abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 november 2009 @ 18:59:38 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74859613


Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!





Game on!

Ps. Alle BoF!ers waren vriendjes
  donderdag 19 november 2009 @ 19:22:32 #2
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74860344
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_74861132
Wie is Melissa?
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_74861292
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Kap eens met die forward mails trouwens, hoe oud ben je? 12?

Zeiken FTW
Euhm... wat

Ben de hele dag al Borderlands aan het spelen. Heb sinds zaterdag niet eens me mail gechecked.
pi_74861606
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Viro het volgende:

[..]

Euhm... wat

Ben de hele dag al Borderlands aan het spelen. Heb sinds zaterdag niet eens me mail gechecked.
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen zijn het grote spamboeren
pi_74861664
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Wie is Melissa?
Weet ik nie, stuur maar door.. jij bent getrouwd..
pi_74861748
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Major-Balls het volgende:
Weet ik nie, stuur maar door.. jij bent getrouwd..
Ik zou eerst pics vragen hoor;


of

Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_74861796
Die eerste ken ik al, die doet vaker aan internet dates
pi_74861829
Dit topic geeft mij eerder associaties met "Bier óf frituur". Hetgeen een geniale combinatie is en elkaar niet uit dient te sluiten. Ergo, geen succes.
pi_74861951
Toen ik nog puber was wilde ik ook altijd kaartjes voor de b-side omdat dat nu eenmaal stoerder was. Tegenwoordig vermaak ik me in elk vak wel. Als ik zaken zou horen als dat gesis dan kom ik nooit meer in dat vak.

Sowieso geef ik niets om die tuigvakken. Laatste keer bij Feyenoord zat er een familie waarvan zoontje lief, van 8 jaar, het beroep van de moeder van Braamhaar luid stond te scanderen. Niveautje..

al was het uitermate gezellig verder die dag maar snap Frank wel.. Er zijn ethische grenzen voor veel mensen.
pi_74861975
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef Wielewagen het volgende:
Dit topic geeft mij eerder associaties met "Bier óf frituur". Hetgeen een geniale combinatie is en elkaar niet uit dient te sluiten. Ergo, geen succes.
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!
pi_74862152
Oh ja: tvp
pi_74862156
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Major-Balls het volgende:
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!


Echt he, de Wii is tegenwoordig nog lastiger dan de Xbox om werkend te krijgen

[ Bericht 17% gewijzigd door FJD op 19-11-2009 20:27:37 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_74862792
Sry voor de doorstuur mails, bunny was weer eens bezig
Word tijd dat ik me wachtwoorden van hyves, hotmail, gmail en hier op fok! moet veranderen
pi_74863288
Oh ja, over spreekkoren in de bus Dat is toch zo oud als de weg naar Rome
15 jaar terug al; "hee buschauffeur!!! we gaan je busje slopuh!!" <-- gouwe ouwe man!

En als je dan eenmaal op het dak stond dan was het gewoon van: Olé olé
  donderdag 19 november 2009 @ 20:57:29 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74863842
M'n TT
pi_74864368
unfriend? Urban dictionary kent veel betere woorden
  donderdag 19 november 2009 @ 21:52:52 #18
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74866277
Urban Dictionary
quote:
Rusty Fish Hook

When having sex in the doggy style position, you pop your index finger in the brown hole, then pull it out and insert into the receivers mouth.
quote:
Dirty Sanchez

When a man and a woman engage in anal sex, then the man takes his penis and rubs it on the girls upper lip leaving a moustache.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_74866421
quote:
Cleveland steamer

The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
of weiner cousin ook lachen
  donderdag 19 november 2009 @ 21:55:56 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74866429
Deze is helemaal briljant
quote:
Angry Pirate

When a woman is giving a man head, he pulls out, and nuts in her eye. Upon doing this, she will let out some sort of grunt of disapproval, and at this point he kicks her in the shin. This poor girl, being pissed and hurt, will hobble after your laughing ass.

Dude,I gave your sister an angry pirate, and thats why she's limping a little...(don't ask why she's walking like she has a stick up her ass... thats a whole different story dude.)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 19 november 2009 @ 21:56:59 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_74866486
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef staticdata het volgende:

[..]

of weiner cousin ook lachen
Briljant idd
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 19 november 2009 @ 22:10:58 #22
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_74867080
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:12 schreef jpjedi het volgende:
Toen ik nog puber was wilde ik ook altijd kaartjes voor de b-side omdat dat nu eenmaal stoerder was. Tegenwoordig vermaak ik me in elk vak wel. Als ik zaken zou horen als dat gesis dan kom ik nooit meer in dat vak.

Sowieso geef ik niets om die tuigvakken. Laatste keer bij Feyenoord zat er een familie waarvan zoontje lief, van 8 jaar, het beroep van de moeder van Braamhaar luid stond te scanderen. Niveautje..

al was het uitermate gezellig verder die dag maar snap Frank wel.. Er zijn ethische grenzen voor veel mensen.
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.

Ik snap Frank ook wel hoor, maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe hij discussieert.

Zo ik ga slapen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_74867491
Tvp
BoF!
pi_74867574
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.

Ik snap Frank ook wel hoor, maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe hij discussieert.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:47:24 #25
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74875292
Agh, zo is Feijenoord voor 5 jaar geweerd uit de arena en andersom wegens vermeende spreekkoren.
Zitten wij er niet, word er nog "bommen op rotterdam" gezongen, dan hoor je Job Cohen of z'n Berberse billenmaatje niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')