abonnement Unibet Coolblue
pi_74935989
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, volgens mij heb ik 'm door! 't Gaat alleen eeuwen duren, zo te zien...
De bootleg staat vanavond ook wel als mp3 op het backstreets forum.
pi_74936217
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

De bootleg staat vanavond ook wel als mp3 op het backstreets forum.
Voor die tijd hoop ik 'm toch wel binnen te hebben. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74937520
Ooeh, alleen al een extra collectors item vanwege Greetings integraal! Niet mijn favoriete album (alhoewel, Lost in the flood, saint in the city, growing up... ) maar deze concerten zijn zoooo goed!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74937669
Heb de bootleg binnen en hij klinkt erg goed!!

Growin' Up ook erg gaaf met het verhaal hoe The Big Man Clarence Clemons bij de band kwam.
The Angel wat een gaaf nummer is dat zeg.
pi_74938229
Merry Christmas, Baby. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74939382
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merry Christmas, Baby. .
Jij ook, schat!
pi_74955963
Mm deze tour in totaal 190 verschillende nummers gespeeld, lijkt me niet slecht
Tijd voor een leuke tour compilatie met 190 MP3tjes, met de verschillende gespeelde nummers =)

Dit lijkt me ook heel mooi nieuws:

Bruce had, net als in Baltimore, aan het einde van 'American Land' ook een antwoord klaar voor de doemdenkers die denken dat de dagen van de E Street Band geteld zijn: "You've just seen, for a very very, little, little while (...) the legendary E Street Band." Hij zei tijdens de show dat hij en de band slechts een pauze nemen. Hij bedankte het publiek: "We appreciate you coming to the see the E Street Band. We're going to say goodbye for a very little while." En aan het einde van de avond waren Springsteens bekende slotwoorden: "We'll be seeing you!"
pi_74958997
Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik zie het zo maar tot een (E-street) pauze van een jaar of vier komen. Voor die tijd komt hij heus wel weer met een soloproject of iets in de stijl van de Seeger Sessions, maar de band zien we de komende tijd even niet meer terug. En alle goede bedoelingen van Bruce ten spijt, alles valt of staat met de fysieke gesteldheid van sommige bandleden. Over drie, vier jaar ziet het er voor sommigen weer heel anders uit wellicht.

Dit waren trouwens de exacte woorden van Bruce in Baltimore: "We're shutting down for a little while, but we will see you in the future, further on down the road, because we have miles to go before we sleep! We love you! We'll be seeing you!"
pi_74959167
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik quote m'n vriend even: "Als het een beetje een kerel is, kijkt 'ie naar d'r borsten."

.
!
pi_74959628
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

!
M'n vriend is ook een echte kerel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74959904
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n vriend is ook een echte kerel.
Alle Brabanders zijn echte kerels!
pi_75116389
Aaarggg een E-street pauze is het laatste waar ik op zit te wachten...
pi_75234367
Nu wachten tot de R&R hall of fame concert op de bekende sites staat
pi_75245001
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nu wachten tot de R&R hall of fame concert op de bekende sites staat
Staan ze al sinds gister Op Usenet en Jungeland =)
pi_75245060
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef Razer het volgende:

[..]

Staan ze al sinds gister Op Usenet en Jungeland =)
Heb jij t hele concert?
Ik heb wel Springsteen alleen zonder U2..
pi_75249369
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Heb jij t hele concert?
Ik heb wel Springsteen alleen zonder U2..
Ik heb 1 DVD met alleen Springsteen, en 1 DVD met Springsteen en U2, die was maar 1GB groot. Beetje bekend met nieuwsgroepen?

Heb stukje van U2 met Springsteen op Youtube gezet:

I Still Haven't Found What I'm Looking For:
Bekijk deze YouTube-video
pi_75501628
Bruce koning!! Zullen we weer eens lijstjes doen? Dat is een hele tijd geleden, eens kijken wat er veranderd is bij iedereen! Ik begin

Top 10 nummers:

1. The River
2. Kitty's Back
3. New York City Serenade
4. Racing In The Street
5. Lost In The Flood
6. Thunder Road
7. Backstreets
8. Spirit In The Night
9. The Ghost Of Tom Joad
10. Jungleland

En dan wil ik erbij zeggen dat al deze nummers (en nog heel veel meer), absoluut geweldig zijn...en dat een 10e plaats niet eens eer doet aan Jungleland...Maar deze top 10 is gewoon geweldig

Top 5 albums:

1. Born To Run
2. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle
3. Darkness On The Edge Of Town
4. Greetings From Asbury Park
5. The River

En na lang, lang, lang fan te zijn van Bruce staat toch pas voor het eerst Born To Run op #1. Ik heb jaren moeten wennen aan dit album. Eerst vond ik Born In The USA het beste, dat veranderde al snel. Toen werd het Wild & Innocent en na tijden van bezinking...is het nu toch Born To Run! Geen enkel album dat 3 epische nummers heeft van zo'n fantastische kwaliteit, 2 waanzinnige rockers en 3 supernummers...
Maar WIESS komt erg in de buurt hoor! Want het heeft niet 3, maar 4 epische supernummers..of misschien wel 5

Moet wel zeggen dat ik zijn vroegere werk er altijd wel bovenuit vind steken. Het enige "nieuwe" werk wat ik nog in de buurt vind komen zijn zijn acoustische albums als Tom Joad en D&D. Maar goed, het gaat al bijna niet meer om zijn albums...maar om zijn live kwaliteiten!

Top 5 Live:
1. Capitol Passaic & Winterland (1978 Darkness Tour)
2. Hammersmith Odeon (1975 BTR europe tour)
3. Live In Dublin (Seeger Sessions tour 2006/2007)
4. Roses In The Kansas Rain (1984 BITUSA tour)
5. NYC Madison Square Garden (2009 tour, WIESS integraal)

Vooral de 1978 tour, geweldig. Die moet echt bij de darkness box komen!!!!!
En Hammersmith is natuurlijk ook geniaal, schier door de passie, de setting...en het doorbreek aspect. En de kwaliteit van de opnames en het feit dat er zo'n fantastische DVD van is

[ Bericht 7% gewijzigd door Norrage op 10-12-2009 23:26:24 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_75517464
Dank voor de Roses In The Kansas Rain tip
Stukken beter dan Breathless In Paris.
pi_75519548
Mijn lijstje:

Top 10 nummers:

1. Thunder Road
2. Born To Run
3. No Surrender
4. Jungleland
5. The Rising
6. Backstreets
7. Long Walk Home
8. Racing In The Street
9. The Promised Land
10. This Hard Land

Top 3 is al heel lang onveranderd, maar de rest wisselt nogal.

Top 5 albums:

1. Born To Run
2. The Rising
3. Darkness On The Edge Of Town
4. WIESS
5. Magic


Top 5 Live:
1. 3 juli 2009 Frankfurt, Duitsland (wat een show, Something In The Night, Trapped, Jungleland, Point Blank)
2. 18 juni 2008 Amsterdam (SUMMERTIME BLUES)
3. 30 mei 2009 Pinkpop (niet Springsteen fans voor de show en na de show helemaal om)
4. 1 december 2007 Gelredome (Sinterklaas Is Coming To Town
5. 13 oktober 2006 Ahoy' (Seeger Sessions, Geweldig mooie uitvoering van The River, Factory, Long Time Comin' en Devils & Dust)

Top 5 bootlegs:
1. Frankfurt Dream Night (3-7-2009)
2. Amsterdam Magic Night (18-6-2008)
3. Into The River We Dive (7 & 8-11-2009 The River + WIESS integraal)
4. Prodigal Son In The City Of Angels (23-10-1999)
5. 31-12-1980, Nassau Coliseum, Uniondale, NY (Oud & nieuw met Bruce & The ESB + een 38 tal nummers op de setlist)

Ook de top 5 bootlegs veranderd met de week

Vooral de 1978 tour, geweldig. Die moet echt bij de darkness box komen!!!!!
En Hammersmith is natuurlijk ook geniaal, schier door de passie, de setting...en het doorbreek aspect. En de kwaliteit van de opnames en het feit dat er zo'n fantastische DVD van is
pi_75520127
Ben nog niet zo lang Bruce Springsteen fan, maar dit is mijn top 10 lijstje:

1) Jungleland
2) Thunderroad
3) The River
4) Badlands
5) Born to run
6) Atlantic City
7) The ghost of Tom Joad
8) Downbound train
9) Streets of Philadalphia
10) The Wrestler

(Top 10 zal gegarendeerd nog gaan veranderen, omdat ik pas de helft ofzo van zijn platen heb gehoord)

Top 5 albums:

1) Born to run ( wat een verassing als je naar mijn top 10 kijkt )
2) Darkness on the edge of town
3) Born in The USA
4) Nebraska
5) The River

Mijn vader was trouwens naar de slotshow in Buffalo geweest, en ik zou graag voor hem het concert op een schijfje willen branden. Ik vind alleen geen goede versie, of alleen maar een preview van de show. Zou iemand me dan een pm willen sturen of in dit topic zelf een link zetten? bij voorbaat dank.

Bruce Springsteen
pi_75520433
Ik kan helemaal niet zulke lijstjes maken! Ik weet alleen dat Jungleland op 1 staat als favoriete nummer. De rest hangt volledig van mijn stemming af. Nummers die ik de ene keer oversla kan ik andere keren juist speciaal opzetten.

Het geweldigste concert waar ik was, was ook Frankfurt (3 juli 2009) omdat Jungleland gespeeld werd. Dat was echt een droom die uitkwam en heeft aan het luisteren van dat nummer gewoon nóg een extra dimensie toegevoegd. Sowieso was de hele dag gewoon bizar en was het voor mij echt een soort overwinning dat ik dat in m'n eentje heb gedaan. Minst favoriete concert weet ik dan ook, dan was Arnhem 2007. . M'n eerste liveconcert van Bruce, in de Kuip op 6 mei 2003, staat trouwens ook nog in m'n geheugen gegrift. Als ik m'n ogen dicht doe kan ik het stadion nog op z'n grondvesten voelen schudden.

Bootlegs download ik maar heel af en toe en dan luister ik er meestal nog niet eens naar ook. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75520955
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Mijn lijstje:

Top 10 nummers:

1. Thunder Road
2. Born To Run
3. No Surrender
4. Jungleland
5. The Rising
6. Backstreets
7. Long Walk Home
8. Racing In The Street
9. The Promised Land
10. This Hard Land

Top 3 is al heel lang onveranderd, maar de rest wisselt nogal.

Top 5 albums:

1. Born To Run
2. The Rising
3. Darkness On The Edge Of Town
4. WIESS
5. Magic


Top 5 Live:
1. 3 juli 2009 Frankfurt, Duitsland (wat een show, Something In The Night, Trapped, Jungleland, Point Blank)
2. 18 juni 2008 Amsterdam (SUMMERTIME BLUES)
3. 30 mei 2009 Pinkpop (niet Springsteen fans voor de show en na de show helemaal om)
4. 1 december 2007 Gelredome (Sinterklaas Is Coming To Town
5. 13 oktober 2006 Ahoy' (Seeger Sessions, Geweldig mooie uitvoering van The River, Factory, Long Time Comin' en Devils & Dust)

Top 5 bootlegs:
1. Frankfurt Dream Night (3-7-2009)
2. Amsterdam Magic Night (18-6-2008)
3. Into The River We Dive (7 & 8-11-2009 The River + WIESS integraal)
4. Prodigal Son In The City Of Angels (23-10-1999)
5. 31-12-1980, Nassau Coliseum, Uniondale, NY (Oud & nieuw met Bruce & The ESB + een 38 tal nummers op de setlist)

Ook de top 5 bootlegs veranderd met de week

Vooral de 1978 tour, geweldig. Die moet echt bij de darkness box komen!!!!!
En Hammersmith is natuurlijk ook geniaal, schier door de passie, de setting...en het doorbreek aspect. En de kwaliteit van de opnames en het feit dat er zo'n fantastische DVD van is
ooeh, This Hard Land had er ook wel in gemogen bij mij...maar ja, ten koste van welke? en 1999 city of angels is ook geniaal!

En ik heb echt niks erin staan van na the River..(behalve tom Joad)...Maar als er dan toch nummers inkomen: no surrender is een goede, net als the Rising
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_75530557
Mijn lijst:

Top 10 nummers:

1. Thunder Road
2. Born To Run
3. Land of Hope and Dreams
4, Badlands
5. The River
6. Backstreets
7. Jungleland
8. Prove It All Night
9. Promised Land
10. Tenth Avenue Freeze-Out

Top 5 albums:

1. Born To Run
2. Darkness On The Edge Of Town
3. The Rising
4. Greetings From Asbury Park
5. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle

Top 5 Bootlegs:
1. Laatste show 99/00 Uber Series Vol 38: A Good Night for a Ride
2. 1978-09-19 - Passaic night (Piece de resistance), Capitol Theatre, Passaic NJ
3. 2008-04-05 San Jose Magic
4. 1980-12-29 - Coliseum Night
5. 2009-11-07 New York City WIESS
pi_75532268
Top 10 nummers

The river
No surrender
Thunder road
Born to run
Jackson cage
Badlands
The ties that bind
Working on the highway
Youngstown
Roulette


Top 5 albums

The River
Born to run
Born in the usa
Darkness in the edge of town
The rising
pi_75533126
tvp

Zal ook een lijstje proberen te maken. AL is het een beetje lastig kiezen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')