hallo allemaal,
ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen voorzien van zinnige antwoorden,
sinds 2 weken heb ik contact met een erg leuke jongen die ik via internet heb leren kennen, dit voornamelijk over msn, we hebben hele gesprekken gevoerd, vaak tot diep in de nacht, is altijd erg gezellig. over msn klikt het.
nu zouden we afgelopen woendag samen wat gaan drinken maar hij zit midden in een verhuizing en meldde mij dinsdagavond dat hij het niet ging redden en dat we het moesten verzetten want hij wilde wel met mij op date. tot zover ging alles goed, geen problemen. woensdag nog een aantal berichtjes over en weer gegaan, en donderdag ochtend gevraagd of hij lekker geslapen had(zoals ik al 4 dagen doe) waar hij binnen een minuut op reageerde. en vertelde dat hij spierpijn had, toen besloot ik s'middags een mailtje te sturen om te vragen hoe het met zn spierpijn ging, daarin heb ik hem ook uitgenodigd voor een nieuwe date, ik heb er bewust geen datum of dag bijgezet want hij heeft het druk, ik heb gestuurd: voorstel jij en ik samen op stap, wat gaan drinken, naar het strand, bos of iets anders jij mag kiezen. daarbij heb ik in het mailtje gezet, ik wil je graag ontmoeten ben benieuwd of in real life dezelfde aantrekkingskracht bestaat als over msn.maar weet natuurlijk niet of jij dat ook wilt, ik hoor wel van je of we op date gaan en wat we gaan doen.
nu ben ik dus bang dat ik hem heb afgeschrikt door zelf het initiatief te nemen, ik weet van mezelf dat ik nogal impulsief ben en bovenstaande actie is daar een goed voorbeeld van.
nu is mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie nu doen, zelf denk ik als ik morgenmiddag (24 uur later) nog niks heb gehoord, stuur ik een smsje met de vraag of hij zo geschrokken is van mijn voorstel.
maar is dit verstandig?
graag reacties waar ik iets aan heb.