index       relaties & psychologie      sociologie & maatschappij
PI Hoevaak zie jij je ouders?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5
Topicgallery™ :
Skaai
I am beyond coffee.
vrijdag 20 november 2009 @ 20:21 (#76) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet? Ik ga naar mn ouders omdat ik er graag ben, niet omdat het 'moet'. Sterker, ik word verdrietig als ik ze 2 weken niet zie. Het zijn je ouders.......
Op het moment zie ik ze vaak, ze wonen op een kwartiertje rijden en ik help mijn moeder vaak als ze ergens naartoe moet. En ondanks dat ik altijd slaande ruzie met haar had ben ik graag bij ze thuis. Het is alleen maar beter geworden sinds ik het huis uit ben gegaan, maar zou voor geen goud weer thuis gaan wonen .
Misschien word dat in de loop van de jaren minder, is bij mijn zus ook zo gegaan. Het zal alleen nooit meer worden, maar zoals het nu gaat gaat het goed en ben ik blij dat het contact zo goed is. Ik zou het verschrikkelijk vinden dat ik om een of andere reden een familielid niet meer zou zien.

Fat bikers bounce better.
One million giraffes!

Kimsywimsy
vrijdag 20 november 2009 @ 22:06 (#77) 
1x per half jaar, ik vind haar niet zo aardig. Mijn vader is dood.

Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_

saaw
reality sucks
vrijdag 20 november 2009 @ 22:07 (#78) 

Een paar keer per maand.
Ze zijn een paar jaar geleden naar Leiden verhuisd en ik woon nog in Amsterdam. Zo ver is dat niet maar met alle andere dingen erbij komt het er gewoon niet zo van. Ga daar dus om de week ofzo langs en als zij voor iets anders in Amsterdam zijn gaan we wel eens lunchen of wat drinken ofzo.

Heb sinds ik niet meer thuis woon een supergoeie relatie met ze en ik vind het ook gewoon leuk om ze te zien.

i'm a can-opener!

Cahir
zaterdag 21 november 2009 @ 09:49 (#79) 

1x per maand word later mijn streven.

Faithfulness
Righty.
zaterdag 21 november 2009 @ 21:59 (#80) 

Eens per maand, al zou 1 x per jaar ook goed genoeg zijn als het aan mij zou liggen.

Avey
Fool In The Rain
zaterdag 21 november 2009 @ 22:10 (#81) 

Meestal elk weekend. Kan wat mij betreft wat minder vaak maar aangezien ik nog activiteiten in hun dorp ben ik er toch bijna elk weekend. Straks in de winter een stuk minder.

This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will

Panfluit
Blaas er maar op
zaterdag 21 november 2009 @ 22:11 (#82) 

1 tot 2 keer per week

PinkCake
Got no glory
dinsdag 24 november 2009 @ 23:09 (#83) 

Mijn moeder zie ik ongeveer eens per maand en mijn vader eigenlijk maar 2 tot 3 keer per jaar.

It takes blood & guts to be this way, but I'm still just a cliche...

fratsman
woensdag 25 november 2009 @ 23:00 (#84) 

Ik probeer wekelijks even langs te gaan.

34 schemerlampen in tomatensaus!!!
Venlo # 12 Waar Frats een nieuw evenement zoekt

kwiwi
Met Dwolce & Gwabana bril
[ Eindredactie Frontpage ] donderdag 26 november 2009 @ 14:29 (#85) 

Ik zie mijn vader 1 a 2x per jaar aangezien hij in de VS woont, en m'n moeder gemiddeld elke 6/8 weken een weekendje. Dat ik m'n moeder niet zo vaak zie komt omdat zij in Limburg woont en ik in Enschede, en de reis van deur tot deur duurt als alles goed gaat 5 uur (heb geen auto)

Nothing that's worth having comes easy..

Aneurism
Try to hold on.
donderdag 26 november 2009 @ 16:51 (#86) 

Het liefst zo min mogelijk, vorige keer was in Mei en als het aan mij ligt plakken we daar nog een jaar of 3-4 aan vast.

You move like I want to, to see like your eyes do.
We are downstairs where, no one can see
Go get your knife, and kiss me.

Sylvana
donderdag 26 november 2009 @ 23:34 (#87) 

1 keer per maand/2 maanden, op een verjaardag of feestdag.

Mijn Day Zero Project: http://dagnul.web-log.nl/

Lemmiwinks
yvonne volgens Herman Brood
vrijdag 27 november 2009 @ 00:50 (#88) 

Nooit.

Mijn moeder is dood.
Mijn vader is voor m'n gevoel dood.

Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop

Antonio_di_Luto
tja.....
zondag 29 november 2009 @ 16:36 (#89) 

Elke dinsdag en donderdag , tenzij ze rode kool of zuurkool eten.

RealZeus
Oppergod
maandag 30 november 2009 @ 00:59 (#90) 

Mijn vader en mijn stiefmoeder een paar keer per maand, maar dat heeft er mee te maken dat ze onregelmatig werken en ik ook geen standaard leven heb.

Mijn moeder en stiefvader een paar keer per week. Ik heb geen enkele problemen met ze, als ik weinig tijd heb eet ik er en ik heb nog geen wasmachine dus de was doe ik daar ook.

Maar goed, ik heb toffe ouders, dat scheelt ook.

ZEUS was the king of the gods, the god of sky and weather, law, order and fate.
Op maandag 15 februari 2010 21:24 schreef Lotusss het volgende:
Maar jij bent cool en je hebt mooie ogen :)

ondeugend
Lost in Sound
maandag 30 november 2009 @ 01:01 (#91) 

Ik probeer 1 keer per week

Creating a world for the open minded
A unique perception of truth inside it
I know we could find it

DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
maandag 30 november 2009 @ 01:06 (#92) 

4 maanden niet, 2 maanden wel, etc

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".

Prixie
maandag 30 november 2009 @ 01:13 (#93) 

Een paar keer per week .
Ik heb geweldige ouders ,ontzettend lief
Erg om te lezen dat er mensen zijn die hun ouders al zo jong hebben verloren .Lijkt me echt vreselijk .

criminal_mind
maandag 30 november 2009 @ 01:16 (#94) 

Mijn vader nooit meer is al 6 jaar geleden overleden, en me moeder is alweer 2 jaar geleden ondertussen datik die voor het laatst gezien of gesproken heb.

Nouk84
Have you ever been Nouked?
maandag 30 november 2009 @ 09:08 (#95) 

Gemiddeld 1x in de week, soms vaker. Mijn ouders wonen dichtbij dus het is makkelijk om even langs te gaan voor een kop koffie oid. Daar eten is ook wel makkelijk En gezellig

Sluit je ogen.
Voel de zon.
Voel de regen.
LEEF.

Reya
Geen geweld, doch recht!
maandag 30 november 2009 @ 09:49 (#96) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet? Ik ga naar mn ouders omdat ik er graag ben, niet omdat het 'moet'. Sterker, ik word verdrietig als ik ze 2 weken niet zie. Het zijn je ouders.......
Er geldt dan nog steeds dat je wel tijd en gelegenheid moet hebben; aangezien ze redelijk dichtbij wonen, zie ik mijn ouders altijd wel een paar keer per maand, en ik ben er graag, maar ik zie de frequentie snel omlaag gaan als ik op grotere afstand zou gaan wonen.

Gespeend van gevoel en geweten.

Litso
Interlectueel.
maandag 30 november 2009 @ 10:03 (#97) 

Op het moment eet ik bij beide 1x in de week, 2 gratis maaltijden per week dus. Als het goed is woon ik binnenkort 2 uur reizen bij ze vandaan dus dan zal het wel minder worden

De Marilyn Manson wiki - FOK! smileys op je Wordpress blog?

DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
maandag 30 november 2009 @ 10:27 (#98) 

quote:
Op maandag 30 november 2009 01:16 schreef criminal_mind het volgende:
Mijn vader nooit meer is al 6 jaar geleden overleden, en me moeder is alweer 2 jaar geleden ondertussen datik die voor het laatst gezien of gesproken heb.
Zou er trots op zijn

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".

ivetje
To infinity...and beyond!!
maandag 30 november 2009 @ 10:33 (#99) 

Ik zie ze nu nog een paar keer per maand. Wonen ongeveer 70km hier vandaan ofzo. Maar volgend jaar gaan ze definitief in Duitsland wonen en dan is het 300km hier vandaan.Nu hebben ze het huis nog als vakantiewoning. Zal dan wel wat minder worden dus Ik ben er wel blij mee zo. Vind het wel jammer dat ze zo ver weg gaan wonen, maar ze moeten hun dromen ook gewoon kunnen volgen. Als ze dit graag willen ga ik niet roepen dat ik het niet wil hebben. En het is elke keer weer even vakantie als we in Duitsland zijn.

26-09-2006 geslaagd voor rijbewijs!! Loves Duckie voor altijd, het is toch zo'n schatje :)
Het bord voor mijn kop hangt ook aan mijn deur !!
Ex-Tilboër http://fotoboek.fok.nl/ivetje

Metalfreak
Maar bijt niet
maandag 30 november 2009 @ 10:41 (#100) 

Meestal 1x per week, als ik eens een keer een weekje niet ben geweest omdat ik het druk had of wat dan ook, belt m'n moeder meteen op of ik nog leef

Don't let my username fool you...

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5
index       relaties & psychologie       sociologie & maatschappij
Hoevaak zie jij je ouders?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500