abonnement Unibet Coolblue
pi_251923
Aziz: "Ik wil alleen niet het derde wiel aan de wagen zijn hoor!" ( een keer of vier)
  vrijdag 10 maart 2000 @ 00:59:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_251924
Van al die derde wielen kan je ook wel weer een wagen laten rijden
  vrijdag 10 maart 2000 @ 01:24:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_251925
Uitspraken kun je beter hier i/s/Forum12/HTML/000396.html posten, anders staat het forum zo vol
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_251926
Ik vind Aziz wel een zielige kerel... Overdag met Jop de beste maatjes, en 's nachts moet 'ie opdonderen omdat het dan tijd is voor Jop's bushoer Antonette. Ook wanneer Azziz vraagt om voortzetting van de prille vriendschap met Jop na de Bus blijft de laatste een beetje afhoudend. Ook wordt vooral door die trut van een Tessa gezeken over het enige dat Azziz nog aan deze wereld vastklampt: z'n pakkie shag. Ik vind dat deze kerel wel wat meer stemmen mag krijgen.
gratis en voor niet
pi_251927
lekker goedkoop toch, zo'n kapstertje met dreads?
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  woensdag 15 maart 2000 @ 20:15:00 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251928
Vandaag was de domheid van Aarsiz wel weer aandoenlijk te noemen. Zat een onsamenhangend, nooit to the point komend verhaal over één van zijn vele (nooit beantwoorde) liefdes op te hangen. De arme stakker had na al die jaren nog steeds niet door gehad dat hij gewoon vet gedist is door die meid.
De arme stakker had niet door dat die meid gewoon even een Seki-achtig type een geeltje toegestopt had om deze even voor haar vader te laten spelen en hem zo duidelijk te maken dat dat ze van zijn gelul niet langer gediend was.
Zelfs nadat Aziz haar later met een andere jongen zag ging er in die leegte van hem nog geen lichtje branden. Tegen Jop (die overigens best aardige woorden zei over hoe Aziz het best met de situatie om had moeten gaan) begon hij maar een flauw verhaal over zijn stropdas op te hangen.

Ik heb meelij met Aziz, deze jongen heeft gewoon niet door hoe vaak hij in de maling genomen wordt. (en dit met alle blije kijkertjes deelt)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')