index       politiek
PI Nederlandse burger wordt steeds verder de afgrond ingeduwd.
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Topicgallery™ :
bendk
donderdag 19 november 2009 @ 08:19 (#1) 

Een bedroevende ontwikkeling voor de werkende nederlandse burger. Leuke dingen doen en werken aan je vrijheid? Vergeet het maar. De droom van jonge mensen in vervulling laten gaan? Schaam je over deze gedachte. Eigen haard is goud waard? Emigreer dan maar.

Met zijn allen weer terug in het gezapige standaard huurwoningtje. Dat wordt je toekomst. Teken alvast maar in op je wachtlijst. Omdat:

Iemand moet in 2010 toch die 6.000.000 uitkeringsgerechtigden -van wao t/m aow en alles wat er tussen inzit- betalen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_snel___.html?p=5,1

[ Bericht 0% gewijzigd door bendk op 19-11-2009 08:46 ]

nothing will change without a rebel

Barbaaf
Eendjes O+
donderdag 19 november 2009 @ 08:26 (#2) 

Huiltopic #3,133,867

Man, heb je nou echt geen eigen leven dat je de hele tijd loopt te janken over Nederland?

Niets in het leven is zeker...
en zelfs dat niet.

du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
donderdag 19 november 2009 @ 08:27 (#3) 

Bennetje toch. Dacht je nou werkelijk dat het Nederlandse systeem van HRA het eeuwige leven zou hebben? De kosten lopen al tijden veel te snel op. Op een gegeven moment wordt dat onhoudbaar, zo simpel is het . We moeten er een systeem voor in de plaats krijgen waarin het daadwerkelijke aflossen van de lening weer aantrekkelijker wordt.

Oh en heb je ook een bron voor die 6 miljoen?

Als het niet wil branden moet je beter stoken.

hollandFTW
donderdag 19 november 2009 @ 08:34 (#4) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:27 schreef du_ke het volgende:
Bennetje toch. Dacht je nou werkelijk dat het Nederlandse systeem van HRA het eeuwige leven zou hebben? De kosten lopen al tijden veel te snel op. Op een gegeven moment wordt dat onhoudbaar, zo simpel is het . We moeten er een systeem voor in de plaats krijgen waarin het daadwerkelijke aflossen van de lening weer aantrekkelijker wordt.

hoezo de kosten? je bedoeld de misgelopen inkomsten...

Lightning_NL
donderdag 19 november 2009 @ 08:37 (#5) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:26 schreef Barbaaf het volgende:
Huiltopic #3,133,867

Man, heb je nou echt geen eigen leven dat je de hele tijd loopt te janken over Nederland?
Nederland is ook een land om je kapot te janken, voor de hardwerkende mens.

Laat me raden, jij bent een steuntrekkertje?

du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
donderdag 19 november 2009 @ 08:45 (#6) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:34 schreef hollandFTW het volgende:

[..]

hoezo de kosten? je bedoeld de misgelopen inkomsten...
Dat zijn ook een vorm van kosten zeker omdat de HRA een steeds groter deel van het besteedbare inkomen van veel mensen is gaan bepalen (door zaken als spaarhypotheken en aflossingsvrije hypotheken waardoor langer over een hoger bedrag de rente afgetrokken wordt).

KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
donderdag 19 november 2009 @ 08:47 (#7) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zijn ook een vorm van kosten zeker omdat de HRA een steeds groter deel van het besteedbare inkomen van veel mensen is gaan bepalen (door zaken als spaarhypotheken en aflossingsvrije hypotheken waardoor langer over een hoger bedrag de rente afgetrokken wordt).
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:27 schreef du_ke het volgende:

De liberale partijen hebben de laatste jaren hetzelfde gezegd over huurtoeslagen, en nu is de achterban van die partijen zelf eens aan de beurt, en ja, hoor..

Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?

du_ke
Wansmakelijk Surrealist.
donderdag 19 november 2009 @ 08:49 (#8) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef KlappernootatWork het volgende:

[..]

[..]

De liberale partijen hebben de laatste jaren hetzelfde gezegd over huurtoeslagen, en nu is de achterban van die partijen zelf eens aan de beurt, en ja, hoor..
Overigens zegt Bos in het zelfde interview dat tegelijkertijd ook de huurtoeslag op de kop zal moeten.

Ook terecht overigens, de huizenmarkt zit gewoon vast.

Barbaaf
Eendjes O+
donderdag 19 november 2009 @ 09:05 (#9) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:37 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Nederland is ook een land om je kapot te janken, voor de hardwerkende mens.

Laat me raden, jij bent een steuntrekkertje?
Helaas knulletje, ik ben een hardwerkende, boven-modaal verdienende Nederlander

Niets in het leven is zeker...
en zelfs dat niet.

kdijkstra
donderdag 19 november 2009 @ 09:10 (#10) 
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:19 schreef bendk het volgende:
Een bedroevende ontwikkeling voor de werkende nederlandse burger.
Verkapte wat zijn Denen zo geweldig en Nederland zo verrot topic?

Ga fijn de Denen lastig vallen met je wijsheid. Er zijn daar meer problemen dan hier in Nederland. Dat heb ik in een eerder topic al aan je meedegedeeld. Het gevolg was dat je met de staart tussen de benen bent gesmeerd.

Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....

bendk
donderdag 19 november 2009 @ 09:25 (#11) 

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=68851626&res=8a45a67f-83ea-407a-9d5b-856c7f939cd8&type=list

Prijs: E 147.000,-

Har en godt dag...

Lightning_NL
donderdag 19 november 2009 @ 09:40 (#12) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

JUIST dan zou je keihard janken om Nederland, maar dat doe je niet, dus lijkt me sterk dat je boven modaal verdient.

bendk
donderdag 19 november 2009 @ 09:47 (#13) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:40 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

JUIST dan zou je keihard janken om Nederland, maar dat doe je niet, dus lijkt me sterk dat je boven modaal verdient.
In nederland is het netto inkomen van een uitkeringsgerechtigde, een modaal inkomen en een bovenmodaal inkomen ongeveer hetzelfde.

Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
donderdag 19 november 2009 @ 09:54 (#14) 

Bendk topic! Slowchattt

"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"

Mortaxx
donderdag 19 november 2009 @ 09:58 (#15) 

Waar maak je je druk om! Je zit toch lekker in dat o zo geweldige Denemarken?

kdijkstra
donderdag 19 november 2009 @ 09:58 (#16) 
quote:
Leuk he een huis van een ander linken.....

Voor de rest: Prisudvikling:-15 %
Oftewel 'prijsontwikkeling: -15%'
Volgens Ben geheel te wijten aan een allochtone groep.....

Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....

HarryP
mijnCV.com
donderdag 19 november 2009 @ 10:32 (#17) 

PvdA -40%
CDA -20%

VVD en PVV +50%

Een paar jaar terug was nog 60% van de kiezers voor het behoud van de HRA.

mijnCV.com

eriksd
Bert, niet doen
donderdag 19 november 2009 @ 12:24 (#18) 

Tamelijk hypocriet van de PvdA. Eerst moest iedereen een eigen huis kunnen hebben en hadden banken daar maar aan mee te werken. Nu drijft de markt op geleend geld en begint de PvdA weer te huilen.

Ik glunder niet!!
Toch?!?!

Ritmo
donderdag 19 november 2009 @ 12:26 (#19) 

Boehoe, de gewone man, belastingcenten boehoehoe"
PVV-gejank.

:P

ethiraseth
the old night parrot
donderdag 19 november 2009 @ 12:30 (#20) 

Jezus, komt Bendk WEER met zijn verzonnen 6 miljoen getal. Daar klopt helemaal niks van, maar hij blijft het maar posten, ook al is hij er meerdere keren met cijfers op gewezen dat hij liegt.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef eriksd het volgende:
Tamelijk hypocriet van de PvdA. Eerst moest iedereen een eigen huis kunnen hebben en hadden banken daar maar aan mee te werken. Nu drijft de markt op geleend geld en begint de PvdA weer te huilen.
Een maatregel van decennia terug die zijn doel volledig is voorbij geschoten wordt ter discussie gesteld en jahoor, de klagertjes vinden het meteen hypocriet.

Is there no room on this planet for a dude who loves actions but hates their consequences?

KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
donderdag 19 november 2009 @ 12:41 (#21) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Overigens zegt Bos in het zelfde interview dat tegelijkertijd ook de huurtoeslag op de kop zal moeten.

Ook terecht overigens, de huizenmarkt zit gewoon vast.
geven ze daarom studenten tegenwoordig huurtoeslag?

Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?

eriksd
Bert, niet doen
donderdag 19 november 2009 @ 12:44 (#22) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:30 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, komt Bendk WEER met zijn verzonnen 6 miljoen getal. Daar klopt helemaal niks van, maar hij blijft het maar posten, ook al is hij er meerdere keren met cijfers op gewezen dat hij liegt.
[..]

Een maatregel van decennia terug die zijn doel volledig is voorbij geschoten wordt ter discussie gesteld en jahoor, de klagertjes vinden het meteen hypocriet.
Van mij mag je alles ter discussie stellen, voortschrijdend inzicht noemen we dat. Maar als ik even vanuit de visie van de PvdA redeneer dan komen door het afschaffen van de HRA alleen nog maar "de rijken" in aanmerking voor een koophuis . Niet dat het mij uitmaakt, maar ik ben consequent kapitalistisch. Punt is dat de PvdA nu weer heen en weer loopt te zwalken over van alles en nog wat. Er mag niet bezuinigd worden, dat schaadt de economie (hun filosofie). Maar door zo'n achterlijke uitspraak legt Bos alvast een hypotheek (toepasselijk) op toekomstige bezuinigen.

Ik glunder niet!!
Toch?!?!

Anschluss
Links 2,3,4
donderdag 19 november 2009 @ 12:45 (#23) 
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Ja maar dat is iedereen op FOK! toch? we komen allemaal uit Blaricum, hebben een universitaire opleiding of 8 achter de rug en we hebben allemaal meer geld als de gemiddelde Nederlander

Lebensraum!

Anschluss
Links 2,3,4
donderdag 19 november 2009 @ 12:46 (#24) 
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:26 schreef Ritmo het volgende:
Boehoe, de gewone man, belastingcenten boehoehoe"
PVV-gejank.
Sorry hoor, de enige die ik hoor janken hier ben jij
in zo'n beetje ieder topic dat ik kom heb je wel iets te jammeren naar de PVV

Lebensraum!

eriksd
Bert, niet doen
donderdag 19 november 2009 @ 12:47 (#25) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:45 schreef Anschluss het volgende:

[..]

Ja maar dat is iedereen op FOK! toch? we komen allemaal uit Blaricum, hebben een universitaire opleiding of 8 achter de rug en we hebben allemaal meer geld als de gemiddelde Nederlander

Het zou fijn zijn als er inderdaad meer een normale afspiegeling van een de samenleving zou zijn op dit forum, helaas interesseren doorgaans alleen hoogopgeleiden zich voor dit soort vraagstukken waardoor de onderklasse zichzelf eigenlijk diskwalificeert. Maw, het gebrek aan laagopgeleiden ligt niet aan de hoogopgeleiden

Ik glunder niet!!
Toch?!?!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
index       politiek
Nederlandse burger wordt steeds verder de afgrond ingeduwd.
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500