index       uitgaan & vrije tijd
PI LSMSjop Afterparty #2216: Bruno met zonder umlaut
Topicgallery™ :
L-S-M-kkwachtwoordreset
advocate of awesome
donderdag 19 november 2009 @ 23:32 (#1) 

There you go, giving a fuck when it ain't your turn to give a fuck.

L-S-M-kkwachtwoordreset
advocate of awesome
donderdag 19 november 2009 @ 23:33 (#2) 

Poll: L-S-M film
  • Frost/Nixon
  • To Kill A Mockingbird
  • Definitely, Maybe
  • Bruno
  • The Wire s03e05
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

• There you go, giving a fuck when it ain't your turn to give a fuck.

Japz
    (o)||
    donderdag 19 november 2009 @ 23:35 (#3) 

hij's ongeveer zo erg als je hem verwacht en dan nog een stuk erger

Japz
    (o)||
    donderdag 19 november 2009 @ 23:37 (#4) 

zzzzzzzzzz

Parafernalia
    The Taxman Cometh
    donderdag 19 november 2009 @ 23:37 (#5) 

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt.

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    donderdag 19 november 2009 @ 23:45 (#6) 

Neuroscience
    - returning videotapes -
    donderdag 19 november 2009 @ 23:46 (#7) 

Volgende week awakenings ja. kk veel zin an!

Evolution is from the Devil
    We are connected, you and I. We're on the same curve, just on oposite ends
    This Madame, is Versailles

Yorrit
    uvt mj
    donderdag 19 november 2009 @ 23:46 (#8) 

visseeh!!

Some Man take money, and make big enemy..
    While I-Man take love, and make good friend..
    Geluid / last.fm
    He who makes a machine of Himself, gets rid of the pain of being a man

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    donderdag 19 november 2009 @ 23:47 (#9) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef Neuroscience het volgende:
    Volgende week awakenings ja. kk veel zin an!

jimjim1983
    Villalobos
    donderdag 19 november 2009 @ 23:49 (#10) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Japz het volgende:
    hij's ongeveer zo erg als je hem verwacht en dan nog een stuk erger
    idd. hij is echt erg. ik kon m niet afzien. maar hij was wel grappig.

Epische skyradio nummers
    Plastikman in Amsterdam ! ? !
    feed your head

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    donderdag 19 november 2009 @ 23:51 (#11) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

idd. hij is echt erg. ik kon m niet afzien. maar hij was wel grappig.
    ik vond borat ook al tragisch kut

jimjim1983
    Villalobos
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:07 (#12) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef L-S-M-kkwachtwoordreset het volgende:

[..]

ik vond borat ook al tragisch kut
    die was ook dramatisch ja.
    maar ik moest wel lachen

Epische skyradio nummers
    Plastikman in Amsterdam ! ? !
    feed your head

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:15 (#13) 

druqsssssen1!11!!

nog een weekje

Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Its fucking hilarious!!

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:16 (#14) 

triest hoor, dat een feestje voor jullie automatisch drugs betekent

Geluid / last.fm

IrfieJ
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:24 (#15) 

Radio was tof!! in de viewlexx studio van I-F (/achterkamer in i-f's huis ) samen met Frankie Osmo plaatjes draaien legend- dary!!

Some call it heavenly in it's brilliance
    Others, mean and rueful of the Western dream
    I love the friends I have gathered together on this thin raft
    We have constructed pyramids in honor of our escaping

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:31 (#16) 

vergeten in te tunen

Geluid / last.fm

IrfieJ
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:36 (#17) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef Yorrit het volgende:
    vergeten in te tunen
    sqadro blanco, dmarc cantu, i do because i couldnt care less.. bill en the queeen samples, la otra playa, drexciya, nieuwe motorwolf , Flashback van 2562 en veel stom geouwe hoer.. komt wel online te staan ergens was wel toff..

over 8 uur zit ik het vliegtuig

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:39 (#18) 

Geluid / last.fm

Parafernalia
    The Taxman Cometh
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:42 (#19) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef IrfieJ het volgende:

over 8 uur zit ik het vliegtuig
    Veel plezier man. Wat ga je allemaal doen? Hoe lang?

IrfieJ
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:44 (#20) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:42 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Veel plezier man. Wat ga je allemaal doen? Hoe lang?
    Chillen in suriname bij familie die ik niet ken. 2 weken rustig aan doen en vakantie houden. Thnx!

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:57 (#21) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:44 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

Chillen in suriname bij familie die ik niet ken. 2 weken rustig aan doen en vakantie houden. Thnx!
    heel erg veel plezier

Op maandag 1 maart 2010 12:36 schreef Nosh het volgende:
    Een soort van carnaval, maar dan voor gebloemde kaplaars-kutjes.

IrfieJ
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:58 (#22) 

Thnx Prog

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 00:59 (#23) 

Dev net de deur uit gegooid
    Na een succes volle kook date met Gerard

Nu maar eens slapie doen

Parafernalia
    The Taxman Cometh
    vrijdag 20 november 2009 @ 01:07 (#24) 

Geen zin om te slapen, maar niemand meer online

Mind_Fuck
    Mind tuning
    vrijdag 20 november 2009 @ 04:24 (#25) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 16:44 schreef Deviant1nl het volgende:
    op dit moment sta k echt in the middle of nowhere
    Blijkbaar heeft men tegenwoodig zelfs in het midden van nergens een internet verbinding.
    Chapeaux!

Mind_Fuck
    Mind tuning
    vrijdag 20 november 2009 @ 04:25 (#26) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 00:44 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

There are no strangers there, only friends you haven't met yet

Mind_Fuck
    Mind tuning
    vrijdag 20 november 2009 @ 04:44 (#27) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
    Hij's heerluk..... Denk dat ik hiervan permanent een fles thuis wil hebben staan....
    Ik ben zelf niet zo'n whiskey kenner maar weet wel dat lagavulin altijd wel in de smaak valt, zelfs bij non-whiskey kenners zoals ik.

Een maat van me is een echte whiskey kenner en liefhebber, zit ook bij een whiskey clubje enzo (zat worden onder het motto 'proeven' )
    Op een van zijn verjaardagsfeestjes kwam hij eens, zwaar bezopen, naar me toe om me een klein slokje te laten proeven van een fles (die zo goed als leeg was!).
    Ik mocht amper mijn lippen nat maken want hij wilde nog delen met een paar andere mensen
    Maar dat ene sipje... meine liebe gute... wat een nektar!
    Totaal geen burn, pure zachtheid en volle whiskey smaak pur sang.
    Volgens hem kost een fles van dat spul 150 euro!
    Geen idee welk merk het was, maar heb net een mail gestuurd om het te achterhalen.
    Zo'n fles zou ik zelf graag zelf eens willen kopen, al is het maar voor speciale gelegenheden

[ Bericht 2% gewijzigd door Mind_Fuck op 20-11-2009 05:21 ]

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 07:35 (#28) 

moguh

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    braqueŠ zijn is een keuze
    4 8 15 16 23 42
    Elliott Smith _O_ || Rounders _O_

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 08:48 (#29) 

Goedemorgen.

Mijn herrie.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 08:50 (#30) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 07:35 schreef Paxlie het volgende:
    moguh

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 08:52 (#31) 

4 8 15 16 23 42

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 08:57 (#32) 

TGIF....

The 9000 series is the most reliable computer ever made. No 9000 computer has ever made a mistake or distorted information. We are all, by any practical definition of the words, foolproof and incapable of error.
    I am a very extravagant device

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:03 (#33) 

wat doe je vanavond/morgen HAL?

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:10 (#34) 

Mogguh

Thinking about ways in which tones interact. You know, I see them in my mind as visually, literally like sometimes they slice through sometimes they weave around. It's all very much.. about shapes... and patterns...

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:11 (#35) 

shpongle4 maar weer luisteren
    tering hij is goed

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:18 (#36) 

Goedemorgen...

Is ook lekker wakker worden, zieke line-up van 27dec zien en weten dat je waarschijnlijk niet kan

was ik vast een jonkvrouw wachtend op het kussen van een koele kikker in een harnas
    (maar het kan ook zijn dat ik de nar was)

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:21 (#37) 

wat is er @ 27dec?

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:30 (#38) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:21 schreef Japz het volgende:
    wat is er @ 27dec?
    Kan nu even niet kopieren, maar vorige shop, laatste pagina. Flowdan, the bug, king cannibal, jack sparrow, weetikwatmeer...vieze dub en ik wil het.

was ik vast een jonkvrouw wachtend op het kussen van een koele kikker in een harnas

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:38 (#39) 

goedemorgen

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:39 (#40) 
    Open brief aan alle MSM Journalisten
    MSM staat natuurlijk voor Main Stream Media, wat ook wel Corporate Media wordt genoemd. Voor u als lezer aan de brief begint gaarne even uw aandacht voor het volgende:

Deze brief is een vertaalde versie van een brief die, op de 11e van Oktober 2009 werd opgestuurd naar journalisten die werken voor de corporate media in Zweden en is sindsdien op grote schaal verspreid onder een zeer snel groeiende anti-vaccinatie/-NWO-beweging in Zweden. Ons verzoek aan u is of u de brief wilt doorsturen naar journalisten en MSM. De Revolutie zal Wereldwijd worden!

Aan alle journalisten die werkzaam zijn in Nederland.
    De Beer is los!. Uw werkgevers zijn ontmaskerd Uw werkgevers werkgevers zijn ontmaskerd. Uw werkgevers werkgevers werkgever is ontmaskerd. De beer is los!. De waarheid ligt voor u.. De grootste misdaad tegen de menselijkheid in de moderne tijd vindt plaats vlak voor onze ogen - en u, alle Nederlandstalige journalisten, bent stil.. Ik herhaal: De grootste misdaad tegen de menselijkheid in de moderne tijd vindt nu plaats voor onze ogen - en u bent stil!?

Aan alle journalisten die werkzaam zijn in Nederland met deze brief wil ik u zeggen dat u een keuze heeft. Ofwel u begint meteen, en ik bedoel onmiddellijk met rapporteren wat er werkelijk gaande is in dit land en over de hele wereld - of anders, met ingang van vandaag, wordt u beschouwd als medeplichtigen aan deze bijna onvoorstelbaar verschrikkelijke Misdaad tegen het Nederlands volk en tegen het volk van de hele planeet.

Ik herhaal: Aan alle journalisten die werkzaam zijn in Nederland, of je begint onmiddellijk te rapporteren wat er werkelijk gaande is in de wereld, of anders word je als vijand beschouwd van de bevolking van Nederland. Passiviteit is niet langer een optie. Stilte is niet langer een optie. Propaganda is niet langer een optie. Desinformatie is niet langer een optie. Vanaf vandaag, donderdag, de 19e november 2009, zul je beginnen te schrijven, vertellen en tonen wat de waarheid is!

Uw werkgevers, de corporate media in Nederland en over de hele wereld, staan onder de controle van het meest duivelse internationale misdaadsyndicaat dat ooit heeft bestaan! We weten dat ze uw media hebben gekaapt. Kranten, tv zenders, radio, en al die andere lakeien van het kwaad - dat weten we nu, worden gebruikt als de centrale eenheid voor propaganda, in Nederland , ten behoeve van de meest cynische samenzwering die de mensheid ooit heeft gezien.

We weten dat dit complot zich uitstrekt van Wall Street, naar het Witte Huis, tot de Wereld “Gezondheid” Organisatie, de VN, de Europese Unie, tot de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld, van de komende vergadering in Kopenhagen, naar media magnaten, tot de leidende banken in de wereld, top politici, binnen de Nederlandse regering, de banken, de pers, het ministerie van gezondheidszaken, en gelijksoortige instellingen over de hele wereld.

Ik begrijp dat het vervelend klinkt , maar dit is niets vergeleken met hoe onaangenaam dingen zullen worden als we dit niet absoluut serieus nemen. Right now. Vandaag. Absoluut serieus! Dit is niet Grappig, Niet om Weg te wuiven, Niet te negeren. De misdaad die nu gaande is voor onze ogen is een deel van de meest afschuwelijke maar verfijnde, samenzweringen ooit - tenzij u en ik onmiddellijk actie ondernemen - leidt het tot onnoemelijk veel pijn en leed voor ons en de komende generaties, meer dan we ooit hebben kunnen voorstellen! In het geval u ervoor kiest om dit een gekke complottheorie te noemen zonder jezelf te informeren over wat er werkelijk gaande is in de wereld: Is een misdaad tegen jezelf en de mensheid.

De fraude is bewezen. We weten wat er gaande is. De meerderheid van de mensen in Nederland en over de hele wereld zijn zich niet bewust van de dingen die gaande zijn, maar er zijn genoeg mensen die zich er wel bewust van zijn, en herhaal daarom dit ultimatum: Vanaf vandaag, de 19e november 2009, zult u gaan werken aan het overdragen van de waarheid over de varkens griep, het vaccin en de massale vaccinaties voor alle mensen in Nederland.

Als je weigert te voldoen aan deze eis, dan zal ik, en alle anderen die zich bewust zijn van wat er gaande is, en al degenen die het in een nabije toekomst gaan beginnen te begrijpen, je - voor de rest van je loopbaan, voor de rest van je leven - verantwoordelijk houden voor het aan de zijlijn staan en niets anders te doen dan observeren, terwijl dit walgelijke misdrijf plaats nam.

Nederlandse Journalisten, het is uw taak om de machthebbers te onderzoeken. Het is uw taak om aan ons te melden wanneer zij misbruik maken van hun macht. Het is uw taak om de mensen te informeren over actuele gebeurtenissen. Op dit moment doe je je werk niet. Dit zal resulteren in fatale gevolgen, tenzij u meteen gaat doen wat je geacht wordt te doen en wat je moet doen.

Hoewel ik hoop dat u bij zinnen komt, is dat niet iets dat ik verwacht, noch vertrouw. Velen zijn inmiddels begonnen met “Vaccinatie nieuws”. Deze berichtgeving heeft vaak niet zo‘n sjieke opmaak als de media waarvoor u werkt, maar het gaat over iets dat de mensen nu meer nodig dan heeft dan ooit. De waarheid over de varkens griep, het vaccin en de massa vaccinaties. Links naar deze dagelijkse berichtgeving over de varkens griep,

http://www.verontrustemoeders.nl
    http://theflucase.com

Het meest gevaarlijke wat we nu kunnen doen is wachten tot iemand anders actie onderneemt. We moeten beginnen met orde op zaken stellen. U moet beginnen orde op zaken te stellen. Op dit moment beschikken we over een fantastisch communicatiemiddel, het internet. We moeten beginnen hiervan te profiteren.. Dankzij het internet, kunnen we met elkaar communiceren rechtstreeks, door het sturen van links, videoclips, documenten en artikelen. Het is heel belangrijk dat we de communicatieve vrijheden benutten. Het is even belangrijk dat we de informatie verspreiden die de regeringen, de reguliere media en iedereen die aan de macht is van ons weg willen houden, zo veel mogelijk en zo snel mogelijk.

Communiceer met de mensen om je heen, zowel in het dagelijkse leven als op het internet. Praat met elkaar, discussieer, stel vragen, denk kritisch , wissel ideeën en links uit, post informatie op Facebook, Twitter, blogs, in de verschillende fora, en verspreid het woord dat onze toekomst nu op het spel staat en doe het in alle mogelijke opzichten. Elke dag die voorbijgaat, worden er meer van onze vrijheden afgepakt, zowel op het web en in onze gemeenschappen, zonder dat de meesten van ons het zelfs maar merken.. Als we als winnaars uit deze strijd willen komen, dan moeten we onze rechten uitoefenen en al onze communicatiemiddelen maximaal gebruiken. Nu, nu, meteen.

Velen realiseren zich niet hoe ernstig de situatie is waarin we beland zijn. Laat ik het duidelijk stellen; onze levens staan op het spel, net als het leven van onze kinderen en kleinkinderen op het spel staat. Als u zich ooit heeft afgevraagd hoe het kon gebeuren dat Hitler, 70 jaar geleden, aan de macht kon komen en 10 jaar lang de hele wereld kon terroriseren zonder dat iemand hem een strobreed in de weg legde hoeft geen geschiedenisboeken te bestuderen, enkel om u heen kijken volstaat, nu, vandaag de dag in uw eigen leven. Zo gebeurde het toen, en zo gebeurt het nu weer.

Een van de grote vragen van deze eeuw is of de mensheid heeft geleerd van de fouten die halverwege de vorige eeuw zijn gemaakt?...Of staan we verstomd en blind voor de waarheid, onwetend, gehoorzaam aan gezag, intellectueel en emotioneel gehypnotiseerd de andere kant op te kijken terwijl de machtigste mensen op aarde de mensheid het ravijn in manoeuvreert, alsof we een kudde domme, makke schapen zijn?

Stemvee, klapvee, dom vee, zo denken die lieden over ons! Alsof we hun domme slaven zijn. En het is aan ons of we dat willen accepteren, en dat is wat we gedaan hebben de afgelopen eeuwen. Of we ons eindelijk, eens en voor altijd willen realiseren dat we allemaal Superwezens zijn, en derhalve de macht, machtsmiddelen en hulpbronnen op onze aarde die een heel klein groepje criminelen zich heeft toegeëigend terugeisen is aan ons. Dat hoop ik, en dat weet ik. Wanneer journalisten niet durven te schrijven wat er echt gaande is op de wereld, zullen wij, alle mensen, U verantwoordelijk houden voor het onmetelijke lijden van onze vrienden, familie, alsook ons zelf door uw stilzwijgen. Vergis u niet Exact nu, terwijl u dit leest zult u de keus moeten maken.

De waarheid ligt voor u. En het hele verhaal zal aan het daglicht worden gebracht. Wis en waarachtig. Als u als journalist denkt dat u ermee weg kunt komen door te zwijgen, heeft u het mis. Als u denkt dat u uw verantwoordelijkheid op iemand anders af kunt schuiven, heeft u het mis. Als u denkt dat u machteloos bent, heeft u het mis. U moet als journalist uw werk gaan doen!

Voor ik verder ga, wil ik het volgende meedelen aan de vele medewerkers en eindverantwoordelijken van de Main Stream Media.
    Wij weten dat u miezerige, pathetische asbakken, schoothondjes bent van een internationale criminele organisatie dat nu op dit moment poogt de bevolking van dit land en elk land te vergiftigen. Wij weten dat u loopjongetjes bent van de meest misdadige criminelen die de wereld ooit gekend heeft, doordat u enkel verslag doet van wat u opgedragen wordt, en enkel zegt wat zij willen dat u zegt, en enkel laat zien wat zij ons willen laten zien.

Als ik de woorden Marie-Antoinnette;, Lodewijk de 16e, 1793, en guillotine uitspreek– welke beelden roept dat op in uw kleine, corrupte brein? Als een van de MSM hoernalisten het flikt om nog 1 keer misleidende informatie over het H1N1 vaccin te brengen, als 1 van u nog een leugen vertelt over de gaande massa-vaccinatie, als iemand van u blijft ontwijken wat overheden en leiders overal op deze planeet met opzet verborgen willen houden voor de bevolking, als iemand van u de illusie blijft verkondigen dat alles in orde is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Als u met ingang van heden blijft liegen, misleiden en desinformeren van de gehele bevolking, dan zult u daarvoor een heel hoge prijs betalen.

Aan ieder van ons, wil ik dat u antwoord geeft op de volgende 2 vragen:
    1 Waar bent u loyaal aan? Aan de mensen die uw programma zien of aan de meest weerzinwekkende criminelen op deze aardkloot?
    2 Van wie krijgt u de opdrachten?

Nu terug naar de journalistiek. Ik denk dat velen van u, sinds geruime tijd, weten dat er iets vreemds aan de gang is. Ik denk dat velen van u gebruikt worden als gereedschap voor de propaganda machine, en dat de TV en andere media middelen zijn die intensieve indoctrinatie van de bevolking bewerkstelligt. Ik denk ook dat velen van u al is hebben onderzocht wat er speelt, en tot op zekere hoogte journalistiek werk heeft verricht. Maar om een of andere reden, zwijgt u, allemaal. Ik denk dat u niet mag schrijven over serieuze zaken. Ik denk dat u bang bent om ontslagen te worden, wanneer u gaat schrijven over waarover u hoort te schrijven. Ik denk zelfs dat enkelen van u bedreigd zijn, en dat is spijtig. Maar als u denkt dat dat een acceptabel excuus is voor uw stilzwijgen, dan heeft u het mis!

Als u deze stilte niet doorbreekt, zult u -wanneer dit alles uitkomt, wat heel binnenkort gebeurt- zo‘n woede van de gehele bevolking op uw hals hebben gehaald dat wat u er nu ook van weerhoudt de waarheid te melden er totaal bij verbleekt.

Dat u zichzelf journalist durft te noemen is an sich al een ongekende schande. Op dit moment bent u niet meer dan slaafse hoeren, die zich prostitueren met pen en verstand aan het bijna niet te geloven tuig dat de wereld economie om zeep helpt, Obama in het witte huis heeft geplaatst, er voor zorgde dat hij de Nobelprijs voor de vrede kreeg terwijl zijn politiek de hele wereld aan het verkrachten is, die kontenlikker heeft met zijn criminele trawanten de grootste roof uit de geschiedenis van de mensheid veilig gesteld door de belastingbetaler honderden miljarden te laten betalen voor een zogenaamd “stimulerings-pakket” aan dezelfde bankierscriminelen die de crash van de economie vanaf dag één in scene hebben gezet en er voor zorgde dat bevriende regeringen over de wereld het zelfde deden(inclusief de verraders binnen de regering in ons land) en welke -in een Oostenrijks laboratorium- vogelgriep, varkensgriep en gewone griep lieten mengen tot het zogenoemde H1N1 virus, waar ook ver van te voren het vaccin waarvan zij beweren dat het bescherming biedt tegen het genetisch gemanipuleerde (gemaakte) virus, en welke zij los hebben gelaten op de wereldbevolking.

Ze bedachten de leugen dat het volstrekt nieuwe en onbekende virus zich voor het eerst toonde bij Mexicaanse varkens, ze verzonnen de leugen dat de zogenoemde varkensgriep dodelijk is voor mensen. Ze verzonnen de leugen dat we te maken hebben met een wereldwijde pandemie, ze hebben op volslagen belachelijke gronden de WHO (die in hun handen is) laten besluiten het hoogste pandemie level 6 door te voeren, opdat de bijna 200 landen die het WHO advies opvolgen, aan massa vaccinatie kon beginnen zonder veiligheidscontrole in welke vorm dan ook. Waarop volgt -en dat is waar we nu zijn- “martial law” (noodwet) in alle landen van de wereld zodat de gehele wereldbevolking wordt gedwongen zich te laten vaccineren, gevolgd door nog een injectie met als doel het menselijk immuunsysteem aan te vallen en door dat te doen in stappen met dit biologische wapen - een wereldwijde genocide uit te voeren waarbij dan de bedenkers van dit plan in staat zijn een globale, fascistische, totalitaire, dictatuur door te voeren en waarbij de VN (welk van hen is) het centrum van de macht voor de nieuwe wereldregering wordt. Omdat zowel de vaccinatie moorden en de “financiële crisis rooftocht” de mensheid zo moet verzwakken dat ze niet in staat is om in opstand te komen.

Door dit alles te doen is het criminele brein achter dit alles in staat haar machtspositie te verstevigen en tegelijkertijd de misleidde massa in de positie te houden van onwetende slaven. Dat is de waarheid, en dit is hun plan, en u de MSM zwijgt in alle talen.

Gelukkig zijn er ook nog echte journalisten op deze wereld. Een van hen is Jane Burgemeister, en zij een was de eersten die bewijs leverde voor dit gruwelijke duivels plan dat zich momenteel voltrekt over de wereld. Alle informatie is voor iedereen beschikbaar, ook voor u, en toch zwijgt u. Het bewijs wordt keer op keer op keer bevestigd en nog weer herbevestigd.

Elke dag die voorbij gaat, ontwikkelt zich dit complot, en elke dag groeit het verzet tegen deze waanzin en u journalisten zwijgen. U zou zich kapot moeten schamen. Hoe kunt u uw kinderen nog in de ogen kijken? Hoe kunt u zichzelf nog aanschouwen in de spiegel? De integriteit van msm journalisten is de afgelopen jaren zo bedroevend diep gezonken, terwijl het uw taak is dit soort misstanden aan de kaak te stellen en onder de aandacht te brengen, derhalve bent u niet meer dan een vieze vuile stinkende rat.

Als u dit af doet als complot- en alu hoedjes onzin, zonder ook maar even naar de feiten te kijken, maakt u zichzelf vijand van het volk! Het is uw werk informatie te vergaren, te onderzoeken, en vragen te stellen, maar als u er niet eens naar kijkt, en er niets over zegt, er niet eens naar durft te kijken, bent u niet meer dan een ziekelijk rotte handlanger van dit ongelofelijk kleine groepje super criminelen dat al eeuwen de mensheid martelt en dat ook nog eeuwen wil blijven doen.

Om u over de meest elementaire informatie over dit alles in te lezen, zou u Jane Burgemeisters samenvatting van de aanklachten kunnen lezen in deze link:
    http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=355&Itemid=56〈=en

Als u begrijpelijkerwijs denkt dat dit te ongeloofwaardig klinkt om waar te kunnen zijn, kunt u zich door de bewijzen heen gaan lezen.
    Als voorbeeld, u kunt het twee delige memorandum van de WHO uit 1972 lezen wat gaat over hoe je in drie stappen een vaccin in een dodelijk wapen verandert door eerst het immuunsysteem te verzwakken, vervolgens een ruime dosis virus in het verzwakte lichaam te spuiten, om uiteindelijk met adjuvanten een kettingreactie te veroorzaken waardoor je lichaam als het ware ontploft, dat wordt een cytokine storm genoemd. Dit memorandum valt hier te lezen:

http://theflucase.com/downloads/WHO_Memo_1_searchable.pdf

Vervolgens kunt u kijken naar de patent aanvraag voor het varkensgriep vaccin dat Baxter indiende ver voor het compleet onbekende griep virus plotseling verscheen in Mexico

http://www.theoneclickgroup.co.uk/documents/vaccines/Baxter Vaccine Patent Application.pdf

Baxter is ook het bedrijf dat in een Oostenrijks laboratorium, het “varkensgriepvirus” creëerde en in februari eerder dit jaar 72 kg onjuist gelabeld besmet vaccin materiaal verstuurde naar laboratoria over de hele wereld om het virus te verspreiden. Het bewijs hiervoor, en nog veel meer, kan worden gelezen in het 134 pagina’s tellende document van Jane Burgermeister waar ze voldoende aanwijzingen samenvoegt die aantonen dat de varkens griep, het vaccin en de massale vaccinaties onderdeel van een uiterst complex plan om genocide te plegen.

De verdachten zijn (onder andere): Barack Obama (president, USA), David Nabarro (coordinator van Influenza, VN), Margaret Chan (directeur-generaal WHO), Robert van Parkinson (CEO, Baxter International), Daniel Vassella (CEO, Novartis International), Andrew Witty (CEO, GlaxoSmithKline), George W. Bush (Voormalig president, USA), Bill Gates (Bill en Melinda Gates Foundation), Kathleen Sibelius (secretaris van het Department of Health and Human Services), Janet Napolitano (secretaris van het Department of Homeland Security), David de Rothschild (Banker), David Rockefeller (Banker), George Soros (bankier) en Alois Stöger (minister van Volksgezondheid, Oostenrijk). Dit document is hier te vinden:
    http://theflucase.com/dow(...)o_depopulate_USA.pdf

Het lezen waard zijn ook de aanklachten die zijn gedeponeerd bij de FBI. De aangeklaagden zijn (onder andere): WHO, de VN en de farmaceutische bedrijven Baxter en Novartis. U vindt dit document hier: http://theflucase.com/downloads/Criminal_Charges_FBI-US.pdf

Wilt u de zaak vanuit een andere hoek aanpakken , hier vindt u een lijst met meer dan 75 links samengevoegd en die verwijzen naar diverse video‘s, geluidsopnamen, nieuws en belangrijke documenten met betrekking tot dit alles. Al deze informatie is vrij beschikbaar met een paar klikken op je muis, en is hier te vinden: http://www.wordmworld.net(...)tream-media-vs-truth

Op deze pagina vindt u, naast vele andere dingen, de volgende documentaire over een varkens griep virus, een vaccin, een corporate media propaganda campagne en een enorme coverup. Dit kan hetzelfde klinken als wat er nu gaande is - en ja, het is heel vertrouwd, met uitzondering van het feit dat het plaats vond in 1976 en was een voorloper van wat later zou komen, en wat nu is gekomen.

CBS Documentary on 1976 Swine Flu - Part 1

U kunt ook, bijvoorbeeld, luisteren naar een geluidsopname van de ongelooflijk invloedrijke , maar voor veel mensen onbekende, Council on Foreign Relations (CFR) - die nauw werkt met de Amerikaanse regering, waar ze bespreken hoe de reguliere media moeten zorgen voor een vals beeld van schaarste om de vraag op te voeren. Een tactiek die is toegepast door corporate media, zowel in Zweden, Duitsland, de Verenigde Staten en veel andere delen van de wereld.

CFR Recording Suggests Creating False Scarcity To Drive Up Demand For H1N1 Vaccine

Of, u kunt luisteren naar een niet corrupte minister van Volksgezondheid over de varkens griep en het vaccin, namelijk Ewa Kopacz uit Polen. Wat heeft u hierop te zeggen minister Klink? Het is te hopen dat je kunt zwemmen meneertje Oosterhuis. Stelletje volksverlakkers Van wie neemt u uw orders?

CENSORED POLISH HEALTH MINISTER SHOWS WISDOM OVER H1N1 SCANDAL

Waar ben je, minister-president Balkenende? We weten dat u weet wat er gaande is. We weten dat je een beetje zielige marionet voor de Bilderberg bende bent.

Hier is een boodschap aan u en allen die het aangaat: Uw dagen zijn geteld. U bent klaar. Finito. Vaarwel.
    Aan al die andere lafaards die zichzelf politici noemen, ongeacht de partij waartoe u behoort - u gaat allemaal nat. Geen enkele van u heeft de moed gehad om op te staan en de waarheid te vertellen aan het Nederlandse volk., en dat is waarom u klaar bent. De tijd is gekomen dat de mensen zullen beseffen dat jullie alleen maar idioten, watjes, en verwarde clowns zijn die hun kick halen uit het controleren en bespieden van andere mensen.

Terug naar de journalisten. U kunt ook een artikel lezen over een zekere Joseph Moshe, een microbioloog aan de Mossad, die in een wanhopige poging om de waarheid te brengen een radioprogramma belde en zei dat een virus werd gemaakt in een Baxter laboratorium in de Oekraďne, die zou worden gebruikt als biologisch wapen. Kort daarna, arresteerde de Amerikaanse veiligheidsdienst hem, zeggende dat hij had gedreigd naar het Witte Huis met een bom. Sindsdien heeft niemand van hem gehoord. U kunt meer lezen over dit, hier: http://www.unfictional.co(...)flu-vaccine-westwood

En als we de situatie die zich in de Oekraďne ontwikkelt in het achterhoofd houden, die volledig door de media wordt genegeerd, moet het Moshe geval bijzonder interessant zijn.
    http://www.infowars.com/r(...)-double-in-two-days/

Jane Burgermeisters eigen homepage, die van onschatbare waarde is, is hier te vinden: http://www.theflucase.com

En om te begrijpen wat het verband is tussen deze en de huidige financiële crisis, alsmede inzicht in wie de echte Barack Obama is (dat is de meest gevaarlijke Wolf in schaapskleren en de meest bekwame deciever die de wereld ooit gezien heeft), kunt u de film “Val van de Republiek” kijken

Fall of the Republic HQ full length version

Om te begrijpen hoe het bank-complex is betrokken bij de financieel crisis, dan kan een startpunt dit zeer goed geschreven artikel over hoe de investeringsbank Goldman Sachs, die onder het toezicht staat van dezelfde mensen dat de controle hebben op het Witte Huis, de WHO, de VN, EU, persbureaus als Reuters en Associated Press, banken, zoals JP Morgan en Rothschild Bank, de Federal Reserve, de farmaceutische bedrijven Baxter, Novartis en nog veel meer van de machtigste instellingen van de wereld in alles uit de politiek, het bedrijfsleven, geneesmiddelen, reguliere media, banken, entertainment en ga zo maar door, wist van tevoren over het crashen van de economie: http://www.mcclatchydc.com/227/story/77791.html

Als u moeite neemt het volledige beeld van de situatie te zien, lees dan een grondige uitleg van hoe het verantwoordelijke misdaadsyndicaat, die de Illuminati heet, werkt door het lezen van het artikel “Griep is niet het grootste gevaar - het is het vaccin!” geschreven door David Icke: http://www.davidicke.com/content/view/25191

Dit kan allemaal zeer verwarrend zijn, en ik begrijp dat. De leugens die ons verteld is zijn al zo lang gaande en uiterst geraffineerd verborgen gehouden, dat iedereen erin dreigt te verdwalen. Maar we mogen niet langer verdwalen, we zijn al veels te lang belazerd.

Het is moeilijk te geloven maar we zullen nooit vergeten hoe ongelooflijk cynisch deze mensen zijn, hoe sterk hun minachting voor het leven is en hoe ze -op een slechte manier- ongelooflijk briljant ze zijn. Nu is het uw taak, alle journalisten, om te beginnen vertellen over dit alles. Onmiddellijk. We zullen niet nog een dag van propaganda of schreeuwende stilte tolereren. De keuze is aan jou. Je weet de deal.

Als u informatie wilt om mee te werken, als je een paar stukjes van de puzzel wilt, als je wilt beginnen met het onderzoek naar de echte heersers van de wereld, als je de waarheid over wilt brengen aan de mensen, dan denk ik dat u in staat zult zijn dieper te graven met de hulp van een verzameling van de belangrijkste woorden en links die ik hieronder heb geplaatst.

De grootste misdaad tegen de menselijkheid in de moderne tijd vindt plaats vlak voor onze ogen, en u bent stil!?

Men wil deze informatie weg houden van ons. Maar Liefde eist dat deze informatie naar voren wordt gebracht. Zegt het voort, zegt het voort, en neem kennis van dit Schandaal op ongekende schaal.

Het origineel is hier te vinden:
    http://www.wordmworld.net/uncategorized/open-letter-journalists
    Vertaling verzorgd door ondergetekende.

Informatie die men u wil onthouden.
    1. History of World Banking. For example: http://www.fourwinds10.com/resources/uploads/pdf/the_brief.pdf
    2. The Rothschilds. For example:

The Rothschilds Exposed 1/3

3. The Rothschilds, World Central Banks. For example:

ROTHSCHILD family control CENTRAL BANKS - 1

4. The Rockefellers. For example:

The Rockefellers Exposed 1/2

5. Rothschild, Rockefeller, Federal Reserve. http://www.land.netonecom.net/tlp/ref/federal_reserve.shtml
    6. Goldman Sachs. For example:

"Goldman Sachs Steal US$150millions daily" Max Keiser Passionately Speaks Out Against GoldmanSachs 1

7. Goldman Sachs, Federal Reserve, Timothy Geithner, Lawrence Summers. For example: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=12953
    8. Federal Reserve, Alan Greenspan, above the law. For example:

Greenspan Admits The Federal Reserve Is Above The Law & Answers To No One

9. Zbigniew Brezinski, “The Grand Chessboard”. For example: http://sandiego.indymedia.org/media/2006/10/119973.pdf
    10. Rockefeller, Zbigniew Brzezinski, Trilateral Comission. For example:

Zbigniew Brzezinski speaks about Trilateral Commission (C-SPAN 1989)

11. Zbigniew Brezinski, Columbia University, Barack Obama. For example: http://www.davidicke.com/content/view/18281
    12. House of Windsor, Battenberg, Queen Elizabeth, Nazi Roots. For example: http://abundanthope.net/pages/article_3812.shtml
    13. Rockefeller, The Bilderberg Group. For example: http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=7781
    14. Cecil Rhodes, Africa, Round Table. For example:

Cecil Rhodes & The Round Table Group

15. Rothschild, Cecil Rhodes. For example: http://en.wikipedia.org/wiki/Cecil_Rhodes
    16. Rothschild, Rockefeller, Round Table. For example: http://www.terrorism-illuminati.com/round-table
    17. Bush, Hitler, Nazi. For example: http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
    18. Bill Gates, Ted Turner, Rockefeller, Al Gore, Warren Buffet, George Soros. For example: http://www.oldthinkernews.com/Articles/oldthinker news/elites_launch_global_impact.htm
    19. George Soros. For example: http://www.larouchepub.com/other/2001/2832_soros.html
    20. George Soros, Sweden, financial crisis, 1992. For example: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9806/12/soros.html
    21. George Soros, Carl Bildt (Foreign minister, former Prime Minister of Sweden), central bank reserve, 1992. For example: http://www.internetional.se/fischerpolt.htm
    22. Carl Bildt, Bilderberg, Zbigniew Brzezinski, Trilateral Comission. For example: http://www.eaec.org/svenska/carl_Bildt_vargen_i_fĺrhuset.htm
    23. Bilderberg, Athens, May 2009, Carl Bildt, Jan Björklund, Timothy Geithner, Rockefeller. For example: http://www.nyapolitiken.b(...)agenda-avslojad.html
    24. Bilderberg, Ottawa 2006, Carl Bildt, Wallenberg, Fredrik Reinfeldt (Prime Minister of Sweden). For example: http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/artikel_3787597.svd
    25. Bilderberg, G20, Timothy Geithner, Ben Bernanke, Anders Borg (Finance Minister of Sweden). For example: http://www.bilderbergbook.com
    26. Bilderberg, Athens, May 2009, Carl Bildt, Jan Björklund (Head of Liberal Party), Jacob Wallenberg, Paul Wolfowitz, Queen Beatrix, Henry Kissinger, David Rockefeller, Lawrence Summers, Daniel Vasella. For example: http://www.infowars.com/bilderberg-2009-attendee-list/
    27. Daniel Vasella, Novartis, Swine Flu, Vaccine. http://birdflu666.wordpre(...)-outbreak-in-mexico/
    28. Swine Flu, Vaccine, Daniel Vasella, Novartis, George Soros, Barack Obama, George Bush, Rockefeller, de Rothschild, Bioterrorism evidence, criminal charges. For example: http://theflucase.com/dow(...)o_depopulate_USA.pdf
    29. Queen Elizabeth, Queen Beatrix, Rothschild, Rockefeller, Bush, Barack Obama, Clinton, Illuminati, New World Order. For example: http://www.wordmworld.net/bubble-words/benjamin-fulford
    30. Rothschild, Rockefeller, Illuminati, Freemasonry, New World Order. For example:

Total Onslaught - A New World Order Part 1 of 11

31. New World Order, George Bush. For example:

New World Order

32. New World Order, Barack Obama. For example:

☆Obama NWO Speech in Berlin

33. New World Order, Henry Kissinger. For example:

Kissinger calls on Obama to create a New World Order

34. New World Order, Gordon Brown. For example:

cnn gordon brown @g20 new world order is emerging

35. Henry Kissinger, Bill Clinton, George Bush, Tony Blair, Gordon Brown, New World Order, Al Gore. For example: http://www.truthandliberty.com/New_World_Order.html
    36. Al Gore, Global Warming scam, 31000 scientists. For example: http://www.newsmax.com/ne(...)008/05/19/97307.html
    37. Al Gore, Global Warming scam, Barack Obama, Timothy Geithner, Lawrence Summers, Goldman Sachs, New World Order, Copenhagen. For example:

Fall of the Republic HQ full length version

38. John F. Kennedy, secret societies, assasination. For example:

JFK Blows The Whistle on Secret Societies!

39. Zbigniew Brzezinski, Trilateral Comission, Council on Foreign Relations, War on Terror. For example: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=15686
    40. Trilateral Comission, European Council on Foreign Relations, Urban Ahlin (Swedish congressman), Socialdemocratic Party. For example: http://sv.wikipedia.org/wiki/Urban_Ahlin
    41. Göran Persson (former Prime Minister), Leif Pagrotsky (former Finance Minister), the Wallenberg family, Investor, Bilderberg. For example: http://www.dn.se/nyheter/de-rikas-hemliga-motesplats-1.596647
    42. Bilderberg, Henry Kissinger, Queen Beatrix, Carl Bildt. For example: http://www.bilderberg.org/2000pics.htm
    43. Zbigniew Brzezinski, Council on Foreign Relations, Al-Qaeda. For example: http://www.takeoverworld.info/brzezinski_note.html
    44. Al-Qaeda, Osama bin Laden, Tim Osman, CIA. For example:

Al Qaeda Doesn't Exist Part 1 of 3

45. Osama bin Laden, Tim Osman, Zbigniew Brzezinski. For example:

Zbigniew Brzezinski to Jihadists: Your cause is right!

46. Al Qaeda, 9/11, inside job. For example:

Loose Change 2nd Edition (Full)

47. Osama Bin Laden, Benazir Bhutto, assasination. For example:

The Woman Who Knew Too Much

48. Osama Bin Laden, audio tapes, fabricated intelligence. For example: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=3009
    49. Barack Obama, Zbigniew Brzezinski, New World Order, Goldman Sachs, George Soros. For example: http://www.scribd.com/doc(...)authorized-Biography

Voor een lekker bruin korstje.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:40 (#41) 

Wat een dwaas is die Lambiekje toch.

Mijn herrie.

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:41 (#42) 
    Goed vermaak, dat wel.

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:43 (#43) 

Moguh

beetje kleine oogjes

Its fucking hilarious!!

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:43 (#44) 

samenvatting?

4 8 15 16 23 42

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:44 (#45) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef LostFormat het volgende:
    Goed vermaak, dat wel.
    Dat zeker.

Mijn herrie.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:45 (#46) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef Paxlie het volgende:
    samenvatting?
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

WO3 = WO2^10000

Samenvatting is letterlijk. Jullie journalisten DOE JE WERK. Zo niet jullie worden gepakt als we nog niet vernietigd zijn met een cytokine storm

Mijn herrie.

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:45 (#47) 

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:47 (#48) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef Deviant1nl het volgende:
    Moguh

beetje kleine oogjes
    goh

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:49 (#49) 

Bedankt Tek voor het aanvragen van die samenvatting

4 8 15 16 23 42

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:51 (#50) 

NWO: Feit of Fictie !?

Nog een mooie.

Mijn herrie.

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 09:51 (#51) 

quote:
    goh
    Maar wel heerlijk geslapen

Its fucking hilarious!!

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 10:02 (#52) 

Mooiste uitdrukking in de Nederlandse taal als het gaat om bnw'ers;
    Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt..

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 10:27 (#53) 

ja, de MSM en politiek hebben ALTIJD gelijk, move along!

Geluid / last.fm

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 10:29 (#54) 

Wat nou msm en politiek, IK heb altijd gelijk!

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 10:37 (#55) 

open brief aan de LSM

Geluid / last.fm

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 10:57 (#56) 
    Andalouse saus.

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:02 (#57) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
    Wat nou msm en politiek, IK heb altijd gelijk!
    mPM

Geluid / last.fm

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:15 (#58) 

even snel van collega gehoord (aangezien zijn vriendin bij de garage werkt) dat waarschijnlijk alleen middendemper kapot is. Dus dat scheelt een boel qua kosten

Its fucking hilarious!!

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:17 (#59) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef Deviant1nl het volgende:

even snel van collega gehoord (aangezien zijn vriendin bij de garage werkt) dat waarschijnlijk alleen middendemper kapot is. Dus dat scheelt een boel qua kosten
    Hoe de hel komt die andere garage dan bij een reparatie van 2k?

4 8 15 16 23 42

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:21 (#60) 

quote:
    Hoe de hel komt die andere garage dan bij een reparatie van 2k?
    goede vraag ja. Hij heeft ook alleen geluisterd en even heel snel achter m'n auto gekeken.
    hoorde ook dat katalysator gewoon goed is enzo. Dus best vaag van die dealer dan.

Its fucking hilarious!!

Nosh
    I go out on friday night.
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:24 (#61) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:40 schreef teknomist het volgende:
    Wat een dwaas is die Lambiekje toch.
    Die voetnoten zijn kankervet. .

And I come home on monday morning.

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:27 (#62) 

ooit komt er een dag dat ik ook Osama Bin Laden als bron kan aanhalen om mijn punt te ondersteunen, en dat word de beste dag in mijn leven.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:27 (#63) 

RiLaX!

Mijn herrie.

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:28 (#64) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 11:27 schreef teknomist het volgende:
    RiLaX!
    Hallo! Not right!

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:28 (#65) 

kappen!

Geluid / last.fm

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:30 (#66) 

eey je bent een lief meisie ik vind het heel jammer voor je dat je ziek ben en ik zal beloofeen dan ik niet meer zal schelden groetjes een leerling van praktijschool apeldoorln kus gonca

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:34 (#67) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 11:15 schreef Deviant1nl het volgende:

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 11:34 (#68) 

Tijd voor een UVT-meet op de volgende Bilderberg-conferentie.

Mijn herrie.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 12:00 (#69) 

quote:
    Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.

Mijn herrie.

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 12:47 (#70) 

godverdomme, eerst fallout en nu starcraft, allemaal niet compatible met mijn grafische kaart.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 12:57 (#71) 

Nog twee uurtjes werken en dan weekend.

Mijn herrie.

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:02 (#72) 
    Gerard!

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:13 (#73) 

zow, documentatie geschreven... wat een kutklus is dat ook

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:14 (#74) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Nosh het volgende:
    godverdomme, eerst fallout en nu starcraft, allemaal niet compatible met mijn grafische kaart.
    starcraft 2 wordt wel baas, jammer dat ze die shit al vijftig keer hebben uitgesteld.

starcraft battlereports op youtube zijn ook echt de shit.

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:17 (#75) 

quote:
    starcraft 2 wordt wel baas, jammer dat ze die shit al vijftig keer hebben uitgesteld.

starcraft battlereports op youtube zijn ook echt de shit.
    diablo 3 komt verdomme ook pas in 2011 uit

Its fucking hilarious!!

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:17 (#76) 

ook weer ff een bezoekje aan de mac gebracht zojuist

Its fucking hilarious!!

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:19 (#77) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

diablo 3 komt verdomme ook pas in 2011 uit
    en dat terwijl iedere maand weer miljoenen wow addicts gewillig hun abonnement dokken, tientallen miljoenen levert die shit op.

ik zeg dan, koop gewoon meer medewerkers.

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:22 (#78) 

Lady Gaga steelt liedje van Mosselman

Mijn herrie.

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:24 (#79) 

quote:
    ook weer ff een bezoekje aan de mac gebracht zojuist

Geluid / last.fm

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:28 (#80) 

ach, eens in de zoveel tijd

Its fucking hilarious!!

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:29 (#81) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 13:28 schreef Deviant1nl het volgende:
    kun je het beter nooit doen

Geluid / last.fm

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:32 (#82) 

McDonalds.

Mijn herrie.

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:48 (#83) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 13:28 schreef Deviant1nl het volgende:
    Je hebt nu een McArabia met kofte en dan heb ik echt iets van 'kaaaaaaaaaaanker, maak eens gebruik van die minderheden waar je altijd op zeikt'. Hetzelfde voor de Dominos met hele laffe kebab, dat gaat ook nérgens over.

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:55 (#84) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef LostFormat het volgende:
    Andalouse saus.

The 9000 series is the most reliable computer ever made. No 9000 computer has ever made a mistake or distorted information. We are all, by any practical definition of the words, foolproof and incapable of error.

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:56 (#85) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef Japz het volgende:
    wat doe je vanavond/morgen HAL?
    Vanavond nog geen plannen.... zag wel dat Kilimanjaro Darkjazz Ensemble @ tivoli de helling is vanaaf, maar denk ik meer zin om te chillen/gamen oid....

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:57 (#86) 

hey ik ook, en wat doe je morgen?

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:58 (#87) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Vanavond nog geen plannen.... zag wel dat Kilimanjaro Darkjazz Ensemble @ tivoli de helling is vanaaf, maar denk ik meer zin om te chillen/gamen oid....
    ow kanker dat ook nog!

vanavond naar Pole en Lukid

Geluid / last.fm

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 13:59 (#88) 

Morgen etentje bij vrienden & de hele dag klussen.... dus vanavond zal het moeten gebeuren..... Sowieso vanavond om 21:00 een duistere schoenen meeting @ CS Utrecht.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:06 (#89) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 13:59 schreef HAL9000S het volgende:
    Morgen etentje bij vrienden & de hele dag klussen.... dus vanavond zal het moeten gebeuren..... Sowieso vanavond om 21:00 een duistere schoenen meeting @ CS Utrecht.
    ok zin om daarna hier langs te komen?

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:06 (#90) 

ga naar killimanjaro dannn

Geluid / last.fm

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:07 (#91) 

wat is er mis met chillen/gamen?

ga je morgen nog naar 030303 btw?

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:08 (#92) 

kilimanjaro is een hele vette band.. chillen kan daarna

' nog naar 030303' ?

Geluid / last.fm

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:09 (#93) 

http://www.theaterkikker.(...)_presented_by_030303

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:10 (#94) 

aii bochum en zeephax.. misschien wel

Geluid / last.fm

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:11 (#95) 

Wel dik idd... @ Japz, ik kom vanavond wel langs om te chillen.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:32 (#96) 

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:32 (#97) 

ik heb eventueel ook wel zin?

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:34 (#98) 

zeg maar?

teknomist
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:40 (#99) 

Fijn weekend!

Mijn herrie.

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:42 (#100) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Nosh het volgende:
    zeg maar?
    JA JASPER WIJ HEBBEN OOK ZIN

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:42 (#101) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Nosh het volgende:
    zeg maar?
    tuurlijk ben je welkom!!

laat wel ff weten hoe laat je komt want ik moet nog opruimen / schoonmaken

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:45 (#102) 

en bier halen dus

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:49 (#103) 

Hoe laat ben je thuis en heb je opgeruimd?

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:50 (#104) 

een uurtje of 8 klinkt wel haalbaar

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:51 (#105) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Japz het volgende:
    een uurtje of 8 klinkt wel haalbaar
    aight ik kom vroeg want moet ook vroeg weg, wekker staat morgen weer om 6:00

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:52 (#106) 

kkleven!

Geluid / last.fm

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:54 (#107) 

tof, gezelligheid

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:54 (#108) 

nog meer mensen die willen komen????

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:55 (#109) 

bonobo live @ roundhouse op 29 mei, hoe vet is dat!!

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 14:58 (#110) 

niet dat ik ga, maar tis toch vet

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:01 (#111) 
    Godsamme, de hoeveelheid dingen die ik graag wil zien maar niet meemaak vanwege 's weekends werken begint me langzaam een beetje uit de keel te hangen.

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:03 (#112) 

kkleven

Geluid / last.fm

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:16 (#113) 

nice, het gaat me 170,- kosten

Its fucking hilarious!!

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:24 (#114) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:16 schreef Deviant1nl het volgende:
    nice, het gaat me 170,- kosten
    nooit meer naar de dealer dus!

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:29 (#115) 

jezus, van 1000+ naar 170.. das nog eens wat je noemt een meevaller zeg maar

Geluid / last.fm

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:31 (#116) 

Nee, mij niet meer bij de dealer bij mij om de hoek gezien

Deze levert goed werk en scheelt een boel qua kosten

Its fucking hilarious!!

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:31 (#117) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef LostFormat het volgende:
    Godsamme, de hoeveelheid dingen die ik graag wil zien maar niet meemaak vanwege 's weekends werken begint me langzaam een beetje uit de keel te hangen.
    kun je niet switchen ofzo, weekend zou nooit overruled mogen worden door werk.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:32 (#118) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Nosh het volgende:

[..]

helaas is de praktijk soms anders

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:33 (#119) 

weekend werken is ook een van de kutste dingen die er bestaan

Geluid / last.fm

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:38 (#120) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Deviant1nl het volgende:
    Nee, mij niet meer bij de dealer bij mij om de hoek gezien

Deze levert goed werk en scheelt een boel qua kosten
    Tja dealer is altijd een stuk duurder natuurlijk

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:44 (#121) 

daar weet uvt alles van

Geluid / last.fm

Deviant1nl
    Villalosbol
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:47 (#122) 

Its fucking hilarious!!

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:48 (#123) 
    quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:31 schreef Nosh het volgende:

[..]

Kan op zich wel. Maar zondags zijn er dingen die of ik of de m'n chef moeten doen dus het is altijd hij of ik die er moeten zijn. Dat verkleint de ruilkansen al flink. En daarnaast is ruilen gewoon kut. Dat constante ge-emmer en gesmeek met je collega's. Maargoed, zaterdag een nieuw kereltje erbij, hopelijk is hij wat werklustiger dan de rest.

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:51 (#124) 

gelukkig ben je vandaaG vrij

Geluid / last.fm

Mind_Fuck
    Mind tuning
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:54 (#125) 

quote:
    Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
    Hij's heerluk..... Denk dat ik hiervan permanent een fles thuis wil hebben staan....

Als je jezelf echt eens wilt verwennen en er 180 a 240 euro (afhankelijk van leeftijd) voor over hebt dan moet de Port Ellen cask strenght eens proberen.
    Die wat ik geproefd had was er een van 30 jaar oud en echt vet lekker.

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:55 (#126) 

Volgens mij heeft Simon ergens in huis gescheten maar ik kan het niet vinden

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:57 (#127) 

kankerkater

Geluid / last.fm

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:58 (#128) 

bleuh hoofdpijn

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 15:58 (#129) 

Hihi.

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:10 (#130) 

Y, nieuwe Ez3kiel...

Hij is vrij euhm...heftig.

edit: Het eerste nummer vooral, merk ik nu.

[ Bericht 19% gewijzigd door Fille.des.Fleurs op 20-11-2009 16:21 ]

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:21 (#131) 

Welke albums van 2009 móet ik proberen, in de straatjes die ik leuk vind?

Heb een heleboel releases gemist, merk ik nu pas.

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:28 (#132) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef Nosh het volgende:
    Welke albums van 2009 móet ik proberen, in de straatjes die ik leuk vind?

Heb een heleboel releases gemist, merk ik nu pas.
    Shadow Huntaz - Dark Matter (met Funckarma beats oa)
    Cunninlynguists - Strange Journey Vol. 2
    Nosaj Thing - Drift
    KDE - Here be dragons
    Jon Hopkins - Insides
    Ochre - Like Dust of the Balance
    Kashiwa Daisuke - 5 dec (of, zoals Becs zei, Beethoven on crack)

2562 heb je wel, neem ik aan.

Als je ergens een linkje van wilt zeg je het maar

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:30 (#133) 

kankertyfuskankerhoest die ik heb.
    Na een dag hoesten doet mijn borstkas gewoon zeer

4 8 15 16 23 42

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:31 (#134) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Paxlie het volgende:
    kankertyfuskankerhoest die ik heb.
    Na een dag hoesten doet mijn borstkas gewoon zeer

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:33 (#135) 
    Snuggie besteld.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 16:35 (#136) 

die reclame

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:05 (#137) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 16:33 schreef LostFormat het volgende:
    Snuggie besteld.

haha serieus??

Geluid / last.fm

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:06 (#138) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 14:55 schreef Japz het volgende:
    bonobo live @ roundhouse op 29 mei, hoe vet is dat!!
    Jeuj daar ga ik heen, plak ik er gelijk een weekend London aan vast.

Ik ben er tussen 21 en 22 wsl japz...

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:06 (#139) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 16:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

KDE - Here be dragons
    vanaf relase party in utrecht.. we kiezen weer de verkeerde stad uit voor een raremuziekdate!

Geluid / last.fm

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:07 (#140) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je jezelf echt eens wilt verwennen en er 180 a 240 euro (afhankelijk van leeftijd) voor over hebt dan moet de Port Ellen cask strenght eens proberen.
    Die wat ik geproefd had was er een van 30 jaar oud en echt vet lekker.
    Mischien leuk om mee te nemen @ vakantie in Schotland in 2010

Rabieluh
    Pronopower! Fight the ploon!
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:08 (#141) 

hoi.

Recht zo die gaat, braaf zo die heen.

HAL9000S
    I love you Dave....
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:09 (#142) 

B. zegt dat ie mischien ook nog ff langs dropt, Japz.

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:23 (#143) 

Nu pas cd2 van balance 005 waarderen.

vaag.

Yorrit
    uvt mj
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:33 (#144) 

to damsk0!

Geluid / last.fm

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:35 (#145) 

auuuw mijn hoofd, waar komt dat nou vandaan

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:35 (#146) 

quote:
    Cunninlynguists - Strange Journey Vol. 2
    . Die is heel goed, ja.

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:35 (#147) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
    B. zegt dat ie mischien ook nog ff langs dropt, Japz.
    is cool

Fille.des.Fleurs
    In een vorig leven...
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:40 (#148) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef Yorrit het volgende:

[..]

vanaf relase party in utrecht.. we kiezen weer de verkeerde stad uit voor een raremuziekdate!
    Kweet het, had nog aan Ced gezegd dat hij lijst moest regelen, maar is blijkbaar niets geworden...

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:50 (#149) 

En dat was het einde van Fendy's auto....na ruim 5 jaar en 120000 km moet ie weg. Nu maar hopen op een toffe poolauto.

Thinking about ways in which tones interact. You know, I see them in my mind as visually, literally like sometimes they slice through sometimes they weave around. It's all very much.. about shapes... and patterns...

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:51 (#150) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Fendy het volgende:
    En dat was het einde van Fendy's auto....na ruim 5 jaar en 120000 km moet ie weg. Nu maar hopen op een toffe poolauto.

wel zicht op een nieuwe of moet je nu een tijdje in een poolauto gaan rijden?

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 17:53 (#151) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef Japz het volgende:

[..]

wel zicht op een nieuwe of moet je nu een tijdje in een poolauto gaan rijden?
    Voorlopig wordt het oprijden van een auto die door een vertrekker is ingeleverd, zag al een toffe tiguan staan maar of het die wordt is vers 2...

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:13 (#152) 

ah de dope werkt

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:14 (#153) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef Japz het volgende:
    ah de dope werkt
    Welke?

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:14 (#154) 

paracetamol

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:17 (#155) 

user japz: redefining hardcore since 1985

progje
    Blub
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:25 (#156) 

pffffff ik wil weekend

merino
    World of Sleepers
    [ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 18:25 (#157) 

ik ga aan de ibuprofen

dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Japz het volgende:
    ik zal je whisky de volgende keer ook wegrelativeren, komt goed :+

L-S-M-kkwachtwoordreset
    advocate of awesome
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:29 (#158) 

ik ga aan de rose

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:36 (#159) 

Ik ga eten

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:41 (#160) 

Hoe ist met iedereen trouwens? Nog grieperts erbij?

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:47 (#161) 

vooralsnog niet!

* Japz klopt af

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 18:52 (#162) 

Noice.

Mn huisgenoot had 't dus wel, had even wat angst dat ik het ook had. Maar mijn keelpijn was veroorzaakt door dom schreeuwen en rare geluiden maken.

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:15 (#163) 

De nieuwe messias

Arie Baasma.

LostFormat
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:23 (#164) 
    Internet klapt er steeds uit. Althans ik denk dat het aan upc ligt. Hij blijft iig steeds hangen bij de melding host ontbinden in chrome. Ligt dat aan gewoon geen verbinding?

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:30 (#165) 

De schuld geven aan UPC is wel het makkelijkst.

Anders router/modem/pc ff allemaal opnieuw opstarten, kan nooit kwaad (of je moet midden in een update vna je modem zitten ofzo, maar ja hoe groot is die kans ).

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:32 (#166) 

ik kan dit uren luistereng

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:33 (#167) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Kweet het, had nog aan Ced gezegd dat hij lijst moest regelen, maar is blijkbaar niets geworden...
    Anderen vragen of ze een kaartje kunnen kopen, maar niet f hoor, neeeeee.

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:33 (#168) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef Rabieluh het volgende:
    De nieuwe messias [ afbeelding ]

Arie Baasma.
    ik vertrouw gasten met luie scheermesjes niet, daar zit wat achter.

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:44 (#169) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef Nosh het volgende:

[..]

ik vertrouw gasten met luie scheermesjes niet, daar zit wat achter.
    Nou ja zeg .

Japz
    (o)||
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:52 (#170) 

je bent welkom hoor nosh!!!

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 19:55 (#171) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef LostFormat het volgende:
    Internet klapt er steeds uit. Althans ik denk dat het aan upc ligt. Hij blijft iig steeds hangen bij de melding host ontbinden in chrome. Ligt dat aan gewoon geen verbinding?
    met iets niet-chromes ook last van?

Nosh
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:00 (#172) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef Japz het volgende:
    je bent welkom hoor nosh!!!
    hoi hoi!!!

ben daar met een uurtje, nog even hoi zeggen op de oudegracht en dan naar overvecht!

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:27 (#173) 

Moet nog steeds awakenings kaartje voor de 27e fixen, heb wat dingen op 't oog, maar blijft eng.

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:29 (#174) 

Wehehehe, heb er weer een geenstijl tshirt bij.

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:30 (#175) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
    Wehehehe, heb er weer een geenstijl tshirt bij.

4 8 15 16 23 42

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:31 (#176) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Rabieluh het volgende:
    Moet nog steeds awakenings kaartje voor de 27e fixen, heb wat dingen op 't oog, maar blijft eng.
    Uiteraard liefst face to face, dat is toch ietsje beter dan wanneer je alleen email contact hebt, maar heb je bij jou in de buurt iets gevonden?

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:33 (#177) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:31 schreef Fendy het volgende:

[..]

Uiteraard liefst face to face, dat is toch ietsje beter dan wanneer je alleen email contact hebt, maar heb je bij jou in de buurt iets gevonden?
    hij heeft iets in de buurt gevonden en die gast wil ook kopie van zijn passport meegeven.

4 8 15 16 23 42

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:34 (#178) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

hij heeft iets in de buurt gevonden en die gast wil ook kopie van zijn passport meegeven.
    Beter! Lijkt me dat dat wel ok is dan toch?

Bieluh gaat mee met Pax en Fendy

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:35 (#179) 

nu nog de rest fixen

4 8 15 16 23 42

Rabieluh
    vrijdag 20 november 2009 @ 20:41 (#180) 

Ja ik ga zo bellen, sowieso alvast mail sturen, hoop dat het wat lukt!

Ik moet die party mee machen.

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 21:30 (#181) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
    Ja ik ga zo bellen, sowieso alvast mail sturen, hoop dat het wat lukt!

Ik moet die party mee machen.
    Je moet mee inderdaad

Paxlie
    chaos en inslag
    vrijdag 20 november 2009 @ 21:50 (#182) 

Dit is in KPD, derhalve NSFW

http://forum.fok.nl/topic/1370359

4 8 15 16 23 42

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 21:55 (#183) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 21:50 schreef Paxlie het volgende:
    Dit is in KPD, derhalve NSFW

http://forum.fok.nl/topic/1370359

Privetoegang enzo.

Fendy
    True Spirit
    vrijdag 20 november 2009 @ 23:32 (#184) 

WAKKER WORDEN

Neuroscience
    - returning videotapes -
    vrijdag 20 november 2009 @ 23:51 (#185) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Fendy het volgende:
    WAKKER WORDEN
    Ja, hallo. Volgende week awakenings!

Fendy
    True Spirit
    zaterdag 21 november 2009 @ 00:33 (#186) 

quote:
    Op vrijdag 20 november 2009 23:51 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja, hallo. Volgende week awakenings!

Net Terminator Salvation gezien, vette film...sluit mooi aan bij de rest vind ik.

progje
    Blub
    zaterdag 21 november 2009 @ 00:34 (#187) 

awakenings

Mind_Fuck
    Mind tuning
    zaterdag 21 november 2009 @ 01:58 (#188) 

http://twitter.com/CERN

Ze starten de LHC

Mind_Fuck
    Mind tuning
    zaterdag 21 november 2009 @ 02:11 (#189) 

http://www.dumpert.nl/med(...)ruckers_delight.html

Mind_Fuck
    Mind tuning
    zaterdag 21 november 2009 @ 02:23 (#190) 

Hij is gay... kan niet anders...

Japz
    (o)||
    zaterdag 21 november 2009 @ 02:38 (#191) 

was weer gezellig

en nosh ligt op de bank te snurken

Parafernalia
    The Taxman Cometh
    zaterdag 21 november 2009 @ 02:52 (#192) 

Mind_Fuck
    Mind tuning
    zaterdag 21 november 2009 @ 03:46 (#193) 

Om af te sluiten voor vandaag..

Peace man!

Paxlie
    chaos en inslag
    zaterdag 21 november 2009 @ 07:51 (#194) 

moguh

4 8 15 16 23 42

LostFormat
    zaterdag 21 november 2009 @ 09:13 (#195) 
    Goedemorgen!

Japz
    (o)||
    zaterdag 21 november 2009 @ 10:08 (#196) 

mogguh

Nosh
    zaterdag 21 november 2009 @ 10:20 (#197) 

quote:
    Op zaterdag 21 november 2009 02:38 schreef Japz het volgende:
    was weer gezellig

en nosh ligt op de bank te snurken
    ik heb me twee uur verslapen. .

Neuroscience
    - returning videotapes -
    zaterdag 21 november 2009 @ 10:27 (#198) 

quote:
    Op zaterdag 21 november 2009 02:23 schreef Mind_Fuck het volgende:
    [ afbeelding ]

Hij is gay... kan niet anders...
    Zeker en Vast. Die chick die bovenop zit zou ik best geven.

Paxlie
    chaos en inslag
    zaterdag 21 november 2009 @ 21:45 (#199) 

FOK doet het weer

Wie werd waar wa