abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74770474
Voorwoord: Ik ben HEEL kieskeurig (misschien niet goed, maar ja.)

Ik ben 20 en student bedrijfseconomie in mijn 2de jaar op HBO en ben op zoek naar een bijbaan dat redelijk dichtbij mijn opleiding is, maar het hoeft eigenlijk ook niet. Ik heb stages gelopen op MBO en 2 weken gewerkt bij een distributiecentrum, maar het laatste vond ik niet erg leuk.

Ik heb in de week 1 dag vrij van school, maar mijn rooster varieert best wel veel. Het zou dan ook handig zijn om een baan te vinden dat flexibele werktijden heeft. Ik werk liever niet in de voorgrond van een bedrijf (receptie, kassa, zelfs vakkenvuller etc), daar voel ik me niet echt prettig.

Heeft iemand misschien een idee wat voor soort bijbaan ik kan zoeken? Veel ervaring heb ik niet dus misschien dat jullie me kunnen adviseren.
pi_74770594
mc donalds!
pi_74770600
Studentchauffeur.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:59:02 #4
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74770629
Aan de telefoon wel okay of is dat ook te "onder de mensen " ( niet lullig bedoeld ) ?
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74770835
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:59 schreef Cappy het volgende:
Aan de telefoon wel okay of is dat ook te "onder de mensen " ( niet lullig bedoeld ) ?
ja. Telemarketing is niets voor mij.

Is chauffeur bij TNT ofzo een goed idee? Ik heb mijn rijbewijs maar heb al een jaar ofzo niet gereden. Ook nog nooit in een busje gereden dus ik wil het niet op mijn eerste dag al verpesten met een grote deuk.
pi_74770853
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mc donalds!
Schijnt zeer slechte arbeidsvoorwaarden te zijn..
Dit keer zonder signature
pi_74770889
Taxi chauffeur!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 17 november 2009 @ 02:21:01 #8
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_74771422
Bezorger.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_74771676
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef xGenesis het volgende:

Ik werk liever niet in de voorgrond van een bedrijf (receptie, kassa, zelfs vakkenvuller etc), daar voel ik me niet echt prettig.
Daar had ik ook geen trek ik toen ik nog een jong mannetje was, maar mijn werkervaringen als onder andere vakkenvuller hebben wel een vent van me gemaakt. Er is maar één manier om over allerlei vormen van plankenkoorts (waarvan er 10.000 soorten zijn, waaronder deze) te komen en dat is simpelweg doen.
  dinsdag 17 november 2009 @ 03:33:31 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_74771709
Het is 'een baan die' ipv 'dat'.

Let daar even op als je klaar bent met de studie en iets meer dan een bijbaan zoekt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 17 november 2009 @ 03:45:05 #11
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_74771729
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 03:24 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Daar had ik ook geen trek ik toen ik nog een jong mannetje was, maar mijn werkervaringen als onder andere vakkenvuller hebben wel een vent van me gemaakt. Er is maar één manier om over allerlei vormen van plankenkoorts (waarvan er 10.000 soorten zijn, waaronder deze) te komen en dat is simpelweg doen.
Ben ik het mee eens. Ik ben zonder dat ik het door had in de horeca terechtgekomen (niet als ober of barman ofzo, daar ben ik gewoon te dom voor), en het heeft me veel geleerd.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_74771746
Wandelende pisvlek is de bijbaan voor jou.
pi_74798484
Wat zou TNT zeggen als ik zeg dat ik al twee jaar mijn rijbewijs heb maar ik een jaar niet heb gereden?
pi_74800861
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:34 schreef xGenesis het volgende:
Wat zou TNT zeggen als ik zeg dat ik al twee jaar mijn rijbewijs heb maar ik een jaar niet heb gereden?
Niks. Maar aangezien je bang bent om met mensen in contact te komen, lijkt het me dan ook beter om dit niet 150 x per dag te doen. Je komt zoveel dingen tegen, je moet wel je mannetje kunnen staan. En als dat niet je ding is, moet je lekker een webshop beginnen ofzo
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:34:30 #15
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74801067
Ik ben na mijn MBO bij het bedrijf gebleven waar ik stage had gelopen. Had ook sowieso 1 dag in de week vrij op het HBO en kon dat dus perfect combineren. Misschien dat een idee?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74811439
tvp
pi_74815514
Naast mijn hbo studie heb ik 7 jaar als parttime taxichauffeur gewerkt (ok ik geef toe ik was niet de snelste met leren ). Vaak nachtdiensten gedraaid, verdiende vet (veel fooi ). Dit werk helpt ook bij de ontwikkeling van je mensenkennis, eigenwaarde blabla. Leuke job, een aanrader!
pi_74815555
Je bent dus op zoek naar een baan maar bent contactgestoord?
pi_74815617
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:17 schreef xGenesis het volgende:

[..]

ja. Telemarketing is niets voor mij.

Is chauffeur bij TNT ofzo een goed idee? Ik heb mijn rijbewijs maar heb al een jaar ofzo niet gereden. Ook nog nooit in een busje gereden dus ik wil het niet op mijn eerste dag al verpesten met een grote deuk.
Maakt geen reet uit. Je mag gewoon een paar dagen rustig oefenen met zo'n bus. Heb je meer vragen over tnt? Kijk dan in Pakketbezorgers deel2
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')