abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74770474
Voorwoord: Ik ben HEEL kieskeurig (misschien niet goed, maar ja.)

Ik ben 20 en student bedrijfseconomie in mijn 2de jaar op HBO en ben op zoek naar een bijbaan dat redelijk dichtbij mijn opleiding is, maar het hoeft eigenlijk ook niet. Ik heb stages gelopen op MBO en 2 weken gewerkt bij een distributiecentrum, maar het laatste vond ik niet erg leuk.

Ik heb in de week 1 dag vrij van school, maar mijn rooster varieert best wel veel. Het zou dan ook handig zijn om een baan te vinden dat flexibele werktijden heeft. Ik werk liever niet in de voorgrond van een bedrijf (receptie, kassa, zelfs vakkenvuller etc), daar voel ik me niet echt prettig.

Heeft iemand misschien een idee wat voor soort bijbaan ik kan zoeken? Veel ervaring heb ik niet dus misschien dat jullie me kunnen adviseren.
pi_74770594
mc donalds!
pi_74770600
Studentchauffeur.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:59:02 #4
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74770629
Aan de telefoon wel okay of is dat ook te "onder de mensen " ( niet lullig bedoeld ) ?
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74770835
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:59 schreef Cappy het volgende:
Aan de telefoon wel okay of is dat ook te "onder de mensen " ( niet lullig bedoeld ) ?
ja. Telemarketing is niets voor mij.

Is chauffeur bij TNT ofzo een goed idee? Ik heb mijn rijbewijs maar heb al een jaar ofzo niet gereden. Ook nog nooit in een busje gereden dus ik wil het niet op mijn eerste dag al verpesten met een grote deuk.
pi_74770853
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mc donalds!
Schijnt zeer slechte arbeidsvoorwaarden te zijn..
Dit keer zonder signature
pi_74770889
Taxi chauffeur!