abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_75060476
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:13 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

NKIR?

[ afbeelding ]

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_75060536
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet trouwens nu wie jij bent, jij hielp bij het uitstoten met de indoor toch?
Ja, ga jij bij Triton selecteren dan?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_75062070
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ja, ga jij bij Triton selecteren dan?
Ik ben deze week mee aan het trainen ja! Ik had woensdag een paars dam tot damshirt aan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_75062273
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:43 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan zit je waarschijnlijk op de enige vereniging waar je zou worden uitgeselecteerd met dergelijke scores
idd, wat voor een beesten zijn die andere dames dan?
pi_75062317
Laatste training voor die verdomde hel en ik ga om.
pi_75064276
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef C.est_Bon het volgende:

Aj, koud. rrrrrrr

Hoe kwam dat zo dan?
pi_75065377
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:50 schreef ocf81 het volgende:

[..]

Aj, koud. rrrrrrr

Hoe kwam dat zo dan?
Bij het vlot al, was met m'n hoofd al bij zondag vrees ik. Was alleen niemand in de buurt, dus toen ik weer op de kant stond m'n bootje vast te knopen zag ik m'n riem wel heel ver afdrijven (waaide erg hard). Ben zo stom geweest daar ook nog achteraan te springen

Zullen de zenuwen zijn voor zondag...
pi_75066166
Boot vastknopen? Hoe werkt zoiets bij jullie?
pi_75066902
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:36 schreef C.est_Bon het volgende:
Slechte generale, goeie uitvoering? Succes! Ook voor de rest natuurlijk.

Liever hardlopen dan ergometeren trouwens, maar sinds m'n ouders een oude Concept hebben aangeschaft zit ik er toch vaker op dan me lief is Het is wel grappig, ze hebben de average split weergave nog niet gevonden (of hij zit er niet op?) dus schrijft m'n pa elke keer op hoeveel meter hij in 10 minuten doet. Z'n doel is nu 2 km in 10 minuten
pi_75067037
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Boot vastknopen? Hoe werkt zoiets bij jullie?
Ehm... er zitten om de zoveel meter touwen aan het vlot zodat je je boot vast kan leggen. Niet de bedoeling dat je je boot aan het vlot laat liggen natuurlijk, maar ik wilde eerst douchen want het was echt ijskoud in m'n longen.

Kunnen jullie je boot niet vastleggen?
pi_75069849
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:06 schreef Bellah het volgende:

[..]
Liever hardlopen dan ergometeren trouwens
Nogal ja. Ergometeren is echt het kutste op de wereld, geef mij maar 10K doorstampen in de stromende regen dan 5 meter op een ergo.
pi_75069906
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Ehm... er zitten om de zoveel meter touwen aan het vlot zodat je je boot vast kan leggen. Niet de bedoeling dat je je boot aan het vlot laat liggen natuurlijk, maar ik wilde eerst douchen want het was echt ijskoud in m'n longen.

Dat is erg ongebruikelijk. ken echt geen enkele vereniging die dat doet, veel te veel kans op schade door wind enzo. bij ons moeten ze iiig gelijk naar binnen of op de schragen vastgelegd worden, maar zelfs dan waait er nog wel eens een boot weg.
pi_75073137
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Gewoon naar binnen tillen met 2 man (of in je ntje als je dat kan maar dat kan ik denk ik niet, bij Triton deed iedereen dat en bij Orca niemand viel me op !)
pi_75077934
Een skiff is prima in je eentje te tillen hoor, zelfs een hassle. Je moet gewoon even het balanspunt vinden en je kop op de juiste plek tussen de riggers doorsteken.

Het enige probleem is dat het ding zo enorm groot is (bijna 8 meter) met redelijk wat massa, waardoor het smerig moeilijk manoeuvreert. Vandaar dat het bij ons ook gewoon algemeen verboden is. Maar ja in noodgevallen is het toch iig een manier om dat ding uit het water te krijgen.
pi_75078956
Valt prima in je eentje te tillen, alleen bij deze windvlagen vraag ik toch liever even aan de coach of hij mij wilt helpen. Tevens moet je die dingen wel in je eentje willen wanneer je een wedstrijdskiff hebt, die compo-skiffs zijn zooo rete havy..

Kluup; leuke foto Maar denk je nou dat ik zo onwijs hard zware ballen sta aan te moedigen ?

Even stukje fartlek nu!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75079941
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Gewoon naar binnen tillen met 2 man (of in je ntje als je dat kan maar dat kan ik denk ik niet, bij Triton deed iedereen dat en bij Orca niemand viel me op !)
Het was een beetje een "noodgeval". Boot vol water n harde wind, maar niemand in de buurt, dus het had wel even geduurd voor ik m binnen had. Ben wel blij dat ik eerst ben gaan douchen want ondanks die douche trilde ik nog de hele middag.

Bij ons mag je in je eentje geen skiff dragen, dus als er anderen op de roei zijn vraag ik altijd of iemand m'n puntje vast houdt. Is met deze wind op zich ook niet verkeerd. Maar gezien dat zou betekenen dat ik vaak gewoon niet kan trainen (omdat er niemand op de roei is) heb ik het mezelf maar aangeleerd om zelf te dragen
pi_75080291
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 03:28 schreef cryforhelp het volgende:
Een skiff is prima in je eentje te tillen hoor, zelfs een hassle. Je moet gewoon even het balanspunt vinden en je kop op de juiste plek tussen de riggers doorsteken.
Nou, met die 17.5 Kg ben ik blij dat ik slechts 50m hoef te lopen. Maar wel vreselijk irritant als mensen midden in de loods gaan nabespreken of boten neerleggen (om te stellen of gewoon omdat het voor henzelf handig is) zodat je er nauwelijks langs kan
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_75083471
Morgen Hel
Is daar nog iemand van hier aanwezig? Als het niet regent doe ik een roze muts op
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75083981
Nee, bij ons starten de zware 2ejaars m niet.. Wel jammer, leek me wel een uitdaging in de 2-.

Morgen n 3x1k met t nkir-systeem, eens kijken hoever ik mijn digitale bootje voor de rest kan leggen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skll en het Erevlot!
pi_75084119
Wat is je PR op de 2k?
pi_75084752
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:38 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Nee, bij ons starten de zware 2ejaars m niet.. Wel jammer, leek me wel een uitdaging in de 2-.

Morgen n 3x1k met t nkir-systeem, eens kijken hoever ik mijn digitale bootje voor de rest kan leggen!
Hoe laat gaan jullie? Vind het wel mooi om te zien als ik toch op Skll ben!
pi_75085008
Ik ben morgen 7 en halve minuut lang de ballen uit mijn broek aan t trappen in de triton kantine
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_75085114
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben morgen 7 en halve minuut lang de ballen uit mijn broek aan t trappen in de triton kantine
Ah lachen!
De EJD bij ons deden het vanmorgen ook! Wat een drama's kan dat vrouwenroeien af en toe opleveren
pi_75085124
Triton heeft een sociteit, geen kantine.
We starten als t goed is om 1500, wel bij de burgerburen.. Die hebben dat systeem.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skll en het Erevlot!
pi_75085134
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is inderdaad een kantine, het ontbreekt alleen nog aan een biljarttafel en een tafelvoetbal.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')