (getrouwde) collega versierd (kennelijk) en daar werd ik de volgende ochtend naast wakker. Met een enorme kater. Niet vanwege haar, maar door de drank.
Maar goed, nu wil dus die ene collega wel eens kijken of we een relatie kunnen beginnen en die andere wil sex. Op zich best wel een prettige situatie dus, ware het niet dat zij dus naast elkaar zitten en het van elkaar niet weten. Dat was echter nog wel te overleven, ik heb voor hetere vuren gestaan... maar vanmiddag vertelde de getrouwde collega dus dat ze zwanger was (van mij zegt ze, omdat ze geen sex met haar man heeft). Ze was van plan haar man te verlaten met haar 2 kinderen, omdat ze met mij verder wilde.
Ik heb gezegd dat ik daar even over na moet denken. Die ander is tenslotte ook nog in the picture en die heeft geen kinderen en is ook wel leuk.
Wat zal ik doen?
Groetjes,
Krea.
Direct naar de politie gaan en zeggen dat je bent verkracht door die secretaresse

. Ze heeft wat in je drankje gedaan tijdens het bedrijfsuitje waardoor je out ging. Als je zo lam was als je zegt dan zijn er vast mensen die gezien hebben dat je met die getrouwde snol wegging. Eenmaal in bed ben je door haar misbruikt met als enige doel zwanger worden zodat ze een flinke smak geld opstrijkt. Als gevolg daarvan ontsla je die zwangere (onwerkbare situatie) en dan heb je tijd genoeg om die stagiare te palen

.
En volgende keer een condoom gebruiken