index       relaties & psychologie      psychologie & psychiatrie
PI Mijn leugens hebben alles verpest!
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
Topicgallery™ :
Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 15:33 (#51) 
Dank je

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 15:38 (#52) 

Wat een loser van een vent

Iedereen liegt en jij hebt misschien iets meer gelogen dan handig was, maar als ik zo lees waarover je hebt gelogen dan zie ik geen onoverkomelijke leugens. Liegen over rekeningen die je niet hebt betaald, tsja, niet handig hè, maar echt geen ramp. En zeker niet nu je hebt besloten aan jezelf te werken en hulp hebt gezocht.

Nee echt, na het lezen van je verhaal blijft er bij mij maar 1 ding hangen: wat een klapmongool die ex van je.

Sterkte met de rest van je zwangerschap en je kindje en ik hoop dat je jezelf kan aanleren wat eerlijker naar je omgeving te zijn. Gaat je vast lukken

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

Eenskijken
dinsdag 17 november 2009 @ 16:17 (#53) 

vrouwen die liegen

Doet me altijd denken aan achterbakse hoeren.. ik zeg niet dat jij dit bent TS

Soempie
Procrastinating
dinsdag 17 november 2009 @ 17:11 (#54) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef lizsy het volgende:

[..]

JA ik heb vaak tegen hem gelogen...
Alleen over dat wat je in de OP schrijft of over meer (en ook andere zaken)?

Als het alleen leugens zijn over die rekeningen en alles wat daar verder nog bij kwam, dan sluit ik me aan bij Isabeau.

Dat liegen was onhandig, niet slim, etcetera, maar zoals Isabeau ook al zegt: niet onoverkomelijk. Niet blijven hangen in het: 'ik ben een leugenaar, oh wat slecht!', want zo erg is het nu ook weer niet. Helemaal nu je besloten hebt om er iets aan te gaan doen.

Spijtig dat je vriend je ziet als leugenaar en er niet zo makkelijk overheen kan stappen. Stom van hem, want een uit de hand gelopen leugen maakt je echt niet in een keer een 'slecht' mens.

Brick-brack, if you don't wind me up,
The sky will lie upon me like a passed-out drunk.

mercurysinretrograde
dinsdag 17 november 2009 @ 17:12 (#55) 
Liegen kan een psychologische ziekte zijn... en psychologische ziektes kunnen grotendeels worden behandeld.

JediMasterLucia
Woont op het WWW
dinsdag 17 november 2009 @ 17:20 (#56) 

Fouten maakt ieder mens maar hopelijk kan je hierdoor leren dat liegen niet handig is.
Je bent je hier al bewust van en dat is een stap in de goede richting. Vanuit daar kan je verder werken door niet meer te liegen: Wees eerlijk naar je zelf en naar anderen (ook naar je kind straks)

Wat die rekeningen betreft, misschien kan je een betalingsregeling treffen met de bedrijven waar je schulden heb en die zo snel mogelijk afbetalen.

suc6

www.angel-webdesign.nl | www.jedi-master-lucia.nl | www.jebentuniek.nl | www.heales.org
Follow your heart and your dreams won't be far behind

nummer_zoveel
Joehoe!
dinsdag 17 november 2009 @ 17:24 (#57) 

Maar is je vriend nu bij je weg, terwijl je zelf hoogzwanger bent?

9-04-09 moeder geworden van Julian

Joe-Momma
C'est La Vie.
dinsdag 17 november 2009 @ 17:48 (#58) 

Doet mij denken aan mijn jonge jaren, toen dagelijks een programma op belgie 1 of 2 kwam..
Voor de kenners het had een liedje..
Zoiets van.. Super super lie-ge-beest, super super lie-ge-beest..

Moest het ff kwijt...

Ok OT nu..

Ik denk op het moment dat je hulp nodig hebt om van het liegen af te komen, je er tot ver boven je oren in zit.
Ik denk ook dat het niet alleen gaat om het gene wat de TS vermeld maar dat er veel meer aan de hand is.
Lijkt mij dat haar vriend niet om een paar rekeningen en een paspoort leugen zomaar zijn 'toekomst' weggooid.
Het zal vast en zeker een op een stapeling zijn van kleine en grote leugens.
Ik zou bij een kleine leugen eerder grote twijfels krijgen kan bij een grote leugen omdat als je om iets kleins een lul verhaal verzint laat staan voor iets groots en belangrijks..
Hoe dan ook je hebt een serieus probleem en ik vraag mij af of je vriend de woorden die uit je mond komen sowieso niet in twijfel neemt.

Ik zou zo geen dag willen leven als ik mijn vriendin zou moeten wantrouwen wat een kut relatie lijkt mij dat.

Hoop voor je dat je er nog iets moois van kan bakken, zonder te liegen uiteraard. En dat je vriend er nog vertrouwen in kan krijgen.

Briseis
dinsdag 17 november 2009 @ 18:01 (#59) 
Ik had vroeger als kind / puber ook last van pathologisch liegen. Overactieve fantasie, minder sociaal vaardig en onzekerheid waren waarschijnlijk de redenen. Ik ben nooit behandeld (wel doorverwezen maar met een leugentje onderuit gekomen), maar ben langzamerhand socialer geworden en heb dingen als een schuldgevoel en schaamte ontwikkeld, dus gedraag ik me beter. Ik merk nog steeds dat ik af en toe mezelf niet kan bedwingen, maar dan kun je gewoon een kloon op FOK! aanmaken.

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 20:47 (#60) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar is je vriend nu bij je weg, terwijl je zelf hoogzwanger bent?
Ze wonen nog in hetzelfde huis, maar hij laat gewoon moeder + kind in de steek (ze moet na de bevalling eigen woonruimte zoeken voor haar + kind). Daar komt het op neer. Echt, wat een enorme zak is het dat je niet gewoon middels communicatie dingen kan oplossen en er voor je vriendin en a.s moeder van je kind kan zijn. Juist nu.

Nee, in mijn ogen heeft hij of plots geen trek in een kind of houdt hij echt niet meer van haar of een combinatie. En dit is zijn excuus en schuift de schuld op haar. En zij gaat zich nu verlagen door hem te laten merken hoeveel hij voor haar betekent etc. Terwijl zij nu juist steun nodig heeft en niet andersom. Loser vind ik het, echt.

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

Xennia
gekroond
dinsdag 17 november 2009 @ 20:53 (#61) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze wonen nog in hetzelfde huis, maar hij laat gewoon moeder + kind in de steek (ze moet na de bevalling eigen woonruimte zoeken voor haar + kind). Daar komt het op neer. Echt, wat een enorme zak is het dat je niet gewoon middels communicatie dingen kan oplossen en er voor je vriendin en a.s moeder van je kind kan zijn. Juist nu.

Nee, in mijn ogen heeft hij of plots geen trek in een kind of houdt hij echt niet meer van haar of een combinatie. En dit is zijn excuus en schuift de schuld op haar. En zij gaat zich nu verlagen door hem te laten merken hoeveel hij voor haar betekent etc. Terwijl zij nu juist steun nodig heeft en niet andersom. Loser vind ik het, echt.
Ze zal wel over meer dingen hebben gelogen dan een paar onbetaalde rekeningen. Haar vorige relaties gingen ook stuk door leugens, dus neem aan dat er wel wat meer aan de hand is.

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 20:54 (#62) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Xennia het volgende:
Ze zal wel over meer dingen hebben gelogen dan een paar onbetaalde rekeningen. Haar vorige relaties gingen ook stuk door leugens, dus neem aan dat er wel wat meer aan de hand is.
Ik kan er niet zo goed tegen als iemand nu op dit punt in de zwangerschap een relatie beëindigd, daar zit ook meer achter dan de aloude leugens. Want dat zal geen nieuws voor hem zijn, dat speelt waarschijnlijk ook al jaren.

Soempie
Procrastinating
dinsdag 17 november 2009 @ 21:25 (#63) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan er niet zo goed tegen als iemand nu op dit punt in de zwangerschap een relatie beëindigd, daar zit ook meer achter dan de aloude leugens. Want dat zal geen nieuws voor hem zijn, dat speelt waarschijnlijk ook al jaren.
Inderdaad. En wat er ook nog meer speelt aan redenen, als je al zo ver bent (zwangerschap), dan mag je ook wel wat meer je best doen alles op de rails te krijgen/ houden. Hij stapt er wel heel makkelijk uit en TS zoekt het alleen bij zichzelf. Even afgaande op de posts van TS dus, ik ben wel benieuwd naar wat hij te zeggen heeft...

Brick-brack, if you don't wind me up,
The sky will lie upon me like a passed-out drunk.

JediMasterLucia
Woont op het WWW
dinsdag 17 november 2009 @ 21:29 (#64) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hier ben ik ook wel mee eens.

www.angel-webdesign.nl | www.jedi-master-lucia.nl | www.jebentuniek.nl | www.heales.org
Follow your heart and your dreams won't be far behind

Wazeggie
woensdag 18 november 2009 @ 01:45 (#65) 

Damn, zo koek en ei zal t echt niet geweest zijn hoor TS, als voor zulke leugens een relatie wordt verbroken terwijl je hoogzwanger bent. Is er niet (veel) meer aan t handje? En hoe oud is TS?

lizsy
woensdag 18 november 2009 @ 09:51 (#66) 
Hey mensen,

Ik heb gisteren nog een gesprek gehad met hem... want hij praat momenteel niet veel tegen me.
En logisch... maar ik wilde weten wat er nu eens door hem heen ging.
Hij gaf aan dat hij het allemaal geen plaatsje kon geven omdat er altijd mensen om hem heen zijn.
Hij is boos verdrietig en weet het momenteel niet.
Hij gaf wel heel duidelijk aan dat hij echt uit elkaar wil gaan wonen na de bevalling.
Dit gaf me gisteren wat rust omdat ik weet waar ik aan toe ben en waar ik naar toe kan werken.
Maar toen kwam hij thuis en kwam hij bij me op de bank zitten en (jaaaa ik weet het ik heb het zelf ook toegelaten) hebben we sex gehad.
Eigenlijk is er niets verandert we eten samen, kijken samen tv, praten en kunnen zlefs soms ook nog lachen met elkaar we hebben sex, en gaan samen slapen.
En word ik dus de volgende ochtend wakker.... met hoop.
Hopend dat het weer goed kom... terwijl hij dan gisteren zo ontzettend duidelijk is en ik weet dat hij het meen.
Een behoorlijk emotionele achtbaan.
Ben nu maar bezig met het zoeken van een woning zodat het dan maar zo snel mogelijk doorgezet kan worden.
Ik vraag wel of hij as maandag met me mee wil naar maatschappelijk werk.
Misschien dat zij hem uit kan leggen wat er aan de hand is en hij het misschien begrijp.
Want nu... nu begrijp ik het zelf niet eens omdat er zoveel op me af kom.

lizsy
woensdag 18 november 2009 @ 09:52 (#67) 
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:45 schreef Wazeggie het volgende:
Damn, zo koek en ei zal t echt niet geweest zijn hoor TS, als voor zulke leugens een relatie wordt verbroken terwijl je hoogzwanger bent. Is er niet (veel) meer aan t handje? En hoe oud is TS?
Nee hij houd van me dat weet ik zeker,.... maar hij durft me niet meer te vertrouwen!
Ik ben 23.

jerseygirl
woensdag 18 november 2009 @ 12:01 (#68) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef lizsy het volgende:

[..]

Dat is bullshit wat je zegt ... we kennen elkaar namelijk al een behoorlijke tijd.. we zijn eerst 3 a 4 jaar ''vrienden'' geweest voor er een relatie was. Hij weet wel wie ik werkelijk ben,... en dat zegt hij ook... ik mis die meid waar ik verliefd op ben geworden...
nou moet je even ophouden natuurlijk he?!
Jij zegt zelf dat je leven er al een behoorlijke tijd zo uit ziet met liegen en zo.. je liegt, je vriendjes komen erachter, en je vertrekt weer in een andere relatie en zo gaat t maar door!
dus wie zegt er dat jij in die 3 a 4 jaar niet tegen hem gelogen hebt?
als je zelf zegt dat je toen niet tegen hem gelogen hebt, waarom ben je het dan toch tegen hem gaan doen? hoe kun je nou over zulke dingen liegen tegen de man waar je NB een kind van krijgt??

nu we het toch over dat kind hebben.. aangezien je zo'n lui varken bent, zou je vriend eigenlijk de kinderbescherming erbij moeten halen als het geboren is en het zelf op gaan voeden ofzo.. als je zoiets kleins als je rekeningetjes niet eens kunt betalen wie zegt er dat je dan wel voor je kind kan zorgen? dat je hem niet vergeet uit bad te halen als het wat groter is, dat je zijn flesje niet vergeet als je een dagje naar de dierentuin oid gaat! zijn ook maar kleine dingen...

ik wil je trouwens nog wel even vragen hoe oud je eigenlijk bent, je komt namelijk over als zo'n tienermoedertje die nog teveel bezig is met zichzelf ontdekken!

ik snap je vriend heel goed, want alles wat je zegt klinkt als een grote leugen! laat zien wat je wel echt waard bent!!!

Thrackan
Ex V&A F5-hoer
woensdag 18 november 2009 @ 19:38 (#69) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef lizsy het volgende:
Hey mensen,

Ik heb gisteren nog een gesprek gehad met hem... want hij praat momenteel niet veel tegen me.
En logisch... maar ik wilde weten wat er nu eens door hem heen ging.
Hij gaf aan dat hij het allemaal geen plaatsje kon geven omdat er altijd mensen om hem heen zijn.
Hij is boos verdrietig en weet het momenteel niet.
Hij gaf wel heel duidelijk aan dat hij echt uit elkaar wil gaan wonen na de bevalling.
Dit gaf me gisteren wat rust omdat ik weet waar ik aan toe ben en waar ik naar toe kan werken.
Maar toen kwam hij thuis en kwam hij bij me op de bank zitten en (jaaaa ik weet het ik heb het zelf ook toegelaten) hebben we sex gehad.
Eigenlijk is er niets verandert we eten samen, kijken samen tv, praten en kunnen zlefs soms ook nog lachen met elkaar we hebben sex, en gaan samen slapen.
En word ik dus de volgende ochtend wakker.... met hoop.
Hopend dat het weer goed kom... terwijl hij dan gisteren zo ontzettend duidelijk is en ik weet dat hij het meen.
Een behoorlijk emotionele achtbaan.
Ben nu maar bezig met het zoeken van een woning zodat het dan maar zo snel mogelijk doorgezet kan worden.
Ik vraag wel of hij as maandag met me mee wil naar maatschappelijk werk.
Misschien dat zij hem uit kan leggen wat er aan de hand is en hij het misschien begrijp.
Want nu... nu begrijp ik het zelf niet eens omdat er zoveel op me af kom.
38 weken zwanger en sex?

Fragvalley 11 - 7/8/9 Mei 2010 - Lijnbaanhal, Vlaardingen - www.fragvalley.nl

jerseygirl
donderdag 19 november 2009 @ 12:55 (#70) 
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Thrackan het volgende:

[..]

38 weken zwanger en sex?
it's a lie!!

nummer_zoveel
Joehoe!
donderdag 19 november 2009 @ 12:59 (#71) 

Even een vraag: heeft hij wel al erkenning van de ongeboren vrucht geregeld? Zo niet, heb je straks de kans dat hij niks wilt bijdragen en niks met het kindje te maken wilt hebben en jij er letterlijk alleen voor staat.

nummer_zoveel
Joehoe!
donderdag 19 november 2009 @ 13:00 (#72) 

En waarom zoek jij, hoogzwanger, naar een woning? Dat hij dan maar opstapt, hij kan je er nu niet zomaar uitzetten.

Northside
Likely to corrupt young minds.
donderdag 19 november 2009 @ 13:10 (#73) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Doet mij denken aan mijn jonge jaren, toen dagelijks een programma op belgie 1 of 2 kwam..
Voor de kenners het had een liedje..
Zoiets van.. Super super lie-ge-beest, super super lie-ge-beest..

Themesong is nog op youtube te vinden.

Niemand die weet dat ik hier ben
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
Maar ook geen echt beest
Ik ben het super-liegebeest

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire of the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Aneurism
Try to hold on.
donderdag 19 november 2009 @ 13:30 (#74) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Thrackan het volgende:

[..]

38 weken zwanger en sex?
Kan dat niet?

You move like I want to, to see like your eyes do.
We are downstairs where, no one can see
Go get your knife, and kiss me.

Maanvis
Centuries in a Lifetime
donderdag 19 november 2009 @ 13:37 (#75) 

Kun je hier aub puntsgewijs opsommen wat je leugens precies waren?

Lente! :)

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4
index       relaties & psychologie       psychologie & psychiatrie
Mijn leugens hebben alles verpest!
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500