abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 9 maart 2000 @ 22:24:00 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_251814
uit Showwereld:

De BUS gaat naar Den Haag!
--- Wie deze week de column van Ad Rombouts in programmablad Televizier leest, weet alvast dat de volgende locatie van de BUS "de wereldpers gaat halen". Er gaat inderdaad iets bijzonders gebeuren...

"Dit zo'n kleine dertig ton wegende voertuig wordt naar het dak van een gebouw getakeld," onthult Ad Rombouts in zijn column. "Om dat voor elkaar te krijgen, moet er nogal wat worden gesleuteld aan 'de BUS'. We gaan een compleet frame bouwen, waar de bus wordt ingereden en waarmee hij vervolgens wordt opgehesen", aldus de sympathieke chauffeur, die zelf ook graag aan de BUS sleutelt.

Wat de precieze locatie wordt van de BUS wilde Ad nog niet onthullen, en dus doen wij het maar: de BUS staat (of hangt) vanaf zondagavond in Den Haag!

-------

Ik dacht zelf dattie in Rotterdam omhoog getakeld zou worden,
Maarja...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 00:02:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251815
Dit voegt weer een nieuwe dimensie toe aan het idee om de bus om te gooien.
pi_251816
Trainspotter :
Dit voegt weer een nieuwe dimensie toe aan het idee om de bus om te gooien.

------------------------

Tja, gewoon even de handrem eraf nu he...

Zolang er was is, is er leven.
pi_251817
Ja leuk idee, zo krijg je toch en beetje the Ghost Busters, of the Flying Buster, of the Hanging Busters, of the High Busters, dat laatste is ook een beetje dubbelzinnig
Wie verzint nog een betere naam voor de nieuwe actie? Of voor de bussagiers? Want ook bussagiers klinkt oudbollig, wat dus niet echt het imago van die mensen is, toch? REACTIES PLEASE!!!
Alles flux?
pi_251818
In je stukje gaf je zelf al aan, door je Engelse teksten, dat ons goeie ouwe Nederlands de grote vaart, die het benoemen van plots opduikende hype's (weer zo een) niet bij kan benen. Daarin slagen maar enkelen. Denk hierbij vooral aan Kees van Kooten.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 00:48:00 #6
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_251819
quote:
op 03-09-2000 om 10:24 PM schreef Breuls het volgende: ...
"Dit zo'n kleine dertig ton wegende voertuig wordt naar het dak van een gebouw getakeld,"...<knip>...Wat de precieze locatie wordt van de BUS wilde Ad nog niet onthullen, en dus doen wij het maar: de BUS staat (of hangt) vanaf zondagavond in Den Haag!...

* Sweetheart heeft eigenlijk als reactie op het voorgaande alleen een vraag:......waarom???????.


------------------
Dream as if you'll live forever.
Live as if you'll die today.

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetheart (Datum 10 Maart 2000).]

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  vrijdag 10 maart 2000 @ 01:42:00 #7
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_251820
....nou.......ik kan haast niet wachten...
  vrijdag 10 maart 2000 @ 01:46:00 #8
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_251821
jaaah beste kijkers en dan ziet u nu hoe de maar liefst dertig ton wegende bus omhoog wordt gehesen op het dak van...KRAK......oh....*geluid van gigantische crash*ik geloof dat er een hijskabel is gebroken. eh sorry bussers ga maar naar huis, het prgramma is ten einde
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 10 maart 2000 @ 01:50:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_251822
Jammer dat de bus alleen maar in Nederland rijdt, anders had ik nog wel andere suggesties: Weekje IN een werkende vulkaan, weekje onder het poolijs, weekje in de Sellafield-reactor, weekje Grozny, weekje Mozambique, etc. Wellicht tips voor DB2.

Afijn, waar die bus ook komt te hangen, als ik hem vanuit m'n slaapkamerraam maar niet hoef te zien, ik zou nachtmerries krijgen en geen oog meer dicht doen (totdat-ie natuurlijk uit de takels valt, dan slaap ik weer prima).

  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:32:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251823
quote:
op 03-10-2000 om 01:50 AM schreef cynix het volgende:
Jammer dat de bus alleen maar in Nederland rijdt, anders had ik nog wel andere suggesties: Weekje IN een werkende vulkaan, weekje onder het poolijs, weekje in de Sellafield-reactor, weekje Grozny, weekje Mozambique, etc. Wellicht tips voor DB2.

Afijn, waar die bus ook komt te hangen, als ik hem vanuit m'n slaapkamerraam maar niet hoef te zien, ik zou nachtmerries krijgen en geen oog meer dicht doen (totdat-ie natuurlijk uit de takels valt, dan slaap ik weer prima).


Ik zou me meer zorgen maken om het geluid wat uit die bus komt, zo op vier hoog achter, dan van het zicht op dat ding. Het gezamenlijk volume wat weerklinkt in een discussie moet genoeg zijn om heel Den Haag de trommelvliezen als condooms uit de oren te doen laten hangen....

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 20:17:00 #11
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_251824
Een vriend van mij (maker kLOTEBUS) kreeg ik dit meeltje dat hij weer in zijn meelbox van zijn site woensdag heeft gekregen:
-------
waarom moet de bus volgende week bovenop de mega-store?...kiepuuuu
-------

ze zullen de bus dan ook wel op het strand in scheveningen gaan hijsen

met de mega-store wordt denk ik trouwens mega-store van Intersport genoemd want volgens mij noemt die zijn winkels zo. Er is al terug gemaild om meer informatie over locatie te vragen.

Zet de afzender er niet bij, moet eerst ff toestemming krijgen want misschien vindt hij het wel niet leuk!!!!

Hallo...?
pi_251825
wie heeft er nog ergens een stinger raketje liggen dan knallen we hem uit de air
pi_251826
Met die lui erin? Dan hoop ik maar voor ze dat ze er bijtijds een tweede toilet in dat ding geplaatst is. Kon wel 'ns druk worden...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 10 maart 2000 @ 21:05:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_251827
SBS moet steeds oubolliger locaties kiezen om:
a) De kijkcijfers wat op te krikken
b) De stenengooiende menigte te ontwijken
  zaterdag 11 maart 2000 @ 01:37:00 #15
374 beelzebub
master of disaster
pi_251828
De Bus is toch 'geleed'.
Zou-ie niet doormiddenknakken? Op die hoogte en, met die vering, vangt-ie veel wind.
Ik hoop voor de passagiers dattie wordt opgetakeld zonder die mensen erin
  zaterdag 11 maart 2000 @ 03:07:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251829
Hoorde net op de streams dat de het voor de buspassagiers GEEN verassing is.
Seki had het over bungee jump achtige toestanden om op de begane grond te komen, en over de eventuele locatie en de hoogte/veiligheid.
(7e etage van een parkeergarage of boven op een dak maakt voor hem wel verschil, zei hij)
Dus, volgens mij is men wel degelijk op de HOOGTE van de locaties waar men elke week gedropt word

Overigens staat Seki erg hoog in de populariteitspoll van sbs (24%)
De rest zit allemaal onder de 15%

Erg toevallig, dat de locatie van deze week tijdens de uitbraak samenvalt met deze score...en dat het toch wel dichtbij Seki's woonplaats is.....

pi_251830
Seki heeft hoogtevrees, zou dit een bewuste aktie zijn om hem nog meer op te fokken?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 14:13:00 #18
521 ruby
Hell yeah!
pi_251831
quote:
op 03-10-2000 om 08:17 PM schreef the Flex het volgende:
met de mega-store wordt denk ik trouwens mega-store van Intersport genoemd want volgens mij noemt die zijn winkels zo. Er is al terug gemaild om meer informatie over locatie te vragen.

Virgin Records noemt zichzelf ook zo volgens mij, alleen kan ik me niet indenken dat die bus op dat dak gehesen wordt want zo hoog is dat gebouw niet.
Naja, we zullen zien......

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 11 maart 2000 @ 15:01:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251832
quote:
op 03-11-2000 om 05:34 AM schreef Hunter het volgende:
Seki heeft hoogtevrees, zou dit een bewuste aktie zijn om hem nog meer op te fokken?

Dat d8 ik dus ook al Hunter....

pi_251833
Als inwoner van Den Haag verheug ik me heel erg op de komst van de bus

Ik denk zelf dat ze hem gaan plaatsen op een pas geopende megastore aan de Neherkade hier in Den haag. Maar we zullen zien

  zaterdag 11 maart 2000 @ 17:45:00 #21
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251834
quote:
op 03-10-2000 om 08:22 PM schreef gtotep het volgende:
wie heeft er nog ergens een stinger raketje liggen dan knallen we hem uit de air

Hoeft niet. Die bus heeft cruise-control en het schijnt dat Marco Bakker de chauffeur is.

  zaterdag 11 maart 2000 @ 18:05:00 #22
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_251835
quote:
op 03-11-2000 om 05:45 PM schreef THE BORG het volgende:
Hoeft niet. Die bus heeft cruise-control en het schijnt dat Marco Bakker de chauffeur is.

Of we laten Patrick K. ff door Den Haag scheuren in een geleend BMW-tje )

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_251836
quote:
op 03-11-2000 om 06:05 PM schreef Ted het volgende:
Of we laten Patrick K. ff door Den Haag scheuren in een geleend BMW-tje )



Ik had van jou wel iets anders verwacht ted!

  zaterdag 11 maart 2000 @ 20:44:00 #24
521 ruby
Hell yeah!
pi_251837
quote:
op 03-11-2000 om 05:01 PM schreef bibi het volgende:
Ik denk zelf dat ze hem gaan plaatsen op een pas geopende megastore aan de Neherkade hier in Den haag. Maar we zullen zien

Dat klopt Bibi. Volgens de Haagsche Courant van vandaag wordt De Bus geparkeerd op het dak van de parkeergarage van Haaglanden Megastores, het nieuwe winkelgebied in Den Haag. Naar verwachting komt De Bus rond 13.30 uur aan.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_251838
quote:
op 03-11-2000 om 03:07 AM schreef Quenda® het volgende:
Hoorde net op de streams dat de het voor de buspassagiers GEEN verassing is.
Seki had het over bungee jump achtige toestanden om op de begane grond te komen, en over de eventuele locatie en de hoogte/veiligheid.
(7e etage van een parkeergarage of boven op een dak maakt voor hem wel verschil, zei hij)
Dus, volgens mij is men wel degelijk op de HOOGTE van de locaties waar men elke week gedropt word

Overigens staat Seki erg hoog in de populariteitspoll van sbs (24%)
De rest zit allemaal onder de 15%

Erg toevallig, dat de locatie van deze week tijdens de uitbraak samenvalt met deze score...en dat het toch wel dichtbij Seki's woonplaats is.....



-------
Ik had het zelfde gehoord Quenda, maar ik meende ze ook te horen praten over Zandvoort. Ze hadden iets opgevangen dat ze daar naar toe zouden gaan. Ook waren ze al bezig met het uitrekenen hoe lang de rit zou duren.
Van alles is weer waardeloos

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')