index       relaties & psychologie      relaties & liefde
PI hij reageert niet.
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Topicgallery™ :
gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 00:33 (#1) 

hallo allemaal,

ik zit met een probleem en hoop dat jullie mij kunnen voorzien van zinnige antwoorden,

sinds 2 weken heb ik contact met een erg leuke jongen die ik via internet heb leren kennen, dit voornamelijk over msn, we hebben hele gesprekken gevoerd, vaak tot diep in de nacht, is altijd erg gezellig. over msn klikt het.
nu zouden we afgelopen woendag samen wat gaan drinken maar hij zit midden in een verhuizing en meldde mij dinsdagavond dat hij het niet ging redden en dat we het moesten verzetten want hij wilde wel met mij op date. tot zover ging alles goed, geen problemen. woensdag nog een aantal berichtjes over en weer gegaan, en donderdag ochtend gevraagd of hij lekker geslapen had(zoals ik al 4 dagen doe) waar hij binnen een minuut op reageerde. en vertelde dat hij spierpijn had, toen besloot ik s'middags een mailtje te sturen om te vragen hoe het met zn spierpijn ging, daarin heb ik hem ook uitgenodigd voor een nieuwe date, ik heb er bewust geen datum of dag bijgezet want hij heeft het druk, ik heb gestuurd: voorstel jij en ik samen op stap, wat gaan drinken, naar het strand, bos of iets anders jij mag kiezen. daarbij heb ik in het mailtje gezet, ik wil je graag ontmoeten ben benieuwd of in real life dezelfde aantrekkingskracht bestaat als over msn.maar weet natuurlijk niet of jij dat ook wilt, ik hoor wel van je of we op date gaan en wat we gaan doen.

nu ben ik dus bang dat ik hem heb afgeschrikt door zelf het initiatief te nemen, ik weet van mezelf dat ik nogal impulsief ben en bovenstaande actie is daar een goed voorbeeld van.

nu is mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie nu doen, zelf denk ik als ik morgenmiddag (24 uur later) nog niks heb gehoord, stuur ik een smsje met de vraag of hij zo geschrokken is van mijn voorstel.
maar is dit verstandig?
graag reacties waar ik iets aan heb.

I don't need your attitude, I have my own!

porsche1
The-Fist
vrijdag 20 november 2009 @ 00:35 (#2) 

Buzzer hem.

Check deze G-Star jasje!
Heb een T-shirt gewonnen :D [PRIJSVRAAG] Pimp een t-shirt stemtopic!
[NL]>> 1908-2009 Feyenoord Rotterdam 1908-2009 <<[NL]

spanishgirl
**El amor no hace promesas**
vrijdag 20 november 2009 @ 00:35 (#3) 

Klinkt als een jongen met een vriendin

**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**

Hukkie
Wanna bang heads with me
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#4) 

Denk dat je beter eerst een sms kunt sturen met de vraag waarom hij niet reageert.

Then I saw there was a way to Hell, even from the Gates of Heaven
HukArt
DeviantArt

trovey
Nachtoele
vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#5) 

Zou nog iets langer wachten...wellicht heeft hij koudwatervrees gekregen van je initiatief.

Optimist tot in de kist

vosss
That's foxxx in english
vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#6) 

quote:
graag reacties waar ik iets aan heb.
Ik sla dit topic even over.

Wel wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Re een kusje te geven, omdat zij zo goed haar best doet op Fok

Dus bij deze Re, speciaal voor jou

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

Uitkering
Jullie betalen, ik slaap
vrijdag 20 november 2009 @ 00:37 (#7) 

laat hem barsten, zeg geen woord totdat hij op zijn blote knietjes zelf komt

TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
vrijdag 20 november 2009 @ 00:37 (#8) 

He's just not that into you.

It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.

Anne33
vrijdag 20 november 2009 @ 00:38 (#9) 
Gewoon rustig wachten tot hij smst!

zquing
Drama Junk
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 00:46 (#10) 

Of hij speelt hard to get, verminderd interesse wanneer je interesse toont. Zodat jij meer aan 'm denkt en hij dus meer kans maakt

en vertel hoe leer je iemand kennen via internet, dat heb ik dus echt nog nooit gehad

"Those unforgettable days, for them I live"

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 00:52 (#11) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
Of hij speelt hard to get, verminderd interesse wanneer je interesse toont. Zodat jij meer aan 'm denkt en hij dus meer kans maakt

en vertel hoe leer je iemand kennen via internet, dat heb ik dus echt nog nooit gehad
jeetje wat een ingewikkeld verhaal, dan mag ik wel een flapuit zijn maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent.

leren kennen is natuurlijk een beetje algemene uitdrukking want ik weet ook heus wel dat je iemand pas echt leert kennen na meerdere ontmoetingen. laat ik het er dan even op houden dat ik bovenmatige interesse heb in hem.

Anywhere
vrijdag 20 november 2009 @ 01:00 (#12) 

Sorry, zal zo wat terug sturen

friet saté

Anne33
vrijdag 20 november 2009 @ 01:03 (#13) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:00 schreef Anywhere het volgende:
Sorry, zal zo wat terug sturen
Haha, jij bent de man die ze leuk vindt? Sta je toch te kijken dat er een topic over je geopend is of niet?

zquing
Drama Junk
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 01:05 (#14) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:03 schreef Anne33 het volgende:

[..]

Haha, jij bent de man die ze leuk vindt? Sta je toch te kijken dat er een topic over je geopend is of niet?
aaah, zo lief

"Those unforgettable days, for them I live"

Stali
Still Troubles
vrijdag 20 november 2009 @ 01:12 (#15) 

Je kent hem twee weken en hebt gisterenmiddag voor het laatst wat gestuurd en nu na al die tijd nog steeds niets gehoord? .
Misschien is die jongen gewoon wel echt druk met verhuizen zoals hij zei.

Wacht gewoon af en anders is het gewoon jammer.
Je kunt er beter niet zo achteraan hollen, denk ik. Niet alleen voor hem niet maar voornamelijk voor jezelf. Je leven hangt toch niet af van dit ene prille MSNcontact?

Jah, jemig.

vosss
That's foxxx in english
vrijdag 20 november 2009 @ 01:19 (#16) 

Re, waarom reageer je niet op mijn je?

Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen

nozem
INEPT
vrijdag 20 november 2009 @ 01:23 (#17) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef Stali het volgende:
Je kent hem twee weken en hebt gisterenmiddag voor het laatst wat gestuurd en nu na al die tijd nog steeds niets gehoord? .
Misschien is die jongen gewoon wel echt druk met verhuizen zoals hij zei.

Wacht gewoon af en anders is het gewoon jammer.
Je kunt er beter niet zo achteraan hollen, denk ik. Niet alleen voor hem niet maar voornamelijk voor jezelf. Je leven hangt toch niet af van dit ene prille MSNcontact?
Zo ischt. Je moet de dingen wel een beetje in hun context blijven zien natuurlijk.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo

SantasLittleHelper
vrijdag 20 november 2009 @ 13:00 (#18) 

Misschien is hij te onzeker en toch bang om je te ontmoeten omdat het misschien een afknapper kan zijn...Nu is het nog 'spannend' want je fantasy kan zijn werk gaan, maar zodra jullie elkaar echt zien, kan het allemaal anders zijn en wellicht tegenvallen...misschien is hij daar bang voor!?

Loveless85
OH! YEAH!
vrijdag 20 november 2009 @ 13:02 (#19) 

Misschien heeftie Vodafone

What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..

Lamon.
vrijdag 20 november 2009 @ 13:06 (#20) 

Dit zijn van die problemen.

Omdat er op internet steeds leukere vrouwen te vinden zijn, doe ik ook aan internetdaten, maar je moet gewoon accepteren dat een aantal mensen cold feet krijgen, een aantal mensen schrikken als je te veel aandacht geeft, en net als in de kroeg. Plenty of fish in the sea.
Ik heb volgende week zaterdag een date met een leuk meisje, dat betekent niet meteen dat ik alle andere contacten verbreek of daar niets meer in zie.
Je focust je dus teveel op die ene jongen, dat is gedoemd te mislukken als je enkel internetcontact hebt.

Internetdaten begint onnatuurlijk, dus pas echt op iemand gaan focussen als je diegene ontmoet hebt en het klikt.

SonicVolcano
Ready to erupt
vrijdag 20 november 2009 @ 13:22 (#21) 

Gewoon geduld hebben.

"When a man talks dirty to a woman, it's sexual harassment. When a woman talks dirty to a man, it's $3.95 a minute."

verleiding
kernel panic
vrijdag 20 november 2009 @ 14:34 (#22) 

Als hij echt met je wil daten, dan gebeurt dat heus wel, wie er ook het initiatief neemt.

Jambolaai de bek vol vlaai, de bek vol pudding. Aj niet vrèèt sloa ik ow een hasseschudding.

BorusBulldog
Woef Woef
vrijdag 20 november 2009 @ 15:38 (#23) 
TS je ben debiel, waarom e-mail je hem als hij in verhuizing zit? Lees hij wellicht tijdelijk geen internet heeft.
Telefoon is the way to go! en bellen niet smsen, smsen is zo

Maar nu moet je wachten omdat je hem al ge-emailed hebt en je niet psycho over wilt komen

gewoonmezelf87
vrijdag 20 november 2009 @ 16:08 (#24) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:38 schreef BorusBulldog het volgende:
TS je ben debiel, waarom e-mail je hem als hij in verhuizing zit? Lees hij wellicht tijdelijk geen internet heeft.
Telefoon is the way to go! en bellen niet smsen, smsen is zo

Maar nu moet je wachten omdat je hem al ge-emailed hebt en je niet psycho over wilt komen
en bedankt!!

hij heeft wel degelijk internet, is het niet thuis dan is het wel op zn werk, en anders komt ie online met zn mobiel, maar anyway we wachten rustig af en als meneer koudwater vrees heeft gekregen omdat ik initiatief heb genomen so be it!

Electrocute
Girls don't poop
vrijdag 20 november 2009 @ 16:32 (#25) 

Even wat meer tijd geven. Ik vind dat het volkomen normaal is om een paar dagen niets te laten horen Maar goed, dat vinden veel mensen wel irritant als ze me een bericht sturen.

Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
index       relaties & psychologie       relaties & liefde
hij reageert niet.
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500