abonnement Unibet Coolblue
pi_251948

Seki en Azziz moeten zich eens met zichzelf gaan bezighouden! Fuck you als mensen een relatie hebben, het gaat jullie geen moer aan en niemand is jullie enige verantwoording schuldig.

Stokers! Bermoeizuchtige ouwe wijven!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_251949
Manono,
dit is toch nix anders dan de 'valkuil' van de rattenkooi ?

Ik wil jou wel eens zien gaan mediteren in zo'n sardine-blik

pi_251950
quote:
op 03-10-2000 om 11:45 AM schreef Moor het volgende:
Manono,
dit is toch nix anders dan de 'valkuil' van de rattenkooi ?

Ik wil jou wel eens zien gaan mediteren in zo'n sardine-blik


Ik denk dat ze zich iets teveel op vrij praten fixeren, ik bedoel zelfs in een gezin is niet zoveel openheid, als in:

- Zoonlief heeft een vriendinnetje en wil het nog even voor zichzelf houden.

Ik denk dat een ietwat relaxtere houding hun redding mogelijk zou kunnen zijn. Zelfs dieren hebben behoefte aan dat kleine beetje privacy.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251951
Leuk hoe Sekki zijn handen wasde in onschuld terwijl de aanstichter was van de situatie rond Jop en Bullent.
Nog verbazend hoe Jop terecht zegt dat niemand zich er mee moet bemoeien, maar zelf een dag eerder als hardste liep te zeiken over Bullent.
pi_251952
quote:
op 03-10-2000 om 11:48 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik denk dat ze zich iets teveel op vrij praten fixeren, ik bedoel zelfs in een gezin is niet zoveel openheid, als in:

- Zoonlief heeft een vriendinnetje en wil het nog even voor zichzelf houden.

Ik denk dat een ietwat relaxtere houding hun redding mogelijk zou kunnen zijn. Zelfs dieren hebben behoefte aan dat kleine beetje privacy.

Grtz,

Meerhoerman.


Juist, MM, maar waarom doen ze dat dan ?
Met op de achtergrond 1 miljoen, te verkrijgen door geslepen ellebogen-werk.
Met mannen en vrouwen bij elkaar in een hogedruk-pan.
Met een behoorlijke vertegenwoordiging van het 'mannelijk dominantie-ego', dat 'scoort' door 'toe-eigening van vrouwtjes': scoren dus in alfa-punten.

En daarvoor is info over de stand van de diverse 'parings-dansen' vitaal... toch ?

pi_251953
quote:
op 03-10-2000 om 12:00 PM schreef piston het volgende:
Leuk hoe Sekki zijn handen wasde in onschuld terwijl de aanstichter was van de situatie rond Jop en Bullent.
Nog verbazend hoe Jop terecht zegt dat niemand zich er mee moet bemoeien, maar zelf een dag eerder als hardste liep te zeiken over Bullent.


Seki is gewoon een idioot en een bullebak met de emotionele intelligentie van een 5 jarige en hij denkt zolang ik de klappen uitdeel krijg ik ze niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 10 Maart 2000).]

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:28:00 #7
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251954
quote:
op 03-10-2000 om 11:31 AM schreef Manono het volgende:

Seki en Azziz moeten zich eens met zichzelf gaan bezighouden! Fuck you als mensen een relatie hebben, het gaat jullie geen moer aan en niemand is jullie enige verantwoording schuldig.

Stokers! Bermoeizuchtige ouwe wijven!


Jezus, wat kun jij je opfucken voor niets.
Heb je hier soms enige ervaring mee ???

  vrijdag 10 maart 2000 @ 14:31:00 #8
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251955
quote:
op 03-10-2000 om 12:44 PM schreef Manono het volgende:

Manono is gewoon een klein kind en een bullebak met de emotionele intelligentie van een 2 jarige en ze denkt zolang ik de klappen uitdeel krijg ik ze niet.

Moet jij eens opletten.


pi_251956
Seki vertelde in het begin dat hij een muur om zich heen had gebouwd, en dat hij die door niemand laat afbreken.
Waarom huurt hij dan nu een "sloper" in, om andermans "muren" wel af te breken ?
Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 10 maart 2000 @ 15:52:00 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251957
quote:
op 03-10-2000 om 03:48 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Seki vertelde in het begin dat hij een muur om zich heen had gebouwd, en dat hij die door niemand laat afbreken.
Waarom huurt hij dan nu een "sloper" in, om andermans "muren" wel af te breken ?

Vind je het heel erg, als ik dit niet snap?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_251958
quote:
op 03-10-2000 om 03:52 PM schreef Dark het volgende:
Vind je het heel erg, als ik dit niet snap?

LOL

Hij gebruikt Aziz (sloper) om bij sommige anderen, wel het beetje privacy (muren) wat ze nog over hebben, uitgebreid te bespreken.

Even nalezen of ik het zo zelf nog begrijp

Van alles is weer waardeloos

  vrijdag 10 maart 2000 @ 19:54:00 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251959
quote:
op 03-10-2000 om 05:53 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
[QUOTE]op 03-10-2000 om 03:52 PM schreef Dark het volgende:
Vind je het heel erg, als ik dit niet snap?

LOL

Hij gebruikt Aziz (sloper) om bij sommige anderen, wel het beetje privacy (muren) wat ze nog over hebben, uitgebreid te bespreken.

Even nalezen of ik het zo zelf nog begrijp [/quote]

Ik snap em en vind ook nog dat je gelijk hebt.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 11 maart 2000 @ 00:20:00 #13
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251960
quote:
op 03-10-2000 om 07:54 PM schreef Dark het volgende:
Ik snap em en vind ook nog dat je gelijk hebt.

Vind je het erg als ik dit snap ??!!

pi_251961
Ik durf er een goede fles onder te verwedden dat de muurtjes van Seki na vier maanden nog steeds overeind staan. Vier maanden?? Eitje!!

Met JJ eens dat hij Aziz heeft uitgekozen om het 'vuile' werk te doen. En die arme jongen heeft- en zal het nooit door hebben ook.

pi_251962
quote:
op 03-10-2000 om 02:28 PM schreef DiFONTAINE het volgende:
Jezus, wat kun jij je opfucken voor niets.
Heb je hier soms enige ervaring mee ???


Aaaaach welnee gewoon ff de boel naaien en een beetje stoken!


En hoppekee naar boven ermee!


Jusqu'ici tout va bien...
pi_251963
quote:
op 03-10-2000 om 12:00 PM schreef Moor het volgende:
Juist, MM, maar waarom doen ze dat dan ?
Met op de achtergrond 1 miljoen, te verkrijgen door geslepen ellebogen-werk.
Met mannen en vrouwen bij elkaar in een hogedruk-pan.
Met een behoorlijke vertegenwoordiging van het 'mannelijk dominantie-ego', dat 'scoort' door 'toe-eigening van vrouwtjes': scoren dus in alfa-punten.

En daarvoor is info over de stand van de diverse 'parings-dansen' vitaal... toch ?


Ik heb het idee dat dat een beetje geinspireerd is door Big Brother (dat openlijke gedoe) en dat ze zich daarop verkijken. Als je in een groep zit, al is het maar op het werk, op school, of in een familie zullen er altijd mensen zijn die je wel of niet mag, en omgekeerd hebben andere mensen bij jezelf hetzelfde. Daar is soms gewoon niks aan doen, je kunt dan goed met elkaar proberen om te gaan maar zal het lang niet altijd met elkaar eens zijn. Je kunt dan maar 1 ding doen en dat is wel respect houden voor elkaar en elkaars mening.

In de Bus proberen ze vaak elkaars mening aan elkaar op te dringen en zo werkt het gewoon niet. Ze laten elkaar dus niet in hun waarde en dat zal nog veel meer escaleren tot ze op een gegeven moment een zekere balans weten te vinden. Ik denk dat ze op een gegeven moment wel moeten.

Ik denk ook dat dat de uiteindelijke paringsdans zal worden, of ze zijn er al mee bezig.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251964

Een ding moeten we toegeven. Het is SBS6 duidelijk gelukt om een groep samen te stellen die onderling niet lekker in de verhoudingen ligt. Dat was bij BB duidelijk anders en, zo zie je maar dat de selectie van kandidaten voor een programma meer dan bepalend is voor dat programma. De programmaformule is hier aan ondergeschikt. De oorspronkelijke BB bewoners in de Bus zouden nooit voor de zich nu bij de bus steeds voorkomende problemen hebben gezorgd. In mijn beste herinnering is er bij BB ooit s’nachts een discussie geweest tussen Sabine en Karin.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies (Datum 13 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')