index       FOK!features, bugs & development
PI Opties opslaan in mobiele layout: alles ist weg
Topicgallery™ :
eleusis
me ves y sufres
donderdag 19 november 2009 @ 07:55 (#1) 

Als je in de mobiele layout je opties opslaat, worden al je "bagger"-opties gereset, inclusief weergave, kleurtjes, friends en foes etc.

En dat op de vroege ochtend...

Misschien lastig te fixen omdat de baggerdingen erin gehackt zijn, maar een waarschuwingstekstje in de mobiele layout zou anderen kunnen helpen om dit leed te voorkomen. (Altijd aan anderen denken, zo ben ik.)

Groetjes,
veldmuis

☻_
/▌ /▌
/ \ / \ ☻

marcel-o
durkee durr!
donderdag 19 november 2009 @ 08:16 (#2) 

die mobiele layout is sowieso toe aan vernieuwing

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting. [TK] G-Shock Casio Horloge

Danny
I'm no superman
[ Admin ] donderdag 19 november 2009 @ 08:56 (#3) 

de mobiele layout is ongeschikt om settings in op te slaan. Dat komt omdat geen enkele optie na foksilver erin is ingebouwd, en dat komt weer omdat de mobiele layout geen FOK! layout is, maar een intern RDE geval waar we niet aan mogen en kunnen komen. Normaliter zou er een waarschuwing bij die instellingenpagina moeten staan, maar die kan ik er helaas ook niet bij zetten.

Manmade Global Warming is BULLSHIT! | Voetbal United - vblforum
flickr | Twitter | My dog licked my balls | Nikon D3s (NASA heeft 'm ook! :P) + Nikon D80 + Nikkor AF-S 70-200 f/2.8G ED VR II - Nikkor 16-85VR + Nikkor 18-200VR + Nikkor 70-300mm + Nikkor 50mm 1.4D + Nikkor 10-24mm + SB-900

GSMboy
Moddereter.. :9
vrijdag 20 november 2009 @ 22:47 (#4) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
de mobiele layout is ongeschikt om settings in op te slaan. Dat komt omdat geen enkele optie na foksilver erin is ingebouwd, en dat komt weer omdat de mobiele layout geen FOK! layout is, maar een intern RDE geval waar we niet aan mogen en kunnen komen. Normaliter zou er een waarschuwing bij die instellingenpagina moeten staan, maar die kan ik er helaas ook niet bij zetten.
Je zou toch zeggen dat die mobiele pagina een templateset is, waaruit forum-forum mee is opgebouwd?
Of zie ik dit nou verkeerd, Danny?

Peop!

marcel-o
durkee durr!
vrijdag 20 november 2009 @ 22:48 (#5) 

quote:
hmz.. vraag me toch af waarom je niks mag wijzigen in je eigen site

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting. [TK] G-Shock Casio Horloge

Danny
I'm no superman
[ Admin ] zaterdag 21 november 2009 @ 00:42 (#6) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat die mobiele pagina een templateset is, waaruit forum-forum mee is opgebouwd?
Of zie ik dit nou verkeerd, Danny?
nope, dat zie je goed, alleen is die bewuste template rde code en geen FOK! code. Het is ook de enige layout die niet door mij is ontworpen en die feitelijk niets met FOK! te maken heeft.

flickr | Twitter | My dog licked my balls | Nikon D3s (NASA heeft 'm ook! :P) + Nikon D80 + Nikkor AF-S 70-200 f/2.8G ED VR II - Nikkor 16-85VR + Nikkor 18-200VR + Nikkor 70-300mm + Nikkor 50mm 1.4D + Nikkor 10-24mm + SB-900

Trollface.
Trollo, ergo sum
woensdag 25 november 2009 @ 00:21 (#7) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Danny het volgende:

[..]

nope, dat zie je goed, alleen is die bewuste template rde code en geen FOK! code. Het is ook de enige layout die niet door mij is ontworpen en die feitelijk niets met FOK! te maken heeft.
Ah, vandaar dat het geen PI's heeft.

Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
Een 2e deel van deze gaat er niet aankomen nee, aangezien de linkse laffe fok!elite te bang is om de waarheid onder ogen te zien.

eleusis
me ves y sufres
woensdag 25 november 2009 @ 00:22 (#8) 

Ah zo zit dat dus

☻_
/▌ /▌
/ \ / \ ☻

Sander
Shut up and get to the point!
[ Moderator / Developer ] woensdag 25 november 2009 @ 12:38 (#9) 

quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat het geen PI's heeft.
Dat heeft er niks mee te maken.

Die layout moet idd nog op de schop.

Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
Weblog - Foto's

Danny
I'm no superman
[ Admin ] woensdag 25 november 2009 @ 13:14 (#10) 

quote:
Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Sander het volgende:

[..]

Dat heeft er niks mee te maken.

Die layout moet idd nog op de schop.

mja, eerst maar eens rde updaten voordat dat eventueel wordt aangepakt lijkt me?

Sander
Shut up and get to the point!
[ Moderator / Developer ] woensdag 25 november 2009 @ 13:23 (#11) 

Lijkt me ook.

Judge if you want. We are all going to die, and I intend to deserve it.
Weblog - Foto's

Roonaan
Strictly
[ Developer ] woensdag 25 november 2009 @ 19:00 (#12) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus het standaard gedrag van RDE bij settings is weggooien als ze niet ge-post worden? Lijkt me wat agressief.

Danny
I'm no superman
[ Admin ] woensdag 25 november 2009 @ 19:06 (#13) 

quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Dus het standaard gedrag van RDE bij settings is weggooien als ze niet ge-post worden? Lijkt me wat agressief.
Wat wil je er dan mee doen? een belangrijk deel van de settings wordt serialized opgeslagen in één veld. Niet al die settings worden in de mobiele template in de post gezet en dus bevat de nieuwe serialized string eenvoudigweg die data niet, waardoor de instelling verloren gaat.

Roonaan
Strictly
[ Developer ] woensdag 25 november 2009 @ 19:41 (#14) 

Het enige wat ik me voor kan stellen is dat je niet clientside serialiseerd, maar serverside.

Danny
I'm no superman
[ Admin ] woensdag 25 november 2009 @ 19:45 (#15) 

quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:41 schreef Roönaän het volgende:
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat je niet clientside serialiseerd, maar serverside.

ik doe sowieso niks. ik heb niks met rde te maken he?

Roonaan
Strictly
[ Developer ] woensdag 25 november 2009 @ 19:47 (#16) 

quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef Danny het volgende:

ik doe sowieso niks. ik heb niks met rde te maken he?
Nee dat snap ik. Helaas inderdaad.

GSMboy
Moddereter.. :9
dinsdag 8 december 2009 @ 22:22 (#17) 

quote:
de mobiele layout is ongeschikt om settings in op te slaan. Dat komt omdat geen enkele optie na foksilver erin is ingebouwd, en dat komt weer omdat de mobiele layout geen FOK! layout is.
Wat doet die PM knop er dan Die PM -functie is geen optie van RDE .
Gewoon, viel me op ...

Peop!

index       FOK!features, bugs & development
Opties opslaan in mobiele layout: alles ist weg
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500