index       relaties & psychologie      relaties & liefde
PI hij reageert niet.
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Topicgallery™ :
rene90
René
vrijdag 20 november 2009 @ 22:48 (#51) 

Tja, eerlijkheid kan mensen misschien bang maken, maar het geeft jou zelf wel veel duidelijkheid. Benoem je gevoel gewoon dat je het idee hebt dat het hem heeft afgeschrikt en of dat klopt. Dan maak je de vraag heel simpel om ja / nee op te geven en jij hebt daarmee (hoe hard het misschien ook is) gelijk die duidelijkheid.

Ik zou niet weten wat

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:56 (#52) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Uitgaande van dat je echt een vrouw bent, ben ik slim, ik heb geld en ben erg lekker, en toch als ik nu zou zou zeggen "vanavond neuken?", zou je de boot afhouden. Wees gewoon eens eerlijk in plaat van stoer en zogenaamd vrijgevochten.
dat is waar! ik zou je waarschijnlijk het nummer van een 0906 lijn geven maar ik vind wel dat je gewoon kunt zeggen, sorry geen interesse als dat het geval is.

I don't need your attitude, I have my own!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:57 (#53) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef rene90 het volgende:
Tja, eerlijkheid kan mensen misschien bang maken, maar het geeft jou zelf wel veel duidelijkheid. Benoem je gevoel gewoon dat je het idee hebt dat het hem heeft afgeschrikt en of dat klopt. Dan maak je de vraag heel simpel om ja / nee op te geven en jij hebt daarmee (hoe hard het misschien ook is) gelijk die duidelijkheid.
ik heb hem gevraagd of hij geschokken was van mijn directe aanpak nu maar wachten of hij daarop reageert.

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 22:59 (#54) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Of hij speelt hard to get, verminderd interesse wanneer je interesse toont. Zodat jij meer aan 'm denkt en hij dus meer kans maakt
en vertel hoe leer je iemand kennen via internet, dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Ik vind dit geneuzel typisch iets voor vrouwen en heb nog nooit een man gekend die aan dit soort flauwekul deed als er ergens iets te nuecken viel.

Jah, jemig.

musicfreakyme
vrijdag 20 november 2009 @ 23:04 (#55) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Uitgaande van dat je echt een vrouw bent, ben ik slim, ik heb geld en ben erg lekker, en toch als ik nu zou zou zeggen "vanavond neuken?", zou je de boot afhouden. Wees gewoon eens eerlijk in plaat van stoer en zogenaamd vrijgevochten.
En wat heeft dat dan te maken met wat ik zei?
Vind je iemand toch niet zo leuk als je dacht, laat dat dan gewoon weten.
Simpel toch? Weet de ander gelijk waar ze aan toe zijn.

Ik begrijp niet hoe jij uit die post haalt dat ik "stoer en zogenaamd vrijgevochten" ben.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:06 (#56) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dat is waar! ik zou je waarschijnlijk het nummer van een 0906 lijn geven maar ik vind wel dat je gewoon kunt zeggen, sorry geen interesse als dat het geval is.

Sorry to burst your bubble als echt een vrouw bent, maar mannen spelen dat soort spelletjes ook gewoon als ze weten dat ze ze kunnen spelen.
Jullie wilden toch emancipatie, now there you have it!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 23:09 (#57) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble als echt een vrouw bent, maar mannen spelen dat soort spelletjes ook gewoon als ze weten dat ze ze kunnen spelen.
zie daar het grote verschil tussen mannen en vrouwen

oftopic- ik ben 100% vrouwelijk, dus zinnen als: als je echt een vrouw bent kun je nu wel achterweg laten.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:12 (#58) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

zie daar het grote verschil tussen mannen en vrouwen

oftopic- ik ben 100% vrouwelijk, dus zinnen als: als je echt een vrouw bent kun je nu wel achterweg laten.
En het grote verschil is volgens jou dat vrouwen GEEN spelletjes spelen?
Jullie hebben het uitgevonden verdomme!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 23:15 (#59) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En het grote verschil is volgens jou dat vrouwen GEEN spelletjes spelen?
Jullie hebben het uitgevonden verdomme!
spelletjes spelen is aan mij niet besteed, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit, heb t hart op de tong.

maar als je een lijstje hebt wil ik wel even laten weten of ik daar aan mee doe hoor

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 23:17 (#60) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dit kan niet echt zijn. Geen kerel die aan dit soort onzin doet.
En ik werk al jaren met alleen maar mannen. Niks playing hard to get als er ongedwongen seks te halen valt.

In het verhaal van TS kan het ook gewoon zijn dat de meneer gewoon echt druk in een verhuizing zit en niet alles gooit op een MSNcontact van net 14 dagen en het kan best zo zijn dat er sprake is van een onafgewerkte relatie.
Maar het gaat toch echt niet zo zijn dat de beste jongen zich heimelijk aan het verkneukelen is om de TS aan het lijntje te houden terwijl hij haar ook zou kunnen nuecken. Dat gaat er bij mij echt niet in. .

Jah, jemig.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:20 (#61) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit kan niet echt zijn. Geen kerel die aan dit soort onzin doet.
En ik werk al jaren met alleen maar mannen. Niks playing hard to get als er ongedwongen seks te halen valt.

In het verhaal van TS kan het ook gewoon zijn dat de meneer gewoon echt druk in een verhuizing zit en niet alles gooit op een MSNcontact van net 14 dagen en het kan best zo zijn dat er sprake is van een onafgewerkte relatie.
Maar het gaat toch echt niet zo zijn dat de beste jongen zich heimelijk aan het verkneukelen is om de TS aan het lijntje te houden terwijl hij haar ook zou kunnen nuecken. Dat gaat er bij mij echt niet in. .
Ik ben hard to get, dus waarom zou ik de enige man op deze planeet zijn, Stali?
Ik vind mezelf soms heel wat, maar zo bijzonder nou ook weer niet, hoor.

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 23:23 (#62) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben hard to get, dus waarom zou ik de enige man op deze planeet zijn, Stali?
Ik vind mezelf soms heel wat, maar zo bijzonder nou ook weer niet, hoor.
Dit topic gaat niet over jou, Lamon.
Gewoon mannen in het algemeen.

Jah, jemig.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:27 (#63) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over jou, Lamon.
Gewoon mannen in het algemeen.
Ik ben een man, waarom zou ik de uitzondering zijn, misschien is de man/jongen die TS bedoelt wel precies hetzelfde.

Stali
Still Troubles
zaterdag 21 november 2009 @ 00:07 (#64) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben een man, waarom zou ik de uitzondering zijn, misschien is de man/jongen die TS bedoelt wel precies hetzelfde.
Zie je jezelf echt als gemiddelde man? Of ben je daar misschien toch wel een tikkeltje te ijdel voor?

Jah, jemig.

Miracle_Drug
zaterdag 21 november 2009 @ 00:18 (#65) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.. ik ben niet zo thuis in de digi-romance en digi-dating. Hebben we geen digi-psycholoog? Waar is Xennia al je d'r nodig hebt..
Ik ook niet

Ik snap al die drukte van TS niet. Vraag hem dan gewoon hoe het zit, ipv op fok! te speculeren wat er aan de hand is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Miracle_Drug op 21-11-2009 00:28 ]

Life is Precocious in a most peculiar way
I Live The Glitter, Not You

Lamon.
zaterdag 21 november 2009 @ 00:19 (#66) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Zie je jezelf echt als gemiddelde man? Of ben je daar misschien toch wel een tikkeltje te ijdel voor?
Nu ga je op mij door en dat brengt mij juist in de problemen op FOK! op regelmatige basis.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat ik de gemiddelde man ben, en in de gedachtes van de jongen waar de TS het over heeft probeer te kruipen.
Dan moet ze en niet alles op hem gooien, maar inzien dat er nog meer leuke jongens zijn, en bedenken dat msn niets betekent, tot ze hem echt ontmoet heeft. Pas dan stelt het wat voor, msn is niets. Zelfs telefoonnummers zijn niets...als ik een topic zou openen voor ieder telefoonnummer of msn-contact die ik krijg zou ik bezig blijven.

Stali
Still Troubles
zaterdag 21 november 2009 @ 00:32 (#67) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nu ga je op mij door en dat brengt mij juist in de problemen op FOK! op regelmatige basis.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat ik de gemiddelde man ben, en in de gedachtes van de jongen waar de TS het over heeft probeer te kruipen.

Nee, ik wil niet op jou doorgaan en laat staan je in problemen brengen. Dat was de intentie absoluut niet maar we verschillen hierin gewoon wel van mening en ik ervaar je op FOK! niet als een doorsnee man.
quote:
Dan moet ze en niet alles op hem gooien, maar inzien dat er nog meer leuke jongens zijn, en bedenken dat msn niets betekent, tot ze hem echt ontmoet heeft. Pas dan stelt het wat voor, msn is niets. Zelfs telefoonnummers zijn niets...als ik een topic zou openen voor ieder telefoonnummer of msn-contact die ik krijg zou ik bezig blijven.
Eens, je kunt niet alles van een 15-daags msncontact laten afhangen. Dat is gewoon niet verstandig.

Jah, jemig.

Greys
Zo, die is goed met vlag!
[ Moderator / PR ] zaterdag 21 november 2009 @ 01:08 (#68) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik heb hem gevraagd of hij geschokken was van mijn directe aanpak nu maar wachten of hij daarop reageert.
Per sms of per email weer?
Je hebt hem gistermiddag gemaild en nu geen antwoord. Jullie hebben geen relatie, jullie hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus op zich is het toch helemaal niet zo raar dat hij dan 1 (!!!) dagje niet reageert?
Misschien was er iets belangrijks vandaag waardoor zijn hoofd helemaal niet naar de mail van een op zich nog onbekende stond.
Niet op antwoord gaan zitten wachten, gewoon een leuk weekend hebben, niets van hem af laten hangen. Mocht je nog wat van hem horen is het leuk, mocht je niets meer horen dan kan je je conclusies trekken.

Dirkh wappert mee. Jij ook? - Hier kennen we geen schaamte!
Gravity, stay the hell away from me.
Pluizig en blauwwwwwww (en oranje!)

gewoonmezelf87
zaterdag 21 november 2009 @ 23:07 (#69) 

lang leve het weekend!!!

en voor degene die het willen weten, nee ik heb niks gehoord, maar denk dat als hij zich rot schrikt van een directe vraag of een vrouw die initiatief neemt het toch geen kans van slagen had, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit

Dr.Mikey
The Doc Has Come In
zaterdag 21 november 2009 @ 23:07 (#70) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lang leve het weekend!!!

en voor degene die het willen weten, nee ik heb niks gehoord, maar denk dat als hij zich rot schrikt van een directe vraag of een vrouw die initiatief neemt het toch geen kans van slagen had, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit
Haha je mag het bij mij wel eens proberen

Trouble !?
Here Comes Trouble !

gewoonmezelf87
zaterdag 21 november 2009 @ 23:09 (#71) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haha je mag het bij mij wel eens proberen

Lamon.
zaterdag 21 november 2009 @ 23:19 (#72) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lang leve het weekend!!!

Wat ben jij ongeduldig.
Je moet het dan of gewoon laten zitten, maar als je het nog steeds wilt, kan je je eerste berichtje nog een keer herhalen, en erbij vertellen dat je het niet erg vindt als hij er toch liever vanaf ziet, maar het wel fijn zou vinden als hij dat zou laten weten.
Hebben jullie wel gecammed trouwens, ik zou echt nooit aan een date beginnen met iemand die je niet even gezien hebt, dan kan het iedereen zijn.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 17:11 (#73) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:

[
Hebben jullie wel gecammed trouwens, ik zou echt nooit aan een date beginnen met iemand die je niet even gezien hebt, dan kan het iedereen zijn.
ja we hebben meerdere malen met de webcam aangezeten, maar ik vind het wel een goed idee, denk dat ik dat morgen wel even doe.

Stali
Still Troubles
zondag 22 november 2009 @ 17:19 (#74) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ja we hebben meerdere malen met de webcam aangezeten, maar ik vind het wel een goed idee, denk dat ik dat morgen wel even doe.
Je hebt nog steeds niets gehoord maar gaat morgen wel met hem op een cam?

Jah, jemig.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 17:28 (#75) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat ben jij ongeduldig.
Je moet het dan of gewoon laten zitten, maar als je het nog steeds wilt, kan je je eerste berichtje nog een keer herhalen, en erbij vertellen dat je het niet erg vindt als hij er toch liever vanaf ziet, maar het wel fijn zou vinden als hij dat zou laten weten.

ik doelde hierop, sorry! is voor mij ook zondag

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
index       relaties & psychologie       relaties & liefde
hij reageert niet.
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500