index       relaties & psychologie      relaties & liefde
PI hij reageert niet.
Topicgallery™ :
gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 00:33 (#1) 

hallo allemaal,

ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen voorzien van zinnige antwoorden,

sinds 2 weken heb ik contact met een erg leuke jongen die ik via internet heb leren kennen, dit voornamelijk over msn, we hebben hele gesprekken gevoerd, vaak tot diep in de nacht, is altijd erg gezellig. over msn klikt het.
nu zouden we afgelopen woendag samen wat gaan drinken maar hij zit midden in een verhuizing en meldde mij dinsdagavond dat hij het niet ging redden en dat we het moesten verzetten want hij wilde wel met mij op date. tot zover ging alles goed, geen problemen. woensdag nog een aantal berichtjes over en weer gegaan, en donderdag ochtend gevraagd of hij lekker geslapen had(zoals ik al 4 dagen doe) waar hij binnen een minuut op reageerde. en vertelde dat hij spierpijn had, toen besloot ik s'middags een mailtje te sturen om te vragen hoe het met zn spierpijn ging, daarin heb ik hem ook uitgenodigd voor een nieuwe date, ik heb er bewust geen datum of dag bijgezet want hij heeft het druk, ik heb gestuurd: voorstel jij en ik samen op stap, wat gaan drinken, naar het strand, bos of iets anders jij mag kiezen. daarbij heb ik in het mailtje gezet, ik wil je graag ontmoeten ben benieuwd of in real life dezelfde aantrekkingskracht bestaat als over msn.maar weet natuurlijk niet of jij dat ook wilt, ik hoor wel van je of we op date gaan en wat we gaan doen.

nu ben ik dus bang dat ik hem heb afgeschrikt door zelf het initiatief te nemen, ik weet van mezelf dat ik nogal impulsief ben en bovenstaande actie is daar een goed voorbeeld van.

nu is mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie nu doen, zelf denk ik als ik morgenmiddag (24 uur later) nog niks heb gehoord, stuur ik een smsje met de vraag of hij zo geschrokken is van mijn voorstel.
maar is dit verstandig?
graag reacties waar ik iets aan heb.

I don't need your attitude, I have my own!

porsche1
The-Fist
vrijdag 20 november 2009 @ 00:35 (#2) 

Buzzer hem.

Check deze G-Star jasje!
Heb een T-shirt gewonnen :D [PRIJSVRAAG] Pimp een t-shirt stemtopic!
[NL]>> 1908-2009 Feyenoord Rotterdam 1908-2009 <<[NL]

spanishgirl
**El amor no hace promesas**
vrijdag 20 november 2009 @ 00:35 (#3) 

Klinkt als een jongen met een vriendin

**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**

Hukkie
Wanna bang heads with me
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#4) 

Denk dat je beter eerst een sms kunt sturen met de vraag waarom hij niet reageert.

Then I saw there was a way to Hell, even from the Gates of Heaven
HukArt
DeviantArt

trovey
Nachtoele
vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#5) 

Zou nog iets langer wachten...wellicht heeft hij koudwatervrees gekregen van je initiatief.

Optimist tot in de kist

vosss
That's foxxx in english
vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#6) 

quote:
Ik sla dit topic even over.

Wel wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Re een kusje te geven, omdat zij zo goed haar best doet op Fok

Dus bij deze Re, speciaal voor jou

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

Uitkering
Jullie betalen, ik slaap
vrijdag 20 november 2009 @ 00:37 (#7) 

laat hem barsten, zeg geen woord totdat hij op zijn blote knietjes zelf komt

TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
vrijdag 20 november 2009 @ 00:37 (#8) 

He's just not that into you.

It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.

Anne33
vrijdag 20 november 2009 @ 00:38 (#9) 
Gewoon rustig wachten tot hij smst!

zquing
Drama Junk
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 00:46 (#10) 

Of hij speelt hard to get, verminderd interesse wanneer je interesse toont. Zodat jij meer aan 'm denkt en hij dus meer kans maakt

en vertel hoe leer je iemand kennen via internet, dat heb ik dus echt nog nooit gehad

"Those unforgettable days, for them I live"

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 00:52 (#11) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Of hij speelt hard to get, verminderd interesse wanneer je interesse toont. Zodat jij meer aan 'm denkt en hij dus meer kans maakt

en vertel hoe leer je iemand kennen via internet, dat heb ik dus echt nog nooit gehad
jeetje wat een ingewikkeld verhaal, dan mag ik wel een flapuit zijn maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent.

leren kennen is natuurlijk een beetje algemene uitdrukking want ik weet ook heus wel dat je iemand pas echt leert kennen na meerdere ontmoetingen. laat ik het er dan even op houden dat ik bovenmatige interesse heb in hem.

Anywhere
vrijdag 20 november 2009 @ 01:00 (#12) 

Sorry, zal zo wat terug sturen

friet saté

Anne33
vrijdag 20 november 2009 @ 01:03 (#13) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:00 schreef Anywhere het volgende:
Sorry, zal zo wat terug sturen
Haha, jij bent de man die ze leuk vindt? Sta je toch te kijken dat er een topic over je geopend is of niet?

zquing
Drama Junk
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 01:05 (#14) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:03 schreef Anne33 het volgende:

[..]

Haha, jij bent de man die ze leuk vindt? Sta je toch te kijken dat er een topic over je geopend is of niet?
aaah, zo lief

"Those unforgettable days, for them I live"

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 01:12 (#15) 

Je kent hem twee weken en hebt gisterenmiddag voor het laatst wat gestuurd en nu na al die tijd nog steeds niets gehoord? .
Misschien is die jongen gewoon wel echt druk met verhuizen zoals hij zei.

Wacht gewoon af en anders is het gewoon jammer.
Je kunt er beter niet zo achteraan hollen, denk ik. Niet alleen voor hem niet maar voornamelijk voor jezelf. Je leven hangt toch niet af van dit ene prille MSNcontact?

Jah, jemig.

vosss
That's foxxx in english
vrijdag 20 november 2009 @ 01:19 (#16) 

Re, waarom reageer je niet op mijn je?

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

nozem
INEPT
vrijdag 20 november 2009 @ 01:23 (#17) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef Stali het volgende:
Je kent hem twee weken en hebt gisterenmiddag voor het laatst wat gestuurd en nu na al die tijd nog steeds niets gehoord? .
Misschien is die jongen gewoon wel echt druk met verhuizen zoals hij zei.

Wacht gewoon af en anders is het gewoon jammer.
Je kunt er beter niet zo achteraan hollen, denk ik. Niet alleen voor hem niet maar voornamelijk voor jezelf. Je leven hangt toch niet af van dit ene prille MSNcontact?
Zo ischt. Je moet de dingen wel een beetje in hun context blijven zien natuurlijk.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo

SantasLittleHelper
vrijdag 20 november 2009 @ 13:00 (#18) 

Misschien is hij te onzeker en toch bang om je te ontmoeten omdat het misschien een afknapper kan zijn...Nu is het nog 'spannend' want je fantasy kan zijn werk gaan, maar zodra jullie elkaar echt zien, kan het allemaal anders zijn en wellicht tegenvallen...misschien is hij daar bang voor!?

Loveless85
OH! YEAH!
vrijdag 20 november 2009 @ 13:02 (#19) 

Misschien heeftie Vodafone

What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 13:06 (#20) 

Dit zijn van die problemen.

Omdat er op internet steeds leukere vrouwen te vinden zijn, doe ik ook aan internetdaten, maar je moet gewoon accepteren dat een aantal mensen cold feet krijgen, een aantal mensen schrikken als je te veel aandacht geeft, en net als in de kroeg. Plenty of fish in the sea.
Ik heb volgende week zaterdag een date met een leuk meisje, dat betekent niet meteen dat ik alle andere contacten verbreek of daar niets meer in zie.
Je focust je dus teveel op die ene jongen, dat is gedoemd te mislukken als je enkel internetcontact hebt.

Internetdaten begint onnatuurlijk, dus pas echt op iemand gaan focussen als je diegene ontmoet hebt en het klikt.

SonicVolcano
Ready to erupt
vrijdag 20 november 2009 @ 13:22 (#21) 

Gewoon geduld hebben.

"When a man talks dirty to a woman, it's sexual harassment. When a woman talks dirty to a man, it's $3.95 a minute."

verleiding
kernel panic
vrijdag 20 november 2009 @ 14:34 (#22) 

Als hij echt met je wil daten, dan gebeurt dat heus wel, wie er ook het initiatief neemt.

Jambolaai de bek vol vlaai, de bek vol pudding. Aj niet vrèèt sloa ik ow een hasseschudding.

BorusBulldog
Woef Woef
vrijdag 20 november 2009 @ 15:38 (#23) 
TS je ben debiel, waarom e-mail je hem als hij in verhuizing zit? Lees hij wellicht tijdelijk geen internet heeft.
Telefoon is the way to go! en bellen niet smsen, smsen is zo

Maar nu moet je wachten omdat je hem al ge-emailed hebt en je niet psycho over wilt komen

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 16:08 (#24) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:38 schreef BorusBulldog het volgende:
TS je ben debiel, waarom e-mail je hem als hij in verhuizing zit? Lees hij wellicht tijdelijk geen internet heeft.
Telefoon is the way to go! en bellen niet smsen, smsen is zo

Maar nu moet je wachten omdat je hem al ge-emailed hebt en je niet psycho over wilt komen
en bedankt!!

hij heeft wel degelijk internet, is het niet thuis dan is het wel op zn werk, en anders komt ie online met zn mobiel, maar anyway we wachten rustig af en als meneer koudwater vrees heeft gekregen omdat ik initiatief heb genomen so be it!

Electrocute
Girls don't poop
vrijdag 20 november 2009 @ 16:32 (#25) 

Even wat meer tijd geven. Ik vind dat het volkomen normaal is om een paar dagen niets te laten horen Maar goed, dat vinden veel mensen wel irritant als ze me een bericht sturen.

Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.

GotC
vrijdag 20 november 2009 @ 17:22 (#26) 

Ligt in t ziekenhuis met de Mexicaanse griep

Vrouw!

fs180
hi lo-fi
vrijdag 20 november 2009 @ 17:27 (#27) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef Electrocute het volgende:
Even wat meer tijd geven. Ik vind dat het volkomen normaal is om een paar dagen niets te laten horen Maar goed, dat vinden veel mensen wel irritant als ze me een bericht sturen.
Precies, hij heeft het vast druk, en kan begrijpen dat hij dan niet elke dag zn mail checkt.

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
vrijdag 20 november 2009 @ 18:14 (#28) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Zo te lezen ben je easy to get, mocht het met hem niks worden, stuur ff foto van jezelf een woonplaats, mag je het misschien daarna bij mij proberen

KX-radio

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 18:22 (#29) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Sigg het volgende:

[..]

Zo te lezen ben je easy to get, mocht het met hem niks worden, stuur ff foto van jezelf een woonplaats, mag je het misschien daarna bij mij proberen
vraag me nu toch af wie hier easy to get is

Garisson72
weten is weten dat je nix weet
vrijdag 20 november 2009 @ 18:23 (#30) 

Je hebt er nu al veelteveel van gemaakt in je hoofd, nog voordat jullie elkaar nog maar gezien en gehoord hebben. Hold your horses.

Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 18:23 (#31) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef GotC het volgende:
Ligt in t ziekenhuis met de Mexicaanse griep
oh is dat het?? dat ik daar nou zelf niet opgekopen ben

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 18:41 (#32) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

oh is dat het?? dat ik daar nou zelf niet opgekopen ben
Gisteren baalde ik even dat het meisje waar ik mee uitging niet direct reageerde, maar ik liet het gaan en dacht gewoon, no worries, je bent de enige niet, en vandaag was ze er weer.
Echt serieus, als je geen kloon bent, je moet het gewoon rustig zijn gang laten gaan, en als vrouw heb je nog meer keuze, dus don't worry, be happy.

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 18:43 (#33) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Wel wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Re een kusje te geven, omdat zij zo goed haar best doet op Fok

offtopic

ontopic: misschien heeft hij wel mexgriep ofzo?

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

trovey
Nachtoele
vrijdag 20 november 2009 @ 19:16 (#34) 

En...al reaktie terug?

Optimist tot in de kist

AgLarrr
Leve het leven!
vrijdag 20 november 2009 @ 19:43 (#35) 

Wat vet, ik kan mezelf quoten:
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef AgLarrr het volgende:
Wat is dat toch tegenweurdig. Al dat grut dat via MSN/Hyves/Facebook een beetje loopt te regelen. Dat gaat toch nergens over? Je wilt iemand toch zien, meemaken, ervaren, ruiken, horen,etc. Hoe kun je anders iemand echt leren kennen?
Beweren dat het klikt en dat er aantrekkingskracht is over MSN.Mag ik even lachen?

Reality, worst game ever.

"Has man always looked out upon a world like our own [..], where the love of order is joined to an inclination for tyranny and the holy worship of liberty to a disdain for the law?" - Alexis de Tocqueville

heiden6
. . .sterf . . .
vrijdag 20 november 2009 @ 19:55 (#36) 

Helemaal in paniek raken als je 's middags een mailtje stuurt en 's avonds nog geen reactie hebt.

Ga je alleen maar om met mensen die geen leven hebben ofzo?

Let us not seek to satisfy our thirst for freedom by drinking from the cup of bitterness and hatred. We must forever conduct our struggle on the high plane of dignity and discipline.

AgLarrr
Leve het leven!
vrijdag 20 november 2009 @ 20:00 (#37) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:55 schreef heiden6 het volgende:
Helemaal in paniek raken als je 's middags een mailtje stuurt en 's avonds nog geen reactie hebt.

Dude, eerder reageerde hij altijd meteen. Niet zo ongevoelig. Ze hebben toch een digitale klik, jeweets!

"Has man always looked out upon a world like our own [..], where the love of order is joined to an inclination for tyranny and the holy worship of liberty to a disdain for the law?" - Alexis de Tocqueville

Miracle_Drug
vrijdag 20 november 2009 @ 20:32 (#38) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dude, eerder reageerde hij altijd meteen. Niet zo ongevoelig. Ze hebben toch een digitale klik, jeweets!
Misschien is hij haar wel gewoon beu dan? Of kan dat niet als er eenmaal een digi-klik is?

Life is Precocious in a most peculiar way
I Live The Glitter, Not You

motorbloempje
Make that the cat wise....
[ Moderator / FOK!idol 2009 ] vrijdag 20 november 2009 @ 20:45 (#39) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef vosss het volgende:

[..]

sinds wanneer is Re een vrouw???

Pas op! Of ik ontvolg je op twitter!!!!!!!!!!!
...and I kept the staples for the Swingline stapler and it's not okay because if they take my stapler then I'll set the building on fire...

skippy22
Kleine vuilak
vrijdag 20 november 2009 @ 20:47 (#40) 

quote:

Of het is een lelijke nerd met een foto van iemand anders

Skippy27

AgLarrr
Leve het leven!
vrijdag 20 november 2009 @ 21:42 (#41) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Misschien is hij haar wel gewoon beu dan? Of kan dat niet als er eenmaal een digi-klik is?
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.. ik ben niet zo thuis in de digi-romance en digi-dating. Hebben we geen digi-psycholoog? Waar is Xennia al je d'r nodig hebt..

Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
vrijdag 20 november 2009 @ 21:47 (#42) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

vraag me nu toch af wie hier easy to get is
Match made in heaven

KX-radio

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:05 (#43) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:55 schreef heiden6 het volgende:

wtf, heb ik het woord paniek ook maar 1 keer gebruikt? oh ja nu net, maar niet in mijn verhaal,
ik ben blij dat jij met je hoofd leeft en nooit vanuit je hart!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:05 (#44) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef Sigg het volgende:

[..]

Match made in heaven
ja duidelijk, geen twijfel meer mogelijk,

TheTruth2oo9
Vrede moet wederzijds zijn
vrijdag 20 november 2009 @ 22:15 (#45) 

Tijd maak je vrij. Als hij zo'n interesse in je heeft had hij ook al tijd vrijgemaakt als ie in een verhuizing zit. En anders had hij je al lang vastgepind op een andere concrete datum. Denk ik hoor.

Proud to be a Kafir!

musicfreakyme
vrijdag 20 november 2009 @ 22:41 (#46) 

Ik heb er een hekel aan als mensen het niet meer nodig vinden om contact met je op te nemen, gewoon omdat ze geen tijd/zin hebben.
Hoeveel moeite is het om even te laten weten dat je niet meer geïntereseerd te zijn?

Het playing-hard-to-get spelletje is niet echt aan mij besteed.

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:44 (#47) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb er een hekel aan als mensen het niet meer nodig vinden om contact met je op te nemen, gewoon omdat ze geen tijd/zin hebben.
Hoeveel moeite is het om even te laten weten dat je niet meer geïntereseerd te zijn?

that's what i'm thinking!

Dr.Mikey
The Doc Has Come In
vrijdag 20 november 2009 @ 22:44 (#48) 

Je moet hem een linkje naar dit topic sturen als hij weer internet heeft.
Dan ziet hij hoe veel je echt van hem houdt

Trouble !?
Here Comes Trouble !

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:45 (#49) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:16 schreef trovey het volgende:
En...al reaktie terug?
nee, nog niks gehoord.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 22:47 (#50) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef musicfreakyme het volgende:

Dat is niet waar. Uitgaande van dat je echt een vrouw bent, ben ik slim, ik heb geld en ben erg lekker, en toch als ik nu zou zou zeggen "vanavond neuken?", zou je de boot afhouden. Wees gewoon eens eerlijk in plaat van stoer en zogenaamd vrijgevochten.

rene90
René
vrijdag 20 november 2009 @ 22:48 (#51) 

Tja, eerlijkheid kan mensen misschien bang maken, maar het geeft jou zelf wel veel duidelijkheid. Benoem je gevoel gewoon dat je het idee hebt dat het hem heeft afgeschrikt en of dat klopt. Dan maak je de vraag heel simpel om ja / nee op te geven en jij hebt daarmee (hoe hard het misschien ook is) gelijk die duidelijkheid.

Ik zou niet weten wat

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:56 (#52) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Uitgaande van dat je echt een vrouw bent, ben ik slim, ik heb geld en ben erg lekker, en toch als ik nu zou zou zeggen "vanavond neuken?", zou je de boot afhouden. Wees gewoon eens eerlijk in plaat van stoer en zogenaamd vrijgevochten.
dat is waar! ik zou je waarschijnlijk het nummer van een 0906 lijn geven maar ik vind wel dat je gewoon kunt zeggen, sorry geen interesse als dat het geval is.

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 22:57 (#53) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef rene90 het volgende:
Tja, eerlijkheid kan mensen misschien bang maken, maar het geeft jou zelf wel veel duidelijkheid. Benoem je gevoel gewoon dat je het idee hebt dat het hem heeft afgeschrikt en of dat klopt. Dan maak je de vraag heel simpel om ja / nee op te geven en jij hebt daarmee (hoe hard het misschien ook is) gelijk die duidelijkheid.
ik heb hem gevraagd of hij geschokken was van mijn directe aanpak nu maar wachten of hij daarop reageert.

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 22:59 (#54) 

quote:
Ik vind dit geneuzel typisch iets voor vrouwen en heb nog nooit een man gekend die aan dit soort flauwekul deed als er ergens iets te nuecken viel.

Jah, jemig.

musicfreakyme
vrijdag 20 november 2009 @ 23:04 (#55) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En wat heeft dat dan te maken met wat ik zei?
Vind je iemand toch niet zo leuk als je dacht, laat dat dan gewoon weten.
Simpel toch? Weet de ander gelijk waar ze aan toe zijn.

Ik begrijp niet hoe jij uit die post haalt dat ik "stoer en zogenaamd vrijgevochten" ben.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:06 (#56) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dat is waar! ik zou je waarschijnlijk het nummer van een 0906 lijn geven maar ik vind wel dat je gewoon kunt zeggen, sorry geen interesse als dat het geval is.

Sorry to burst your bubble als echt een vrouw bent, maar mannen spelen dat soort spelletjes ook gewoon als ze weten dat ze ze kunnen spelen.
Jullie wilden toch emancipatie, now there you have it!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 23:09 (#57) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sorry to burst your bubble als echt een vrouw bent, maar mannen spelen dat soort spelletjes ook gewoon als ze weten dat ze ze kunnen spelen.
zie daar het grote verschil tussen mannen en vrouwen

oftopic- ik ben 100% vrouwelijk, dus zinnen als: als je echt een vrouw bent kun je nu wel achterweg laten.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:12 (#58) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

zie daar het grote verschil tussen mannen en vrouwen

oftopic- ik ben 100% vrouwelijk, dus zinnen als: als je echt een vrouw bent kun je nu wel achterweg laten.
En het grote verschil is volgens jou dat vrouwen GEEN spelletjes spelen?
Jullie hebben het uitgevonden verdomme!

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 23:15 (#59) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En het grote verschil is volgens jou dat vrouwen GEEN spelletjes spelen?
Jullie hebben het uitgevonden verdomme!
spelletjes spelen is aan mij niet besteed, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit, heb t hart op de tong.

maar als je een lijstje hebt wil ik wel even laten weten of ik daar aan mee doe hoor

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 23:17 (#60) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dit kan niet echt zijn. Geen kerel die aan dit soort onzin doet.
En ik werk al jaren met alleen maar mannen. Niks playing hard to get als er ongedwongen seks te halen valt.

In het verhaal van TS kan het ook gewoon zijn dat de meneer gewoon echt druk in een verhuizing zit en niet alles gooit op een MSNcontact van net 14 dagen en het kan best zo zijn dat er sprake is van een onafgewerkte relatie.
Maar het gaat toch echt niet zo zijn dat de beste jongen zich heimelijk aan het verkneukelen is om de TS aan het lijntje te houden terwijl hij haar ook zou kunnen nuecken. Dat gaat er bij mij echt niet in. .

Jah, jemig.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:20 (#61) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit kan niet echt zijn. Geen kerel die aan dit soort onzin doet.
En ik werk al jaren met alleen maar mannen. Niks playing hard to get als er ongedwongen seks te halen valt.

In het verhaal van TS kan het ook gewoon zijn dat de meneer gewoon echt druk in een verhuizing zit en niet alles gooit op een MSNcontact van net 14 dagen en het kan best zo zijn dat er sprake is van een onafgewerkte relatie.
Maar het gaat toch echt niet zo zijn dat de beste jongen zich heimelijk aan het verkneukelen is om de TS aan het lijntje te houden terwijl hij haar ook zou kunnen nuecken. Dat gaat er bij mij echt niet in. .
Ik ben hard to get, dus waarom zou ik de enige man op deze planeet zijn, Stali?
Ik vind mezelf soms heel wat, maar zo bijzonder nou ook weer niet, hoor.

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 23:23 (#62) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben hard to get, dus waarom zou ik de enige man op deze planeet zijn, Stali?
Ik vind mezelf soms heel wat, maar zo bijzonder nou ook weer niet, hoor.
Dit topic gaat niet over jou, Lamon.
Gewoon mannen in het algemeen.

Jah, jemig.

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 23:27 (#63) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over jou, Lamon.
Gewoon mannen in het algemeen.
Ik ben een man, waarom zou ik de uitzondering zijn, misschien is de man/jongen die TS bedoelt wel precies hetzelfde.

Stali
Still Troubles
zaterdag 21 november 2009 @ 00:07 (#64) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben een man, waarom zou ik de uitzondering zijn, misschien is de man/jongen die TS bedoelt wel precies hetzelfde.
Zie je jezelf echt als gemiddelde man? Of ben je daar misschien toch wel een tikkeltje te ijdel voor?

Jah, jemig.

Miracle_Drug
zaterdag 21 november 2009 @ 00:18 (#65) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.. ik ben niet zo thuis in de digi-romance en digi-dating. Hebben we geen digi-psycholoog? Waar is Xennia al je d'r nodig hebt..
Ik ook niet

Ik snap al die drukte van TS niet. Vraag hem dan gewoon hoe het zit, ipv op fok! te speculeren wat er aan de hand is.

[ Bericht 13% gewijzigd door Miracle_Drug op 21-11-2009 00:28 ]

Lamon.
zaterdag 21 november 2009 @ 00:19 (#66) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Zie je jezelf echt als gemiddelde man? Of ben je daar misschien toch wel een tikkeltje te ijdel voor?
Nu ga je op mij door en dat brengt mij juist in de problemen op FOK! op regelmatige basis.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat ik de gemiddelde man ben, en in de gedachtes van de jongen waar de TS het over heeft probeer te kruipen.
Dan moet ze en niet alles op hem gooien, maar inzien dat er nog meer leuke jongens zijn, en bedenken dat msn niets betekent, tot ze hem echt ontmoet heeft. Pas dan stelt het wat voor, msn is niets. Zelfs telefoonnummers zijn niets...als ik een topic zou openen voor ieder telefoonnummer of msn-contact die ik krijg zou ik bezig blijven.

Stali
Still Troubles
zaterdag 21 november 2009 @ 00:32 (#67) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nu ga je op mij door en dat brengt mij juist in de problemen op FOK! op regelmatige basis.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat ik de gemiddelde man ben, en in de gedachtes van de jongen waar de TS het over heeft probeer te kruipen.

Nee, ik wil niet op jou doorgaan en laat staan je in problemen brengen. Dat was de intentie absoluut niet maar we verschillen hierin gewoon wel van mening en ik ervaar je op FOK! niet als een doorsnee man.
quote:
Dan moet ze en niet alles op hem gooien, maar inzien dat er nog meer leuke jongens zijn, en bedenken dat msn niets betekent, tot ze hem echt ontmoet heeft. Pas dan stelt het wat voor, msn is niets. Zelfs telefoonnummers zijn niets...als ik een topic zou openen voor ieder telefoonnummer of msn-contact die ik krijg zou ik bezig blijven.
Eens, je kunt niet alles van een 15-daags msncontact laten afhangen. Dat is gewoon niet verstandig.

Jah, jemig.

Greys
Zo, die is goed met vlag!
[ Moderator / PR ] zaterdag 21 november 2009 @ 01:08 (#68) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik heb hem gevraagd of hij geschokken was van mijn directe aanpak nu maar wachten of hij daarop reageert.
Per sms of per email weer?
Je hebt hem gistermiddag gemaild en nu geen antwoord. Jullie hebben geen relatie, jullie hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus op zich is het toch helemaal niet zo raar dat hij dan 1 (!!!) dagje niet reageert?
Misschien was er iets belangrijks vandaag waardoor zijn hoofd helemaal niet naar de mail van een op zich nog onbekende stond.
Niet op antwoord gaan zitten wachten, gewoon een leuk weekend hebben, niets van hem af laten hangen. Mocht je nog wat van hem horen is het leuk, mocht je niets meer horen dan kan je je conclusies trekken.

Dirkh wappert mee. Jij ook? - Hier kennen we geen schaamte!
Gravity, stay the hell away from me.
Pluizig en blauwwwwwww (en oranje!)

gewoonmezelf87
zaterdag 21 november 2009 @ 23:07 (#69) 

lang leve het weekend!!!

en voor degene die het willen weten, nee ik heb niks gehoord, maar denk dat als hij zich rot schrikt van een directe vraag of een vrouw die initiatief neemt het toch geen kans van slagen had, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit

Dr.Mikey
The Doc Has Come In
zaterdag 21 november 2009 @ 23:07 (#70) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lang leve het weekend!!!

en voor degene die het willen weten, nee ik heb niks gehoord, maar denk dat als hij zich rot schrikt van een directe vraag of een vrouw die initiatief neemt het toch geen kans van slagen had, daarvoor ben ik een veel te grote flapuit
Haha je mag het bij mij wel eens proberen

Trouble !?
Here Comes Trouble !

gewoonmezelf87
zaterdag 21 november 2009 @ 23:09 (#71) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haha je mag het bij mij wel eens proberen

Lamon.
zaterdag 21 november 2009 @ 23:19 (#72) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lang leve het weekend!!!

Wat ben jij ongeduldig.
Je moet het dan of gewoon laten zitten, maar als je het nog steeds wilt, kan je je eerste berichtje nog een keer herhalen, en erbij vertellen dat je het niet erg vindt als hij er toch liever vanaf ziet, maar het wel fijn zou vinden als hij dat zou laten weten.
Hebben jullie wel gecammed trouwens, ik zou echt nooit aan een date beginnen met iemand die je niet even gezien hebt, dan kan het iedereen zijn.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 17:11 (#73) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:

[
Hebben jullie wel gecammed trouwens, ik zou echt nooit aan een date beginnen met iemand die je niet even gezien hebt, dan kan het iedereen zijn.
ja we hebben meerdere malen met de webcam aangezeten, maar ik vind het wel een goed idee, denk dat ik dat morgen wel even doe.

Stali
Still Troubles
zondag 22 november 2009 @ 17:19 (#74) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ja we hebben meerdere malen met de webcam aangezeten, maar ik vind het wel een goed idee, denk dat ik dat morgen wel even doe.
Je hebt nog steeds niets gehoord maar gaat morgen wel met hem op een cam?

Jah, jemig.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 17:28 (#75) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Wat ben jij ongeduldig.
Je moet het dan of gewoon laten zitten, maar als je het nog steeds wilt, kan je je eerste berichtje nog een keer herhalen, en erbij vertellen dat je het niet erg vindt als hij er toch liever vanaf ziet, maar het wel fijn zou vinden als hij dat zou laten weten.

ik doelde hierop, sorry! is voor mij ook zondag

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 17:33 (#76) 

TS, je komt gewoon desperate over, no offence.

One, two, three, four, five, six,

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 17:37 (#77) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Seven. het volgende:
TS, je komt gewoon desperate over, no offence.
voel me ook totaal niet aangesproken

Stali
Still Troubles
zondag 22 november 2009 @ 17:38 (#78) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik doelde hierop, sorry! is voor mij ook zondag
Denk ook dat wanneer iemand echt interesse heeft dat je dan gewoon weet of het goed zit .
Dus geen spelletjes of andere flauwekul. Zelf zou ik het lekker laten gaan maar niet iedereen is hetzelfde.

Als je echt wilt weten hoe het zit, stuur dan geen mail of sms maar bel hem gewoon op en vraag wat je wilt weten. Dat scheelt een hoop gedoe en tevergeefs wachten.

Jah, jemig.

Sam88
zondag 22 november 2009 @ 17:49 (#79) 
Hey ik snap je probleem, maar geef m gewoon even de tijd om te reageren..
Ik zal s voorbeeldje geven, mijn vriend is ook dag en nacht online en ik was laatst bij m toen hij mn mailtje ontving die ik 7 dagen geleden had gestuurd. het enige wat hij zei was:

"Hey schatje, heb je me gemaild?!"

Geef m nog maar ff de tijd om iets zinnigs te bedenken om te reageren. Mss doet ie hard to get. Mag ik vragen hoe oud je bent? en hij is?

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 18:35 (#80) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

voel me ook totaal niet aangesproken
Je zou je wel aangesproken moeten voelen, niet aangevallen. Je hebt torenhoge verwachtingen, geen wonder dat hij afhaakt.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 19:22 (#81) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef Sam88 het volgende:
Hey ik snap je probleem, maar geef m gewoon even de tijd om te reageren..
Ik zal s voorbeeldje geven, mijn vriend is ook dag en nacht online en ik was laatst bij m toen hij mn mailtje ontving die ik 7 dagen geleden had gestuurd. het enige wat hij zei was:

"Hey schatje, heb je me gemaild?!"

Geef m nog maar ff de tijd om iets zinnigs te bedenken om te reageren. Mss doet ie hard to get. Mag ik vragen hoe oud je bent? en hij is?
ik ben 22 hij 24.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 19:24 (#82) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je zou je wel aangesproken moeten voelen, niet aangevallen. Je hebt torenhoge verwachtingen, geen wonder dat hij afhaakt.
hoezo torenhoge verwachtingen? ik vind het alleen heel irritant dat hij niet eens even de moeite neemt om te reageren. als hij geen contact meer wil, prima, als hij niet samen op stap wil ook best, maar het is toch een kleine moeite om dat even te melden?!

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 19:25 (#83) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hoezo torenhoge verwachtingen? ik vind het alleen heel irritant dat hij niet eens even de moeite neemt om te reageren. als hij geen contact meer wil, prima, als hij niet samen op stap wil ook best, maar het is toch een kleine moeite om dat even te melden?!
Je kent hem niet eens in real life. Je hebt geen enkele basis opgebouwd om te verwachten dat hij reageert, en al helemaal niet zo snel.

Dát en je verwacht nu al dat hij in feite al afgehaakt is. Heb je ook geen enkele basis voor.

Lamon.
zondag 22 november 2009 @ 19:40 (#84) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kent hem niet eens in real life. Je hebt geen enkele basis opgebouwd om te verwachten dat hij reageert, en al helemaal niet zo snel.

Dát en je verwacht nu al dat hij in feite al afgehaakt is. Heb je ook geen enkele basis voor.
Tweede punt heb je gelijk in, ze is te ongeduldig. Het heeft soms wat tijd nodig, maar aan de andere kant weet jij ook niet hoe persoonlijk en uitgebreid hun gesprekken waren, dus enige reactie verwachten lijkt me wel op zijn plaats. Daar hoef je niet wanhopig voor over te komen, als ze over een dag of 3 gewoon even vraagt of de boodschap nog doorgekomen was, en mocht hij het om wat voor reden dan ook liever niet doen, even goede vrienden, maar dan mag hij dat best laten weten.

Ze zijn geen pubers meer.

Laat ie weer niets horen, dan gewoon lekker zo laten, en verder zoeken.

musicfreakyme
zondag 22 november 2009 @ 19:41 (#85) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk waar zij die 2 weken over gechat hebben.
Misschien hebben ze het wel over behoorlijk persoonlijke dingen gehad, hebben de gesprekken úren geduurd en heeft hij dingen gezegd waardoor zij misschien dingen van hem "verwacht' of op zijn minst een reactie.

musicfreakyme
zondag 22 november 2009 @ 19:43 (#86) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:40 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Tweede punt heb je gelijk in, ze is te ongeduldig. Het heeft soms wat tijd nodig, maar aan de andere kant weet jij ook niet hoe persoonlijk en uitgebreid hun gesprekken waren, dus enige reactie verwachten lijkt me wel op zijn plaats. Daar hoef je niet wanhopig voor over te komen, als ze over een dag of 3 gewoon even vraagt of de boodschap nog doorgekomen was, en mocht hij het om wat voor reden dan ook liever niet doen, even goede vrienden, maar dan mag hij dat best laten weten.

Great minds think alike zeg ik dan maar

formerjellybean
zondag 22 november 2009 @ 19:43 (#87) 
joh laat het gewoon los en ga andere dingen doen dan je hierop te focussen.
Je bent jezelf gek aan het maken en dat is niemand waard.
Doe leuke dingen als afleiding en blijf niet wachten op een reactie , als de reactie komt leuk , komt die niet dan heb je niet al je tijd verknoeit met wachten.

gewoonmezelf87
zondag 22 november 2009 @ 19:53 (#88) 

quote:

[..]

ongeduld is idd een slechte eigenschap van mij, maar dat neemt niet weg dat de gesprekken inderdaad over meer dan het weer gingen, en dat de gesprekjes zich niet beperkte tot dagelijks een half uurtje, en dat als hij tegen mij zegt, dat hij interesse heeft en het erg jammer vond dat hij de afspraak af moest zeggen omdat hij me wel in RL wilde zien,. dan vind ik toch dat je idd even mag laten weten dat je er toch van af ziet, dan is het jammer maar weet ik wel waar ik aan toe ben. en als die mening er toe leid dat ik als iemand met torenhoge verwachtingen overkom, so be it!

formerjellybean
zondag 22 november 2009 @ 20:03 (#89) 
Weet je het is erg vervelend maar soms zijn mensen zo en in plaats van je er druk over te maken kun je beter je tijd besteden aan andere dingen.
Tracteer jezelf op iets of ga leuke film bekijken , maar laat je stemming niet zo afhangen van of een jongen wel reageert of niet.

Lamon.
zondag 22 november 2009 @ 20:04 (#90) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ongeduld is idd een slechte eigenschap van mij, maar dat neemt niet weg dat de gesprekken inderdaad over meer dan het weer gingen, en dat de gesprekjes zich niet beperkte tot dagelijks een half uurtje, en dat als hij tegen mij zegt, dat hij interesse heeft en het erg jammer vond dat hij de afspraak af moest zeggen omdat hij me wel in RL wilde zien,. dan vind ik toch dat je idd even mag laten weten dat je er toch van af ziet, dan is het jammer maar weet ik wel waar ik aan toe ben. en als die mening er toe leid dat ik als iemand met torenhoge verwachtingen overkom, so be it!
Een tweede berichtje zenden, met een uitleg hoe jij in elkaar steekt lijkt me helemaal niet wanhopig, maar gewoon eerlijk.
Alleen ik zou het even een paar dagen uit je hoofd zetten, dan dat berichtje sturen, om hem gewoon de kans te gunnen, en daarna bij geen reactie of een negatieve reactie idd so be it.
En ik snap niet waarom jij dan de wanhopige zou zijn....maar veel mensen lopen nou eenmaal graag om elkaar heen, om de 1 of andere domme reden, geloof ik...

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 20:38 (#91) 

quote:

[..]

Zelfs al waren het enorm diepzinnige gesprekken, dan nóg heeft ze torenhoge verwachtingen waardoor hij nu niet meer reageert. En hoe triest het ook is van zijn kant, blijkbaar komt zij op hem wel wanhopig over. Kun jij wel vinden dat dat helemaal niet desperate is, maar jij bent niet degene die bericht na bericht binnenkrijgt.
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een tweede berichtje zenden, met een uitleg hoe jij in elkaar steekt lijkt me helemaal niet wanhopig, maar gewoon eerlijk.
Alleen ik zou het even een paar dagen uit je hoofd zetten, dan dat berichtje sturen, om hem gewoon de kans te gunnen, en daarna bij geen reactie of een negatieve reactie idd so be it.
En ik snap niet waarom jij dan de wanhopige zou zijn....maar veel mensen lopen nou eenmaal graag om elkaar heen, om de 1 of andere domme reden, geloof ik...
Lamon, je geeft slecht advies in dit geval. Een uitleg over hoe zij in elkaar steekt . Sorry maar als hij nu al niet meer de moeite neemt om te reageren, dan ga je toch niet uitleggen hoe je in elkaar steekt in de hoop dat hij dichterbij komt? Als TS inderdaad nog wil afspreken, dan zit er maar één ding op en dat is zwijgen tot hij van zich laat horen en niets meer zeggen over de radiostilte van zijn kant. Want blijkbaar knapt hij op deze manier af op TS.

Feit is dat hij die afspraak wel door had laten gaan als hij net zo hoteldebotel is van TS als zij van hem.

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 20:40 (#92) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Er zijn mannen die je van alles op de mouw spelden en vervolgens gauw de confrontatie uit de weg gaan. Waarom zou je hem direct geloven als hij dat zegt, zeker via internet? Mannen beoordeel je beter op hun gedrag IRL en niet op wat ze zeggen of hun gedrag op internet.

Lamon.
zondag 22 november 2009 @ 21:25 (#93) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zelfs al waren het enorm diepzinnige gesprekken, dan nóg heeft ze torenhoge verwachtingen waardoor hij nu niet meer reageert. En hoe triest het ook is van zijn kant, blijkbaar komt zij op hem wel wanhopig over. Kun jij wel vinden dat dat helemaal niet desperate is, maar jij bent niet degene die bericht na bericht binnenkrijgt.
[..]

Lamon, je geeft slecht advies in dit geval. Een uitleg over hoe zij in elkaar steekt . Sorry maar als hij nu al niet meer de moeite neemt om te reageren, dan ga je toch niet uitleggen hoe je in elkaar steekt in de hoop dat hij dichterbij komt? Als TS inderdaad nog wil afspreken, dan zit er maar één ding op en dat is zwijgen tot hij van zich laat horen en niets meer zeggen over de radiostilte van zijn kant. Want blijkbaar knapt hij op deze manier af op TS.

Feit is dat hij die afspraak wel door had laten gaan als hij net zo hoteldebotel is van TS als zij van hem.
Waarom zou je het niet doen, je hebt niets te verliezen, en bent meteen jezelf. Als hij dan anders in elkaar steekt mag ze blij zijn dat ze daar op tijd achter kwam.

Jij vindt dat ik geen gelijk hebt, Seven., da's niet hetzelfde als slecht advies geven.

Seven.
NOT eight!
zondag 22 november 2009 @ 21:55 (#94) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet doen, je hebt niets te verliezen, en bent meteen jezelf. Als hij dan anders in elkaar steekt mag ze blij zijn dat ze daar op tijd achter kwam.

Jij vindt dat ik geen gelijk hebt, Seven., da's niet hetzelfde als slecht advies geven.
Kijk, dát is dus het punt. Je hebt namelijk wél iets te verliezen in de meeste gevallen. En OK, je hebt geen gelijk dan.

Lamon.
zondag 22 november 2009 @ 21:59 (#95) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kijk, dát is dus het punt. Je hebt namelijk wél iets te verliezen in de meeste gevallen. En OK, je hebt geen gelijk dan.
Nee, je hebt niets te verliezen, want ze hoeft hem niet, als hij zo in elkaar steekt.
Dus jij hebt ongelijk.

DuTank
PSV Eindhoven
zondag 22 november 2009 @ 22:00 (#96) 

Bij mij zou het werken als je je ging vingeren voor de cam

Een tevreden wieriesmoker is geen onruststoker.
Witte wel, witte nie, Brabant in de scene!

Lamon.
zondag 22 november 2009 @ 22:03 (#97) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef DuTank het volgende:
Dat zijn de hormonen, dat wordt vanzelf minder

TiMPiN
AFCA
maandag 23 november 2009 @ 00:23 (#98) 
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef DuTank het volgende:
Flegel! Verdomme!

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 00:27 (#99) 

quote:
Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, je hebt niets te verliezen, want ze hoeft hem niet, als hij zo in elkaar steekt.
Dus jij hebt ongelijk.
Dat kan ze zichzelf misschien wijsmaken maar met zulke verwachtingen wil je wel degelijk meer van iemand.

SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
maandag 23 november 2009 @ 00:27 (#100) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien heeftie Vodafone

We spend the last half hour in the back room celebrating me...
And now I feel a little cheap, yeah!

Anne33
maandag 23 november 2009 @ 01:09 (#101) 
Ik ben blij dat mijn scharrel zich niet zo druk maakt als ik even niet reageer. Wij spreken elkaar rustig 5 dagen niet en dan weer 3 weken 2 keer per dag. Heel wisselend. Maak je niet druk, komt allemaal goed!

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 11:31 (#102) 

jarenlang gezocht naar iemand die in mijn hoofd kon kijken en dan vind ik diegene gewoon op FOK!
Seven ik ben blij dat jij precies weet hoe alles in mijn hoofd in elkaar zit, ik vroeg gewoon om advies niet om een analyse van hoe ik wel of niet denk en wel of niet wanhopig ben.

Lamon, bedankt voor je adviezen!

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:03 (#103) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jarenlang gezocht naar iemand die in mijn hoofd kon kijken en dan vind ik diegene gewoon op FOK!
Seven ik ben blij dat jij precies weet hoe alles in mijn hoofd in elkaar zit, ik vroeg gewoon om advies niet om een analyse van hoe ik wel of niet denk en wel of niet wanhopig ben.

Je bedoelt dat je alleen maar dingen wil horen die je aanstaan dan?

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 12:07 (#104) 

Ik dnekd at de jongen nog wat meer ijzers in het vuur heeft en niet zo zit te springen om een date, anders had ie wel wat meer initiatief genomen. Als TS zou ik me er niet druk om maken en gewoon afwachten.

Je kent die gast amper, als ie niet wil daten dan vergaat de wereld niet. En als ie dat wel wil merk je het vanzelf wel

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 12:09 (#105) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Ben je begin 20 en modelwaardig? Dan wil Lamon wel met je op date

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 12:12 (#106) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je alleen maar dingen wil horen die je aanstaan dan?
nee dat is niet wat ik bedoel! ik wordt er alleen een beetje moe van dat je alles ananlyseert, ik heb welgeteld 2! berichten gestuurd, geen reactie en guess what, mijn wereld is niet vergaan, we zien wel hoe het gaat lopen, maar vind het nogal kortzichtig dat je er dan gelijk van maakt dat ik wanhopig zou zijn. maar goed dat is verschil van mening.
als ik een jongen niet meer zie zitten dan meld ik dat even maar blijkbaar is het te veel om dat te verwachten in dit geval!

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 12:13 (#107) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee dat is niet wat ik bedoel! ik wordt er alleen een beetje moe van dat je alles ananlyseert, ik heb welgeteld 2! berichten gestuurd, geen reactie en guess what, mijn wereld is niet vergaan, we zien wel hoe het gaat lopen, maar vind het nogal kortzichtig dat je er dan gelijk van maakt dat ik wanhopig zou zijn. maar goed dat is verschil van mening.
als ik een jongen niet meer zie zitten dan meld ik dat even maar blijkbaar is het te veel om dat te verwachten in dit geval!
Je gedraagt je anders wel een beetje hysterisch, dat zou mij ook afschikken als ik een man was

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 12:16 (#108) 

quote:

[..]

Klopt, je krijgt de silent treatement, en je krijgt als man nergens een slappere van als de vrouw dan ook nog eens smsjes gaat sturen 'of er soms iets is' enzo

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 12:16 (#109) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je gedraagt je anders wel een beetje hysterisch, dat zou mij ook afschikken als ik een man was
en waar basseer je dat op, als ik zo vrij mag zijn?

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 12:19 (#110) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

en waar basseer je dat op, als ik zo vrij mag zijn?
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, je krijgt de silent treatement, en je krijgt als man nergens een slappere van als de vrouw dan ook nog eens smsjes gaat sturen 'of er soms iets is' enzo
Daarop dus. Als ik als vrouw niks terughoor van een man ga ik niet lopen mailen en sms-en, dan houd ik de eer aan mezelf. Het is dan toch vrij duidelijk dat ie het om wat voor reden dan ook niet ziet zitten, dan ga ik niet lopen zeiken. His loss.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:19 (#111) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

sinds 2 weken heb ik contact met een erg leuke jongen die ik via internet heb leren kennen, dit voornamelijk over msn, nu zouden we afgelopen woendag samen wat gaan drinken maar hij zit midden in een verhuizing en meldde mij dinsdagavond dat hij het niet ging redden en dat we het moesten verzetten want hij wilde wel met mij op date. woensdag nog een aantal berichtjes over en weer gegaan, en donderdag ochtend gevraagd of hij lekker geslapen had(zoals ik al 4 dagen doe) waar hij binnen een minuut op reageerde. toen besloot ik s'middags een mailtje te sturen,daarin heb ik hem ook uitgenodigd voor een nieuwe date, ik heb er bewust geen datum of dag bijgezet want hij heeft het druk, ik heb gestuurd: voorstel jij en ik samen op stap, wat gaan drinken, naar het strand, bos of iets anders jij mag kiezen. daarbij heb ik in het mailtje gezet, ik wil je graag ontmoeten ben benieuwd of in real life dezelfde aantrekkingskracht bestaat als over msn.maar weet natuurlijk niet of jij dat ook wilt, ik hoor wel van je of we op date gaan en wat we gaan doen.

nu ben ik dus bang dat ik hem heb afgeschrikt door zelf het initiatief te nemen, ik weet van mezelf dat ik nogal impulsief ben en bovenstaande actie is daar een goed voorbeeld van.
quote:

[..]

Je hebt wel meer dan 2 berichten gestuurd, in de aanloop ben je al erg gretig en happig op afspreken terwijl hij middenin een verhuizing zit. Hij heeft afgezegd dus als hij écht af wil spreken, dan is het toch logisch dat hij het initiatief neemt? Zeker aangezien je 2 weken contact met hem hebt, hij zit in die verhuizing én jij hebt al meer dan genoeg laten blijken dat zijn internet alter ego je enórm aanspreekt. Dus:
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat zij zegt.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:22 (#112) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Terwijl je haar IRL niet eens kent.

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 12:27 (#113) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Je hebt wel meer dan 2 berichten gestuurd, in de aanloop ben je al erg gretig en happig op afspreken terwijl hij middenin een verhuizing zit. Hij heeft afgezegd dus als hij écht af wil spreken, dan is het toch logisch dat hij het initiatief neemt? Zeker aangezien je 2 weken contact met hem hebt, hij zit in die verhuizing én jij hebt al meer dan genoeg laten blijken dat zijn internet alter ego je enórm aanspreekt. Dus:
[..]

Wat zij zegt.
de smsje over en weer even buiten beschouwing gelaten zijn het niet meer dan 2 berichten geweest.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:30 (#114) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

de smsje over en weer even buiten beschouwing gelaten zijn het niet meer dan 2 berichten geweest.
Je kunt toch niet ineens doen alsof die aanloop er naartoe er nooit geweest is? Hij ziet het denk ik niet als maar 2 berichtjes namelijk.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 12:32 (#115) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt toch niet ineens doen alsof die aanloop er naartoe er nooit geweest is? Hij ziet het denk ik niet als maar 2 berichtjes namelijk.
Tuurlijk wel. Zij smst hem gewoon dat hij de smsjes niet mee mag tellen in haar stalker-gedrag.

[22:33] <Derek> Maart 2010 is de consumptieve oppervlakkige levensstijl ten einde.
[22:33] <Derek> gegarandeerd.

Snowcold
IJskonijntje
maandag 23 november 2009 @ 12:33 (#116) 

Ik vind je nog niet hysterisch of wanhopig, hoogstens ongeduldig. Daar houden de meeste mannen naar mijn ervaring ook niet echt van. Het is niet gek als hij één of twee dagen even niet reageert. Hij zit midden in een verhuizing, is een hoop geregel dus hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd als zijn 'digitale interesse' van twee weken. Begrijp me niet verkeerd alsjeblieft. Soms hebben ze het gewoon druk.

Wacht nou maar even voordat je conclusies gaat trekken over zijn interesse in jou. Daar kunnen ze vaak ook niet tegen. Wordt vaak afgedaan als 'gezeur'.

We have gone back to the start... <3

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 12:33 (#117) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Zij smst hem gewoon dat hij de smsjes niet mee mag tellen in haar stalker-gedrag.
Ah, moet ze ook even smsen hoe zij in elkaar steekt.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 12:34 (#118) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef Snowcold het volgende:
Ik vind je nog niet hysterisch of wanhopig, hoogstens ongeduldig. Daar houden de meeste mannen naar mijn ervaring ook niet echt van. Het is niet gek als hij één of twee dagen even niet reageert. Hij zit midden in een verhuizing, is een hoop geregel dus hij heeft wel andere dingen aan zijn hoofd als zijn 'digitale interesse' van twee weken. Begrijp me niet verkeerd alsjeblieft. Soms hebben ze het gewoon druk.

Wacht nou maar even voordat je conclusies gaat trekken over zijn interesse in jou. Daar kunnen ze vaak ook niet tegen. Wordt vaak afgedaan als 'gezeur'.
Ik, als man zijnde, trek zulk gedrag door: "Als ze nou al zo opdringerig en ongeduldig is, en wil weten wat ik voor ontbijt heb gehad, hoe moet dat straks IRL gaan?"

Zwaar vermoeiend zulke types.

[22:33] <Derek> Maart 2010 is de consumptieve oppervlakkige levensstijl ten einde.

Snowcold
IJskonijntje
maandag 23 november 2009 @ 12:38 (#119) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik, als man zijnde, trek zulk gedrag door: "Als ze nou al zo opdringerig en ongeduldig is, en wil weten wat ik voor ontbijt heb gehad, hoe moet dat straks IRL gaan?"

Zwaar vermoeiend zulke types.
Ja precies. Dan beelden ze zich meteen zo'n zeurende huisvrouw in die je continu op de vingers kijkt en in de gaten houdt. Dat heb ik in ieder geval van vrienden gehoord, vond ik wel komisch. Maar daarnaast ook heel begrijpelijk. En welke vrouw wil nou zo overkomen? Lijkt me helemaal niet sexy.

We have gone back to the start... <3

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 12:40 (#120) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:38 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Ja precies. Dan beelden ze zich meteen zo'n zeurende huisvrouw in die je continu op de vingers kijkt en in de gaten houdt. Dat heb ik in ieder geval van vrienden gehoord, vond ik wel komisch. Maar daarnaast ook heel begrijpelijk. En welke vrouw wil nou zo overkomen? Lijkt me helemaal niet sexy.
Dat is by far het ergste wat je idd kan doen, het vluchtgedrag van de man activeren

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 12:53 (#121) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef Snowcold het volgende:

Ik vind dat users hier ook wel een beetje doorslaan door TS als hysterisch en zelfs stalker te bestempelen.
TS denkt dat ze een leuke jongen aan de haak heeft en ineens is het af. Dat is is niet leuk maar ga er maar vanuit dat je er niets meer van hoort. Want zijn telefoon is niet kapot en ook is zijn huis niet ingestort .

Als een man interesse in je heeft dan staat niets hem in de weg om contact met je te hebben en dan wacht hij geen week.

Je kunt hem wel vragen waarom hij niet gewoon zegt dat hij van verder contact afziet maar dan zeg je als TS ook niet gewoon "Oke" om dan op te hangen maar dan stel je vragen als oh en ik dacht nog zo en zo en eerder zei je nog zus en zo.
Mannen breken liever geen vrouwenharten en door nu niet op je te reageren houdt hij ook nog eens de achterdeur open.

Jah, jemig.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:32 (#122) 

Mag ik al de wijze mensen die zoveel op TS haar gedrag hebben aan te merken en het zo heerlijk met elkaar eens zijn even vragen hoeveel ervaring zij nu echt hebben met internetdaten?
Gewoon uit nieuwsgierigheid?
Want de bullshit die hier voorbij komt is weer ongelooflijk.

Ze zoekt iemand die bij haar past, denkt dat die jongen misschien zo'n type is. Ze houdt van directheid, als die jongen te beroerd is om even een berichtje met uitleg te sturen, is het dus niet haar type, dus is er niets aan de hand.
Ze heeft em nog niet eens ontmoet, dus waarom zou ze dan de behoefte voelen zich nu al anders voor te doen dan ze is?
Niets te verliezen, ik zeg het nogmaals..

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:34 (#123) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik al de wijze mensen die zoveel op TS haar gedrag hebben aan te merken en het zo heerlijk met elkaar eens zijn even vragen hoeveel ervaring zij nu echt hebben met internetdaten?

Ze zoekt iemand die bij haar past, denkt dat die jongen misschien zo'n type is. Ze houdt van directheid, als die jongen te beroerd is om even een berichtje met uitleg te sturen, is het dus niet haar type, dus is er niets aan de hand.
Ze heeft em nog niet eens ontmoet, dus waarom zou ze dan de behoefte voelen zich nu al anders voor te doen dan ze is?
Ik vind dat je als vrouw (en ook als man) je trots hebt. Als iemand niet enthousiast genoeg over je is moet je niet agan aandringen op het gevaar af dat je je gaat opdringen.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 13:35 (#124) 

quote:

Nee maar niks zo irritant als een vrouw die opdringerig bezig is als je elkaar nog niet gezien hebt en hij het wss druk heeft of er ff klaar mee is.

Dan gooit ze gewoon d'r eigen glazen in.

Oh en dat jij internetdating-koning no.1 ben dat weten nu ook wel

/insert "Loveless ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik zie je berichten niet want ik heb je geblocked"-bericht

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:37 (#125) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:

Oh en dat jij internetdating-koning no.1 ben dat weten nu ook wel

Hij's toch nog single, dus het zal wel meevallen

Swagger
wat een kut username eigenlijk
maandag 23 november 2009 @ 13:37 (#126) 

ts, ik heb mijn nummer verandert.

Groetjes,
Swagger

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:37 (#127) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind dat je als vrouw (en ook als man) je trots hebt. Als iemand niet enthousiast genoeg over je is moet je niet agan aandringen op het gevaar af dat je je gaat opdringen.
Na 3 dagen met 1 berichtje op een subtielere manier zeggen, "...of je geeft even aan dat je het nog even druk hebt, of je geeft aan dat je het niet meer ziet zitten, en zo niet even goede vrienden, maar vriendelijk bedankt dan.." is je trots verliezen?

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 13:38 (#128) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij's toch nog single, dus het zal wel meevallen

Ach, hij schroomt niet overal te pas en onpas te roepen dat hij 20-jarige modelwaardige chicks date e.d.
Niks tegen internetdating ofzo overigens hoor.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 13:39 (#129) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Na 3 dagen met 1 berichtje op een subtielere manier zeggen, "...of je geeft even aan dat je het nog even druk hebt, of je geeft aan dat je het niet meer ziet zitten, en zo niet even goede vrienden, maar vriendelijk bedankt dan.." is je trots verliezen?
Het is al overbodig dat berichtje te sturen. In zoverre ben ik het eens met het gros van de reacties hier.

Jah, jemig.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:40 (#130) 

quote:
Ja natuurlijk, het zal vast aan de Fokkers liggen dat hun nekharen overeind gaan staan bij de verhalen van de TS
Hoe narrow-minded wil je zijn zeg, ongelooflijk. Dat jij misschien andere ervaringen hebt is nog tot daar aan toe, maar gelijk maar even de rest van de reagerende mensen hier afserveren met zo`n flauwe dooddoener is ontzettend kinderachtig, ik adviseer je dan ook om gewoon even normaal te blijven doen.
quote:
Ze houdt niet van directheid, ze houdt van bevestiging. Zodra hij stopt met smsen gaat ze gelijk twijfelen aan de hele opzet, en in plaats van even objectief naar haar eigen gedrag te kijken wordt de jongen in kwestie maar tot doemdenker gebombardeerd
quote:
Prima, maar de manier van benaderen is fout, en dat zou jij als doorgewinterde Internetdater toch ook wel moeten weten

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:42 (#131) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Het is al overbodig dat berichtje te sturen. In zoverre ben ik het eens met het gros van de reacties hier.
Ach, gewoon voor de gemoedsrust dat ie echt de moeite niet was...kwaad kan het verder niet. En dan gewoon verder gaan.

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:42 (#132) 

quote:

[..]

Ja, want het is onnodig. Als ie het druk heeft, dan hoor ik vanzelf wel weer hoe of wat en dan zit ie niet op extra druk te wachten. En als ie er gewoon geen trek in heeft, heeft ie ook geen trek in extra gezeur. Je stelt jezelf in een aandachtvragende positie en die wil ik niet. Ik wil dat iemand mij aandacht geeft omdat ie dat zelf wil, niet omdat ik zeur.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:44 (#133) 

quote:
Ik heb een paar internetdates gehad en heel veel dates in het echte leven.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:44 (#134) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ach, gewoon voor de gemoedsrust dat ie echt de moeite niet was...kwaad kan het verder niet. En dan gewoon verder gaan.
Zelfs dan niet. Waarom zou je daar nog een smsje aan verspillen, het is duidelijk genoeg zo.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:45 (#135) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, want het is onnodig. Als ie het druk heeft, dan hoor ik vanzelf wel weer hoe of wat en dan zit ie niet op extra druk te wachten. En als ie er gewoon geen trek in heeft, heeft ie ook geen trek in extra gezeur. Je stelt jezelf in een aandachtvragende positie en die wil ik niet. Ik wil dat iemand mij aandacht geeft omdat ie dat zelf wil, niet omdat ik zeur.
Maar dat is JOUW karakter, niet een advies. Haar karakter is anders, dus is ze ook op zoek naar een ander type persoon.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:45 (#136) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mag ik jou aandacht geven ?

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:46 (#137) 

quote:

[..]

Gulden middenweg, Lamon. Gulden middenweg.

Er zit een heel groot gapend grijs gebied tussen opdringerig zijn en hard to get spelen.

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:46 (#138) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar dat is JOUW karakter, niet een advies. Haar karakter is anders, dus is ze ook op zoek naar een ander type persoon.
Dat is wel een advies, want heel veel mannen reageren wel zo als ik het omschreven heb. Geen man vindt het fijn om na 2 weken mailen en msnen het gevoel te hebben dat ie dingen moet. Van mij mag ze doen wat ze wil, maar de praktijk is dat ze zo wel veel mannen weg jaagt.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:47 (#139) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gulden middenweg, Lamon. Gulden middenweg.

Er zit een heel groot gapend grijs gebied tussen opdringerig zijn en hard to get spelen.
Die geef ik nu juist al 10 keer.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:48 (#140) 

TS zoekt bevestiging. Die heb je helemaal niet nodig als iemand ineens niet meer op je berichtjes reageert.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:48 (#141) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:47 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Die geef ik nu juist al 10 keer.
Nee, je geeft haar groot gelijk terwijl zij duidelijk aan de opdringerige kant van de lijn staat.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:49 (#142) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Seven. het volgende:
TS zoekt bevestiging. Die heb je helemaal niet nodig als iemand ineens niet meer op je berichtjes reageert.
Sterker nog; die bevestiging komt nog opdringender over, zeker als ze de hint(s) niet snapt.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 13:49 (#143) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Seven. het volgende:
Nou iig ga je die nooit krijgen als je dan nog gaat smsen naar hem. Dan krijg je wss alleen maar nog meer afwijzingen.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:49 (#144) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is wel een advies, want heel veel mannen reageren wel zo als ik het omschreven heb. Geen man vindt het fijn om na 2 weken mailen en msnen het gevoel te hebben dat ie dingen moet. Van mij mag ze doen wat ze wil, maar de praktijk is dat ze zo wel veel mannen weg jaagt.
En wat is daar precies erg aan?
Jaag de types die je toch niet wilt maar meteen weg, scheelt een hoop ellende later, denk ik dan.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 13:50 (#145) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:42 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik heb dan wel niet aan internetdating gedaan maar ik weet toch wel heel zeker dat wanneer een jongen belangstelling heeft voor een meisje hij geen week wacht met contact opnemen.

Ze kan er wel achteraan gaan smssen maar de uitkomst blijft hetzelfde want ook dan is het niet leuk om aan de dijk gezet te worden. Het is niet leuk, maar ieder mens stoot zijn neus wel eens een keertje.

Jah, jemig.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 13:51 (#146) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:49 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Jaag de types die je toch niet wilt maar meteen weg, scheelt een hoop ellende later, denk ik dan.
Als alles zo makkelijk was.
En als ze zo simpel zou denken dan zou ze niet nog gaan smsen en topic hier openen. Dan zou ze zoals haar hier aangeraden wordt denken 'His loss', en lekker verder gaan

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:52 (#147) 

Zou TS trouwens niet gewoon een ordinaire relkloon zijn?

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:52 (#148) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik heb dan wel niet aan internetdating gedaan maar ik weet toch wel heel zeker dat wanneer een jongen belangstelling heeft voor een meisje hij geen week wacht met contact opnemen.
Mannen zijn niet in een hokje te stoppen Stali, net als vrouwen.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:52 (#149) 

quote:

[..]

Ze jaagt een type weg die ze blijkbaar wél wil.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 13:53 (#150) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:52 schreef Seven. het volgende:
Zou TS trouwens niet gewoon een ordinaire relkloon zijn?
Ze reageert wel heel selectief. Maar het gegeven is bepaald niet ondenkbaar.

Jah, jemig.

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:53 (#151) 

quote:

[..]

Wat voor types vind jij dat dan?

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:53 (#152) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Evengoed moet je mensen beoordelen op hoe ze zich gedragen en niet hoe ze zeggen dat ze zich gedragen.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:55 (#153) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat voor types vind jij dat dan?
Schijnheilig, en expres moeilijk en vaag doen trek ik niet, omdat je dat ergens gelezen hebt dat het zo hoort ofzo.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 13:56 (#154) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, TS heeft toevallig net die ene uitzondering te pakken. Heus over een paar weken belt hij haar op dat er een lokale aardbeving en overstroming heeft plaatsgevonden in zijn nieuwe huis. Zijn telefoon is in het water gevallen en zijn computer is kapot. Hij heeft altijd al van haar gehouden maar zijn auto was ook meegenomen in de stroom water dus kon hij haar ook niet opzoeken om haar meteen ten huwelijk te vragen.

Tja dit, of hij heeft geen interesse meer in TS. .

Jah, jemig.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:56 (#155) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Schijnheilig, en expres moeilijk en vaag doen trek ik niet, omdat je dat ergens gelezen hebt dat het zo hoort ofzo.
Dat, óf hij ligt in coma. Het zóú kunnen.

Maar goed, het zou ook kunnen dat TS een relkloon is, gezien d'r korte posthistory.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:56 (#156) 

quote:

[..]

Dit was juist een type die ze wel wil hebben, maar die jaagt ze ook weg

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 13:57 (#157) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, TS heeft toevallig net die ene uitzondering te pakken. Heus over een paar weken belt hij haar op dat er een lokale aardbeving en overstroming heeft plaatsgevonden in zijn nieuwe huis. Zijn telefoon is in het water gevallen en zijn computer is kapot. Hij heeft altijd al van haar gehouden maar zijn auto was ook meegenomen in de stroom water dus kon hij haar ook niet opzoeken om haar meteen ten huwelijk te vragen.

Tja dit, of hij heeft geen interesse meer in TS. .
Als TS geen relkloon is en doet wat ik zeg, horen we het over een paar dagen.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 23 november 2009 @ 13:57 (#158) 

quote:

[..]

Ja die types zijn ook echt om te schieten
Die alles volgens de datingbijbel doen en lekker nonchalant en afstandelijk blijven doen 'want dat helpt aldus het boek', en iets vooral geen date ( ) noemen tot de 4e afspraak ofzo

Echt, als je op zo'n manier aan de man/vrouw moet komen ipv je gevoel te volgen

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 13:57 (#159) 

quote:

[..]

Waarom is iemand die het rustig aan wil doen schijnheilig en doet ie expres moeilijk en vaag omdat ie denkt dat het zo hoort?

Wat een drogredenering

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 13:58 (#160) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Tja, of hij verzint 1 of andere kutsmoes waarmee ze alsnog geen vrede heeft. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 13:58 (#161) 

quote:

[..]

Als TS geen relkloon is, dan laat ze vanaf nu al het initiatief aan hem over. En dan zul je wel zien dat hij toch ineens weer contact opneemt met allerlei smoesjes. Als zij nu nóg eens gaat smsen en bevestiging zoeken, dan hoort ze sowieso niets meer van hem en dan heeft ze zelfs de kans om er zelf de stekker uit te trekken verloren.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 13:59 (#162) 

quote:

[..]

Dat hij geen belangstelling meer heeft? Goed, dat zegt de rest van de users nu dus al.
We zullen zien. .

Jah, jemig.

Stali
Still Troubles
maandag 23 november 2009 @ 14:01 (#163) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, of hij verzint 1 of andere kutsmoes waarmee ze alsnog geen vrede heeft. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
De kans zit er nog wel in dat hij terugsmst dat er niets aan de hand is maar het gewoon druk heeft en zegt haar in de loop van de week nog wel te bellen.

Kan TS weer tevergeefs gaan zitten wachten. .

Jah, jemig.

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 14:01 (#164) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 14:01 schreef Stali het volgende:

[..]

De kans zit er nog wel in dat hij terugsmst dat er niets aan de hand is maar het gewoon druk heeft en zegt haar in de loop van de week nog wel te bellen.

Kan TS weer tevergeefs gaan zitten wachten. .
Geweldige, zulke soaps. Zit zij zich 24 uur lang te verkneukelen en zenuwachtig op haar telefoon te kijken, ligt hij een ander grietje aan te douwen

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 14:02 (#165) 

Het is trouwens wel een vrouwending ja, altijd dat waarom als een man geen interesse heeft. Nou, omdat ie geen trek in je heeft, zeur niet zo

En inderdaad stali, al die kutsmoezen die vrouwen verzinnen omdat een man niet belt/mailt

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 14:03 (#166) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 14:02 schreef Ripley het volgende:
Het is trouwens wel een vrouwending ja, altijd dat waarom als een man geen interesse heeft. Nou, omdat ie geen trek in je heeft, zeur niet zo

En inderdaad stali, al die kutsmoezen die vrouwen verzinnen omdat een man niet belt/mailt
Waarom ben jij zo perfect? Qua doen en denken mag elke vent zich gelukkig prijzen met jou denk ik zo

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 14:05 (#167) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo perfect? Qua doen en denken mag elke vent zich gelukkig prijzen met jou denk ik zo
Ik ben verre van perfect hoor, maar wel ietsje te nuchter om me over dat soort futiliteiten druk te maken

Scorpie
Johnny _O_
maandag 23 november 2009 @ 14:06 (#168) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben verre van perfect hoor, maar wel ietsje te nuchter om me over dat soort futiliteiten druk te maken
Waren alle vrouwen maar zo

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 14:07 (#169) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds vol smart op de dag dat Ripley uit de kast komt. Elke dag. Tevergeefs.

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 15:43 (#170) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik niet te beroerd ben om te vertellen aan zo iemand wat ze is en waarom ik haar uit mijn msn zou gooien, als ik gelijk blijk te hebben, maar haar eerst een kans geef.
TS mag die jongen eerst een kans geven zichzelf te verantwoorden voor het veranderde gedrag ineens, en daarna kan ze hem terecht uit haar msn gooien.
En jij bent noemt iemand die je niet kent nu al een internetslet, ik ben nog bereid om iemand het voordeel van de twijfel te geven.

En de TS een interslet noemen vind ik al helemaal nogal aanstootgevend.
Zanik niet zo over een woordje, knul.

En Ts gaat al van tevoren stressen en een ultimatum rekenen en dan ook nog iemand najagen met een opdringerig bericht.

A) geef die jongen de kans om te reageren voor je gaat zeuren.
B) als ie niet reageert heb je je antwoord al, dan moet ie je niet.

draaijer
Underpromise; overdeliver!
maandag 23 november 2009 @ 15:43 (#171) 

hij zit in een verhuizing en heeft momenteel even geen internet?

Hebben julle foto's naar elkander verstuurd?

We all have strength enough to endure the misfortunes of others
http://fotoboek.fok.nl/draaijer
en ja, ik ben een oppervlakkige klootzak..... Lekker belangrijk :)

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 15:44 (#172) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef draaijer het volgende:
hij zit in een verhuizing en heeft momenteel even geen internet?

Hebben julle foto's naar elkander verstuurd?
Ze hebben de webcam wel eens aangeslingerd. Maar lees anders het hele topic eventjes. Dan kom je alles tegen dat relevant is.

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 15:44 (#173) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:41 schreef Stali het volgende:

[..]

Volwassen mensen plempen niet andermans foto en email zomaar op een forum.
Dat meisje kan haar account wel wegdoen want ze krijgt nu bergen spam.
Het is al gewijzigd, en de mensen die dat doen zijn de mensen waar je kwaad op moet worden.
En On-topic verdomme!

Als iemand niet voldoet aan wat ze claimden te zijn, mag je daarnaar vragen, en als ze dan nog te beroerd zijn om antwoord te geven, dan is moving on de beste optie...
En dat is wat TS kan doen, en volledig terecht.

Miracle_Drug
maandag 23 november 2009 @ 15:44 (#174) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:

En Ts gaat al van tevoren stressen en een ultimatum rekenen en dan ook nog iemand najagen met een opdringerig bericht.

A) geef die jongen de kans om te reageren voor je gaat zeuren.
B) als ie niet reageert heb je je antwoord al, dan moet ie je niet.
Ik ben het dit hele topic al met je eens, het leven kan soms zo simpel zijn

CP69
maandag 23 november 2009 @ 15:47 (#175) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hahaha, ik herken mezelf ...

kheb ook altyd smoesen ...

naja ...beter dan van : " Ik vind je maar een lelijk wijf en heb geen interesse ! "

nee, liever een beetjuh subtiel ...

meiden zijn al ssso fuckin overgevoelig

http://i39.tinypic.com/afd2x1.jpg

Ripley
Smikeslut.
maandag 23 november 2009 @ 15:49 (#176) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef CP69 het volgende:

[..]

naja ...beter dan van : " Ik vind je maar een lelijk wijf en heb geen interesse ! "

Misschien moeten meiden dat maar eens horen, dan gaan z eniet overanalyseren mdaar vinden ze jou gewoon een lul

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 15:50 (#177) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Als iemand niet voldoet aan wat ze claimden te zijn, mag je daarnaar vragen, en als ze dan nog te beroerd zijn om antwoord te geven, dan is moving on de beste optie...
En dat is wat TS kan doen, en volledig terecht.
Ook als je diegene pas 2 weken via internet kent? Damn, iedereen weet toch dat internet hét medium is waar leugens welig tieren? Je houdt er toch vanzelf al rekening mee dat iemand niet is hoe hij/zij zégt te zijn?

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 15:55 (#178) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef CP69 het volgende:

[..]

Nou, ik zeg dat dan liever wel, en dan niet "Je bent een lelijk wijf." Uiterlijk is relatief.
"Ik vindt je uiterlijk gezien niet aantrekkelijk, sorry." Of zoiets, want er zijn mensen die iemand wel aantrekkelijk kunnen vinden terwijl de ander denkt gadver...

Maar ze hadden al gecammed, dus ik denk niet dat uiterlijk hier het probleem was, hij is gewoon laf en schijnheilig, en zij heeft het volste recht daarop in te gaan, en het daarna te laten zitten zonder dat zij degene is die als obsessief bestempeld moet worden.

CP69
maandag 23 november 2009 @ 15:55 (#179) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Misschien moeten meiden dat maar eens horen, dan gaan z eniet overanalyseren mdaar vinden ze jou gewoon een lul
ze mogen me zeker een lul vinden , maar hoe een jongen het ook brengt ...

een afwijzing IS NOOIT LEUK voor een meisje ...

Meisjes zoeken het 9 van de 10 keer in hun uiterlijk en gaan bijv als een gek hongerdieeten , borsten vergroten , etc....

nee , wat dat betreft kunnen jongens veel beter tegen een afwijzing

CP69
maandag 23 november 2009 @ 15:57 (#180) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:55 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nou, ik zeg dat dan liever wel, en dan niet "Je bent een lelijk wijf." Uiterlijk is relatief.
"Ik vindt je uiterlijk gezien niet aantrekkelijk, sorry." Of zoiets, want er zijn mensen die iemand wel aantrekkelijk kunnen vinden terwijl de ander denkt gadver...

Maar ze hadden al gecammed, dus ik denk niet dat uiterlijk hier het probleem was, hij is gewoon laf en schijnheilig, en zij heeft het volste recht daarop in te gaan, en het daarna te laten zitten zonder dat zij degene is die als obsessief bestempeld moet worden.
oh dat wist ik niet , MAARRRR ....

ik herken WEER iets van die situatie ...

Ik denk dat hij al een ander date heeft en haar gewoon als 1 van de reserves wil houden ...

nummertje 2of 3 ....misshien wel back-up date 4 ...

triest , maar ik ben/was ook zo ...

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 15:57 (#181) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook als je diegene pas 2 weken via internet kent? Damn, iedereen weet toch dat internet hét medium is waar leugens welig tieren? Je houdt er toch vanzelf al rekening mee dat iemand niet is hoe hij/zij zégt te zijn?
Hee, ik zei toch ook eerlijk dat ik geen seks wilde met een vrouw met een hanekam? Dat is toch eerlijk?
En heb je er last van? Nee!
Dus wat is er mis met een beetje recht voor zijn raap zijn?

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 16:00 (#182) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 15:55 schreef CP69 het volgende:

[..]

ze mogen me zeker een lul vinden , maar hoe een jongen het ook brengt ...

een afwijzing IS NOOIT LEUK voor een meisje ...

Meisjes zoeken het 9 van de 10 keer in hun uiterlijk en gaan bijv als een gek hongerdieeten , borsten vergroten , etc....

nee , wat dat betreft kunnen jongens veel beter tegen een afwijzing
Plank, mis.

En verder.. Wat is er mis met zeggen dat je een meisje echt leuk vindt maar dat je gewoon geen toekomst ziet?

CP69
maandag 23 november 2009 @ 16:13 (#183) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 16:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Plank, mis.

En verder.. Wat is er mis met zeggen dat je een meisje echt leuk vindt maar dat je gewoon geen toekomst ziet?
Heb ik in 2005 nog gedaan ...

ook via internet leren kennen.

Ik heb gezegd dat ik haar leuk vond en zelfs al een beetje van haar begon te houden (na 2maanden) , MAAR

dat ik geen toekomst in ons samen zag omdat ik NOG MEER van mijn VRIJHEID (en alles wat daar bij hoort) hield ...

ze accepteerde het wel , maar ik zag aan haar dat er iets niet goed zat ...

ze liet een lange tijd niks meer van zich horen ...nam de telefoon niet op , niet op msn ....

en later vernam ik dat ze een poging tot zelfmoord had gedaan wat gelukkig mislukt was , maar wel zwaar

aan de antidepressiva zat ...

ik wilde wel nog contact (als vriend) , maar zij absoluut niet meer ...

anno nu weet ik via via dat het gelukkig goed met haar gaat en de ECHTE liefde van haar leven heeft gevonden .... en plannen hebben voor gezinsuitbreiding ...

Sindsdien was ik zo geschrokken van hoe het ANDERS kon gelopen zijn , en vertel ik liever leugentjes , dan

ze te kwetsen.

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 16:18 (#184) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 16:13 schreef CP69 het volgende:

[..]
-knip-
Je hoeft niet

overal een enter tussen te zetten

om je post langer te doen lijken.

En verder is deze post van jouw kant niet relevant, Lamon2.

P.F
maandag 23 november 2009 @ 17:28 (#185) 

De TS is kwijt?

Seven.
NOT eight!
maandag 23 november 2009 @ 19:24 (#186) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 17:28 schreef P.F het volgende:
De TS is kwijt?
De TS reageert niet meer nu de kloon ontmaskerd is?

Xennia
gekroond
maandag 23 november 2009 @ 19:54 (#187) 

TS (als je hier nog ergens bent tenminste),

je kunt niet niet communiceren. Dus als hij nu nog niet heeft gereageerd op jouw datevoorstel en 2 smsjes er achteraan is dat ook een boodschap. Hij ziet jou niet (meer) op die manier.

Mocht hij echter om wat voor reden dan ook een tijdje zijn mail en smsjes niet hebben kunnen lezen, dan is hij nu alsnog wel af geknapt.

En ik wil graag de groetjes doen aan AgLarr

AgLarrr
Leve het leven!
maandag 23 november 2009 @ 20:10 (#188) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Xennia het volgende:
TS (als je hier nog ergens bent tenminste),

je kunt niet niet communiceren. Dus als hij nu nog niet heeft gereageerd op jouw datevoorstel en 2 smsjes er achteraan is dat ook een boodschap. Hij ziet jou niet (meer) op die manier.

Mocht hij echter om wat voor reden dan ook een tijdje zijn mail en smsjes niet hebben kunnen lezen, dan is hij nu alsnog wel af geknapt.

En ik wil graag de groetjes doen aan AgLarr
Moest dat nou echt zo lang duren?

Groetjes terug!

CecilBDemented
PSN id: piraat
maandag 23 november 2009 @ 20:11 (#189) 

gewoonmezelf87 ik mail wel terug

het lopende Anarchistisch kookboek

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 21:53 (#190) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

De TS reageert niet meer nu de kloon ontmaskerd is?
TS was werken, zou je ook eens moeten proberen!

Lamon.
maandag 23 november 2009 @ 21:58 (#191) 

quote:
Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

TS was werken, zou je ook eens moeten proberen!
Misschien kan de TS ook wat verlichting geven over al het geneuzel van al die schijnheilige 30+ wijven met hun zogenaamde theorieen en die nep-users met hun irritante veroordelende gedrag.

gewoonmezelf87
maandag 23 november 2009 @ 22:03 (#192) 

quote: