abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:53:00 #1
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251790

Na het lezen en het zien van de streams en TV uitzendingen, begin ik me af te vragen of Aziz misschien "een mol" is.
Bij ieder conflict is Aziz betrokken, hij speelt de wat dommige en goedlachse dikkerd, maar ondertussen zit hij overal met z'n geneuzel tussen.
Tussen Jop en Antonette
Tussen Seki en Jop
Tussen Esmeralda en Bullent
Tussen Willeke en Jop, Aziz was volgens mij diegene die vertelde dat Anto en Wil een diepgaand gesprek hadden gehad.
Bul zegt, ik ben de laatste dagen wat meer met Es omgegaan ( TV uitzending 6 maart) en Aziz maakt er van, hij HEB gevoelens voor Es.
Er zijn n.l. vragen over jullie vanuit de groep??????????????
Ik ben het spoor bijna bijster, maar verdenk Aziz van gestook........, wie helpt mij
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:59:00 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251791

Errug dom reageren op m'n eigen topic, maar ik was nog wat vergeten, de vraag aan Esmeralda.
Waar ben jij nou Esmeralda, ik hoor JOU nooit en dat zit MIJ dwars?
Waarom dat dan?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:03:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251792
Euuhhh......een mol ???
Aziz heb eh donkuh bruin vermoede dat ie wel es zelf de mol zou kunneh zijn weetjeh.........

  donderdag 9 maart 2000 @ 22:10:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251793
Oh ja. is hij nou de mol of een EndeMol ?

pi_251794
Willeke-"ik ontken alles"-de afzijdig blijvende kan er anders ook aardig wat van:
tegen iedereen die twijfelt of spreken wel verstandig is: "Je moet altijd juist je mond opendoen!".
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:24:00 #6
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251795

Willeke lult inderdaad over alles wat los en vast zit en is ongezond nieuwsgierig, maar ik wil graag wat meer weten over de meningen van de Fokkers over Aziz.
Ik weet niet meer of het gebeurt uit domheid, dat ie z'n eigen woorden niet meer kan oprakelen of dat ie het allemaal doet met een bedoeling, m.i. onrust zaaien.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_251796
Weet je wel wat een gaten zo'n grote mol in je tuin maakt
Van alles is weer waardeloos

  donderdag 9 maart 2000 @ 22:37:00 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251797
Ik heb het in een andere topic ook al gepost maar zal het ook nog even hier doen (Trainspotter is ook een beetje mediageil)
Ik denk niet dat Aziz een mol is. Iemand met een positief IQ (Aziz dus niet) kan (durft?)-zonder het uit te brullen van het lachen- niet te vragen hoe je 'John'schrijft. Alleen de alleronbenulligsten weten dat niet. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die even dom als Aziz zijn en daarbij ook nog goed kunnen acteren. Aziz is geen mol maar een rat (om maar even een actuele vergelijking te maken)

P.S. Weet iemand een URL waar je zo'n gratis homepage kunt krijgen zonder moeilijk HTML-gedoe maar waar ze niet lullig doen over obscene plaatjes zoals bij TripEOd. Ik heb namelijk nog een mooi Willeke-plaatje wat ik ergens op een pagina moet zetten om het hier op het forum te kunnen zetten.

  donderdag 9 maart 2000 @ 22:37:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251798
quote:
op 03-09-2000 om 10:35 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Weet je wel wat een gaten zo'n grote mol in je tuin maakt

Naast zo'n gat levert ie ook een berg en een scheppie er boven op.

  donderdag 9 maart 2000 @ 22:41:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251799
quote:
op 03-09-2000 om 09:59 PM schreef Dark het volgende:

Errug dom reageren op m'n eigen topic


Alleen errug jammer dat je de tekst gejat hebt.........
------------------------------------------------------------------------------


Van buzzer (Forumleider) - 09 Maart 2000 @ 21:25.

--------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg juist steeds meer het vermoeden dat Aziz door SBS is aangenomen als mol, want elke ruzie die er is zit Aziz er als "onschuldige" tussen. Willeke speelt de vermoorde onschuld, maar gelukkig trappen Jop Seki en Antoinette daar niet in.......

Van buzzer (Forumleider) - 09 Maart 2000 @ 21:41.

--------------------------------------------------------------------------------

Let op mijn woorden (nu lijk ik Seki wel ): Die gozer is gewoon aangenomen als mol.... Hij zit met zijn onschuldige tronie bij het begin van elke ruzie, en niemand die het opvalt ! (alleen Seki......)


------------------
Violets are blue, Violence Taboe......

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 09 Maart 2000).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:47:00 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251800
quote:
op 03-09-2000 om 10:37 PM schreef Trainspotter het volgende:
(Trainspotter is ook een beetje mediageil)
Ik denk niet dat Aziz een mol is. Iemand met een positief IQ (Aziz dus niet) kan (durft?)-zonder het uit te brullen van het lachen- niet te vragen hoe je 'John'schrijft. Alleen de alleronbenulligsten weten dat niet. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die even dom als Aziz zijn en daarbij ook nog goed kunnen acteren. Aziz is geen mol maar een rat (om maar even een actuele vergelijking te maken)

P.S. Weet iemand een URL waar je zo'n gratis homepage kunt krijgen zonder moeilijk HTML-gedoe maar waar ze niet lullig doen over obscene plaatjes zoals bij TripEOd. Ik heb namelijk nog een mooi Willeke-plaatje wat ik ergens op een pagina moet zetten om het hier op het forum te kunnen zetten.


Hij vroeg volgens mij, hoe schrijf je SJON?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:57:00 #12
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251801
quote:
op 03-09-2000 om 10:41 PM schreef buzzer het volgende:
Alleen errug jammer dat je de tekst gejat hebt.........

Ik ben ook nog errug blond, sorry.....

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:59:00 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251802
Je Nick doet anders vermoeden

No hard feelings hoor, want Aziz is gewoon de mol, die die heeeeele grote gaten in de tuin maakt !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 maart 2000 @ 23:02:00 #14
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251803
[quote]op 03-09-2000 om 10:47 PM schreef Dark het volgende:
Hij vroeg volgens mij, hoe schrijf je SJON?

Ja sorry, Amsterdams is voor mij ook een erg moeilijke taal

pi_251804
Aziz is geen mol want hij stookt even hard mee als ieder ander. Eindelijk had hij wat hoor, niemand neemt hem serieus in bed, maar nu had Jop gezegd van 's avonds is ze van mij en eindelijk kon hij ook een relletje ontketenen! Als een kind zo blij. Als er een mol is is het Willeke. En dan speelt ze het verdomd goed. Ze blijft overal buiten maar port de vuurtjes voorzover nodig stiekem op.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 9 maart 2000 @ 23:11:00 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_251805
" Het zit mij dwars weet je " is zijn lijfspreuk ondertussen.
Wil alles " duidelijk " hebben, en zorgt door dit nieuwsgierige gedrag voor de nodige onrust.
Hij denkt sociaal en eerlijk te zijn, maar bereikt het tegendeel.
Deze man is erg met zichzelf bezig !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 9 maart 2000 @ 23:11:00 #17
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251806
quote:
op 03-09-2000 om 10:59 PM schreef buzzer het volgende:
Je Nick doet anders vermoeden

No hard feelings hoor, want Aziz is gewoon de mol, die die heeeeele grote gaten in de tuin maakt !


Echt heeeeeeeeeeeeele grote gaten, dat dacht ik al, zeg Buzzer je gaat me toch niet vertellen dat jij WEL op je nick lijkt

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_251807
Nee, Aziz is geen Mol!! Aziz is een goeiïge beetje simpele knuffelbeer die geen Flauw idee heeft wat voor roofdieren, die als de tijd vordert hem zullen verscheuren, er binnen zijn hek zitten daar tussen de beessies.

En ons nieuwe bokje heet Jop

pi_251808
Okee Buzzer, jij zegt wel dat alleen Seki het doorheeft, maar waarom zegt'ie dan (terwijl Aziz en hij, de twee grootste veroorzakers of aanwakkeraars van trammelant op dat moment BUITEN zijn), dat de twee grootste stokers BINNEN en in de bus zitten. Willeke (en wie bedoeld Sek nog meer dan:Tessa?)is natuurlijk een oude nieuwgierige roddeltante, maar bedoeld het niet kwaad. Heb haar ook nog nooit directe aanleiding voor heibel zien zijn. In tegenstelling tot
Aziz en Sek die onbedoeld of niet op verschillende,maar effectieve manieren de zooi uit de hand laten lopen, waarop de rest natuurlijk Jop als eerste (bullent) lekker meegaat.
-Dus Buzzer waarom wijst Sek dan op twee ordinaire roddeltantes i.p.v. op de echte veroorzaker Aziz als 'ie aziz zo goed doorheeft????(zichzelf laat sek er natuurlijk buiten )
  vrijdag 10 maart 2000 @ 02:45:00 #20
2705 cynix
is verdwaald
pi_251809
Ik ga mee in de gedachte dat Willeke de echte mol is. Ik denk dat ze m.n. in het begin van de redactie zoveel mogelijk emoties moest uitlokken (huilbuien), maar nu het zelfwerkende proces eenmaal op gang is, zich wat rustiger mag houden.
Je zal zien, dat als de groep Aziz (alias 'Willem') doorheeft en uitkotst, Willeke wel weer meer op de proppen komt.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:49:00 #21
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251810
Leuk, een nieuwe invalshoek in het programma, een mol!
Jajaja, en dan wil ik Ed Bever vragen zijn bovengebit weer in te doen, want we verstaan hem collectief zo moeilijk....

Nee, serieus, Aziz een mol? Dat snapt die jongen toch niet. Laat mensen gerust niet intelligent zijn, prima, maar sier hem niet met de titel MOL, dat zou te hoog gegrepen zijn. Om maar eens uit een nog niet zo ver verleden te citeren: Wat denk je zelf?

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 11:41:00 #22
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251811
Aziz is dan wel een hele dikke mol, en geloof mij nou, weet je wel die laten hele grote gaten achter, weet je wel. Misschien kunnen zijn mede passageirs hem dumpen in de dierentuin in het neushoornverblijf. Valt hij niet op tussen die grote hopen stront, zijn tenslotte net molshopen.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 12 maart 2000 @ 00:11:00 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251812
quote:
op 03-09-2000 om 11:06 PM schreef tijl het volgende:
Aziz is geen mol want hij stookt even hard mee als ieder ander.

Kijk ff in de Dikke van Dalen bij het woord "MOL" LOL

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 12 maart 2000 @ 00:12:00 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251813
quote:
op 03-09-2000 om 11:11 PM schreef Dark het volgende: zeg Buzzer je gaat me toch niet vertellen dat jij WEL op je nick lijkt

Kijk ff bij m'n profiel

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')