index       relaties & psychologie      psychologie & psychiatrie
PI Mijn leugens hebben alles verpest!
Topicgallery™ :
lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 13:46 (#1) 
Hai,

Laat ik beginnen met het feit dat ik hier meerdere verhalen heb gelezen die erg op de mijne lijken.
Ja ik ben een leugenaar... een enorme. Wat voor 1 dat weet ik zelf nog niet want je blijkt verschillende vormen te hebben. Ik lieg vrijwel al heel mijn leven... en nu is afgelopen vrijdag de bom gebarsten. (die was al vaker gebarsten alleen nu realiseer ik het me) Mijn vriend kwam thuis (as vader van m'n kind) en kwam met de mededeling dt hij niet met me verder kon gaan. Hij was achter een hoop dingen gekomen. Van een schuld van ¤4000,- euro tot een paspoort die ik moest gaan ophalen maar die ik nog niet eens had aangevraagd. Hoe erg is het dan dat je eigenlijk vrijwel over alle dingen heb gelogen... Waarom doe ik dit... heb ik me het afgelopen weekend wel 198763564956x afgevraagd. En ik zelf stuit maar op 1 ding. Me beter voor doen dan ik werkelijk ben.
Bang om mijn ware aard te laten zien. Is mijn ware aard zo erg dan? Nee .. ik denk het niet. In ieder geval... hij is wel mijn eye opener geweest. Ik ben momenteel 38 weken zwanger en verwacht ieder moment ons kind. Dit had een geweldige tijd kunnen zijn! En die heb ik verpest en niet alleen voor mezelf en de kleine nee ook voor hem zijn fam en mijn eigen fam vrienden en kennisen. In ieder geval... ik ben het allemaal kwijt nu... ik mag in huis blijven tot na de bevalling. En daarna is het de bedoeling dat ik een eigen woning krijg. Zo ziet hij het op dit moment. Logisch.... ik heb hem vreselijk voorgelogen. Dat liegen is wel een cirkel waar ik steeds in terug kom... ik heb een relatie.. lieg ze komen er achter en ik vlucht in de volgende relatie. Zo is mijn leventje al een tijdje op gang.
Maar nu... ik kan het niet meer... ik kan niet meer liegen. Ik heb hem zaterdag alles maar dan ook alles verteld wat er mis is met mij waarover ik heb gelogen ed. Waarom ik het hem had veteld... omdat ik bang was dat als hij me iets zou vragen over iets... ik automatisch weer zou gaan liegen om ruzie te voorkomen. Dus sinds afgelopen zaterdag ben ik zeg maar leugenvrij... lucht het op ... ja absoluut! Geeft het me nu voldoende rust... nee absoluut niet! Ik heb hem zo veel pijn gedaan dat ik me beste vriend en m'n grote liefde (en ja dit is de 2e x) kwijt ben! We hadden samen zo'n mooie toekomst kunnen hebben. Oh en begrijp me niet verkeerd... ik voel me echt niet zielig ofzo... Nee ik heb dit verdient en het was te verwachten dat dit een x fout zou gaan. Ik realiseer me dat ik wel de eerste stap heb genomen en dat is dan eerlijk zijn ... tegen hem .... tegem mijn ouders .. tegen mijn fam en zijn fam...vrienden. Heb ik er iemand aan over gehouden... jawel een paar mensen.., die me willen helpen enz... maar ik moet dit nu alleen doen!! Gisteren ben ik nar de huisarts gegaan en heb daar ook alles op tafel gegooid dat ik hulp nodig heb om me verder te helpen zodat ik niet meer lieg!
Ik heb nu as maandag een gesprek met maatschappelijk werk. En al moet ik er iedere dag zitten! Het maakt me niet uit! Ik wil weer een eerlijk en oprecht mens kunnen zijn. Voor mezelf en voor de kleine.
M'n vriend/ex is vrij duidelijk tegen me geweest dat ik na de bevalling ik probeer hem te laten zien dat ik aan mezelf werk en dat ik plannen heb zodat ik uit de schuld kom zonder dat hij er onder komt te leiden! Het enige wat ik nu kan doen is bewijzen dat hij echt alles voor me is. En ik echt aan mezelf werk en hopelijk ziet hij dat en kan hij me vergeven en kunnen we onze kleine dadelijk samen opvoeden. Het valt niet mee... het is hard werken. Maar alles alles heb ik voor hem over. En misschien is er nog een kleine kans voor me. En anders zal ik na de bevalling een woon ruimte moeten zoeken.
En ook dan zal ik aan mezelf blijven werken en uit de schuld komen. Maar als ik nog maar 1% tussen ons kan redden wil ik het doen!

Ik wil gewoon tegen iedereen zeggen die ook met dit probleem zitten...
Wees eerlijk het geeft je een stuk rust... je kan fouten herstellen.
Als mensne achter je fouten komen valt er weinig meer te redden omdat mensen je niet meer vertrouwen..(logisch ook toch).
Je probleem erkenning is de eerste stap... en vanuit daar gaat er een wereld open.
Misschien niet zo als je had gehoopt (zoals inmijn situatie) Maar ik wil nu vechte voor een leven met die kleine!

Rekkie
The end
dinsdag 17 november 2009 @ 13:48 (#2) 

Omdat het zo leesbaar is, leef ik met je mee

Knal, hoofdschot
http://images2.wikia.noco(...)/d0/BoomHeadShot.gif

UncleErnie
I'm wicked
dinsdag 17 november 2009 @ 13:48 (#3) 

tvp.

I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.

Gizmo112
Dat meen je niet
dinsdag 17 november 2009 @ 13:50 (#4) 

Geef je op voor een dubbeltje op zijn kant _ !

Op zaterdag 4 maart 2006 23:52 schreef Paltos het volgende:
Trouwens lekkere flame in mijn richting met je 'onderbouwt'. Al snapte ik hem niet. :)

Seven.
NOT eight!
dinsdag 17 november 2009 @ 13:52 (#5) 

Ik had een beetje moeite met het lezen van je verhaal door je slechte Nederlands. Maar soit. Succes meid, je bent al een heel eind door naar de huisarts te gaan. Er staat je wel een zware tijd te wachten als je naar de psycholoog gaat, naast je zwangerschap moet je namelijk ook jezelf onder ogen komen en dat is niet makkelijk.

One, two, three, four, five, six,

Ralphmeister
dinsdag 17 november 2009 @ 13:53 (#6) 
Neem 3x daags een beetje waarheidsserum

SvenM
dinsdag 17 november 2009 @ 13:55 (#7) 

Ik geloof er niets van, ik denk dat je liegt.

Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."

rac
Blijf Lachen,zei ze lachend
dinsdag 17 november 2009 @ 13:56 (#8) 

meen je dit echt , of stel je het jezelf zo voor.....

Karina
Woman
dinsdag 17 november 2009 @ 13:56 (#9) 

In ieder geval ben ik het helemaal eens met de conclusie die je trekt:
quote:
Wees eerlijk het geeft je een stuk rust... je kan fouten herstellen.
Als mensne achter je fouten komen valt er weinig meer te redden omdat mensen je niet meer vertrouwen..(logisch ook toch).

"Heaven has no rage like love to hatred turned.
Nor hell a fury like a woman scorned."

Falco
Afleidingsmanoeuvre
dinsdag 17 november 2009 @ 13:56 (#10) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:55 schreef SvenM het volgende:

Het erge van dit soort verhalen is dat je weet dat dit soort problemen die TS heeft, nooit volledig opgelost worden .

[Tournament] Beste film van de jaren '00 - Eerste ronde

Karina
Woman
dinsdag 17 november 2009 @ 13:56 (#11) 

quote:

"Heaven has no rage like love to hatred turned.
Nor hell a fury like a woman scorned."

rashudo
project 2501
dinsdag 17 november 2009 @ 13:57 (#12) 

Ik hoop dat het je lukt, zowel voor jou als voor die kleine.

Their eyes opaque.

CompleetZuivelonbijt
dinsdag 17 november 2009 @ 14:00 (#13) 

SUCCES...

Bob-B
cute and cuddly boys
[ Moderator / Redactie FP ] dinsdag 17 november 2009 @ 14:01 (#14) 

Ik denk dat je vriend er verstandig aan doet om de kat uit de boom te kijken. Eerst laten zien dat je er wat aan gaat doen en dan geloven. Je hebt namelijk al een reputatie met liegen namelijk.

cause i don't give a fuck livin' life in the fast lane
i'm just a crazy mother fucker
livin' it up, not givin' a fuck
livin' life in the fast lane

genakt
dinsdag 17 november 2009 @ 14:02 (#15) 

wat een tekst

Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef yvonne het volgende
*;

Seven.
NOT eight!
dinsdag 17 november 2009 @ 14:03 (#16) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Het erge van dit soort verhalen is dat je weet dat dit soort problemen die TS heeft, nooit volledig opgelost worden .
Dát misschien niet maar het kan wel enorm verbeteren.

One, two, three, four, five, six,

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:03 (#17) 
Ik denk dat je vriend er verstandig aan doet om de kat uit de boom te kijken. Eerst laten zien dat je er wat aan gaat doen en dan geloven. Je hebt namelijk al een reputatie met liegen namelijk.

Ja ik geef hem ook groot gelijk... ik kan nu niks anders dan bewijzen dat ik er voor ga

Dr.Mikey
The Doc Has Come In
dinsdag 17 november 2009 @ 14:04 (#18) 

Tot hoever ik heb gelezen (gokschulden en paspoort aanvraag)
Klinkt het ernstig voeg eens wat meer punten regels en ruimtes toe en ik zou kijken of ik een ondersteunde feedback kan geven

Trouble !?
Here Comes Trouble !

Rekkie
The end
dinsdag 17 november 2009 @ 14:04 (#19) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef lizsy het volgende:

Ja ik geef hem ook groot gelijk... ik kan nu niks anders dan bewijzen dat ik er voor ga
Gebruik gewoon de quote knop, rechtsboven het bericht dat je wilt quoten.
Stuk overzichtelijker.

Knal, hoofdschot
http://images2.wikia.noco(...)/d0/BoomHeadShot.gif

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:05 (#20) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Gebruik gewoon de quote knop, rechtsboven het bericht dat je wilt quoten.
Stuk overzichtelijker.
Ja tnx! haha nieuw hé

Hydrogeny
dinsdag 17 november 2009 @ 14:06 (#21) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:03 schreef lizsy het volgende:

TIP: Ga nu niet weer (misschien onbewust) liegen om het sneller goed te laten komen.
SUCCES

ASroma
Flamboyant
dinsdag 17 november 2009 @ 14:08 (#22) 

quote:
!

Vincerà, vincerà! questa è la Roma che vincerà
teknival! muhahaaa
pm block :,-)

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:11 (#23) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot hoever ik heb gelezen (gokschulden en paspoort aanvraag)
Klinkt het ernstig voeg eens wat meer punten regels en ruimtes toe en ik zou kijken of ik een ondersteunde feedback kan geven
Nee nee geen gokschulden... (niet dat het nu minder erg is hoor!
Rekeningen die vergeten zijn te betalen en er vervolgens over liegen dat ze wel betaald zijn. Terwijl de herinneringen oplopen. Het loopt allemaal met elkaar in verband.
Door die rekening waarvan ik zeg dat die betaald is wilde hij een bewijs zien.
Maar mijn pasje deed het niet meer...(express niet natuurlijk want ik kon hem geen bewijs laten zien)
En ja mijn paspoort had ik nodig voor een nieuwe pasaanvraag. Maar die was verlopen (dat is echt)
En toen zei ik m'n paspoort aangevraagd was. (dat was echter niet zo)
Dus kon ik ook nooit mijn bankpas aanvragen en kan ik hem nooit een bewijs laten zien...
Niet dat er een bewijs is te laten zien. Hij weet dit dus ook inmiddels. Het begint bij een rekening... en uiteindelijk zitten er veel leugens omheen...

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is...

genakt
dinsdag 17 november 2009 @ 14:14 (#24) 

quote:

Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef yvonne het volgende
*;

Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
dinsdag 17 november 2009 @ 14:15 (#25) 

Ondanks dat je een leugenachtig mormel bent is je vriend ook een laffe haas dat hij je nu tijdens je zwangerschap laat zitten. Dan had hij je niet zwanger moeten maken. Of loog je ook over je pilgebruik?

Joe-Momma
C'est La Vie.
dinsdag 17 november 2009 @ 14:16 (#26) 

Poehpoeh heb jij jezelf eens in de nesten gewerkt..
Je hebt nog een lange weg te gaan!!

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:16 (#27) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ondanks dat je een leugenachtig mormel bent is je vriend ook een laffe haas dat hij je nu tijdens je zwangerschap laat zitten. Dan had hij je niet zwanger moeten maken. Of loog je ook over je pilgebruik?
Nee we hebben 9 maanden geleden duidelijk samen de keuze gemaakt om te stoppen met de pil!

Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
dinsdag 17 november 2009 @ 14:19 (#28) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef lizsy het volgende:

[..]

Nee we hebben 9 maanden geleden duidelijk samen de keuze gemaakt om te stoppen met de pil!
En toen was alles nog koek en ei?
Uit je tekstbrei maak ik op dat de ergste dingen waarover je gelogen hebt een schuld van 4000 euro en een niet opgehaald paspoort zijn? Vervelend, ja, maar niet genoeg reden om je zwangere vriendin dan maar te dumpen dunkt me. Of heb je ook vol laten blaffen door Ali Baba en z'n veertig vrienden?

Dr.Mikey
The Doc Has Come In
dinsdag 17 november 2009 @ 14:20 (#29) 

je doet me een beetje denken aan mijn borderline ex..
Ben je daar een keer op getest ts ?

Trouble !?
Here Comes Trouble !

guapo
Dumpass
dinsdag 17 november 2009 @ 14:20 (#30) 

Pas wel op want liegen kan erfelijk zijn. Je kind zou nu zo maar eens ook een liegbeest kunnen worden.

Zou je per direct willen stoppen met dat dumbass etc etc in je posts? Het is een gimmick die simpelweg niet grappig is en welke we ervaren als irritant.
Neem aan dat dit afdoende is en je je hier aan gaat houden.
Groet, Biogarde Forum Admin

Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
dinsdag 17 november 2009 @ 14:21 (#31) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef guapo het volgende:
Pas wel op want liegen kan erfelijk zijn. Je kind zou nu zo maar eens ook een liegbeest kunnen worden.
Dumpass.

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:23 (#32) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Uit je tekstbrei maak ik op dat de ergste dingen waarover je gelogen hebt een schuld van 4000 euro en een niet opgehaald paspoort zijn? Vervelend, ja, maar niet genoeg reden om je zwangere vriendin dan maar te dumpen dunkt me. Of heb je ook vol laten blaffen door Ali Baba en z'n veertig vrienden?
Ja toen was alles goed inderdaad!
Het heeft er denk ik ook mee te maken dat hij zo ontzettend belazerd is door zijn exen.
En nu komt nummer zoveel die tegen hem lieg...
Zal nooit vreemd gaan... zeker bij hem niet!

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:24 (#33) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
je doet me een beetje denken aan mijn borderline ex..
Ben je daar een keer op getest ts ?
Ik heb het me ook wel eens afgevraagd...
We zullen zien as maandag met het gesprek...

Soempie
Procrastinating
dinsdag 17 november 2009 @ 14:28 (#34) 

Dus als ik het goed begrijp is het begonnen met één leugen over wat rekeningen en omdat je dat niet vol kon houden heb je meer leugens verzonnen?

Heb je over nog veel meer gelogen? Is dit de zoveelste keer dat je je vriend voor hebt gelogen?

Ik vind het nogal heftig dat hij je laat zitten als het alleen om die rekeningen en bijkomende schuld gaat. Tuurlijk is het een vertrouwenskwestie, maar dan nog, jullie krijgen een kindje samen.. Ik hoop dat het van zijn kant meer is bedoeld als duwtje in de rug/ stok achter de deur.

Brick-brack, if you don't wind me up,
The sky will lie upon me like a passed-out drunk.

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 14:32 (#35) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het begonnen met één leugen over wat rekeningen en omdat je dat niet vol kon houden heb je meer leugens verzonnen?

Heb je over nog veel meer gelogen? Is dit de zoveelste keer dat je je vriend voor hebt gelogen?

Ik vind het nogal heftig dat hij je laat zitten als het alleen om die rekeningen en bijkomende schuld gaat. Tuurlijk is het een vertrouwenskwestie, maar dan nog, jullie krijgen een kindje samen.. Ik hoop dat het van zijn kant meer is bedoeld als duwtje in de rug/ stok achter de deur.
JA ik heb vaak tegen hem gelogen... Te vaak... en dat is nu de laatste tijd aan het licht gekomen.
Ik dacht altijd dat dingen zich vanzelf wel zouden oplossen ook het financieele gedeelte,
Maar je begrijp het goed het begint met een leugen... en om dat leugen vol te houden moest ik er steeds meer verzinnen.
Ik hoop dat hij zie dat ik echt besef dat ik aan mezelf wil werken.
En alles wil doen aan een toekomst met hem.

Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 14:39 (#36) 
-edit- doe eens niet zo triest

[ Bericht 79% gewijzigd door Re op 17-11-2009 14:44 ]

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

Scorpie
Johnny _O_
dinsdag 17 november 2009 @ 14:40 (#37) 

Facking hell, waar zijn de alineas gebleven!

[22:33] <Derek> Maart 2010 is de consumptieve oppervlakkige levensstijl ten einde.
[22:33] <Derek> gegarandeerd.

Scorpie
Johnny _O_
dinsdag 17 november 2009 @ 14:43 (#38) 

Zo, gelezen. Tja, je mag op je blote knietjes hopen dat hij je terug wil nemen. Vind het wel kut voor jouw kleine, die wordt nu de dupe van jouw gedrag.

[22:33] <Derek> Maart 2010 is de consumptieve oppervlakkige levensstijl ten einde.
[22:33] <Derek> gegarandeerd.

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 14:46 (#39) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef lizsy het volgende:

Zal nooit vreemd gaan... zeker bij hem niet!
aparte uitspraak...

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 14:49 (#40) 
-edit- ophouden nu

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 17-11-2009 15:16 ]

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
dinsdag 17 november 2009 @ 14:50 (#41) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ja dat dus...en meteen zwanger, 9 maand geleden terwijl je stopt met de pil, klinkt me ook nogal leugenachtig in den oren hoor.

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!

DjinN
Me cago en to..
dinsdag 17 november 2009 @ 14:59 (#42) 

TVP..vertel mijn verhaal + mening hierover zo wel.

[ Everything happens for a reason.. ]
[ Cogito Ergo Sum ]

trovey
Nachtoele
dinsdag 17 november 2009 @ 15:04 (#43) 

Je fouten erkennen is de eerste stap...hopelijk komen jullie er samen uit. Succes!!

Optimist tot in de kist

eigendeegcookie
autodidact
dinsdag 17 november 2009 @ 15:06 (#44) 
Ik denk dat het wel goed komt met jou hoor.
Je hebt eigenlijk al geen therapie meer nodig zogauw je inziet waarvoor je behandeld wilt worden , en welke gewoontes je graag af zou leren.
Relax , en denk maar niet dat je een ander mens moet worden om te stoppen met liegen :

Je loog vanwege gebrek aan zelfvertouwen : je was te lui om op tijd je zaakjes te regelen , en met de leugen leek je wel minder lui , maar voor je zelfvertrouwen hielp het niks : jij wist : ik ben lui en onbetrouwbaar.
zo beland je in een neerwaartse spiraal.
Gelukkig kan je heel snel en makkelig de dingen de andere kant op doen draaien:
Het makkelijkst is altijd de waarheid zeggen !
Geen gepieker meer over : of je geloofd zal worden , of je kans hebt de leugen achterhaald zal worden , of je moet volharden in een vorige leugen , hoe je het ene gat met t andere moet dichten , enz
Hoeft allemaal niet meer! Lekker relaxed toch?

Ik hoop wel dat je begrip hebt voor je vriends reactie van : weg met jou , met jou wil ik niet verder.
De leugens stonden tussen jullie in.
Hij wou jou zien , maar hij zag een muur.
Best kans dat dit heel snel verandert hoor , laat meteen maar zien wie je bent!
Ik verklaar je voor genezen!

uiteindelijk lukt altijd alles

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 15:11 (#45) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:06 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik denk dat het wel goed komt met jou hoor.
Je hebt eigenlijk al geen therapie meer nodig zogauw je inziet waarvoor je behandeld wilt worden , en welke gewoontes je graag af zou leren.
Relax , en denk maar niet dat je een ander mens moet worden om te stoppen met liegen :

Je loog vanwege gebrek aan zelfvertouwen : je was te lui om op tijd je zaakjes te regelen , en met de leugen leek je wel minder lui , maar voor je zelfvertrouwen hielp het niks : jij wist : ik ben lui en onbetrouwbaar.
zo beland je in een neerwaartse spiraal.
Gelukkig kan je heel snel en makkelig de dingen de andere kant op doen draaien:
Het makkelijkst is altijd de waarheid zeggen !
Geen gepieker meer over : of je geloofd zal worden , of je kans hebt de leugen achterhaald zal worden , of je moet volharden in een vorige leugen , hoe je het ene gat met t andere moet dichten , enz
Hoeft allemaal niet meer! Lekker relaxed toch?

Ik hoop wel dat je begrip hebt voor je vriends reactie van : weg met jou , met jou wil ik niet verder.
De leugens stonden tussen jullie in.
Hij wou jou zien , maar hij zag een muur.
Best kans dat dit heel snel verandert hoor , laat meteen maar zien wie je bent!
Ik verklaar je voor genezen!
Wauw.... duidelijk uitleg... dank je wel.. ik hoop dat alles goed komt!
En inderdaad gewoon mezelf zijn!
En natuurlijk heb ik begrip voor zijn reactie.... het is alleen niet wat je wilt horen.
En nu snel van naar

Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 15:17 (#46) 
Nee natuurlijk is dat geen duidelijke uitleg....
Je vent is verliefd op je geweest door hoe je je voordeed. Als dit leugens blijken te zijn en jij nu eerlijk gaat doen dan is dit niet dezelfde persoon die hij terug krijgt. Bijvoorbeeld dat je lui bent.... misschien houdt hij helemaal niet van lui. Om maar een voorbeeld te noemen

@ Re: stoer hoor...

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 15:21 (#47) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef Japie_Tepel het volgende:
Nee natuurlijk is dat geen duidelijke uitleg....
Je vent is verliefd op je geweest door hoe je je voordeed. Als dit leugens blijken te zijn en jij nu eerlijk gaat doen dan is dit niet dezelfde persoon die hij terug krijgt. Bijvoorbeeld dat je lui bent.... misschien houdt hij helemaal niet van lui. Om maar een voorbeeld te noemen

@ Re: stoer hoor...
Dat is bullshit wat je zegt ... we kennen elkaar namelijk al een behoorlijke tijd.. we zijn eerst 3 a 4 jaar ''vrienden'' geweest voor er een relatie was. Hij weet wel wie ik werkelijk ben,... en dat zegt hij ook... ik mis die meid waar ik verliefd op ben geworden...

stbabylon
Ya Hya Chouhada
dinsdag 17 november 2009 @ 15:23 (#48) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Dumpass.
Dat is best episch

(het is dumbass)

Ben ik een BF-er? (Bekende FOK!er) Doe de poll :)

Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 15:27 (#49) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef lizsy het volgende:

[..]

Dat is bullshit wat je zegt ... we kennen elkaar namelijk al een behoorlijke tijd.. we zijn eerst 3 a 4 jaar ''vrienden'' geweest voor er een relatie was. Hij weet wel wie ik werkelijk ben,... en dat zegt hij ook... ik mis die meid waar ik verliefd op ben geworden...
Ja dat had je niet eerder gezegd!

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

lizsy
dinsdag 17 november 2009 @ 15:28 (#50) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:27 schreef Japie_Tepel het volgende:

[..]

Ja dat had je niet eerder gezegd!
Bij deze ....

Japie_Tepel
De goede pervert
dinsdag 17 november 2009 @ 15:33 (#51) 
Dank je

Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 15:38 (#52) 

Wat een loser van een vent

Iedereen liegt en jij hebt misschien iets meer gelogen dan handig was, maar als ik zo lees waarover je hebt gelogen dan zie ik geen onoverkomelijke leugens. Liegen over rekeningen die je niet hebt betaald, tsja, niet handig hè, maar echt geen ramp. En zeker niet nu je hebt besloten aan jezelf te werken en hulp hebt gezocht.

Nee echt, na het lezen van je verhaal blijft er bij mij maar 1 ding hangen: wat een klapmongool die ex van je.

Sterkte met de rest van je zwangerschap en je kindje en ik hoop dat je jezelf kan aanleren wat eerlijker naar je omgeving te zijn. Gaat je vast lukken

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

Eenskijken
dinsdag 17 november 2009 @ 16:17 (#53) 

vrouwen die liegen

Doet me altijd denken aan achterbakse hoeren.. ik zeg niet dat jij dit bent TS

Soempie
Procrastinating
dinsdag 17 november 2009 @ 17:11 (#54) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef lizsy het volgende:

[..]

JA ik heb vaak tegen hem gelogen...
Alleen over dat wat je in de OP schrijft of over meer (en ook andere zaken)?

Als het alleen leugens zijn over die rekeningen en alles wat daar verder nog bij kwam, dan sluit ik me aan bij Isabeau.

Dat liegen was onhandig, niet slim, etcetera, maar zoals Isabeau ook al zegt: niet onoverkomelijk. Niet blijven hangen in het: 'ik ben een leugenaar, oh wat slecht!', want zo erg is het nu ook weer niet. Helemaal nu je besloten hebt om er iets aan te gaan doen.

Spijtig dat je vriend je ziet als leugenaar en er niet zo makkelijk overheen kan stappen. Stom van hem, want een uit de hand gelopen leugen maakt je echt niet in een keer een 'slecht' mens.

mercurysinretrograde
dinsdag 17 november 2009 @ 17:12 (#55) 
Liegen kan een psychologische ziekte zijn... en psychologische ziektes kunnen grotendeels worden behandeld.

JediMasterLucia
Woont op het WWW
dinsdag 17 november 2009 @ 17:20 (#56) 

Fouten maakt ieder mens maar hopelijk kan je hierdoor leren dat liegen niet handig is.
Je bent je hier al bewust van en dat is een stap in de goede richting. Vanuit daar kan je verder werken door niet meer te liegen: Wees eerlijk naar je zelf en naar anderen (ook naar je kind straks)

Wat die rekeningen betreft, misschien kan je een betalingsregeling treffen met de bedrijven waar je schulden heb en die zo snel mogelijk afbetalen.

suc6

www.angel-webdesign.nl | www.jedi-master-lucia.nl | www.jebentuniek.nl | www.heales.org
Follow your heart and your dreams won't be far behind

nummer_zoveel
Joehoe!
dinsdag 17 november 2009 @ 17:24 (#57) 

Maar is je vriend nu bij je weg, terwijl je zelf hoogzwanger bent?

9-04-09 moeder geworden van Julian

Joe-Momma
C'est La Vie.
dinsdag 17 november 2009 @ 17:48 (#58) 

Doet mij denken aan mijn jonge jaren, toen dagelijks een programma op belgie 1 of 2 kwam..
Voor de kenners het had een liedje..
Zoiets van.. Super super lie-ge-beest, super super lie-ge-beest..

Moest het ff kwijt...

Ok OT nu..

Ik denk op het moment dat je hulp nodig hebt om van het liegen af te komen, je er tot ver boven je oren in zit.
Ik denk ook dat het niet alleen gaat om het gene wat de TS vermeld maar dat er veel meer aan de hand is.
Lijkt mij dat haar vriend niet om een paar rekeningen en een paspoort leugen zomaar zijn 'toekomst' weggooid.
Het zal vast en zeker een op een stapeling zijn van kleine en grote leugens.
Ik zou bij een kleine leugen eerder grote twijfels krijgen kan bij een grote leugen omdat als je om iets kleins een lul verhaal verzint laat staan voor iets groots en belangrijks..
Hoe dan ook je hebt een serieus probleem en ik vraag mij af of je vriend de woorden die uit je mond komen sowieso niet in twijfel neemt.

Ik zou zo geen dag willen leven als ik mijn vriendin zou moeten wantrouwen wat een kut relatie lijkt mij dat.

Hoop voor je dat je er nog iets moois van kan bakken, zonder te liegen uiteraard. En dat je vriend er nog vertrouwen in kan krijgen.

Briseis
dinsdag 17 november 2009 @ 18:01 (#59) 
Ik had vroeger als kind / puber ook last van pathologisch liegen. Overactieve fantasie, minder sociaal vaardig en onzekerheid waren waarschijnlijk de redenen. Ik ben nooit behandeld (wel doorverwezen maar met een leugentje onderuit gekomen), maar ben langzamerhand socialer geworden en heb dingen als een schuldgevoel en schaamte ontwikkeld, dus gedraag ik me beter. Ik merk nog steeds dat ik af en toe mezelf niet kan bedwingen, maar dan kun je gewoon een kloon op FOK! aanmaken.

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 20:47 (#60) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar is je vriend nu bij je weg, terwijl je zelf hoogzwanger bent?
Ze wonen nog in hetzelfde huis, maar hij laat gewoon moeder + kind in de steek (ze moet na de bevalling eigen woonruimte zoeken voor haar + kind). Daar komt het op neer. Echt, wat een enorme zak is het dat je niet gewoon middels communicatie dingen kan oplossen en er voor je vriendin en a.s moeder van je kind kan zijn. Juist nu.

Nee, in mijn ogen heeft hij of plots geen trek in een kind of houdt hij echt niet meer van haar of een combinatie. En dit is zijn excuus en schuift de schuld op haar. En zij gaat zich nu verlagen door hem te laten merken hoeveel hij voor haar betekent etc. Terwijl zij nu juist steun nodig heeft en niet andersom. Loser vind ik het, echt.

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

Xennia
gekroond
dinsdag 17 november 2009 @ 20:53 (#61) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze wonen nog in hetzelfde huis, maar hij laat gewoon moeder + kind in de steek (ze moet na de bevalling eigen woonruimte zoeken voor haar + kind). Daar komt het op neer. Echt, wat een enorme zak is het dat je niet gewoon middels communicatie dingen kan oplossen en er voor je vriendin en a.s moeder van je kind kan zijn. Juist nu.

Nee, in mijn ogen heeft hij of plots geen trek in een kind of houdt hij echt niet meer van haar of een combinatie. En dit is zijn excuus en schuift de schuld op haar. En zij gaat zich nu verlagen door hem te laten merken hoeveel hij voor haar betekent etc. Terwijl zij nu juist steun nodig heeft en niet andersom. Loser vind ik het, echt.
Ze zal wel over meer dingen hebben gelogen dan een paar onbetaalde rekeningen. Haar vorige relaties gingen ook stuk door leugens, dus neem aan dat er wel wat meer aan de hand is.

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 17 november 2009 @ 20:54 (#62) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:53 schreef Xennia het volgende:
Ze zal wel over meer dingen hebben gelogen dan een paar onbetaalde rekeningen. Haar vorige relaties gingen ook stuk door leugens, dus neem aan dat er wel wat meer aan de hand is.
Ik kan er niet zo goed tegen als iemand nu op dit punt in de zwangerschap een relatie beëindigd, daar zit ook meer achter dan de aloude leugens. Want dat zal geen nieuws voor hem zijn, dat speelt waarschijnlijk ook al jaren.

Soempie
Procrastinating
dinsdag 17 november 2009 @ 21:25 (#63) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan er niet zo goed tegen als iemand nu op dit punt in de zwangerschap een relatie beëindigd, daar zit ook meer achter dan de aloude leugens. Want dat zal geen nieuws voor hem zijn, dat speelt waarschijnlijk ook al jaren.
Inderdaad. En wat er ook nog meer speelt aan redenen, als je al zo ver bent (zwangerschap), dan mag je ook wel wat meer je best doen alles op de rails te krijgen/ houden. Hij stapt er wel heel makkelijk uit en TS zoekt het alleen bij zichzelf. Even afgaande op de posts van TS dus, ik ben wel benieuwd naar wat hij te zeggen heeft...

JediMasterLucia
Woont op het WWW
dinsdag 17 november 2009 @ 21:29 (#64) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hier ben ik ook wel mee eens.

www.angel-webdesign.nl | www.jedi-master-lucia.nl | www.jebentuniek.nl | www.heales.org
Follow your heart and your dreams won't be far behind

Wazeggie
woensdag 18 november 2009 @ 01:45 (#65) 

Damn, zo koek en ei zal t echt niet geweest zijn hoor TS, als voor zulke leugens een relatie wordt verbroken terwijl je hoogzwanger bent. Is er niet (veel) meer aan t handje? En hoe oud is TS?

lizsy
woensdag 18 november 2009 @ 09:51 (#66) 
Hey mensen,

Ik heb gisteren nog een gesprek gehad met hem... want hij praat momenteel niet veel tegen me.
En logisch... maar ik wilde weten wat er nu eens door hem heen ging.
Hij gaf aan dat hij het allemaal geen plaatsje kon geven omdat er altijd mensen om hem heen zijn.
Hij is boos verdrietig en weet het momenteel niet.
Hij gaf wel heel duidelijk aan dat hij echt uit elkaar wil gaan wonen na de bevalling.
Dit gaf me gisteren wat rust omdat ik weet waar ik aan toe ben en waar ik naar toe kan werken.
Maar toen kwam hij thuis en kwam hij bij me op de bank zitten en (jaaaa ik weet het ik heb het zelf ook toegelaten) hebben we sex gehad.
Eigenlijk is er niets verandert we eten samen, kijken samen tv, praten en kunnen zlefs soms ook nog lachen met elkaar we hebben sex, en gaan samen slapen.
En word ik dus de volgende ochtend wakker.... met hoop.
Hopend dat het weer goed kom... terwijl hij dan gisteren zo ontzettend duidelijk is en ik weet dat hij het meen.
Een behoorlijk emotionele achtbaan.
Ben nu maar bezig met het zoeken van een woning zodat het dan maar zo snel mogelijk doorgezet kan worden.
Ik vraag wel of hij as maandag met me mee wil naar maatschappelijk werk.
Misschien dat zij hem uit kan leggen wat er aan de hand is en hij het misschien begrijp.
Want nu... nu begrijp ik het zelf niet eens omdat er zoveel op me af kom.

lizsy
woensdag 18 november 2009 @ 09:52 (#67) 
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:45 schreef Wazeggie het volgende:
Damn, zo koek en ei zal t echt niet geweest zijn hoor TS, als voor zulke leugens een relatie wordt verbroken terwijl je hoogzwanger bent. Is er niet (veel) meer aan t handje? En hoe oud is TS?
Nee hij houd van me dat weet ik zeker,.... maar hij durft me niet meer te vertrouwen!
Ik ben 23.

jerseygirl
woensdag 18 november 2009 @ 12:01 (#68) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef lizsy het volgende:

[..]

nou moet je even ophouden natuurlijk he?!
Jij zegt zelf dat je leven er al een behoorlijke tijd zo uit ziet met liegen en zo.. je liegt, je vriendjes komen erachter, en je vertrekt weer in een andere relatie en zo gaat t maar door!
dus wie zegt er dat jij in die 3 a 4 jaar niet tegen hem gelogen hebt?
als je zelf zegt dat je toen niet tegen hem gelogen hebt, waarom ben je het dan toch tegen hem gaan doen? hoe kun je nou over zulke dingen liegen tegen de man waar je NB een kind van krijgt??

nu we het toch over dat kind hebben.. aangezien je zo'n lui varken bent, zou je vriend eigenlijk de kinderbescherming erbij moeten halen als het geboren is en het zelf op gaan voeden ofzo.. als je zoiets kleins als je rekeningetjes niet eens kunt betalen wie zegt er dat je dan wel voor je kind kan zorgen? dat je hem niet vergeet uit bad te halen als het wat groter is, dat je zijn flesje niet vergeet als je een dagje naar de dierentuin oid gaat! zijn ook maar kleine dingen...

ik wil je trouwens nog wel even vragen hoe oud je eigenlijk bent, je komt namelijk over als zo'n tienermoedertje die nog teveel bezig is met zichzelf ontdekken!

ik snap je vriend heel goed, want alles wat je zegt klinkt als een grote leugen! laat zien wat je wel echt waard bent!!!

Thrackan
Ex V&A F5-hoer
woensdag 18 november 2009 @ 19:38 (#69) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef lizsy het volgende:
Hey mensen,

Ik heb gisteren nog een gesprek gehad met hem... want hij praat momenteel niet veel tegen me.
En logisch... maar ik wilde weten wat er nu eens door hem heen ging.
Hij gaf aan dat hij het allemaal geen plaatsje kon geven omdat er altijd mensen om hem heen zijn.
Hij is boos verdrietig en weet het momenteel niet.
Hij gaf wel heel duidelijk aan dat hij echt uit elkaar wil gaan wonen na de bevalling.
Dit gaf me gisteren wat rust omdat ik weet waar ik aan toe ben en waar ik naar toe kan werken.
Maar toen kwam hij thuis en kwam hij bij me op de bank zitten en (jaaaa ik weet het ik heb het zelf ook toegelaten) hebben we sex gehad.
Eigenlijk is er niets verandert we eten samen, kijken samen tv, praten en kunnen zlefs soms ook nog lachen met elkaar we hebben sex, en gaan samen slapen.
En word ik dus de volgende ochtend wakker.... met hoop.
Hopend dat het weer goed kom... terwijl hij dan gisteren zo ontzettend duidelijk is en ik weet dat hij het meen.
Een behoorlijk emotionele achtbaan.
Ben nu maar bezig met het zoeken van een woning zodat het dan maar zo snel mogelijk doorgezet kan worden.
Ik vraag wel of hij as maandag met me mee wil naar maatschappelijk werk.
Misschien dat zij hem uit kan leggen wat er aan de hand is en hij het misschien begrijp.
Want nu... nu begrijp ik het zelf niet eens omdat er zoveel op me af kom.
38 weken zwanger en sex?

Fragvalley 11 - 7/8/9 Mei 2010 - Lijnbaanhal, Vlaardingen - www.fragvalley.nl

jerseygirl
donderdag 19 november 2009 @ 12:55 (#70) 
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Thrackan het volgende:

[..]

38 weken zwanger en sex?
it's a lie!!

nummer_zoveel
Joehoe!
donderdag 19 november 2009 @ 12:59 (#71) 

Even een vraag: heeft hij wel al erkenning van de ongeboren vrucht geregeld? Zo niet, heb je straks de kans dat hij niks wilt bijdragen en niks met het kindje te maken wilt hebben en jij er letterlijk alleen voor staat.

nummer_zoveel
Joehoe!
donderdag 19 november 2009 @ 13:00 (#72) 

En waarom zoek jij, hoogzwanger, naar een woning? Dat hij dan maar opstapt, hij kan je er nu niet zomaar uitzetten.

Northside
Likely to corrupt young minds.
donderdag 19 november 2009 @ 13:10 (#73) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Doet mij denken aan mijn jonge jaren, toen dagelijks een programma op belgie 1 of 2 kwam..
Voor de kenners het had een liedje..
Zoiets van.. Super super lie-ge-beest, super super lie-ge-beest..

Themesong is nog op youtube te vinden.

Niemand die weet dat ik hier ben
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
Maar ook geen echt beest
Ik ben het super-liegebeest

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire of the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Aneurism
Try to hold on.
donderdag 19 november 2009 @ 13:30 (#74) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:38 schreef Thrackan het volgende:

[..]

38 weken zwanger en sex?
Kan dat niet?

You move like I want to, to see like your eyes do.
We are downstairs where, no one can see
Go get your knife, and kiss me.

Maanvis
Centuries in a Lifetime
donderdag 19 november 2009 @ 13:37 (#75) 

Kun je hier aub puntsgewijs opsommen wat je leugens precies waren?

Lente! :)

Joe-Momma
C'est La Vie.
donderdag 19 november 2009 @ 14:31 (#76) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Themesong is nog op youtube te vinden.

Niemand die weet dat ik hier ben
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
Maar ook geen echt beest
Ik ben het super-liegebeest
GE-WEL-DIG!!!!

Male_Supremacy
donderdag 19 november 2009 @ 15:38 (#77) 

Gefeliciteerd! Je bent een vrouw.

Je hebt 4000 euro uitgegeven aan zaken die er niet toe deden waardoor je nu 4000 euro schuld hebt aan rekeningen die er wel toe doen.
Je liegt tegen de "liefde van je leven"
Het enige wat nog ontbreekt is dat je vreemdgegaan bent, maar ik krijg een vermoeden dat je nog niet alles verteld hebt.

Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Zwanger worden is zoals vreemd gaan. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] donderdag 19 november 2009 @ 15:51 (#78) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Male_Supremacy het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent een vrouw.

Je hebt 4000 euro uitgegeven aan zaken die er niet toe deden waardoor je nu 4000 euro schuld hebt aan rekeningen die er wel toe doen.
Je liegt tegen de "liefde van je leven"
Het enige wat nog ontbreekt is dat je vreemdgegaan bent, maar ik krijg een vermoeden dat je nog niet alles verteld hebt.

Net zoals een virus zijn vrouwen zijn niet tevreden met hun eigen leven verpest. Uiteindelijk is zij die de levens van fatsoenlijke en een eerlijke man verzieken en corrupt maken totdat het de man lijkt te zijn die de bedriegers en leugenaars zijn. Zwanger worden is zoals vreemd gaan. Het is 100% de schuld van een vrouw 100% van de tijd.
ga lekker ergens anders trollen... thanks

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

verleiding
kernel panic
donderdag 19 november 2009 @ 16:20 (#79) 

Misschien zijn het wel geen supergrote dingen waar ze over heeft gelogen (nee, ik zou er ook niet blij mee zijn als ik dit van mijn vriend te horen zou krijgen), maar feit is wel dat ze heel vaak liegt. Steeds weer opnieuw. En niet over één ding..
Ik vind die vriend overigens ook een lul dat hij haar zo laat vallen. Het zijn geen onoverkomelijke problemen, en ze zijn toch al een hele tijd samen.. Dan geef je dat toch niet zomaar op? Ook niet als zij zelf erkent dat ze een groot probleem heeft en er aan wil werken.

Jambolaai de bek vol vlaai, de bek vol pudding. Aj niet vrèèt sloa ik ow een hasseschudding.

Wazeggie
vrijdag 20 november 2009 @ 00:04 (#80) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:20 schreef verleiding het volgende:
Misschien zijn het wel geen supergrote dingen waar ze over heeft gelogen (nee, ik zou er ook niet blij mee zijn als ik dit van mijn vriend te horen zou krijgen), maar feit is wel dat ze heel vaak liegt. Steeds weer opnieuw. En niet over één ding..
Ik vind die vriend overigens ook een lul dat hij haar zo laat vallen. Het zijn geen onoverkomelijke problemen, en ze zijn toch al een hele tijd samen.. Dan geef je dat toch niet zomaar op? Ook niet als zij zelf erkent dat ze een groot probleem heeft en er aan wil werken.
Dat dus. Ik vind het ook echt een overtrokken reactie van hem eerliujk gezegd. Heeft hij zich niet gewoon bedacht qua huisje-boompje-beestje en ziet hij dit als een ticket out?
Enne: je kan in principe gewoon sex hebben tot de dag van je bevalling hoor

Xennia
gekroond
vrijdag 20 november 2009 @ 00:20 (#81) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Kun je hier aub puntsgewijs opsommen wat je leugens precies waren?
Dat dus. Er moet meer aan de hand zijn dan TS ons voorspiegelt. Anders waren er niet verschillende relaties om leugens naar de knoppen gegaan.

shifto
Kirby Shizzle
vrijdag 20 november 2009 @ 00:48 (#82) 

Ik denk; dat jij na een tijdje dit allemaal niet zo erg meer vind en terug in je oude gedrag valt en dan weer een andere relatie invlucht. Of is dat te stereotype gedacht van mij? Eens een leugenaar altijd een leugenaar?

Thinking about thinking of you.

Tamashii
Vrijheidsstrijdster
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 20 november 2009 @ 12:40 (#83) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef shifto het volgende:
Ik denk; dat jij na een tijdje dit allemaal niet zo erg meer vind en terug in je oude gedrag valt en dan weer een andere relatie invlucht. Of is dat te stereotype gedacht van mij? Eens een leugenaar altijd een leugenaar?
Wat een bullshit. Je hebt pathologische leugenaars en mensen die wel eens liegen. Uit de tekst kan je opmaken dat dit meisje het moeilijk heeft gehad en inderdaad een tijd leugen voor leugen heeft verteld en daardoor een soort van pathologische leugenaar was. Maar ik denk dat zij daar echt wel weer van af komen. En dat ze dan vervolgens om hulp vraagt vind ik echt wel goed want er zijn genoeg mensen die echt kei lang door gaan met dit soort dingen en nooit iets vertellen. Maar misschien moet ze gewoon naar een psychologe.

"Vrouwen kunnen uit liefde voor een man op hun knieën vallen. Velen blijven daarna op hun knieën zitten."

Northside
Likely to corrupt young minds.
vrijdag 20 november 2009 @ 12:47 (#84) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:40 schreef Tamashii het volgende:

Wat een bullshit. Je hebt pathologische leugenaars en mensen die wel eens liegen. Uit de tekst kan je opmaken dat dit meisje het moeilijk heeft gehad en inderdaad een tijd leugen voor leugen heeft verteld en daardoor een soort van pathologische leugenaar was. Maar ik denk dat zij daar echt wel weer van af komen. En dat ze dan vervolgens om hulp vraagt vind ik echt wel goed want er zijn genoeg mensen die echt kei lang door gaan met dit soort dingen en nooit iets vertellen. Maar misschien moet ze gewoon naar een psychologe.
Wie zegt dat het doorzet? Misschien heeft ze nu een oprisping van schuldgevoel ofzo, maar blijkt doorgaan met liegen toch zoveel makkelijker dan de waarheid vertellen dat ze in haar oude patronen vervalt. Mooi dat ze het wil proberen, en daarbij zou ik zeker professionele hulp aanraden, maar ik zou ook eerst resultaten willen zien. Talk is cheap.

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire of the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Tamashii
Vrijheidsstrijdster
[ Redactie Frontpage ] vrijdag 20 november 2009 @ 12:52 (#85) 

Ofcourse you're right. Maar waar het om gaat is dat ze de eerste stap heeft gezegd. En zoals veel psychologen zeggen: take babysteps. En dat doet ze. Dus ze is goed op weg. Natuurlijk bestaat er een kans, zelfs een vrij grote, dat ze niet doorzet. Net als bij alcoholisten is de kans ongeveer 30 % dat ze het red. Maar het is een goede stap.

"Vrouwen kunnen uit liefde voor een man op hun knieën vallen. Velen blijven daarna op hun knieën zitten."

Opkloter
Rauwigheid
vrijdag 20 november 2009 @ 12:58 (#86) 
heel erg enzo,

maar nog een tip, ga leren schrijven en leren hoe je een goede zinsbouw kunt maken. ik kan het nog net lezen.
maar ik denk dat veel mensen afhaken bij de eerste paar zinnen.

Jovink and the Voederbeatles

Isabeau
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 17:32 (#87) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef Opkloter het volgende:
heel erg enzo,

maar nog een tip, ga leren schrijven en leren hoe je een goede zinsbouw kunt maken. ik kan het nog net lezen.
maar ik denk dat veel mensen afhaken bij de eerste paar zinnen.
Hoofdletters.

ikbeneenkiwi
De fruitigste
vrijdag 20 november 2009 @ 17:35 (#88) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef lizsy het volgende:
-lang verhaal zonder interpunctie-
Wat moet er van dat kind terecht komen met zo'n moeder

Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel

nummer_zoveel
Joehoe!
vrijdag 20 november 2009 @ 18:05 (#89) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef Opkloter het volgende:
heel erg enzo,

maar nog een tip, ga leren schrijven en leren hoe je een goede zinsbouw kunt maken.
Kunnen jij en TS lekker samen gaan doen.

Opkloter
Rauwigheid
vrijdag 20 november 2009 @ 23:26 (#90) 
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoofdletters.
ik denk, dit werkt net als Word, maar da is dus niet

Jovink and the Voederbeatles

Appelblauwzeegroen
zaterdag 21 november 2009 @ 08:41 (#91) 

Ik herken het ook wel, zo deed ik ook to ik een jaar of 20 was. (Nee, niet zwanger worden, geen hoge schulden of vreemdgaan) Zeggen dat ik dingen geregeld had, maar er eigenlijk zo erg tegenop zien. Ik dacht als ik al zei dat ik het geregeld had, dat ik het waarschijnlijk wel heel snel zou doen. Nou nee......

Meestal ging het administratieve dingen, zoals een gewaarmerkt diploma halen bij mijn oude middelbare school of andere futiliteiten. Helaas.... het komt bijna altijd uit. En dan heb je nog geeneens een logische verklaring waarom je het nou niet geregeld had en moet je weer een leugen vertellen van jezelf......

Allemaal doodvermoeiend op den duur en op een bepaald moment merk je echt: dit werkt gewoon niet. Dus waar jij nu op zit. Dan verander je dat heel bewust, je besluit gewoon om het niet meer te doen. Soms glipt er nog wel iets uit, maar tegenwoordig zeg ik dan 3 seconden later vaak "oh, dat klopt niet helemaal". Problem fixed. Het kan zo simpel zijn.

Wazeggie
zaterdag 21 november 2009 @ 22:01 (#92) 

Hoe gaat t met TS?

stofwisdoek
vrijdag 27 november 2009 @ 17:10 (#93) 
Dus je vriend heeft jou en je kind verlaten vanwege een nog niet aangevraagd paspoort en 4000 euro?

Wat een eikel....

Joe-Momma
C'est La Vie.
vrijdag 27 november 2009 @ 17:34 (#94) 

quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef stofwisdoek het volgende:
Dus je vriend heeft jou en je kind verlaten vanwege een nog niet aangevraagd paspoort en 4000 euro?

Wat een eikel....
Alsof jij een pathalogisch super liegebeest met een ¤ 4000,-- (zegt ze, maar of het waar is?? ) schuld als vriendin wilt hebben..

stofwisdoek
vrijdag 27 november 2009 @ 17:52 (#95) 
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:34 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Alsof jij een pathalogisch super liegebeest met een ¤ 4000,-- (zegt ze, maar of het waar is?? ) schuld als vriendin wilt hebben..
Ik zou mijn man en kind er niet om verlaten nee , maar haar steunen om eraan te werken , zeker 4000 euro schuld is voor een "pathologische leugenaar" (ik ken genoeg mensen die zeggen dat ze dingen doen , ze niet doen en vervolgens vast komen te zitten) niet veel , daar ben je met een zeer goed te doen maandelijkse afbetaling in een jaar vanaf. Als je liegt omdat je iets doms hebt gedaan en je er vervolgens voor schaamt en dan weer liegt ect. ben je nog geen pathalogisch super liegbeest , dan ben je gewoon heel verkeerd bezig. Daar verlaat je iemand toch niet voor ? Het is niet alsof ze die 4000 euro heeft gestolen om het vervolgens op te snuiven en zichzelf daarna weer uit te hoereren , wat voor persoon ben je als je je vrouw + ongeboren dochter of zoon compleet in de shit laat zitten en er vandoor gaat , terwijl dit waarschijnlijk opgelost en uitgewerkt kan worden. Slappe zak

Twiggy
No gloves, no glory
vrijdag 27 november 2009 @ 18:16 (#96) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef lizsy het volgende:
verhaal
Ik vind het opmerkelijk dat je je ervaring vertelt alsof deze ver in het verleden ligt. Je strooit met wijsheden die je volgens mij alleen kunt achteraf kunt hebben terwijl jij nog niet eens begonnen bent met het aanpakken van je probleem.
Je doet je ook hier beter voor dan je bent. De grond is onder je weggezakt en jij doet net alsof je het helemaal onder controle hebt. Begin eens met eerlijk tegen jezelf te zijn.

No More Taboos

index       relaties & psychologie       psychologie & psychiatrie
Mijn leugens hebben alles verpest!
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500