abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 november 2009 @ 20:37:28 #101
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74917988
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik mijn eerste ''prijs'' gewonnen

Iemand die bij de Bumping was en het kan bevestigen? Ik snap geen fuck van de site.
Ik was op de bumping maar volgens mij valt er nog vrij weinig te zien wat betreft de uitslagen van de bumping op de Triton webzijde.

Was jij trouwens niet die skiff die 500 meter voor de finish stil lag ?
'Triton de Edelste'
pi_74918214
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik mijn eerste ''prijs'' gewonnen

Iemand die bij de Bumping was en het kan bevestigen? Ik snap geen fuck van de site.
Volgens de loting was je de enige herenclubskiff, dan zal je inderdaad wel hebben gewonnen als je over de finish bent gekomen?
Maar hoe ging het?
pi_74918498
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Bij een bumping is het niet zo dat je wint in je veld, maar dat alleen degene die omgerekend de beste tijd had, en degene die de snelste dagtijd had winnen. Dacht ik.

Ben moe!
pi_74918612
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Ik was op de bumping maar volgens mij valt er nog vrij weinig te zien wat betreft de uitslagen van de bumping op de Triton webzijde.

Was jij trouwens niet die skiff die 500 meter voor de finish stil lag ?
Ja dat was ik M'n arm....
  zondag 22 november 2009 @ 20:48:02 #105
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74918616
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Volgens de loting was je de enige herenclubskiff, dan zal je inderdaad wel hebben gewonnen als je over de finish bent gekomen?
Maar hoe ging het?
Volgens mij werkt dit bij de bumping anders. Iedereen krijgt een coëfficiënt afhankelijk van het boot type en veld waardoor de tijd gecorrigeerd word. Er is dus volgens mij niet in elke veld een 'prijs' te winnen maar valt er maar één 'prijs' te winnen.

Zo zijn wij als Licht met gecorrigeerde tijd gemiddeld sneller gegaan dan Zwaar.
'Triton de Edelste'
pi_74924725
Klinkt alsof het een goed feest is geweest! Was vannacht ook uit, een wat impulsieve actie. Achteraf balen dat ik zoveel gedronken heb. Ook jammer dat ik dit weekend alleen maar geboord heb met de selectie. Wat een voorbereiding op de hel! Goed, eigen schuld. En met de selectie in de gladde 4+ ging het erg goed ondanks de golven! We hebben nog twee keer een kilometer gespard tegen de lichte heren, zijn genadeloos ingemaakt natuurlijk

Ook vet was het "leren omslaan" in een warm zwembad gister met de burgers!! Zo'n skiffje lijkt ineens heel groot dan, paste er net in!
pi_74926358
Ga je nou de hel roeien C.est bon? da's wel bikkel
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_74927281
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef Virmes het volgende:
Ga je nou de hel roeien C.est bon? da's wel bikkel
Ja ga m starten.. doodeng maar ben ook wel benieuwd hoe dat is

[ Bericht 16% gewijzigd door C.est_Bon op 22-11-2009 23:48:27 ]
pi_74931450
Ik ga al jaren met frisse tegenzin naar Brugge op trainingskamp. Meestal is het koud nat en winderig

Dit weekeinde zijn we met Skadi uitgeweken naar de KRB die aan iets ander trainingswater dan het kanaal naar Zeebrugge ligt omdat Njord al in de jeugdherberg zat.

Het weer hielp natuurlijk mee maar we hebben het beste trainingskamp ooit kunnen voltooien.
Zelfs met die storm van zondag was er op dat kanaal prima te varen en de mensen waren onwaarschijnlijk behulpzaam.
Het enige nadeel was dat het sparren wat minder makkelijk is omdat het kanaal wat smaller is en er enige bochten te nemen zijn.
Ik denk wel dat dit adres een blijvertje gaat worden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_74932461
Tsja ik heb in het prikbord ook al zitten zeuren over de uitslagen.. Gisteren beloofde onze CWL1 nog dat ie het die avond (gisteravond dus..) online zou zetten. NOT!

Ben echt gesloopt na gisteren zeg, heb wel mooi gevaren! Helaas Bellah niet verslagen

Correcties worden door middel van alle soorten mogelijkheden berekend. Zwaar/licht - man/vrouw - boottype (skiff komt er beter uit dan een 8+ bijvoorbeeld) - stuur / geen stuur, enz enz. De prijzen (4x 1 appeltaart ) die dan zijn te behalen is de ploeg met de snelste dagtijd (beetje onredelijk vind ik, logisch dat dit een 8+ of 4- is), beste eerstejaars ploeg, beste ploeg die overall (dus na 2 keer starten) het snelste ging (dit is ALTIJD een dames skiff) ennnn auuwww nu kom ik niet op de vierde..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 23 november 2009 @ 10:17:46 #111
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74932778
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef AHappelstroop het volgende:
Tsja ik heb in het prikbord ook al zitten zeuren over de uitslagen.. Gisteren beloofde onze CWL1 nog dat ie het die avond (gisteravond dus..) online zou zetten. NOT!

Ben echt gesloopt na gisteren zeg, heb wel mooi gevaren! Helaas Bellah niet verslagen

Correcties worden door middel van alle soorten mogelijkheden berekend. Zwaar/licht - man/vrouw - boottype (skiff komt er beter uit dan een 8+ bijvoorbeeld) - stuur / geen stuur, enz enz. De prijzen (4x 1 appeltaart ) die dan zijn te behalen is de ploeg met de snelste dagtijd (beetje onredelijk vind ik, logisch dat dit een 8+ of 4- is), beste eerstejaars ploeg, beste ploeg die overall (dus na 2 keer starten) het snelste ging (dit is ALTIJD een dames skiff) ennnn auuwww nu kom ik niet op de vierde..
Haha supermooi, hoor net dat we appeltaart hebben gewonnen als snelste eerstejaars ploeg
'Triton de Edelste'
pi_74932844
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Haha supermooi, hoor net dat we appeltaart hebben gewonnen als snelste eerstejaars ploeg
Volgens mij zag ik er 1 van de eerstejaars lichte selectie met een taart weghollen hoor. Ik meen ook gehoord te hebben dat Licht gewonnen had, niet dan?

*** sorry; door je avatar denk ik elke keer dat je KluupKluup bent *** gefeliciteerd met je taart
het is trouwens "gecorrigeerd snelste eerstejaars ploeg"
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_74932950
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:59 schreef pullup het volgende:
Ik ga al jaren met frisse tegenzin naar Brugge op trainingskamp. Meestal is het koud nat en winderig

Dit weekeinde zijn we met Skadi uitgeweken naar de KRB die aan iets ander trainingswater dan het kanaal naar Zeebrugge ligt omdat Njord al in de jeugdherberg zat.

Het weer hielp natuurlijk mee maar we hebben het beste trainingskamp ooit kunnen voltooien.
Zelfs met die storm van zondag was er op dat kanaal prima te varen en de mensen waren onwaarschijnlijk behulpzaam.
Het enige nadeel was dat het sparren wat minder makkelijk is omdat het kanaal wat smaller is en er enige bochten te nemen zijn.
Ik denk wel dat dit adres een blijvertje gaat worden.
Oh leuk! Zal straks de verhalen wel horen, studiegenoot van me loopt selectie voor eerstejaars zwaar bij jullie
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 november 2009 @ 10:29:02 #114
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_74933029
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik er 1 van de eerstejaars lichte selectie met een taart weghollen hoor. Ik meen ook gehoord te hebben dat Licht gewonnen had, niet dan?

*** sorry; door je avatar denk ik elke keer dat je KluupKluup bent *** gefeliciteerd met je taart
Ja klopt we hebben wel gewonnen! Niemand wist alleen dat er een snelste eerstejaars taart bestond dus gingen al naar huis (ik dus ook, had haast). Er waren dus nog maar een paar mensen van de selectie aanwezig. Beetje jammer!
'Triton de Edelste'
pi_74937516
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef AHappelstroop het volgende:
De prijzen (4x 1 appeltaart ) die dan zijn te behalen is de ploeg met de snelste dagtijd (beetje onredelijk vind ik, logisch dat dit een 8+ of 4- is), beste eerstejaars ploeg, beste ploeg die overall (dus na 2 keer starten) het snelste ging (dit is ALTIJD een dames skiff) ennnn auuwww nu kom ik niet op de vierde..
Snelste compo, ofzo?
pi_74937792
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:59 schreef pullup het volgende:
Ik ga al jaren met frisse tegenzin naar Brugge op trainingskamp. Meestal is het koud nat en winderig

Dit weekeinde zijn we met Skadi uitgeweken naar de KRB die aan iets ander trainingswater dan het kanaal naar Zeebrugge ligt omdat Njord al in de jeugdherberg zat.

Het weer hielp natuurlijk mee maar we hebben het beste trainingskamp ooit kunnen voltooien.
Zelfs met die storm van zondag was er op dat kanaal prima te varen en de mensen waren onwaarschijnlijk behulpzaam.
Het enige nadeel was dat het sparren wat minder makkelijk is omdat het kanaal wat smaller is en er enige bochten te nemen zijn.
Ik denk wel dat dit adres een blijvertje gaat worden.
Op zich hebben wij ook een prima trainingskamp gehad (inderdaad, met Njord in Brugge). Ik denk dat de jeugdherberg ook enorm vooruit is gegaan in de faciliteiten sinds de verbouwing daar. Ik was er in ieder geval al een aantal jaren niet geweest en was aangenaam verrast. Dat zegt veel als je je realiseert dat ik net uit een viersterrenhotel kwam.

Mijn lichte acht heeft wel mooi de 2 x 4 km gewonnen van de zware acht!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_74937812
Overigens was het qua wind ook bij ons goed te doen, pullup. Alleen het wegkomen van het vlot tussen de duckdalven leidde bij m.n. de eerstejaars (maar ook Eefting) tot wat heksentoeren.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_74942167
Maar wat is eigenlijk het voordeel van nu al op trainingskamp gaan? De ploegen zijn toch nog helemaal nmiet definitief gevormd?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_74943129
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar wat is eigenlijk het voordeel van nu al op trainingskamp gaan? De ploegen zijn toch nog helemaal nmiet definitief gevormd?
Ideaal om je selectanten te testen en een grote sprong te laten maken!
Phocas gaat bv ieder jaar naar Enschede tijdens de selectie.
Een keer een weekend alleen roeien zonder de dagelijkse beslommeringen doet menig eerstejaars beter roeien
  maandag 23 november 2009 @ 17:56:33 #120
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_74943462
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Ja ga m starten.. doodeng maar ben ook wel benieuwd hoe dat is
Ik kom supporten hoor! Nu ik (helaas) comporukker moet worden heb ik natuurlijk wel tijd om mn geweldige butjecoach eens te zien roeien!!!
Vanavond trouwens de compo-informatieavond. Ben benieuwd of er wat actieve dames zijn die misschien een stuurtje willen gebruiken!

De wedstrijdcoaches zijn wel lief (dat wilde ik ook even genoemd hebben op Fok ) Ze zeiden me dat ik in de lente mag leren skiffen als ik tegen die tijd weer beter ben. (ik verwacht/hoop/vind van wel) En skiffen lijkt me echt zooooo gaaf!

PS heeft iemand nog stuurtips? (en ja ik heb alle hilarische youtubefilmpjes over hoe het vooral niet moet gezien) Want sturen lijkt me echt doodeng!
pi_74944314
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja dat was ik M'n arm....
570
Maurits Snaakens
HCL1x
0:22:33
0,94048451
0:21:12

Je staat erop hoor! En ik vind het dapper
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_74945922
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

570
Maurits Snaakens
HCL1x
0:22:33
0,94048451
0:21:12

Je staat erop hoor! En ik vind het dapper
Bellah zo: ''Ja volgens mij ben je niet laatste geworden''. Er zit maar 5 minuten verschil met de één na laatste
pi_74946435
Tsja, ik dacht ook dat ze je naam goed gespeld hadden.. Maar er staan nog dingen onder jou, dus ik denk dat dat de verklaring is.

Het eerste vaarverbod van het jaar is alweer voorbij...
pi_74946480
Snaakens, nu snap ik de voorliefde voor bittergarnituur
pi_74947351
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef ocf81 het volgende:
Snaakens, nu snap ik de voorliefde voor bittergarnituur
Behalve dat m'n naam totaal niet klopt ! Weet ook niet waarom ze dat fout deden maar boeiend.



Ziet er raar uit met Triton bladen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')