abonnement Unibet Coolblue
pi_10512708
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 14:38 schreef Reddiablo het volgende:
heh.. wat Axl met zn stem kan is geniaal.


uhm... het andere gedeelte van GnR is wel bezig, heb ik begrepen.. ze zoeken een zanger(es).. Courtney Love wordt genoemd... om daar wat mee te gaan doen.

Dear lord have mercy


De keuze schijnt gevallen te zijn op Scott Weiland, voormalig Stone Temple Pilots zanger..
Goede keuze lijkt me ..ze schijnen ook al twee tracks te gaan afleveren één voor de film The Italian Job (Pink FLoyd cover-money) die eind mei uitkomt en een andere track voor The Hulk (set me free)
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zondag 18 mei 2003 @ 18:51:40 #102
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_10516457
Verhaal van Slash klopt als een bus

zie http://www.stonetemplepilots.com/main.html

Hopelijk betekent dit niet het einde van STP.
Ben wel benieuwd naar de nummers, ben nogal gecharmeerd van de stem van Scott.
The Hulk komt ergens in juni uit in de VS, dan zullen we het resultaat wel horen.

a.k.a. Sikko
  maandag 9 juni 2003 @ 13:29:11 #103
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_10983002
Is dus wel het einde van STP, band van Slash en kornuiten gaat Velvet Revolver heten...

Scott Weiland uit Stone Temple Pilots

Gepubliceerd op vrijdag 06 juni 2003

Zanger Scott Weiland is sinds gisteren (5 juni) officieel voormalig bandlid van de Stone Temple Pilots en meteen de nieuwe frontman van de band met de drie overgebleven leden van Guns N' Roses. Weiland, Slash, Duff McKagan, Matt Sorum en Dave Kushner gaan onder de naam 'Velvet Revolver', en niet 'Reloaded', beginnen aan de opnames van hun debuutalbum.
Hoewel al eerder bekend werd gemaakt dat Weiland de nieuwe zanger werd, werd het nu pas officieel bevestigd met een statement van de woordvoerster van de Gunners, Arlette Vereeke. 'Scott is exclusief bij ons, geen STP meer,' zo liet ze weten. Het was voorheen niet duidelijk of Weiland de Stone Temple Pilots (zie foto) had verlaten of tijdelijk aan de kant had gezet om met de Guns N' Roses mannen te werken.

De nieuwe bandleden zijn erg blij met de komst van Scott. Slash in een interview met RollingStone: 'Ik vond zijn stem in STP altijd erg mooi. Hij is een van die mannen met een donkere kant, wat natuurlijk erg goed bij ons past.

Scott is iemand waar je je mee kunt identificeren en hij heeft het in zich om een geweldige frontman te zijn. We hebben veel energie en onze eigen identiteiten. We wilden iemand die ons bij kan houden of zelfs beter is dan dat, aldus Slash.

De band is bezig met het schrijven van teksten en nieuw materiaal om vervolgens een platencontract mee binnen te halen. Eerst moet Weiland echter een noodgedwongen verblijf in een rehabilitatiecentrum afmaken, wat de zanger heeft beloofd na zijn arrestatie voor drugsbezit in Los Angeles op 18 mei jl.

Over Weiland's schijnbaar structurele drugsprobleem maken zijn nieuwe bandleden zich totaal geen zorgen. Slash: 'We zijn er allemaal doorheen moeten gaan. We vinden Scott erg tof en hij komt er zelf wel uit. We lopen al langer in de muziekbusiness rond, we maken ons geen zorgen.'

Het eerste nummer dat 'Velvet Revolver' uitbrengt, is 'Set Me Free', dat op de soundtrack van de film 'The Hulk' komt te staan. De soundtrack komt op 17 juni uit.

Onlangs maakte de nieuwe band al een cover van Pink Floyd's nummer 'Money'. Het nummer wordt gebruikt voor de soundtrack van de film 'The Italian Job'. De track komt niet op de soundtrack te staan, maar duikt misschien op het aankomende album op, dat staat gepland voor release begin 2004. Zo niet, dan wordt het mogelijk een b-kant. De film draait vanaf 30 mei in de Verenigde Staten.

'Velvet Revolver' wil in september de studio in. Voorafgaand aan de opnames gaat de band in de zomer nog toeren. De data hiervoor zijn nog niet bekend.

Bron Undercover, RollingStone. http://www.planet.nl

a.k.a. Sikko
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 juni 2003 @ 13:34:32 #104
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_10983104
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:29 schreef Dieptriest het volgende:
Is dus wel het einde van STP, band van Slash en kornuiten gaat Velvet Revolver heten...

Scott Weiland uit Stone Temple Pilots

Gepubliceerd op vrijdag 06 juni 2003

Zanger Scott Weiland is sinds gisteren (5 juni) officieel voormalig bandlid van de Stone Temple Pilots


Ik heb nog niks gelezen over dat hij ook met STP kapt eigenlijk. Waar Planet.nl dat nu vandaan haalt is me een raadsel eigenlijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:45:28 #105
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11167074
quote:
AXL ROSE Says 'Chinese Democracy' Will Surface Before The End Of The Year - June 17, 2003

The following item comes to us courtesy of antiMUSIC:

"As we reported last week, GUNS N' ROSES bassist Tommy Stinson, in an interview with Billboard.com, eluded that the long awaited GUNS N' ROSES album 'Chinese Democracy' may see the light of day this year. We can now report that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose is also confident that the album will be released soon.

"On Sunday Night [June 15], antiMUSIC co-hosted a viewing/release party for the new LED ZEPPELIN DVD along with HappeninHarry.com and Buzztone.com at the Cat Club in Hollywood. G'NR frontman Axl Rose was among those who showed up for the party.

"Contrary to popular opinion and press reports, Axl was down-to-earth and very friendly with those who approached him and freely answered questions. A lot of people commented on how good he looked as well and in person Axl did appear fit and youthful.

"I was among those who had a quick question for Axl. Of course, the burning question I had was if Tommy Stinson was correct that 'Chinese Democracy' would be released by the end of the year. Because I did not identify myself as a member of the press to Axl, I cannot quote him but from what he did say, he seemed hopeful that patient fans would finally have the album by the end of the year.

"He elaborated a little bit that he was co-producing the CD and eluded to the fact that he wants to make sure it is a perfect as possible before it is released.

"One thing that may bear in the equation is the recent changes with Geffen Records. Last week MCA Records was effectively folded and most of the roster was moved over to Geffen. Word on the street is Geffen will be reorganized and in effect become once again a full self-standing record company (over the past few years Geffen was ran as part of Geffen / Interscope / A&M). What that means is there will be more muscle behind a new G'NR release when the time comes. Although Axl didn't really touch upon this recent change, it may be a favorable factor in the release of the album. Or it could mean that Axl, like many musicians, is simply a perfectionist and couldn't sit with the idea of releasing music he felt wasn't perfect."


  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:50:51 #106
2889 Zander
He's gone
pi_11167221
1995: We can now report that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose is also confident that the album will be released soon

1998: We can now report that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose is also confident that the album will be released soon..

2001: We can now report that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose is also confident that the album will be released soon.

2003: We can now report that GUNS N' ROSES frontman Axl Rose is also confident that the album will be released soon.

2005 ....

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:54:25 #107
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_11167333
Release dates:

December 18th, 2036
Guns N' Roses: Chinese Democracy (AOL Time Warner EMI Sony BMG Universal)

bron: Pitchfork

  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:55:27 #108
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11167362
2070 Since next month it is 50 years ago since Axl Rose died, we'll release Guns 'n Roses Chinese Democracy in a Special box set. This material has never been released before.
pi_11182237

Zou er echt nog iemand zijn die denk dat die cd OOIT uit gaat komen

pi_11189148
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:52 schreef calvobbes het volgende:

Zou er echt nog iemand zijn die denk dat die cd OOIT uit gaat komen


Zodra die van Velvet Revolver gereleased is komt het ego van Axl Rose in actie
salva cum reverentia
pi_11189204
Als-ie ooit uit komt koop ik hem, maar ik moet het nog zien. Op deze manier zijn de verwachtingen wel erg hoog natuurlijk...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 21 juli 2003 @ 18:54:55 #112
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_11917706
Set me free van de Velvet Revolver rockt wel aardig in elk geval...
a.k.a. Sikko
  vrijdag 7 november 2003 @ 01:23:36 #113
58507 koudair
Only god can judge me
pi_14449045
ze treden 30-5-2004 op rock in rio-Lisboa
pi_14478739
Ik heb ff zitten luisteren naar een paar van de nieuwe nummers van Guns N Roses en naar een paar nummers van Velvet Revolver, maar ik moet toch eerlijk toegeven, dat de nummers van Axl me meer aanspreken en meer aan de oude GNR doet denken dan Velvet Revolver.

Ze zijn beide goed, maar Axl heeft toch wat meer het oude gevoel erin zitten..... wat vinden jullie?

ps. Ik zou het natuurlijk gewoon het meest leuk vinden als ze weer in originele bezetting gaan spelen...

pi_14483322
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:52 schreef calvobbes het volgende:

Zou er echt nog iemand zijn die denk dat die cd OOIT uit gaat komen


Ik hoop het, aangezien Brian May op een paar nummers gitaar speelt
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_14483402
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:30 schreef BrianMay het volgende:

[..]

Ik hoop het, aangezien Brian May op een paar nummers gitaar speelt


Heb JIJ meegespeeld????
  zaterdag 8 november 2003 @ 16:45:42 #117
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_14483661
Ik zag vandaag nog 2 Guns n' Roses - Chinese Democracy t-shirts.
  zondag 9 november 2003 @ 00:42:25 #118
58507 koudair
Only god can judge me
pi_14493868
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:45 schreef Djaser het volgende:
Ik zag vandaag nog 2 Guns n' Roses - Chinese Democracy t-shirts.
heb er eentje thuis liggen
pi_14494009
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:33 schreef OutKast het volgende:

[..]

Heb JIJ meegespeeld????


oh ja!

Toen ik klaar was met inspelen kwam Axl naar me toe en hij zei dat ie de band ging kicken en of dat ik geen interesse had om met hem door te gaan met Guns 'n Roses. Maar toen zei ik "nee, daar heb ik nou ff geen zin in"

[Dit bericht is gewijzigd door BrianMay op 09-11-2003 00:56]

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  zondag 9 november 2003 @ 12:51:00 #120
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_14499023
quote:
Op zondag 9 november 2003 00:42 schreef koudair het volgende:

[..]

heb er eentje thuis liggen


Het album ook?
  zondag 9 november 2003 @ 13:01:22 #121
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_14499205
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Release dates:

December 18th, 2036
Guns N' Roses: Chinese Democracy (AOL Time Warner EMI Sony BMG Universal)

bron: Pitchfork


het staat er echt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_14500017
Ik heb van een vriend van me uit Engeland (grote GNR fan) gehoord dat het album nu in mei 2004 uit moet komen, tegelijker tijd met hun optreden op Rock In Rio 4.... Ben benieuwd
Bleuh.
pi_17830333
Ennnnn Buckethead is exit
That never existed
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:12:05 #124
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17830917
Ik zet mijn geld in ieder geval op democratie in China, dat is er vast eerder
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_17923618
Wel zonde dat Buckethead eruit is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')