abonnement Unibet Coolblue
pi_251882
"Ik meng me niet met jou", zegt Seki, van het SBS6 programma de Bus. (Ik zeg het er maar bij want De Bus heeft ondanks al het wegstemmen van de laatste weken, kapitalen heeft het me gekost, nog steeds meer passagiers dan kijkers. Op dit forum lijkt het nog mee te vallen, maar verder ken ik niemand die kijkt.) Ik meng me niet met jou. Nee, nee. Jop schijnt hem te begrijpen, maar wil een nuancering. Hij vraagt: "Afstand nemen in de zin van helemaal distantiėren of afstand nemen in de zin van niet meer zo aanhankelijk?" Ik ben weer twee uur zoet.
Eigenlijk zegt Jop: Azzenehe zivvan begijjebedoel hemaal dizzzezjeren begijjebedoel ovve azzenehe zivvan niemezo ahankuk begijjebedoel? Hem verstaan is de eerste stap op weg naar begrijpen wat hij bedoelt. Waar hij steeds zo zielig om vraagt. Jop, wacht nog even, ik kom! Moet alleen de herhaling van vandaag nog zien.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:24:00 #2
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251883
Ach kom op zeg! Jop is heel goed te verstaan! Die verhandeling over het splitsen van atomen in extreme hitte van hem samen met Seki in de tuin was toch duidelijk?! De vraag is waarom Seki steeds maar weer terugkwam op het feit dat Willeke zo'n trut is. Dat snapte ik dan weer niet in deze context.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 09:30:00 #3
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_251884
Effe voor de gein een citaatje van Jop...

Zu snappuh muh, ofzuh snappuh mu niet. Ut zoal me allemoal me reet zein.

Snap jij het? Snap ik niet dat jij het snapt

Gegroet

Frenk

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')